September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Ik zie dat ik iemand vergeten ben

@Joyce: ik heb de foto's ontvangen. Er zitten ontzettend leuke tussen en ook zo veel van Jamie. Ben er helemaal blij mee. ik zal ff kijken of mijn foto's nog wat geworden zijn, ik heb er een paar gemaakt.
    Wat goed dat Timo zo hard groeit en zo lang slaapt 's nachts. Geniet ervan meid.
    Goede nachtrust is zeker niet verkeerd, helemaal niet met 2 kids. Bah die prikjes zijn altijd gemeen, gelukkig was hij het snel vergeten. Heeft hij er verder last van?

@Jennifer: alles goed meid? we denken aan je.

@Mouschy, Saskia, MissX, Jessica, Ief, Sophie, Brigitte etc etc meiden hoe gaat het met jullie???

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik wil graag de foto's plaatsen maar de link: fotoverkleinen.nl is tijdelijk van de baan ivm betalingsachterstand....grrrrr...ik vind het echt heel handig link....tsja....

@ Patries: wat leuk dat je leuk commode en kastjes via de marktplaats hebt gevonden. Maar geen wieg of ledikant?
    Leuk je vriend ut Dubai eindelijk weer zien, gezellig!

3. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Miran: We hebben een hout wiegje van mijn ouders gekregen, dus die gaan we gebruiken. Als Jamie 2 is willen we een peuterbedje voor hem aanschaffen en zijn ledikant opnieuwe schilderen, zodat de kleine meid daar dan weer in kan als ze uit haar wiegje is gegroeid.
    Vandaar.

Balen dat je geen foto's kan plaatsen. Ben jij vandaag aan het werk?

Hier vanmorgen Jamie naar de gastouder gebracht, daarna wezen bloedprikken voor een check van mijn ijzerwaarde en daarna even bij de Action geweest. Heb een leuke groeimeter sticker en wat vlindertjes voor de babykamer gekocht. En daarnaast nog van alles wat. Vindt het soms zo heerlijk om daar te streunen, je vindt altijd wat iets leuks.

Ben nu op Marc aan het wachten, die is wat email aan het doen en dan gaan we zo samen boodschapjes doen en ik wil nog even voor wat kleertjes voor Jamie kijken. Om half 3 naar de kapper en daarna Jamie ophalen. Eind van de middag naar de verjaardag van onze vriend uit Dubai. Dus een druk maar leuk dagje, al zeg ik het zelf.

Ik kom morgen wel weer gleuren.

Fijne dag meiden. Liefs, Patries

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    noor: wow wat een fantastisch mooie taart. krijg er honger van. Heb je die echt zelf gemaakt of gekocht bij de bakker :)

mobielfriek: pff meid wat een ellende allemaal. veel succes met alles

zwangerschap: het gaat hier allemaal nu wel redelijk. heb even een zware piriode achter de rug maar heb deze week elke uurtje geslapen die ik kon slapen en had het echt nodig. even rust, geen zorgen en voel me nu best uitgerust. nog 1 weekje werken tot me verlof :). maandag moet ik naar de verloskundige en gaan ze meteen kijken of de kleine nog in stuit ligt. ik weet het haast wel zeker want wordt heel de dag gek getrapt tegen me blaas, heerlijk maar niet dus he. als ik aandrang krijg om te plassen moet ik echt snel zijn anders loop ik met een nat kruis haha. als ie maandag nog in de stuit ligt moeten we veel bespreken. ik wil het zowiezo natuurlijk proberen ook al wordt het een stuitbevalling. ben als de dood voor een ruggenprik dus keizersnede haha.

eten: hier eet ze soms 1 hapje van der avond eten en de andere keer likt ze onderhand der bord uit. ik ben er heel makkelijk in. niet willen eten dan maar niet ja jammer dan. soms houdt het slecht warm eten wel een week aan en vooral met het weer als nu. ik probeer der overdag wat extra fruit te geven of dingen zoals komkommer en tomaat.

patries: dat heb ik de laatste tijd hier ook vaak op het forum dat ik een heel verhaal typ en zodra je op enter akkoord drukt is alles weg. grr nu doe ik eerst kopieren plakken want 2x alles typen is me echt te veel en heb der dan echt geen zin meer in.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

even een foto van ons kleine meisje. ze is dol op moedertje spelen en babyborn is ze heel de dag water aan het geven, luier aan het verschonen en rond rijden in de buggy haha. een echt moedertje.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

mijn buikje met 32 weken. hij is nu een stuk kleiner dan hij bij alicia was

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    zo, dat is weer even wennen, wel snel nu.
    Ik kwam even spieken of er nieuws was maar ja, alles is weer weg

Doeidoei, ik ga slapen. Ben helemaal brak. Gisteren naar rowwen heze geweest en het was supergezellig maar de alcohol iets teveel. Ik kan er niet meer tegen, jaja, ik word oud

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Pff, wat een gezoek weer zeg! Ben je net gewend en is alles ingesteld, moet je weer helemaal opnieuw wennen...
    Maar goed, zal ook allemaal wel weer goed komen.
    Ik dacht trouwens dat we op de 836 pagina's zaten, nu zijn het er ineens 1310!!??
    Nou ja, ik ga eens even verder neuzen hier....

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    He Anoek! Zie dat wij 1 min na elkaar hebben gepost, hihi

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik heb jullie ook weer gevonden meiden :D

Jammer dat we maar 1 smiley per bericht mogen zetten..

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ben ik ook weer. kon gisteren niet eens inloggen.

lees dat er nieuwe zwangere zijn, gefeliciteerd meiden. hopelijk blijven ze stevig plakken en komen ze pas over een paar maandjes gezond ter wereld :)

hier gaat alles wel redelijk. me buik is sinds vandaag weer erg onrustig en ok de kleine is al 2 dagen minder actief. ctg is elke keer dag weer goed maar maak me soms wel zorgen. de kleine ligt erg diep wat natuurlijk de rede kan zijn. van mijn mag de uk vanaf dinsdag wel komen maar goed heb het niet voor het zeggen haha

alicia heeft trouwens van de week op de wc geplast en ben nog steedsverbaast. ze vraagt vaak of ze op de wc mag zitten en dat mag ze dan natuurlijk. tot nu toe deed ze alleen pssssst met der mondje haha en plaste daarna pas als ze der luier om had. nu hoorde ik ineens echt wat lopen en ja hoor ze plaste gewoon en ik en ferdi waren helemaal verbaast. het was maar eenmalig maar het is een begin. we gaan het ook niet opdringen maar laten haar lekker der gang gaan. stimuleren doen we zowiezo wel maar of ze nu wel of niet wat doet we zijn zuper trots dat ze op de wc wil zitten.

tandjes: boven gebit is hier nu op de 2 achterste kiezen naar compleet. onder zitten ze der aan te komen en dan heeft me meisje eindelijk een vol bekkie met tanden haha

ga nu even de site doornemen en kijken wat er allemaal veranderd is. ben vast me banner enzo weer kwijt dus heb weer even wat te doen in me bedje

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik kom ook ff spieken..om te kijken of mijn banner het wel doet...

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Lovewinnie: Wat goed dat Alicia zelf op de wc gaat zitten en plassen. Ze moet dit zelf willen en leuk vinden, knap hoor. Matthew is nog lang niet aan toe, haha...of moet hij z'n pappie vaker zien op de wc hoe hij doet ;)

Enne...hoop dat je ukkie tot dinsdag (of liefst nog langer) kan volhouen. Begrijpelijk dat je druk en zorgen over maakt. Je ziet het liefst dat je ukkie volgroeid en gezond ter wereld wordt gebracht!
    Sterkte!

Enne het is mij gelukt om de banner en schermafbeelding te plaatsen.
    De banner moeten jullie bij de handtekening plaatsen, gewoon op een witte scherm. De link (van de banner) daarop plakken, en doet het wel weer. Ik wens jullie succes toe!

En balen dat de berichten vanaf 22 mei tot na de meeting alles zijn verdwenen, verdorie. Hoop dat het vanaf heden hier niets meer gaat rotzooien!

Liefs, Miranda

14. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Helemaal met je eens miranda, ik baal ook dat alles weer weg is en we alles weer opnieuw in moeten stellen.

@lovewinnie, dikke knuffel voor jou, gelukkig gaat het nog goed bij jullie. Leuk he, als Alicia een plasje op de wc doet :) Marissa doet heel vaak al de grote boodschap op het potje en een plasje als toevalstreffer soms. Ik vind het ook erg knap. We stimuleren het niet extra, maar ze geeft het gewoon heel goed aan en dat vind deze mama ook wel lekker, hopelijk straks de ene uit de luiers als de ander er is.

Zo dan ga ik nu maar weer eens foto's opzoeken enzo voor in mijn album.
    Bye!

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Gelukkig ben ik niet de enige die een banner heeft, maar Rootje ook!
    Verder vind ik irritant als ik deze forum moet opzoeken, dan belandt hij al op de 2de pagina.... :(

En hoe is het met je misselijkheid, Rootje?

Niet zo handig, maar ja....als we zolang met elkaar kunnen kletsen hier, beter dan niets!

16. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

Hier ook even een teken van leven van mijn kant.

We zijn vandaag naar het sprookjeswonderland in Enkhuizen geweest. En het is echt wat de meiden Joyce/Noor/Miranda/Darcy zeggen, gewoon geweldig.
    We zijn met wat vriendinnen van het zwemmen gegaan + hun mannen + hun kids. En iedereen vond het super.
    Alleen al die kabouterhuisjes, de speeltuin, kinderboerderij, treintje etc etc. Gewoon helemaal leuk en zeker de moeite waard voor een volgende keer.

Verder gister de braderie in Wormerveer op geweest. Darcy nog bedankt voor de tips van de schoentjes. Heb nu 2 paar schoentjes bij Hatchoe vandaan voor 25,- helemaal super dus. Daarnaast nog een boxzak met een girafje erop voor het speelgoed van onze kleine meid.

Via internet had ik een kees tandem wagen gevonden in turquoise, nog geen jaar oud incl babynestje voor maar 90,-. We hebben hem vandaag opgehaald en ik ben er helemaal blij mee. De bekleding kan er helemaal af, dus die ga ik even een wasje geven en verder ziet hij er super uit. Jamie wist zelf al te vertellen, daar gaat hij zitten en daar de baby. Wij dus helemaal trots.. Weer iets om van ons lijstje te schrappen.

Nou meiden nog 4 daagjes werken, deze week 3 dagen en volgende week alleen de maandag en dan verlof!!!!! Joepie!! Dan heb ik het volgehouden t/m 36 weken zwangerschap te werken. En ik moet zeggen dan ben ik er zeker aan toe.

Zo ik ga er snel vandoor. Wil nog ff de foto's van het sprookjesbos op de computer zetten, misschien dat ik er later deze avond nog een paar van hierop zet.

@Joyce: Mijn banner staat hoor meid. Dus kan je goed in de gaten houden hoever ik zwanger ben. Nog bedankt voor je krabbeltje op hyves. Lief dat je aan me dacht. En al op sollicitatie geweest voor de baan als doktersassistente?

Oke nu ga ik er echt vandoor.

Liefs, Patries

17. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@Miranda, ja ik moet ook iedere keer zoeken. Maar je kunt je ook abonneren op dit onderwerp. Als je een reactie plaatst kun je dat aangeven. Dan ontvang je een email zodra er gereageerd is. Als je dan op de link in de mail klikt, ga je direct naar het bericht. Dat heb ik ingesteld en is erg handig vind ik.

Het gaat wel goed met mijn misselijkheid hoor. Ben wel de hele dag misselijk. 's Avonds wordt het wel veel erger, maar ik heb nog niet hoeven spugen gelukkig.
    Waar ik meer last van heb is dat ik echt even moet slapen overdag, anders houd ik het niet vol tot een uur of 10 's avonds. Dat is wel lastig, want dat kan niet altijd helaas.
    Maar ik ga niet klagen, ben allang blij dat de kleine nog binnen zit.

@Patries, jij hebt ook lekker je best gedaan zie ik. Fijn dat je al een boel dingen op orde hebt voor de kleine. En lekker hoor nog 4 dagen werken!!
    Tja wij willen ook nog wel graag een keer naar sprookjeswonderland, maar het is best een eind rijden hiervandaan. En Marissa houd echt niet van autorijden, dus misschien later deze zomer een keer.

@joyce het aantal pagina's is inderdaad veranderd. Er staan nu minder berichten op een pagina. Maar je kunt zelf ergens instellen hoeveel je er per pagina wilt. Dan veranderd het aantal pagina's vanzelf weer :)

Zo dan ga ik nu maar lekker op de bank zitten.
    Tot later meiden.

18. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    He meiden,
    weer even een berichtje van mij.
    Even testen of ik nu een profielfoto heb.

Simke

19. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Nou de profielfoto doet het nu nog een banner. Helaas lukt me dat dus niet. Wie weet hoe je een banner/ticker onder je bericht krijgt?

Simke

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Bij de handtekening kan je de link van de banner erop plakken en dat doet het wel weer.
    Succes meid.

@ Rootje: dank voor je advies.
    Als Marissa slaapt 's middags, kan je ook altijd mee dutten. Je hebt gelijk zolang de ukkie maar binnen blijft...wie weet wordt het een jongetje ;)

@ Patries: echt leuk dat jullie naar Sprookjeslad zijn geweest. En ook wat dingen gekocht, nu wordt de lijst steeds korter.
    Grappig, je werkt deze week 3 dagen (en ik ook) en volgende week 1 dag werken (jij ook), dan heb je verlof en ik vakantie :)

Deel Deze Pagina