September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi babes,

ik heb jullie gevonden! Ga zo mijn banner eens aanmaken.

Na een kort nachtje zit ik achter de pc, moet straks werken - maar verder alles goed, het was een superleuk weekend bij mijn oude vrienden en heb de musical Oliver! gezien - leuk!

Ik vind het nog altijd bizar dat mijn vrienden zo actief zijn, hij 87 en zij 85. Sinds zaterdag heb ik er een vriendin bij... van 105!! Echt een ge-wel-dig mens en praatjes dat ze heeft :)

Helaas gisteren rozeverlies gehad... en ik voel me ongi, dus op naar de volgende ronde. Heb als troost een pint cider gedronken op Heathrow, voelde me ook een beetje down. Maar dat gaat wel weer over!

Rootje, fijn te lezen dat je uk nog lekker zit, deze gaat helemaal goed komen.

Patries, bijna vrij, aftellen dus - en super van die tandem wagen, wat heerlijk. Heb je Mar nog gesproken over Tom?

Miranda, bijna vakantie - ook al zo fijn. Ik denk dat jullie de zon tegemoet gaan ;) Heerlijk.

Nou girls, later meer. Ga uitpakken en me klaarmaken voor een middagje school. Mijn buik rommelt ook zo, vind die 1e dag ongi altijd vreselijk.

Liefs!

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey meiden, iedereen een fijn weekend gehad??

Hier is momenteel alles oké, hopen dat het zo blijft! :)

@ Darcy: Toch ongesteld geworden?

@ Patries: Schiet lekker op voor jou!

@ Rootje: Hier nog niet echt kwaaltjes, behalve op de weegschaal haha, ik heb een enorme eetlust momenteel en mijn broeken knellen al! :$

3. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@Miranda, jongentje, tja afwachten he :) Ik weet het niet, heb er ook nog geen gevoel bij heel eerlijk gezegd. Bij Marissa wist ik meteen dat ik zwanger was van een meisje.
    En slapen probeer ik ook wel als Marissa er in ligt, maar dat gaat gewoon niet altijd.

@Darcy, dikke knuffel hoor meis!! Balen van je ongi hoor! Ik hoop toch stiekem dat het niet doorzet voor je :)
    Fijn dat je een leuk weekend gehad hebt en een nieuwe vriendin erbij, leuk hoor.

@Virginie, ik krijg na de lunch mijn spijkerbroek ook niet meer dicht hoor, dan blijft de knoop open, anders zit het echt niet lekker meer. En na het avondeten gaat de spijkerbroek uit en de positiebroek aan, anders zit mijn buik de hele avond in de weg. Eetlust is hier ver te zoeken, ben ik normaal iemand die van lekker eten houd, nu krijg ik bijna geen eten weg. Het smaakt me niet echt en ik ben ook steeds misselijk, helpt er ook niet echt aan mee helaas.

Zo dan ga ik nu maar weer even lekker liggen en een tukje doen, Marissa slaapt al een half uurtje, dus ik kan ook nog even 45 min mijn oogjes dicht doen.
    Bye!

4. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Doe ik nu iets verkeerd met mijn banner of niet?
    Ik ga naar de site bump and beyond en wil daar dus een ticker aanmaken met zowel Timo zn naam als die van Kyra.
    Maar ik kan maar 1 naam kiezen :x
    Kan iemand mij helpen? Ik ben vergeten mn vorige banner te kopieren :(

5. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Joyce,
    Bij bump and beyond kun je alleen meerdere namen (max 3) invoeren als je daar een account hebt. (Had je dat nog niet?) Het is gratis hoor. En dan birthdayticker en dan kun je daar kiezen voor hoeveel enz... Het spreekt voor zich, dus dat red je wel :)

Succes!

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hhmm, nu je dat zegt, volgens mij had ik idd daar een account. Ik ga het gelijk even proberen. Mn profielfoto is in ieder geval al gelukt ;) Thnx Rootje!

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Nu is het gelukt met mn banner, staat ie nog niet op het forum...Misschien maar even uit- en inloggen dan maar...

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Nu dus wel ;) Hoe bedoel je ongeduldig, hihihi

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: achh....toch niet gelukt... jammer... ondanks dat heb je waanzinnig leuk weekend gehad. Dat is belangrijkste ;)
    Knufs x

@ Rootje/Virginie: misselijkheid...dat vergeet ik zelf zoiets ook nooit meer toen ik zwanger was van Matthew. Ik verbood Jeroen als hij parfum of luchtje gaat gebruiken wanneer hij gaat slapen. Dat lucht kon ik echt niet meer verdragen! :)

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik zie je banner niet, maar ik zit dan wel op mijn werk. Thuis op mijn pc zijn de banners altijd zichtbaar, maar op werk niet :(

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ohja, vanmorgen toen ik Matthew op het KDV wegbracht, hield Matthew mij echt letterlijk vast. De leidster moest hem echt van mijn lijf rukken. Hij begon te huilen toen ik weg moest (naar mijn werk). Ik kon mijn tranen ook daarna niet meer bedwingen....

en ik hoop ondertussen dat Matthew wel naar zijn zin heeft op het KDV.

12. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @miranda: bedankt, heb nu weer een banner.

Lees morgen wel verder, ben nu nog op mijn werk.

Simke

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat een gedoe he het nieuwe forum MAAR we wennen er wel weer aan, komt goed!

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

even wennen hoor.. ik ga nog even knutselen met pb's, vriendjes en instellingen....

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik krijg mijn banner er niet in en snap niks...

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    En toen was het tóch gelukt :)

Saskia, volgens mij heb ik je toegevoegd als vriendje ;)

Manmanman, 't is wel weer wennen, hoor...

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Patries: Wat leuk dat jullie ook een Kees tandem wagen hebben, maar dan achter elkaar of niet? Wij maken er nog steeds veel gebruik van, tis zo leuk een duowagen :)
    En thnx voor je banner, kan ik je goed in de gaten houden ;)
    En wat goed van je om tot 36 wk door te werken, kan je straks lekker lang van je meisje genieten!!!

Miranda: Ach, wat zielig voor Matthew maar ook voor jou! dan breekt je hart toch als moederzijnde om je kindje zo achter te laten...*Knuf*

Darcy: Meis wat balen zeg je ongi, tuurlijk ben je even teleurgesteld! Hopelijk brengt de volgende ronde jullie meer geluk! En wat grappig van je nieuwe vrienden, ik teken ervoor hoor 105 jaar worden ;)

Fijne avond!
    Liefs

18. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

@Rootje: balen van de misselijkheid, maar wat je zegt als de kleine maar lekker blijft zitten. Dan heb je dat alles er wel voor over. Goed dat je af en toe even je rust pakt, dat moet je ook gewoon doen. Gewoon naar je lichaam luisteren.
    Sprookjesbos is echt een aanrader, maar kan me voorstellen dat het lastig is als Marissa autorijden niet zo geweldig vindt. Het is toch wel een stukje rijden voor jullie.;)

@Simke: Zie dat het gelukt is met je banner. :)Tja het is ff wennen. Het is mij ook alleen gelukt met de aanwijzingen van Miranda. Hoe gaat het verder met jullie? Jesse nog last van de bultjes op zijn hand of zijn ze helemaal verdwenen?

@Miranda: Hé wat een toeval zeg. :DDus vandaag nog 3 daagjes werken? Ik iig wel. Ik ben echt aan het aftellen. Erg hé. Maar voor jou ook heerlijk, bijna op vakantie. O ik zou ook wel heel graag willen. Lekker in een hotelletje, beetje zwemmen, boekje lezen, wat eten en niet hoeven afruimen of afwassen. O het lijkt me echt heerlijk. Helaas gaat dat hier niet gebeuren. Maar ach gewoon lekker vrij zijn, is ook niet verkeerd.
    Ene kant wel schattig dat Matthew zo graag met je mee wilt, maar ja ook erg lastig als hij dan gaat huilen. Dan is het even slikken geblazen. :(

@Darcy: balen meid van de ongi. :(Hopelijk is het deze nieuwe ronde raak. Ik hoop het voor je meid. Beetje zomer, mooi weer, lekker wijntje erbij. Dat doet meestal wonderen. Hihi;)
    Zo te horen heb je wel een heerlijk weekend achter de rug. Heerlijk hoor. En ook nog een nieuwe vriendin erbij. Wauw 105 jaar oud, niet te geloven!
    Ik heb Mar meteen gebeld nadat ik jou gesproken had. Ze komt woensdagmiddag langs en gaat bekijken of er nog iets mogelijk is. Dus misschien aan de bachbloesem en anders niet. Dit is wel het laatste wat we gaan proberen, tis dat ik het zo graag wil. Marc ziet het allemaal niet meer zo zitten. Maar ja ik wil gewoon niet opgeven. We gaan het woensdag dus horen. We blijven ondertussen wel zoeken naar een nieuw baasje, maar het lijkt gewoon niet te lukken. Bleh.

@Virginnie: Fijn te horen dat alles goed met jullie gaat. :)En wat betreft dat eten, dat herken ik maar al te goed. Hier zitten er al 13kg aan. Ik voel me ook al een echt kamerolifantje worden. Hihi en in moet nog 5 weken. Ojee. Ach als het er daarna maar weer af gaat, dan vind ik alles best.

@Joyce: Zie dat het je toch gelukt is met de banner. Het staat mooi hoor. Mooie foto ook van Timo. Heerlijk ventje. Net zo vrolijk als zijn grote zus.
    Heb je al wat meer nieuws m.b.t. eventuele nieuwe baan? Ik hoop het voor je meid.
    Ja wij hebben toch een tandem gekocht, dus achter elkaar. Lijkt mij toch wel handiger in de winkeltjes hier. Ik heb ff goed gekeken bij de kruidvat/blokker etc de gangpaden lijken me toch wel erg krap, dus vandaar. Hihi waar je niet al op let. ;)

@Pris: Ben je alweer terug meid? Hoe heb je het gehad in Engeland? Heerlijk naar de jongens van Take That gegild?? Ik ben benieuwd :D

Hier verder alles goed. We hebben er weer een werkdag opzitten, dus nog 3 te gaan. :p Ja meiden ik ben echt aan het aftellen.
    We zijn vanavond met de katjes naar de dierenarts geweest voor algehele check, ontwormen en vaccinaties. Ze zijn ook allemaal even gewogen. Onze Mickey die toen we uit Dubai vertrokken 8kg woog :$ weegt nu 5.5kg, dus het afvaldieet werkt. Ben helemaal trots. :) Ook nog even over Tommie gehad, maar zij zei dat mochten we Tommie toch naar het asiel moeten brengen, omdat we zelf geen baasje voor hem hebben kunnen vinden, hij zeer zeker snel een baasje vindt. Vooral omdat hij toch apart is, zonder oogjes en ook nog een arabiertje. Nu eerst maar een foto bij de dierenarts plaatsen, wil hem toch liever niet naar het asiel brengen.

Zo meiden dat was het voor nu. Ga ff kopje thee drinken op de bank. Heb erg harde buiken, doe denk ik iets te veel. Maar ja dat wist ik al en dat doe ik ook zelf natuurlijk. Tja soms toch wel lastig om niet druk te doen, ik voel me nog goed. Dus doe je ook snel iets te veel. lastig ;)

Tot later meiden.

Liefs, Patries

PS: voor de meiden die nieuwsgierig zijn en mij op de hyves hebben. Ik heb wat foto's + een filmpje van een dansende Jamie op mijn hyves gezet van het sprookjesbos avontuur.:)

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    :)[​IMG]

De beloofde foto van ons huwelijk!

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.880
    113
    @virginie: wauw! wat waren jullie mooi zeg. En super gefeliciteerd nog met je zwangerschap!

@darcy: balen meid, hoop dat je volgende ronde meer geluk hebt. Je weekendje was zo te horen wel geslaagd dus.

Hier een beetje kl*te nieuws gehad vandaag. Ik raak mijn baan kwijt per 1 oktober! Niet alleen ik, maar ook mijn 2 collega's worden dan ontslagen, ons kantoor wordt dan namelijk gesloten. Normaal mag je niet ontslagen worden tijdens je zwangerschapsverlof, maar als er meerdere mensen worden ontslagen schijnen er weer andere regels voor te zijn.

Wat betekent dat ik per 16 november echt werkloos ben.. De 1e dag na mijn verlof dus mijn eerste ww dag wordt. En vanaf januari geen recht meer op kinderopvangtoeslag, dus hoe dat dan moet gaan met 2 kindjes en solliciteren? Maar we kunnen de kdv niet zonder die toeslag helemaal zelf ophoesten. (1600 euro!!)

Even een egoberichtje, maar baal er best goed van. Wat wel betekent dat ik over een week of 3 al met 'verlof' ga, want dan ga ik mijn vakantieuren maar gewoon opmaken.

Deel Deze Pagina