September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Lovewinnie, heel veel succes dinsdag. Ik zal aan je denken!
    Dikke knuffel alvast.

2. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Lovewinnie Ik had al op je Hyves geantwoord!

Ik hoop echt dit weekend foto's te kunnen mailem. Morgen gaat t m al niet worden....zoals t er nu uitziet gaan we (geheel onverwachts) naar Guus Meeuwis morgenavond!! :)

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lovewinnie, oh meid, wat LEUK! Alvast veel succes met alles

Liefs Anette

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wauw meisie! Wat spannend allemaal!
    Heel veel succes hoor, nog ff van je buikje genieten (zover het nog mogelijk is dan) ;)

5. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @Miranda: waterpokken heeft hij of via het kdv gekregen of mij (via school). Op beide waren kinderen die het hadden. Ach nou, ja hij heeft er weinig last van gehad en het gaat nu al weer over.

@jennifer: jetje het zit jou ook niet mee. sterkte en een dikke knuf!!

@Patries: jeetje nog maar 5 weken. Voor mijn gevoel is het nog maar een paar weken geleden dat je vertelde dat je zwanger was. Wat gaat de tijd toch snel.

@Marsab/Darcy: hier ook bijna vakantie. Volgende week idd nog de 10 minuten gesprekken. Ik heb woensdag de laatste rapporten geprint. Straks nog de verslagen van de gesprekkken maken en nog opruimen en dan is het jaar voorbij. Op naar volgend jaar. welke groep krijg je volgend jaar, Marsab?

@lovewinnie: succes!!!

Verder gaat het hier wel oke. Jesse begint steeds beter te praten. Hij leert bijna elke dag woordjes erbij en hij maakt korte zinnetjes van 2 of 3 woorden. Ik geniet echt elke dag van hem. Het slapen gaat de laatste week of 2 ook weer beter. Dus wij krijgen ook weer wat meer slaap.

Groetjes Simke

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Oohhh wat spannend, zeg...ik hoop vooral dat het spoedig zal verlopen! Succes en ik zal aan je denken op woensdag!!! :)

LIefs, Miranda

@ Pris: ik ga nu mn hotmail checken of ik je foto's heb ontvangen. Gaaf dat je naar GuusMeeuw gaat, geniet ervan en veel plezier!!! :D

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: ik heb geen mail met de foto's van je ontvangen.... :( :( :(

8. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Kittens: Nee, ik ga ze niet allemaal houden, dan kan je me opvegen denk ik, vind ze schattig hoor, daar niet van.. D. wil een katertje houden, me s-ouders ook, en ik wil een poesje houden (daarover dalijk meer, zie : relatie)

@ S-ouders: Die zitten hier nog steeds, en gaan voorlopig echt niet weg ben ik bang :( Wat ik begreep ook van D. is dat ze zelfs niet meer bij hun opgeslagen spullen kunnen vanwege betalingsachterstand, kortom ik denk dat het nog eeuwen gaat duren allemaal :(

@ Relatie: Tja, wat zal ik daar eens over zeggen? Ik ben actief elke week aan het reageren op woningen in Veenendaal, echter is de wachtlijst daar erg lang, maar ik geef niet op. We hebben knallende ruzies steeds, en de kids zitten er tussen en dat wil ik gewoonweg niet meer. Het is genoeg zo wat mij betreft. Hij blijft maar daten met die ene meid en blijft volhouden dat er niets is en dat zij ook een relatie heeft dus dat ik me geen zorgen moet maken. Echter door fouten van hem in het verleden, kan en wil ik hem gewoonweg niet voor de volle 100% vertrouwen.
    Ik heb nog geen idee, hoe ik het op ga lossen, als ik daadwerkelijk een woning vind in Veenendaal, want geld om het leuk in te richten ( denk aan: behangen etc) heb ik niet, meubels wel gelukkig, die had ik namelijk al voordat ik D. leerde kennen ;) Ook het verhuizen zelf, heb ik nog geen idee van hoe ik dat wil organiseren, heb immers geen rijbewijs en ook geen familie die mij wil helpen als het eenmaal zover is.
    Ik wil dus een poesje houden van het stel, ik heb ze immers zelf geboren zien worden dus ze zijn echt wel speciaal voor mij. Ik zal mijn honden weg moeten doen als ik eenmaal een eigen huisje heb :( Ik kan ze gewoonweg dan niet meer uitlaten 's avonds als de kinderen op bed liggen, durf ze gewoon niet alleen te laten, want wie weet wat er dan allemaal kan gebeuren, oké sommigen zullen het misschien een rot smoes vinden om mijn honden weg te doen, maar geloof me, ze gaan me echt aan het hart, heb hier al vaak zat bonje gehad over de honden, en D. heeft ook al vaak geroepen: die honden eruit of ik! Nou en dan is het voor mij heel simpel: Dan ga jij er maar uit! En dat heeft hij me vaak niet in dank afgenomen)
    Ik zie op de een of andere manier gewoonweg geen toekomst meer voor ons samen, heb hem ook verteld, dat hij heel erg zal moeten veranderen wil ik er uberhaupt weer heil in zien.
    Vandeweek kwam dan eindelijk het besef bij hem, dat ik het dit keer echt meen, en meneer barstte dan ook in janken uit. Hij geeft zelf ook aan op dit moment geen relatie met mij te willen zoals het nu gaat en wil het een paar maanden aankijken, echter heb ik daar dus geen zin in, om dan een paar maanden in onzekerheid te leven over hoe en wat verder, je wil me wel of je wil me niet en niet iets daar tussen in! Hij vind me te jaloers, baalt ervan dat ik hem niet vertrouw, zijn fouten uit het verleden steeds voor zijn voeten gooi en hem belemmer in zijn vrijheid :(
    Ik heb hem verschillende dingen aangegeven waarvan ik zeg: daar moet je aan werken, wil je uberhaupt redden wat er te redden valt, heb ook relatie-therapie voorgesteld, maar daar wil meneer niets van weten. Tja, dan houd het toch echt op.
    Hij is nu ook ineens heel erg druk om alle papieren te regelen voor de ouderlijke macht over de kinderen, al die tijd is hij er laks in geweest, maar maakt er nu haast mee, omdat hij weet dat ik het echt meen. Hij is bang dat ik de kinderen weghoud bij hem als ik eenmaal een eigen huis heb, probeert ook aan alle kanten mij te pushen om dan maar een huis hier in de omgeving te zoeken, maar dat wil ik niet, ik wil 'back to my roots' terug naar bekende en vertrouwde omgeving, terug naar een plek waar ik niet volledig in de anonimiteit leef zoals hier. Oude vriendschappen weer oppakken, die verwatert zijn doordat ik hier ben gaan wonen, mezelf vrij voelen en kunnen doen en laten wat ik wil, mits de financiën etc het toelaten en de kinderen daardoor niets tekort komen.
    Dat hij de ouderlijke macht krijgt vind ik op zich niet erg, betekent namelijk ook, dat hij bepaalde verplichtingen krijgt naar de kinderen toe, zowel in financieel gebied als opvoedkundig gebied. En geloof me met dat opvoeden gaat hij het nog zwaar krijgen! Hij heeft immers nooit echt voor zijn kinderen hoeven zorgen, dat deden ik of zijn ouders wel voor hem! Hij zal dan dus echt waar moeten maken dat hij zijn kinderen kan opvoeden en verzorgen, en als ik enige vorm van twijfel krijg, dan zullen afspraken rondom bezoekregelingen denk ik toch wel aangepast gaan worden. Ik kan er nu natuurlijk nog weinig over zeggen, de toekomst zal het leren. Maar mijn kinderen staan voor mij op nummer 1 en als iemand niet goed voor ze is, dan zal ik daar toch echt stappen voor/tegen ondernemen!
    Ik zal het echt wel zwaar krijgen denk ik, maar ik sla me daar wel doorheen, ik weet gewoon, dat ik in Veenendaal meer toekomst heb dan hier, veel meer mensen zal hebben ook waar ik op terug zou kunnen vallen als ik het even niet meer weet of niet meer zie zitten.
    Ik denk ook dat ik dan pas mijn financiele puinhoop op orde kan krijgen, want de sanering waar we mee bezig zijn/waren loopt ook niet van een leien dakje, omdat D. totaal zijn spullen niet regelt, laat mij overal achter aan bellen en dat vertik ik nog langer! Ik vind het namelijk zelf ook niet leuk om deurwaarders of wat dan ook te moeten bellen voor mezelf, en dus ook niet voor hem. Ik heb veel te lang zijn zaakjes voor hem op zitten lossen, hij wil vrijheid, prima, dan moet hij ook zijn eigen boontjes gaan doppen! En niet de dingen die ik voor hem doe als vanzelfsprekendheid aannemen! Een beetje respect van hem naar mij toe zou erg welkom zijn namelijk, alleen ben ik bang dat ik dat gewoonweg niet ga krijgen, heb het wat dat betreft ook nooit gehad ook eigenlijk.. Hij wil namelijk wel de lusten maar niet de lasten en dat werkt gewoonweg niet.

Pff zo kan ik nog wel ff doorgaan, maar dat zal ik jullie besparen ;)

Sorry voor het vele ego nu, betekent niet dat ik geen oog heb voor jullie, want ik lees alles wel hoor, het dringt alleen niet echt door geloof ik ;)

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ mobielfreak: wat zit jij in een rotsituatie zeg...Ik snap dat het allemaal erg moeilijk is! Knuffel hoor en ik hoop dat je snel een passende woning kan vinden!

@ simke: ik krijg volgend jaar op de maandag groep 5/6 en op de onderdag groep 2. Het gaat dus een pittig jaartje worden!
    Maar goed, wel vol uitdagingen! :D
    En jij? Wat knap dat Jesse al zoveel woordjes kan en ook zinnetjes van 2/ 3 woorden. Aiden kan ook wel woordjes zeggen, maar vaak verstaan wij ze beter dan anderen. Ik denk zelf dat het komt door zijn oren. Hopelijk wordt het beter als hij naar de kno-arts gaat. Misschien kunnen ze er iets aan doen.
    Naar mijn idee hoort hij gewoon minder goed, omdat hij vocht achter zijn/ in oren heeft...

@ All: straks ff sporten en ff wat boodschappen doen, ons huis schoonmaken, de was wegwerken en vanavond verjaardag, kortom: nog genoeg te doen helaas! :(

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ mobielfreak: ik vind het heel goed dat je voor jezelf en kids op komen. Het gaat ook niet meer zo lang door in deze rotsituatie. Het wordt ook niet beter op. Zolang D. niet mee werkt houdt het echt alles gewoon op. Je hebt hem meermalen 'n kans gegeven. Nu is voor jou de maat echt vol, klaar! D. houdt je eigenlijk het lijntje vast, dat is niet fair van hem!
    Je bent echt 'n echt ontzettend leuke meid! Je verdient echt wat beter.
    Ik duim natuurlijk dat je snel een leuke woning krijgt in Veenendaal waar je thuishoort.
    Ik lees dat je niet op je familie meer kan rekenen. Ik weet niet of je al eerder hebt verteld...hoe zit dan met je ouders? Heb je broer of zus?
    Ik hoop dat je vrienden in Veenendaal jegaat helpen als het zover is.
    Over de honden betreft, begrijp ik je heel goed.
    Ik hoop dat je een tuin krijgt, dan kan je ze alleen 's avonds in de tuin gewoon laten poepen en zo (ik weet dat het vies is, zie het maar voor tijdelijk). Dan ruim je de poepen gewoon op.
    Totdat de kids groter worden, wordt het wel makkelijker.
    Je weet ook niet in welke straat in Veenendaal wordt...stel een huisje met tuin in de straat tegenover gras en zo. Dat is makkelijk. Maar het is nu beetje te ver om na te denken....hoop dat de mogelijkheid er bestaat. Ik zou nog even mee wachten met je honden, maar blijf het wel in je achterhoofd. Zo niet dan maar niet (het zal je zeker zeer doen).
    Maakt toch niet uit dat je je ego verhaal hier kwijt bent, als het je maar goed om even weg schrijven is en voor jezelf ook beter realiseren en beseffen dat het feit is hoe je nu over je eigen situatie denkt.
    Sterkte meid!

@ Marsab: inderdaad als Aiden eigen stem niet goed kan verstaan door verstopte oren heeft het invloed op z'n spraakvermogen. Dat heb ik ook. In het begin (denk ik) moeten Pris, Patries, Darcy, mobielfreak etc mij eerst even wennen om mij verstaan omdat ik anders praat. Als ze eenmaal gewend zijn prima verstaan, net als jullie bij Aiden.
    Maar ik hoop ECHT dat het bij Aiden snel geholpen wordt. * knufs * en veel plezier vandaag!

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ miranda: Ja tuurlijk hoop ik dat ik een woning met een tuin kan vinden, dan kan ik de honden wel houden, maar om teleurstelling voo rmezelf te voorkomen, ga ik er vooralsnog vanuit dat ik geen huisje met tuin krijg.
    Wbt, mijn vader en broertje, daar heb ik geen contact meer mee, die hebben mijn relatie nooit goedgekeurd laat ik het zo maar noemen.. Waarschijnlijk als ik echt weg ben hier en weer in Veenendaal woon, dat er dan wel weer een mogelijkheid is om dat contact te herstellen, ook al weet ik nu niet zo goed of ik dat wel moet doen. Ze hebben me wat dat betreft ook heel erg op mijn ziel getrapt door mijn kinderen niet te accepteren..

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik vind het verschrikkelijk om te horen dat ze je kinderen niet kunnen accepteren. Wat hebben ze dan te maken:(...oh gossie zeg.. :(

Vind wel goed instelling van je dat je niet teveel kan verwachten wat voor woning je gaat krijgen. Het is beter zo.

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Mijn vader zou mijn kinderen alleen accepteren als ze mijn achternaam zouden hebben. En destijds ben ik met Tim bij hem geweest en hij weigerde om hem aan te kijken dan wel vast te houden omdat hij teveel op D. lijkt.. Lisa lijkt dan weer heel erg veel op mij, maar als je de ene niet accepteert als je kleinkind omdat ie teveel op zijn vader lijkt dan hoef je de ander ook niet te accepteren omdat ie toevalig meer op mij lijkt..

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dag meisjes ;)

Heb alles gelezen en wil sterkte wensen daar, waar het nu het hardst nodig is... Hier wordt aan jullie gedacht!

@Lovewinnie: heel veel sterkte en succes dinsdag. Laat van je horen als je de energie hebt!

@Patries: verlof is gestart nu? Wat heerlijk om even rust te krijgen! Goed dat Mar is geweest en ik hoop op resultaten.
    Heb bij Toby wel de indruk dat de druppels iets aanslaan... maar ik wil het meer tijd geven.

@Marsab/Simke: hier ook vergaderen over rapporten (en examens dan natuurlijk) en het jaar afronden. Ik krijg volgend schooljaar 3 3e klassen, 3 4e klassen en wellicht nog een klas erbij. Ga drie dagen werken, da's genoeg ;)

Studie kabbelt nog even door, o als ik klaar ben, dan ga ik het hele boeltje ritueel verbranden :D

@all: Ollie heeft vanmorgen afgezwommen (diploma 1) en is geslaagd (zakken kan volgens mij niet eens.) Was erg leuk, oma's en broer waren erbij, heel tof.

Nu aan de studie en iedereen een fijne zaterdag (met zon)!

15. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi lieverds!!

Ik kom even melden dat ik vanaf morgen even een weekje niet online ben :)
    Morgen gaan we onze woef naar mijn ouders brengen en maandag gaan we een weekje op vakantie. Dusse ik heb vast een boel bij te lezen als we weer thuis zijn.

Dikke knuffels voor jullie allemaal!
    (en een extra knuf voor mobielfreak, succes met huis zoeken. Ik kom je wel helpen verhuizen hoor ;))

Meiden, misschien tot later vandaag en anders tot over een ruime week!!

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat heerlijk! Fijne vakantie, Rootje :)

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Fijne vakantie Rootje :D

18. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    ...

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijne vakantie Rootje!
    Waarschijnlijk de laatste vakantie met zn 3tjes!!!! :)

20. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    ;)
    Darcy: Ik had tijdens mn zwangerschapsverlof ook zoiets van ik hoef voorlopig niet aan het werk, eerst lekker van mn 2 kindjes genieten, maar ik moet zeggen dat het toch anders thuis zitten is als je weet dat je geen werk heb en dus nergens naar toe kan leven (snap je me een beetje ;))
    Ik geniet nog steeds volop van Timo en Kyra, maar ik merk aan mezelf dat ik soms ook even iemand anders wil zijn dan alleen maar de moeder van. Gewoon mezelf even ergens anders nuttig maken.
    En ik zit natuurlijk al vanaf februari thuis :$
    Weet je wat het ook is, ik blijf shoppen voor de kids :D, erg leuk natuurlijk, maar mn vriendinnen zijn ook allemaal aan het werk doordeweeks, dus je kan doordeweeks ook met weinig mensen afspreken helaas ;)
    Maar goed, ik weet zeker dat als ik straks weer aan het werk ben, de kids enorm gaat missen en dan zeer waarschijnlijk weer erg terugverlang naar deze tijd thuis, hihihi wat een warrig verhaal is het eigenlijk geworden hé :(
    We gaan eind juli (over 6 weken al:D) eerst heerlijk op vakantie en dan zien we het wel...

Oh ja, over werk gesproken. Deze week zou ik bericht krijgen van de huisarts waar ik gesolliciteerd had als doktersassistente. Maar goed, gisteren was het alweer vrijdag en had dus nog steeds niks vernomen, dus ik dacht zal maar weer eens bellen (lijkt overigens wel alsof je iedereen tegenwoordig achter zn broek aan moet zitten :x) Kreeg ik van zijn assistente te horen dat hij deze week met vakantie is en pas zondag (morgen dus) terugkom. Dus ik krijg hoogstwaarschijnlijk (durf er nog niet op te hopen) maandag bericht of ik wordt uitgenodigd voor een gesprek ja of nee... Pff, wordt er zo moe van! Al met al weet ik nog steeds niks :(
    Duimen jullie nog voor me meiden, please!!!!!!!

Ga nu Timo voeden, fijne avond allemaal!!!!

xxxxxkusjesxxxxxx

Deel Deze Pagina