@mobielfeak: het zit jou ook niet mee meid! Ik hoop voor je dat je snel een plekje (met tuin) vind. Heel veel sterkte en succes meid. @rootje: fijne vakantie! @joyce/darcy: ik zie het precies zo als joyce. Het lijkt me wel leuk om een tijdje thuis te zijn met die kleintjes, maar dan zou ik het wel heel fijn vinden om wel te weten dat er werk aan zit te komen. Anders is het zo "oneindig' zeg maar. Ik heb ook geen vriendinnen die niet werken, dus denk dat ik me ook toch wel zou gaan vervelen. Hier net de babykamer van behang voorzien. Erg leuk geworden. Een muur maar, want we hebben roze ruitjes en anders zou het wel erg druk worden en zo groot is het kamertje ook niet.
heej Ik lig al vanaf 5 uur wakker, maak me zorgen. Ik zal het verhaal even opschrijven. Mijn vader is begin dit jaar flink verkouden geweest, een bronchitis dis een aantal weken aan heeft gehouden. Eigenlijk knapt hij niet echt op. Hij heeft nu flink pijn aan zijn schouder/nek/arm. Nekhernia zegt de huisarts. Ook is hij erg snel moe. De pijn neemt niet af en is best hevig. Ik ben o, zo bang dat hij een longtumor heeft. OVer 1,5 week gaan mijn ouders een paar dagen naar Berlijn en ik denk dat mijn vader daarom nu nog niet terug gaat naar de huisarts (die ook heeft gezegd dat het wel 6 weken kon duren voordat de pijn minder zou worden en we zitten nu in week 4 of 5). Ik werk op de afdeling radiotherapie en ik zie dus dagelijks longkanker patienten. En ik kan dus ook alle symptomen relateren aan kanker (dat doe ik dus ook). Ik zit zo te piekeren, ben zo bang dat het zo is en dan....... Dus sorry als ik niet veel reageer hier, mijn hoofd staat er nu even niet naar. Liefs Anette
@ Rootje: heerlijk vakantie en we zullen elkaar zeker in de komende 3 weken niet spreken hier op het forum, als je terug bent, zitten we al in Lanzarote. @ Darcy: wat leuk dat Ollie geslaagd is met het zwemmen. Alleen probeer ik me bij te voorstellen wat zwemt Ollie eigenlijk? Schoolzwemmen of zo...sorry als ik me 'n beetje dom overkom... @ Joyce: ik begrijp je heel goed als je lekker gaat werken ipv thuisblijfmoeder. Maar ik duim voor je dat je snel werk gaat krijgen. Duimen... @ Anoek: heel logisch dat je de signalen van je vader probeert te pikken, dat je je zorgen over maakt. Hem proberen blijven overhalen om naar de HA te gaan, maar ik denk dat je vader hiervoor misschien bang is? Sterkte.
@ anette: jeetje meisie, dat is niet niks! Ik hoop toch dat het niks ernstigs is.... @ darcy: van harte met het diploma van Ollie! haha, leuk hoor! @ rootje: meisie, geniet ervan ! lekker hoor! @ suus: Ik vind het heel naar voor je...Die onzekerheid is gewoon killing! Werkeloos zijn is niet erg, als je maar weet wanneer je eventueel weer kan beginnen! Dat is nu dus niet het geval...knuf! En leuk hoor, geblokt behang! @ joyce: natuurlijk duim ik mee! Ik hoop het zo voor je! @ al: meiden ik snap er nog niks van....mijn temp is nog altijd hoog, ook na die vroege ongesteldheid! Zie mijn tempkaartje maar, heb de 2 cyclussen gewoon ff samengevoegd en dan zie je dan het toch gestegen is tijdens/ na de vroege ongi! (van 36.5 naar 36.7/ 36.8!) Daalt je temp altijd als je ongi wordt, of kan het ook, zoals bij mij dus, hoog blijven? Ben zo in de war! @ all: wij gaan zo naar dolle pret (almelo) kinderspeelparadijs! Samen met Tara en Hellokitty + man! Zo leuk, ik heb er erg veel zin in! Spreek jullie later weer! xxx
even snel voor marsab, mijn temp daalde ook wel eens pas na mijn ongi, maar wie weet als het hoog blijft over een weekje een testje wagen? Dikke knuffel! Anette, jij ook knuffel en sterkte! Zo wij vertrekken nu naar mijn paps en mams. Bye!
Hallo meiden, Eerst even reageren: @Miranda: Jeetje meid ik vind het best heftig te horen dat je moeder zich ervoor schaamt dat jij slechthorend bent. Jij kan er al helemaal niets aan doen. Ik denk eerder dat ze juist trots op je moet zijn dat je je op deze manier redt en dus je eigen manier hebt gevonden om toch te kunnen communiceren met anderen. En daarnaast is het ook super dat je Matthew 2 talig opvoed. Wel kind kan er ook gebarentaal spreken, super toch meid. Ik ben in ieder geval trots op je!!! En hé beide nog maar 1 dagje werken. Hippie!!!! @Anoek: Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over je vader. Vooral omdat jij dit bijna dagelijks meemaakt op je werkt en ja dan herken je bepaalde symptomen sneller en ga je je toch zorgen maken. Ondanks dat hoop ik dat je vader toch naar de ha gaat, want je kan beter maar zekerheid hebben. Mss dat je er met je vader over kan praten, dan lucht jij je hart ook even. En wat betreft sport, misschien anders wandelen of nordic walking? Met nordic walking gebruik je van die stokken mss dat je dan minder last hebt van je schouder? Of iets van pilates of yoga? Tja ik noem ook maar wat op haar meid. Knuffel voor jou meid! @Marsab: Tja ik vond het zelf ook wel een beetje raar dat ik niet mee had gelopen, de 10km had ik makkelijk gehaald. Hihi Zeker leuk om met je klas mee te lopen, het heeft toch een bepaald sfeertje. Mss dat volgend jaar gaat lukken? Wat betreft je temp, tja ik heb zelf ook getemperatuurd met Jamie, maar ik weet ff niet meer zo goed hoe het zat, zal het kaartje er even bij zoeken. Maar heb je een echt ongi gehad, zoals normaal, of maar een beetje? Anders toch maar testen over een weekje ofzo als temp hoog blijft? Veel plezier in het kinderspeelparadijs. De groetjes aan Hellokitty. Leuk dat jullie nog contact hebben met elkaar. Zo zie je maar waar vriendschappen uit kunnen komen! @Pris: En al helemaal bijgekomen van Engeland? Of ben je nog helemaal in een roes? Leuk toch!! Ik ben ook erg benieuwd naar je fotos, we zien ze wel verschijnen. Had je me berichtje via hyves nog gehad? @Lovewinnie: Wat spannend meid, dinsdag wordt je ingeleid. Dat is toch wel een heerlijk idee dat je zo snel jullie mannetje in je armen mogen houden. Ik was trouwens benieuwd of de kleine man al is omgedraaid of dat hij nog in stuit ligt? Mijn meisje ligt nog wel in stuit, maar de vk heeft gezegd dat het pas met 37 weken goed moet liggen. Dus ik ben benieuwd. In ieder geval heel veel succes en zo geweldig. Ik krijg ook al een beetje de kriebels, nog een paar weekjes en heb ik ook ons meisje in mijn handen, lijkt me weer zo geweldig @Simke: Wat super dat Jesse al kleine zinnetjes gaat zeggen, hier trouwens ook een kletsmajoor in huis en ook kleine zinnetjes. Zo geweldig. Ze worden echt groot. En ja de tijd gaat hard dat zie je maar aan je eigen ventje en ja in die tussentijd ging mijn zwangerschap ook maar door. Dus nog ff en dan kunnen we ons kleine meisje in de armen sluiten. Heerlijk! @Mobielfreak: jeetje meid wat een verhaal. En weet je ik zou het zelfde hebben gedaan. Dit is geen goede situatie, helemaal niet voor je kids die voelen alle spanningen. Ik hoop dat je snel een huisje kan vinden in Veenendaal. Kan je niet een urgentie krijgen daar via de gemeente? Zal het niet lastig zijn iets te vinden voor jezelf als je een uitkering krijgt en niet werkt? Sorry mss stomme vraag.. @Darcy: alleen morgen nog werken en dan verlof!!!! Goed dat je al wat verbetering ziet bij Toby. Ik had ook even op internet gelezen en staat dat het bij katten vaak sneller werkt, die schijnen er gevoeliger voor te zijn. Ik hoop het. Het is nu nog te kort dag om te zeggen dat ik verbetering zie, maar het is wel rustig in huis, weinig gemiauwd, dus zal het dan toch???? Wat super dat Ollie zijn diploma heeft gehaald. En leuk hé met muziek, slingers, ballonnen, een echt feestje. Helemaal leuk. Welke heeft hij nu, zn B3? Die heeft Jamie afgelopen woensdag gehaald. Nog verder gelukt met de studie? @Rootje: Waarschijnlijk ben ik te laat, maar toch wens ik je een hele fijne vakantie!! Geniet ervan meid. En hopelijk heb je niet zo veel last van je misselijkheid. @Joyce: Balen meid dat je weer moet wachten op antwoord van de ha praktijk. Hopelijk heb je morgen het verlossende antwoord. En ik zou als ik jou was gewoon zelf bellen eind van de middag ofzo, heb je hun ook een kans gegeven. Dan weten ze iig dat jijzelf heel graag wilt. Ik blijf voor je duimen meid. En dat gevoel wat jij hebt herken ik helemaal. Het is heerlijk om er voor je kids te zijn, maar iets voor je zelf, dat je even iets anders nuttigs kan doen, is ook heerlijk. Dus als je zon balans kan vinden is het heerlijk toch, voor beide partijen zeg maar. @Suus: Leuk zeg dat jullie zo druk zijn met de babykamer. En ruitjesbehang klinkt erg leuk. Marc is nu verder aan de babymeubeltjes, die zijn nog niet eens klaar. Hij heeft beloofd dat het deze week afkomt en dan kunnen we volgend weekend de laatste dingen shoppen en eindelijk het kamertje afmaken. Want voor 37weken wil ik het afhebben, das nog 1.5 week.
Hier verder alles oké. Wel erg druk vooral met de babykamer, want het schiet maar niet op. En o wat heb ik een nesteldrang. We moeten nog zo veel doen, zelfs geboortekaartjes uitzoeken, we zijn nog niet uit over de 2e naam van ons meisje, laatste spulletjes kopen, wil nog een mooie klamboe maken met vlindertjes, alles wassen, spulletjes die ik kan lenen bij vriendinnen op halen en ga zo maar door. AAAAAAHHHHHHHHHH Ik word er helemaal kriebelig van. Gelukkig ben ik vanaf dinsdag vrij en kan ik vooral als Jamie naar de oppas is rustig aan dingen op orde maken. Ach ja hoe bedoel je nesteldrang..... Jamie is weer lekker verkouden, loopneus en hoesten, dus vannacht heeft hij bij ons in bed geslapen. Hij bleef maar huilen en huilen. Gelukkig heeft hij toen wel wat geslapen, maar erg onrustig. En o wat heb ik mijn slaap nodig. Marc ging er rond half 8 uit met hem en toen ben ik nog in slaap gevallen tot half 10. Heerlijk gewoon. Was zo blij dat Marc me lekker had laten liggen. Nu hele dag beetje aan het rommelen. Marc is aan de schilder van de babymeubeltjes, en ik wat opruimen. Jamie ligt nu op bed, hij was zo moe en jengelig vanmorgen, dus na zijn bad (voor het eerst in zijn eigen bibabad, hadden we besteld en is gister binnen gekomen, hij vindt hem geweldig!) direct naar bedje gebracht. En hij slaapt nu nog steeds. Dus even rust in huis, heerlijk. Zo ik ga nog ff wat doen, douchen bijv heb ik nog niet gedaan. Ik schaam me diep.... Meiden nog een fijne zondag en mss kom ik vanavond nog ff spieken. En hé morgen laatste werkdagje!!!!!!!! Heerlijk. Veel liefs, Patries
Patries: Heerlijk meid morgen je laatste werkdagje, wat zal je er aan toe zijn!!! En wat knap van je dat je het tot 4 weken voor je bevalling hebt volgehouden, petje af hoor! En die nesteldrang is zó herkenbaar, hihihi! Vooral als je je allerlaatste weekjes ingaan. Wat sneu dat Jamie zo verkouden is, hopelijk is hij er snel van af. En wat lekker dat het nu rustiger in huis is, zal de bachbloesem dan toch helpen Ik hoop het voor jullie en voor Tom! Ja, als ik morgen weer niks hoor ga ik aan het eind van de dag maar weer eens bellen naar die ha. Ik baal er alleen zo van dat je er steeds achter aan moet bellen:x Maar goed, heb nog steeds hoop! Heb nog steeds geen 'nee', maar helaas ook nog steeds geen 'ja' Anoek: Jeetje meid, kan me goed voorstellen dat je er ontzettend mee zit en dat je er wakker van ligt. Probeer idd een gesprek met je vader aan te gaan en hem zover te krijgen dat hij naar de ha gaat. Hoop zo dat het loos alarm is en dat je er dus helemaal naast zit. Dikke knuf voor jou (((((((((((knuf))))))))))) Miranda: Hé meid! Ook ik schrik van de reactie van je moeder dat ze zich schaamt omdat jij slechthorend bent Je bent een hartstikke leuke en lieve vrouw en ze zou idd trots op je moeten zijn hoe jij met je slechthorendheid omgaat, petje af hoor! Wanneer gingen jullie ook alweer naar Lanzarote? Duurt toch ook niet lang meer???? Heerlijk hoor, vakantie, ik kijk er ook erg naar uit! Lovewinnie: En al zenuwachtig voor dinsdag? Hoelaat moet je in het ziekenhuis zijn? Zó spannend, ik denk aan je!!!! Mobielfreak: Ik hoop voor jou en de kids dat je snel een huisje vindt in Veenendaal! Het mooiste zou idd met tuin zijn, maar met een flatje ben je denk ik ook al heel blij! Marsab: Hoe was het bij dolle pret? (zo heette het toch ) Altijd leuk voor de kids, ja toch! En ik snap ook niks van je temp... Darcy: Wat goed dat Ollie zijn zwemdiploma heeft gehaald, hahaha! Wat doen ze dat toch leuk voor de kids hé! Ook leuk voor later! Hier gaat het voor de rest prima en heb eigenlijk weinig te melden Ga zo Kyra uit haar bedje trommelen. Ze slaapt al een paar dagen 3 uurtjes 's middags met het gevolg dat ze 's avonds pas tegen 22u in slaap valt Ze lag er vandaag wat later in, half 3, dus ik vind half 5 netjes, anders zit ik vanavond weer... Fijne middag/avond meiden!!!
Lieve meiden Dank je voor jullie reacties. Mijn vader is niet bang om naar de huisarts te gaan, hij is er al een keer geweest voor deze klachten en hij zal zeker terug gaan. Ik weet niet of hij dat nog doet voor ze op vakantie gaan (over 1 1/2 week voor 5 dagen weg). Ik probeer het van me af te zetten maar ik ben daar niet zo heel goed in, aard van het beestje denk ik..... Net terug van een verjaardag en Sarah heeft het zo ontzettend super goed volgehouden. Vanochtend heeft ze 2 uur geslapen en ik heb haar om 13.00 uur wakker gemaakt. Nu ligt ze voor een uurtje in bed, dan nog even iets eten (als er nog iets bij kan bij de chips). Darcy, wat leuk, een zwemdiploma. Dat zwemmen is echt zo leuk om te doen, wat genieten die kleintjes er toch van he Mobielfreak, ik duim zo hard als ik kan voor je dat je snel een huisje zal vinden en dan hoop ik dat je je rust weer terug gaat vinden, je zit in een lastige situatie met je schoonouders er ook nog bij. Dikke knuf Patries, fijne werkdag morgen en dan genieten van je verlof. Spannend allemaal zeg. Als ik het allemaal lees moet jullie meisje nog even lekker blijven zitten. Succes met het afmaken van het kamertje en ja, ik ben nieuwsgierig dus foto's zijn altijd welkom Rootje lekker op vakantie. Geniet ervan. Ik weet even niet meer waar naar toe, ik zal het eens opzoeken. Ik ga even op de bank liggen, doeidoei
**BREEKT TERUG** Haaaai Joyce!! Hier alles goed hoor! Lief dat je even langs kwam waaien bij de RMMC. Rootje had nog de groetjes gedaan Bel je nog snel even voor de vakantie, kunnen we voor na de vakantie wat afspreken! Kus Moor **GAAT WEER BRAAF DE SEPTEMBER MAMA'S VERLATEN**
hai meiden beetje druk de laatste week dus heb niet altijd de tijd om mee te lezen/te reageren, sorry daarvoor. Annette: hoop dat je je vader toch zover kunt krijgen terug naar de hA te gaan voor de vakantie. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hoop dat het ongegrond blijkt te zijn! Patries: nesteldrang?! Nogal he?! jeetje joh alweer bijna 36 weken, wat is het snel gegaan!! Maar voor het zelfde geldt heb je nog bijna 6 weken om alles af te maken hihi (hoop het niet voor je ) Minder gemiauw klinkt voorzichtig hoopgevend! Pris: nog aan het nagenieten?? Marsab: snap t ook niet met je temp... Hoe was het dagje uit gisteren?? Miranda: nou vindt het ook nogal wat dat je moeder zo'n moeite heeft met jouw slechthorendheid!! Poeh... Zolang je zelf maar weet dat dat echt nergens voor nodig is, je bent een topmama en doet het hartstikke goed met Matt! En idd, wie kan er nou zeggen dat zijn kind van nog geen twee al aardig de weg weet binnen de gebarentaal?! petje af voor jou hoor!! Joyce: ik duim zeker!!! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!! Lovewinnie: spannend meid! Geniet nog even van je laatste dag met bolle buik! Hoop dat je bevalling voorspoedig verloopt! Darcy: zwemdiploma: SWEET!! Goed van Ollie!! en ja,... de tijd vliegt... en nee, je moet je niet lullig voelen over het feit dat je zo'n drukker periode hebt gehad. het is nu eenmaal niet anders en kijk ook naar wat je allemaal wél gedaan hebt! Schuldgevoel is nergens goed voor, je bereikt er niets mee en het is onnodig, trust us, je bent een supermama! Mobielfreak: ik hoor je dat jullie snel tot een voor jullie bevredigende oplossing komen! Suus: hoe is het nu met je?? Hier dus druk, maar verder wel goed hoor Dinsdag en vrijdag nog werken en dan vakantie!!!! Maandag gaan we een weekje naar de Weerterbergen! Heb er zin in!
@noor28: heerlijk vakantie, alvast heel veel plezier! @lovewinnie: sorry, had nog helemaal niet gereageerd op je berichtje. Heel veel succes morgen! Hoe is het nu met je? Heb al eventjes geen berichtje van je gezien. Houd je het nog een beetje vol? (je bent toch nog niet aan het bevallen?) @patries: hier nu al vreselijke nesteldrang haha. Alles moet op orde komen en kost teveel tijd. Dus jullie hebben een bibabad, bevalt dat een beetje. Jesper zit nog altijd in zo'n babybadje bij ons, maar dat wordt wel heel erg krap.. Hier is alles goed. Het behangen was helemaal mislukt! Ik had (zwanger?? niet blond namelijk haha) de verkeerde lijm gekocht en ons schattige behangetje met roze ruitjes werd helemaal geel met vlekken. Gelukkig had ik nog wat extra behang en de ergste banen hebben we eraf gehaald en nieuwe op kunnen met de goede lijm, nu is het erg mooi gelukkig. Kan ik eindelijk met de inrichting beginnen en de kleertjes gaan opruimen enz. Die staan nu op onze slaapkamer verzameld en lijkt zo slordig, kan ik echt niet tegen. qua werk: het lijkt erop dat ze niet via de rechter willen om me te ontslaan, dus dan zal ik pas 6 weken na mijn verlof ontslagen mogen worden. Wat dan dus pas 1 februari oid in zal mogen gaan. Dat duurt nog even dus. Wel gaat het kantoor per 1 oktober dicht, dus wat ik dan zal moeten doen in die tussentijd?? Geen idee!
@annette: probeer je niet te veel zorgen te maken! en eh.. jij weet vast ook dat ze met bloedprikken bijv. al een hoop vast kunnen stellen. misschien kan hij dat laten doen voor zijn vakantie? hier ook wat luchtwegproblemen gehad.. maar bloedprikken sloot best wel veel uit al @miranda voelt ze zich schuldig dan ofzo? anders zou het wat raar zijn. en je redt je volgens mij prima.. vond je prima te volgen op de meeting was heel even wennen.. maar dat is meer omdat het "niet standaard" klinkt.. en het wel zo handig is als je niet half gedraaid met jou staat te praten maar verder helemaal geen probleem hoor en matthew doet het ook prima toch? @joyce: al wat gehoord van de huisarts waar je gesolliciteerd had? @ollie: gefeliciteerd!! @mobielfreak: hmm sucks toch wel he hoop dat het snel allemaal op zn plek valt! @suus: dat is wel beter voor je kidneropvangtoeslag dan! maar ben ook wel benieuwd hoe ze dat in gedachten hadden ja Hier net weekendje naar Houthalen, Belgie geweest met jobs werk. Vrijdagmiddag weggegaan.. collega reed ook mee Erg gezellig in de auto.. behalve dat we bij antwerpen ineens onwijs in de file stonden.. en dus rond anne-dinnertime daar nog steeds stonden... was al blij dat ik wat extra koekjes in mn tas had.. maar even later ging ook mijn eigen reservevoorraadje er aan... want tja.. mevrouw had gewoon honger en wij konden geen kant op. voordeel is wel dat tegen de tijd we aankwamen anne uitgejammerd was.. en wij dus op ons gemakje eerst de auto uitgeladen hebben en daarna pas richting restaurant zijn gesjokt voor het avondeten. aldaar heeft anne natuurlijk ook nog wat gegeten.. (ja ze zal eens niet hoeven.. ) jammer genoeg was het allemaal een beetje flauw.. maar ok.. we hadden wel honger dus dan eet je toch.. en ze hadden lekker veel verse tomaten, komkommer en salade dus toch nog gezond gegeten.. (iets gezonder dan wellicht gehoopt was ) verder bleek ons huisje letterlijk midden in de speeltuin te staan dus anne werd wakker met als eerste woord "glijen" en zo ging ze sochtends, smiddags en savonds hard gillend "GLIJEN" het bedje in De tweede avond was ze zo moe.. dat ze zelfs zelf zei dat ze naar bed wilde tweede avond ook stuk lekkerder gegeten.. alleen wat laat voor anne die heeft om 5 uur gewoon honger... zeker als ze hele dag op glijbanen heeft gespeeld. en toen het zondags minder mooi weer was zijn we in de gigantische binnenspeeltuin geweest nu weten we weer wat het betekend dat je een leuke vakantie hebt.. als je kinderen dat ook hebben anne heeft hele weekend 2 slaapjes gedaan ipv normaal eentje... en die heeft ze hard nodig gehad.. dus 2 maal daags lekker relaxen in de zon voor papa en mama en savonds met collega's lekker aan de wijntjes
Dag lieve vriendinnen! Ik heb alles gelezen, maar mijn hoofd duizelt @Lovewinnie: héél veel succes morgen, we denken aan je/jullie! @Marsab: heb je een PB gestuurd - en sterkte, want dit is wel heel raar? @Anette: het is niet niks, zulke zorgen hebben... ik hoop dat je vader niets ernstigs mankeert (al is een hernia natuurlijk gruwelijk zat...) hou ons op de hoogte... en bedenk dat je wellicht extra veel zorgen hebt, omdat je wekelijks geconfronteerd wordt met ernstig zieke mensen - dan is het gedachtensprongetje naar je vader sneller gemaakt... Bah, wat rot is dit toch... @Patries: lekker gaan genieten van je verlof na vandaag!! Da's super Geef de Bach bloesemtherapie tijd, want dit klinkt al heel gunstig (minder miauwen = minder onrust) en wie weet, krijg je er veel relaxtere katten voor terug. W.b. de babydrager voor op de fiets - die kom ik wel een keer brengen (zie ik meteen je huisje!) en dat scheelt je weer een zorg O en Ollie heeft pas B1 gehaald, hij heeft een afzwemmoment gemist i.v.m. het ziekenhuis-gebeuren, denk ik. @Suus: klinkt als een actie voor mij, de verkeerde lijm voor het behang... ik nam in mijn zwangerschap bij de GAMMA het scanapparaat van de cassière mee, dacht dat mijn man blijkbaar een lijmpistool had gekocht @Rootje: nu toch echt op vakantie, heerlijk! @Noor: jullie ook aftellen tot de vakantie dus. Fijn! @Joyce: en? Al iets gehoord van de dokter?? @Pris: foto's van Take That, please
@darcy: we zijn alledrie doodop in bed gekropen gisteravond maar damned.. wat slaapt je eigen bed toch heerlijk zelfs anne heeft tot 8 uur doorgeslapen maar het was wel even heel gezellig ja
@saskia: fijn dat je weekendje zo heerlijk was! Klopt idd echt dat als je kindje het fijn heeft, jij het ook fijn hebt. qua werk: ja, ze mogen me natuurlijk ook gewoon doorbetalen terwijl ik thuis zit haha. (al zal dat er niet in zitten waarschijnlijk) @darcy: haha, het scanapparaat? Tja, hormonen doen vreemde dingen met je.
@ Miranda Als het goed is heb je ondertussen een mail met de foto's ontvangen!! Hier een drukke Pris....maar wel leuke dingen allemaal. Afgelopen zaterdag ook nog naar Guus Meeuwis geweest...was ook alweer ontzettend leuk...een groot feest in dat stadio en heb alleen maar staan dansen! Verder nog de nasleep van t weekend daarvor ( lees: achterstand wassen) Peter heeft wel ontzettend veel gedaan dat weekend hoor...maar had speciaal voor mij de was bewaard ,,,wat een lieverd is t toch ...... Ok hier wat foto's....de TT haters moeten maar even doorscrollen haha....ben nu aan t twifelen om over een paar weken de show nog in Londen te gaan kijken...ene kant helemaal gaaf maar t moet ook een keer genoeg zijn....vooraan staan zal ws niet gaan lukken en dit was helemaal top!! Ms dus maar hierbij laten * twijfel twijfel* Eerst avond FRONT ROW!!!!! Photo bucket werkt niet echt mee Eindelijk de kaartjes in handen 3 van de 4....zo dichtbij!! Nou dit duurt een beetje lang.... Probeer later ff meer. Liefs Pris