September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    En, en,en? Al babynieuws? Spannend joh!!!!!

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nee, geen nieuws... ik wacht 'rustig' af :)
    (ben dan wel vriendin, maar familie gaat natuurlijk voor!)

Zó spannend als je weet wat de ander moet doormaken - gek hoor.

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Nou Darcy: vertel! Weet je al meer?

pris: ik kan de foto's niet bekijken, of ligt dit nu aan mij?! :S

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland

Wat spannend meid, nog even en je hebt je zoontje in je armen!! Nog een dagje genieten van je buik dus!!!

Even een update van mijn kant ook; Ik heb nog een gesprek met de gyn op 1 Juli en dan hebben we het nog even over de laatste dingen voor de inleiding die ik krijg als ik 38 weken zwanger ben!!! Ik krijg ook een ruggenprik dus dat is wel erg prettig. Ik ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Dus nog 3 weken en dan hebben wij ook onze 3e zoon!:D

5. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

Zal zo na het eten op iedereen reageren. Ben namelijk net thuis van het werk en heb honger!!!

Maar hé wat ik even wilde zeggen.

Ik heb verlof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu dus eindelijk tijd om de babykamer af te maken en wat te rusten, is ook wel handig.

Maar nu eerst eten.

Tot zo.

Liefs, Patries

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ mouschy: spannend meisie! Ook al snel hoor! Wat een heerlijk gevoel of niet? Gaat alles goed verder? En met de jongens?

@ Patries: wauw, zalig! lekker verlof! Geniet ervan hoor! Wat gaat het allemaal toch hard!

@ lovewinnie: zet hem op meisie! :D

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    die tijden kloppen hier ook niet! Het is nu 19.23 uur bij mij! hihihi
    Ik neem aan dat het ook zo aat bij jullie is?! :p

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Marsab: Die tijden kloppen idd niet, ik vroeg me dat ook al af. Bij mij is het nu overigens 20.24u :)

Pris: Ook ik kan de foto's niet openen helaas...:(

Saskia: Nee helaas, vandaag weer niks gehoord van de HA. Probeerde vanmiddag te bellen, maar toen kreeg ik het antwoordapparaat alweer te horen. Ik heb de hoop nu wel een beetje opgegeven helaas...
    Ga zometeen al mn gegevens maar invullen op de site van het CWI. Had het nog even uitgesteld in de hoop goed nieuws te krijgen, maar moet er nu toch aan gaan geloven!

Patries: JIPPIE, je heb verlof meid!!!! HEERLIJK!!! En nu fijn het kamertje in orde maken voordat jullie meisje komt, want wie weet komt ze al over 2 weekjes, zou zomaar kunnen, hihihi

Lovewinnie: De laatste uurtjes met je dikke buik meid, spannend!
    Geniet er nog even van en alvast heel veel suc6 voor morgen, ik denk aan je!!!! Nog even en jullie kunnen je mannetje vasthouden!!!

All: Vandaag met Timo voor de 2e keer naar het CB geweest. Pff, wat blijven die prikjes toch vervelend en zó zielig!!! De 1e gaat over het algemeen nog wel, maar bij die 2e werd ie toch echt boos, arme schat!!! Gelukkig was het wel snel over en heeft ie er tot nu toe geen last van gehad.
    Onze kanjer weegt nu 5825 gr en is 61 cm. Hij is gewoon in 4 weken tijd 1 kg en 5 cm gegroeid en hij loopt helemaal volgens de curver. Mama is weer trots!!!! :)

9. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Patries Joehaaaaaaaaaaaaaa VERLOF!!
    Lekker meid!!

@ Joyce. UIteraard ben je trots!! Gaat goed zeg!! En nog steeds op bv?? Ja toch??
    Jammer dat je nog niets hebt gehoord. WWerd dat in Roelofarendsveen ook niets?? Succes ermee en ik hoop dat je snel iets gevonden hebt.

@ Foto's zal ik morgen opnieuw proberen. Misschien werkt t wel anders op de nieuwe site ofzo.,.....:(

@ Noor. ga je naar de kermis volgende week??

@ Mouschy Jeetje jij ook alweer zover :$ Wat gaat t toch snel...nog even en dan met z'n 5-jes!!!!

@ Darcy Nog geslaagd bij de Primark in Londen??

@ All Filmpje van vanavond YouTube - Plantjes water geven

10. Pris

Pris Fanatiek lid

@ LOVEWINNIE!!! Spannend zeg voor jullie!!
    Misschien dat morgen om deze tijd jullie zoontje er al is!!

Succes morgen en ik ben erg nieuwsgierig naar de eerste foto's van jullie kleine jongen uiteraard met zijn grote zus Alicia!!

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen mama's :)

@Pris: erg leuk filmpje, gewoon lekker door de straal heen banjeren en het niet erg vinden :D
    Herkenbaar!

Primark: een paar vestjes en t-shirts en wat broekjes voor Ollie. Niet veel gekocht, vond de collectie een beetje te 'jong,' zeg maar. Toch was het weer leuk om met zo'n enorme nettas rond te lopen (net IKEA) en er vanalles in te gooien!

@Lovewinnie: nu is het toch echt bijna zover - heel veel succes en een mooie bevalling gewenst!

(mijn vriendin is gestript en met gel behandeld, maar er was nog niets aan de hand gisteravond.)

@Patries: hoera! Verlof! En nu lekker rommelen en het kamertje afmaken, wat fijn dat je niet meer hoeft te werken. Vooral vandaag met die regen lekker tutten thuis ;)

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@lovewinnie: succes vandaag!

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Lovewinnie go girl go girl!!

Patries: jeeeeeeeeh verlof!!! :)

Pris, nee ga niet naar de kermis, heb vakantie en ben weg. :)

Saskia: zag je foto plus artikel in de MAMA, leuk je daar "tegen te komen" al was het natuurlijk liever over een ander onderwerp geweest. ;)

Joyce: nooit leuk he die prikjes :(
    Maar wat groeit ie goed!!! :)

14. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Lovewinnie: Meid heel veel suces vandaag. Waarschijnlijk ben je al bezig en heb je heel snel jullie mooie ventje in je armen. :)

@Joyce: Balen dat je nog steeds niets van de ha hebt gehoord. En ja dat achteraan bellen schijnt tegenwoordig heel normaal te zijn. :(Maar gewoon doen meid, dan weten ze iig dat jij interesse hebt. En wel graag wilt.
    Wat super dat Timo zo goed gegroeid is. :pZielig hé die prikjes, meestal is die 2e erger ja. Gelukkig zijn ze het wel weer snel vergeten. Nog steeds aan de bv toch?

@Anoek: heb je nog met je vader gepraat of niet? Goed dat Sarah het volgehouden heeft op de verjaardag. Verder alles goed?
    Zodra de babykamer af is zal ik wat foto’s plaatsen hoor.;)

@Noor: Leuk om weer wat van je te horen. Tja en dat je het druk hebt is natuurlijk niet zo gek met je 3 kids. Wat heerlijk zeg nog maar 2 daagjes werken en dan vakantie. Een goed vooruitzicht meid!!! :)En ja het kan nog wel 6 weken duren, ik ga daar eigenlijk vanuit, dan valt het alleen maar mee als ze eerder komt. We wachten het af.;)

@Suus: Wat een goed nieuws van je werk. Als je in februari pas ontslagen wordt heb je mooi dat hele jaar nog kinderopvangtoeslag (ik heb het zelf even nagekeken en het klopt). Dan kan je met minder zorgen straks je verlof in gaan. En wat een blunder zeg van dat behang. :pHeerlijk hé zwanger zijn. Plaats je ook even een fotootje zodra de babykamer af is?
    Wat betreft het bibabad: we hebben hem pas zaterdag binnen gehad, dus nog maar 1x gebruikt, maar ik vind het echt een ideale oplossing. Jamie vond het geweldig. Hij is daarnaast makkelijk schoon te houden en makkelijk op te bergen. Voor ons dus ideaal.

@Saskia: Zo te lezen echt een super leuk weekend gehad. Heerlijk meid. En Anne heeft zich ook super goed vermaakt en ja dan papa en mama ook nog extra. Hoe gaat het nu verder met het solliciteren?

@Darcy: Lijkt me erg gezellig als je een keertje langs komt. Ik ben nu iedere dag thuis.
    Wanneer heb jij eigenlijk vakantie? En wanneer gaan jullie op vakantie? Ben even nieuwsgierig. Super toch dat Ollie zijn B1 heeft gehad. Jamie heeft zijn B1 al een tijdje en nu dus B3, hij mocht B2 overslaan. Ach het maakt ook allemaal niet uit, als ze het maar leuk hebben toch?
    En al nieuws van je vriendin? Dat gel kan trouwens best een tijdje duren voordat het gaat werken, dat heeft volgens mij te maken of je lichaam er al klaar voor is. Bij mijn inleiding hebben ze ook gel toegediend en 1.5uur later merkte ik het al. Maar bij mijn vriendin die dat ook heeft gehad duurde het ruim een dag voordat het pas ging werken. :$

@Pris: leuke foto’s, ik kan de laatste 2 wel zien. Staan ze al op je hyves? Zal zo ff spieken. Bedankt voor je berichtje trouwens op mijn hyves. Leuk filmpje trouwens van Tigo.

@Marsab: Hoe was het van het weekend in het kinderspeelparadijs? Ben je al wat wijzer mbt je temp? Wanneer heb jij vakantie?
    Sorry voor al mijn vragen, ben gewoon benieuwd.

@Mouschy: Spannend hoor meid, dus over 3 weken ben je al bevallen. Waarschijnlijk eerder dan mij, ik ga er maar vanuit dat ik overtijd ga lopen, dan kan het alleen maar meevallen. Fijn dat er nu een echt geboorteplan komt, heerlijk hoor. Een laatste super mooie bevalling. :)

@Miranda: En lekker van je vakantie aan het genieten?? Over 2 daagjes zit je al in het vliegtuig opweg naar het zonnetje. Heerlijk meid!
    En nog bedankt voor je berichtje via de hyves en ik heb je mailtje + centjes ontvangen. ;)

@all:
    Hier dus vandaag eerste verlofdag. Vanmorgen rond 9uur Jamie naar het oppas gebracht, was het verdorie aan het regenen. En aangezien al mijn jassen niet meer dicht kunnen had ik maar een regenjas aan gedaan. Erg charmant, maar niet heus :D Maar Jamie dus bij de oppas en ik thuis. Heb maar even mijn email gedaan, wat opgeruimd en nu maar ff een broodje eten en op de fiets naar Wormerveer. Heb een lijstje met dingen die ik nog nodig heb. Dus inkopen doen. Het zonnetje begint hier te schijnen, dus hopen dat het zo blijft.

Fijne dag meiden en tot later.

Liefs, Patries

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    @patries: ligt de kleine bij jou trouwens ook nog in stuit? Ik meende dat laatst te hebben gelezen? hier ligt de kleine nu nog in een stuit, maar die heeft gelukkig nog tijd zat om te draaien. Hoop wel dat dat gaat gebeuren, anders wordt het wel een heel grote kans op weer een keizersnede en wil natuurlijk liever natuurlijk bevallen. Een stuitbevalling zit er niet in na een ks en een kindje van 10 pond.

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@noor: nouja.. 1 minute of fame is ergens wel leuk
    maar het onderwerp was wat jammer
    het leukste was de fotoshoot die er bij zat overigens :)

@patries: mja niet zoals ik graag zou willen... maar we komen er wel :)

17. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Suus: ik moet a.s. donderdag naar de vk, dus ben benieuwd of ze nog in stuit ligt. 2 weken geleden was dat namelijk wel zo. Heel eerlijk gezegd kan ik het op dit moment echt niet plaatsen hoe ze ligt. Soms lijkt ze ook overdwars te liggen, dan heb ik aan 1 kant van mijn buik een giga uitsteeksel.

Dus ik ben benieuwd. Ik hoop dat ze toch nog uit zichzelf gedraaid is donderdag. En anders zouden we een echo krijgen en een poging om haar te draaien. De vk wil dat ze met 37 weken goed ligt, dus ja dat is volgend week. Ik ben benieuwd.

Jij hebt gelukkig nog even, dus ik hoop dat de kleine zelf gaat draaien. Ze zeggen trouwens wel dat een 2e pas later nog kan draaien en ook pas tot het moment dat de bevalling begint gaat indalen. Dus het is nog afwachten.

Ik kan me wel voorstellen dat je nu graag een gewone bevalling hebt, hopelijk is jullie meisje geen 10 pond. Poeh ik zou er niet aan moeten denken vond 3.7kg al voldoende groot zeg maar.

@Saskia: wel balen meid, de moet niet opgeven, dan komt het goed.

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Lovewinnie: Je wordt vandaag ingeleid en heb je baby morgen in je armen, succes! Ik hoop nog te horen voordat ik ga vliegen.

@ Joyce: Jammer dat je nog niets van HA hebt gehoord en anderzijds fijn om te horen dat het goed gaat met Timo :)

@ Pris: ik heb je foto op de site goed bekeken, leuk joh, en ik heb je gemaild (7x) ;) van de meeting ;)

@ Noor: Fijn dat het alles goed gaat daar!!

@Suus/Patries: jullie kind liggen nu in stuit. Matthew lag ook in de stuit en werd geboren in 40 weken en 2 dagen. Hij was toen 8,5 pond. Geen ks.

@ Saskia: Bn benieuwd naar je artikel in Mama. Ga vanmiddag ff naar de supermarkt om in te bladeren 8)

@ Darcy: Je hebt ook straks 6 weken schoolvakantie? Gezellig voor koffietijd of Sangria ;)
    Ja dat gel in mijn baarmoeder heeft bij me 2 dagen geduurd voordat de vliezen braken.

@ Pris: leuke filmpje van planten water geven :D

@ Marsab: raar van je temp....ik hoop hoe dan ook dat je zwanger wordt!

@ Mouschy: Spannend en ook leuk voor 2 jongens straks!

@ Patries: Dank je voor je krabbel en fijn dat het centje goed aangekomen is. Alleen heeft Matthew beetje verhoging :$:$:$ en eet het liefst fruit. Ik denk aan keelpijn of anders 5e kies???? Afwachten maar....hij is ook beetje verkouden.

Acchhhhh...je werd nat van het regenen vanmorgen....lekker dagje voor jezelf terwijl Jamie bij de oppas is.

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Lovewinnie: Héél véél succes gewenst! Misschien heb je nu al je kleintje in je armen!!!!

20. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Moushy: SPANNEND!!! Komt ook wel héél dichtbij! Nog effe genieten van je buik!

@ Patris: Verlof!!! Leuk, nu nog de laatste klusjes opknappen.. :)
    Hoe is het trouwens met je moeder?
    Trouwens, hopelijk draait je meid nog!

@ Marsab: :D Blij te horen dat je ongesteld bent geworden! Hopen dat het snel raak is en dat verdere controle niet nodig is. Wat is er tussentijds gebeurd? Aangezien ik hier een hele poos niet ben geweest??

@ Darcy: En?? Nieuws van je vriendin?

@ Suus: Wat een k*tnieuws zeg, pfff, echt balen!

@ Brigitte: Wat een schatje is je dochter! Gefeliciteerd! :)

@ Rootje: Hier te snel blij geweest, sinds zaterdag ook misselijk. Moet niet spugen, maar voel me tot de middag beroerd, ik ben supermoe en ondertussen verkouden ook :(. Hoe gaat het met jou?

@ Pris: Fijn dat je een leuke tijd hebt gehad!

@ Simke: :( Moet echt héél hard zijn voor jou! Sterkte hoor!

@ Rest: Ben ik vergeten, sorry!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina