September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Miranda: Verzorg Matthew maar goed!

Hier gaat alles redelijk goed, behalve dat ik héééééél moe ben en ondertussen wél misselijk.

Morgen afspraak bij de gyn, ben eens benieuwd!!!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    @stuit: ja, ik heb gelukkig nog wel even. Ze ligt al wel sinds 22 week ofzo zo, dus blijkbaar bevalt het wel in deze houding. Patries: jij gaat wel voor een draaipoging? Ik weet niet of ik dat wel aandurf eerlijk gezegd en of het wel mag, maar goed, het is nog vroeg. Een stuitbevalling zal er voor mij sowieso niet inzitten omdat dat niet mag als je al een ks hebt gehad volgens mij.
    Miranda: jij hebt dus wel een stuitbevalling gehad?
    Ik denk trouwens niet dat ze hier gaan afwachten tot de bevalling zelf of de kleine dan is gedraaid, maar goed, dat zullen we nog zien. Voor hetzelfde draait ze vannacht lekker de goede kant op.

@virginie: veel succes morgen! Krijg je ook meteen een echo?

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ Virginie: Ik ben in maart weer voor het eerst uit mezelf ongesteld geworden, daarna 2 rondes met clomid geprobeerd (wel een ei, maar na 8/ 9 dagen al weer ongesteld.) Nu 2 rondes een korte cyclus zonder comid, moest aankomen (kon zijn dat het daarom in de war is, omdat mijn bmi laag is) En nu ben ik op gewicht! :D
    Maar nog steeds een rommetje dus...Ondertussen al weer een jaar bezig helaas...:(

@ lovewinnie: JAAAAAAAA, vandaag is de dag! Spannend he! Hopelijk heb je je ventje al in je armen! Ben benieuwd naar de naam! ;)

@ miranda: knuf voor Matthew! Zielig zeg...

@ Darcy: was het dus loos alarm van je vriendin?! Of is ze nu toch echt bezig? Spannend!

@ noor: hey meid! Daar bij jij ook weer! hihihi Fijn dat ales goed gaat! Heerijk vooruitzicht heb je! Bijna vakantie....zalig! Nog leuke dingen op de planning?

@ saskia: haha, je bent beroemd! hihi leuk dat je in het blad staat! Kun je het niet ff scannen en hier plaatsen?! :p

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Toen ik 20 weken zwanger was, lag Matthew al in stuit dankzij de echo. Geen draaipoging, het mocht niet. Mijn baarmoeder had een tussenschot (zie het maar als een hartvormige baarmoeder). Matthew mag dan niet omdraaien, anders breekt zn nek of tussenschot breekt.
    De gyn. zei dat ik eerst via een natuurlijke bevalling mag proberen, als het misgaat kan altijd overgaan op de ks.
    Het is mij gelukt om Matthew uit te poepen. Eerst billen, dan romp+ledematen en als het laatst hoofd. :)

@ Virginie: spannend en vervelend als je misselijk bent. Je bent niet de enige, want Rootje is ook heel erg misselijk.

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lovewinnie, heel veel succes vandaag, wie weet is jullie ukkie er al. Spannend en weer zo'n bijzonder moment.

Patries, lekkerrrrrrrr verlof. Genieten van deze periode. Heerlijk en je hebt het lang volgehouden zeg.

Mijn vader heeft gisteren foto's laten maken dus nu is het wachten op de uitslag. Ik vind het maar eng allemaal. De huisarts heeft nog naar de longen geluisterd maar dat was oke en hij heeft gezegd dat hij er niet veel van verwacht. Nou, ik moet het eerst nog zien.
    Dus hard duimen........

Mijn temp kaart lijkt er redelijk normaal uit te zien, eisprong vorige week maandag als ik van de temp uitga, op dinsdag 0.3 omhoog en is nu nog zo. Zo, ma, di geklust dus wie weet..
    Daarna had ik er geen zin meer in, ik zag het klussen ineens als zo'n verplichting.

Liefs

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Anoek: Ik begrijp je wel hoor, is ook niet leuk als het een 'verplichting' wordt. Hopelijk is het raak!

@ Miranda: :$ Wat een bevalling!!! Moet ook niet gezellig zijn geweest! :D

@ Marsab: Mijn duimen draaien hier voor jou! Moet echt frustrerend zijn, een jaar en niks.. :( Ook al kwam ik minder op het forum, ik dacht wel dikwijls aan hoe het nu zat met jou en hoopte dat er vooruitgang was! Gaat blijkbaar toch de goede kant op.. :)
    Hoe gaat het met Aiden?

@ Suus: Vingers kruisen dat ze draait! Normaal krijg ik een echo ja, in de hoop dat ze niet weggeroepen wordt voor een bevalling, want dat had ik met Keld ook voor de eerste echo (niet leuk!!!) :)
    Hoe verloopt de zwangerschap voor de rest?

7. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    #13207 Virginie83, 16 jun 2009
    Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    #13208 Virginie83, 16 jun 2009
    Laatst bewerkt: 16 jun 2009
  9. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
  10. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
  11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zo meiden, kwam even kijken of er al nieuws was van/via Lovewinnie - maar ik denk dat zij volop bezig is (of heerlijk ligt te genieten van haar zoon en gezin!)

@Miranda: bijna vakantie, hoera! HEEL VEEL PLEZIER GEWENST en ik kom graag eens een drankje/bakkie bij je doen als je terug bent ;)

@Patries: heerlijk aan de slag jij met alle leuke, kleine rommeldingetjes. Het weer heeft het uiteindelijk toegelaten, fijn hoor. Als je nog dingen wilt lenen naast de fietsdrager, stuur me even een sms'je. Ik heb alleen de magnetron sterilisator uitgeleend, maar misschien heb je die al :)

(PS ook mijn centjes ontvangen, een paar weken geleden?)

@Virginie: wat een leuke foto's en wat een prachtig bruidspaar, helemaal goed! Was zeker bijzonder die dag, he? Wat is je nou het meeste bijgebleven van je trouwdag?

@Anette: ik begin te vermoeden dat ik een laat ei heb telkens, dus zo rond dag 18-20. Wij willen ook niet verplicht klussen, dus afgelopen ronde zijn we eerder gestopt, was prima zo. Misschien toch het eitje laten schieten dan :(
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
    Ga vrijdag naar de huisarts om eens te informeren naar die ruime week buikpijn voor mijn ovulatie...

En verder iedereen een fijne avond en tot morgen!

Saskia, kun je het artikel (tijdelijk) in je album plaatsen voor ons? Benieuwd, benieuwd!

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  13. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @mobielfreak: jeetje wat een akelige situatie. Sterkte de komende tijd.
    @Marsab: ik heb al jaren combinatie 5/6 of 6/7 en ga volgend jaar 7/8 doen. Heb er eht veel zin in. Weer eens even iets anders. Hoop dat het voor Aiden beter wordt als hij bij de KNO i geweest.
    @Darcy: ik werk ook 3 dagen en vind dat voorlopig genoeg.
    @rootje: fijne vakantie!!
    @mouschy: jij gaat ook al zo snel, nog 3 weken, jeetje!

Verder gaat alles hier z'n gangetje. wat mij betreft mag het weer nog wel ietsjes warmer en dan lekker het zomergevoel.

Liefs Simke

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Virginie: wat prachtfoto's van je trouwdag. Je zag er mooi uit!!! Heeft Keld's schoenen je trouwjurk niet vies gemaakt?
    Dank dat je nog extra trouwfoto's aan ons hebt laten zien, want de vorige foto is zo zeer klein formaat!

@ Darcy: is goed, hoor. En we vliegen op donderdagochtend al om 05.25 uur, dus 03.00 uur al op schiphol (dus van woensdagnacht op donderdag).
    We komen pas op 2 juli terug.... 2 weken niet gaan forummen...verschrikkelijk voor mij...ik zal moeten afkicken.
    Ik zal je wel een dezer dagen een smsje vanuit Lanzarote naar je sturen, zodat je op forum kan plaatsen, oke.

Morgen kom ik nog wel gedag zeggen hier.....

Een fijne avond allemaal XXX

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Oh Miranda, wat zul je een hoop te vertellen hebben als je weer terug bent.
    Ik wens je een hele fijne vakantie toe. Geniet ervan!
    Maar, dat is wel heel vroeg zo midden in de nacht. Heb jij daar moeite mee om midden in de nacht te moeten gaan?
    Ben benieuwd naar je foto's (jaja, ik ben nieuwsgierig :) )

Virginie, wat een mooie foto's. Wat zie je er prachtig uit!
    Een heerlijke dag denk ik (ik ben niet getrouwd dus ik heb geen idee dus vandaar denk ik)

Over trouwen, ik ben na aan het denken over geregistreed partnerschap. Echt trouwen willen we niet maar ik vind het soms zo onhandig, een andere achternaam, dingen die je extra moet regelen enz. Eens even over hebben met vriendje lief..

Sarah wilde niet gaan slapen, na een uur heb ik haar maar weer uit bed gehaald, even gespeeld en toen had ze me een poepluier, ze moest verplicht in bad. Daarna in bed en sliep meteen. Oh, ik voel me dan zo schuldig, blijkbaar had ze dus ergens last van......... (en dat is altijd als ze veel huilt of niet kan slapen dus eigenlijk weten we het wel maar ja)
    Maar ons meisje slaapt heerlijk en dat ga ik nu ook doen.
    Ik had zo'n zin in chips maar hadden we niet, haha, zelfbeheersing..

Liefs Anette

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ virginie: wat een mooie foto's! En Keld lijkt al zo groot. Aiden oogt altijd wat kleiner qua leeftijd. (ja hij is ook gewoon klein, hihihi) Verder gaat het redelijk met hem, vannacht slecht geslapen. Had een enorm zeehonden hoestje! Zielig, hij had duidelijk last van zijn keel...:(

@ anoek: Dat is hier ook altijd zo, as Aiden niet wil slapen op hard huilt, dan is er ook gewoon wat. Dus vaak nemen we hem dan ook echt serieus, maar soms lukt dat niet altijd. En denk je dus achteraf: Oh dáárom huilde hij zo!

@ miranda: VEEL PLEZIER MEISIE! LEKKER VAN GENIETEN HE!

@ Lovewinnie: als het goed is ben je nu voor de 2e keer mama! Hopelijk laat je snel iets van je horen!

@ simke: oef groep 7 en 8 is ook best pittig! Komen veel dingen bijkijken! Wel weer erg leuk. :D

@ darcy: als ik een ei heb, heb ik die ook vaak rond dag 18/ 19/ 20! Dan duurt het wachten zo lang...:(

17. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Marsab: Vraag mij eigenlijk af hoe groot Keld eigenlijk is nu, maar erg groot zal hij volgens mij nooit zijn, met kleine ouders! :D Zielig dat hij hoest, hier ook hoor, mama heeft trouwens ook een zeehondenhoestje.. :(

@ Anoek: Zelfbeheersing = moeilijk!! Als ik zin heb in chocola ofzo, MOET ik het hebben! :D
    Wat betreft je schuldig voelen, niet doen, is niet makkelijk om te weten of er iets aan de hand is of niet. Bij ons wordt hij af en toe wakker, maar na een knuffel en een kusje van mama is het meestal gedaan, gelukkig maar. Maar zoals Marsab zegt, het beste is de kindjes serieus te nemen, je weet maar nooit..

@ Miranda: Geen vies kleed door de schoentjes van Keld! Wel door foto's te nemen in het park.. ;)

@ Darcy: Wat mij het meeste bijgebleven is?? Hmmm, moeilijk, want ik heb die dag in een roes beleefd, het is alsof je er zelf niet bij bent vind ik. Het mooiste moment was eigenlijk toen mijn man mij is komen ophalen en we elkaar zagen in onze trouwkleren, dan was er alleen hij en ik, niets anders.. En het jawoord in het gemeentehuis natuurlijk, ook erg mooi! :)

Zo meiden, ik ben bij de gyn geweest en het hartje klopt (blij!!!) Ik ben 7 weken, ik ben uitgerekend voor 3 februari.. :) Opgelucht, maar zal nog geruster zijn als de 1e 3 maanden voorbij zijn..

18. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik ben benieuwd naar Lovewinnie.. Spannend toch, zo'n geboorte.. (ik = ongeduldig!!!)

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ikke ook niuwsgierig naarLovewinnie!

Enne....ik heb SPIT!!!! :( :(
    Lekker slechte timing. k heb gehuild van megapijn!!! Slik nu paracetamol codeïnefosfaat.
    De koffers zijn ingepakt. Mijn vriendin gaat zo voor ons eten koken. Heerlijk.
    Ik ga zo douchen als Jeroen klaar is, hij gaat Matthew dan ophalen van het KDV.
    Alleen nog ff stofzuigen, wc en badkamer schoonmakn en bed verschonen, want ander vriendin gaat 2 weken in ons huis verblijven.
    Dan zijn we helemaal klaar voor de komende nacht...
    Ik hoop dat ik kan volhouden in het vliegtuig zitten....het blijft echt KL*TE....sorry voor mn ego....

Ik ga jullie echt heel erg missen....forummen jullie niet te veel ;)
    Ik stuur Darcy wel een sms over een enkele dagen vanuit Lanzarote!

Veel liefs, Miranda

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    meiden wat denken jullie hiervan? (foto)
    Zou het? Heb getest met een kruidvattest (2 voor 4,99, met pipet en cassette)
    Geldt daarbij ook streep = streep of moet de streep echt even donker worden?
    Het is geen ingedroogd lijntje, want het lijntje is wel roze...
    Ik weet het niet meer!
    Waarom heb ik geen digitale gekocht....:(

Nu ben ik ook nog bang, dat áls ik zwanger ben, het misschien wel mis is, omdat ik zo veel bloed heb verloren! (dacht dus vervroegd ongested te zijn, of zou dit iets anders zijn geweest)
    Of ben ik helemaal niet zwanger!
    HELP MIJ!

Deel Deze Pagina