Waaaaaaaaauw, Marsab!!!! Dit is toch wel een streep!! Zou het???? Kan je niet ergens een digitale gaan kopen en morgenvroeg testen ofzo?? Ik wens het je van harte toe!!
@Marsab: een streep is hier duidelijk te zien! Dus ik zou zeggen... een innestelingsbloeding? Als het veel bloed is geweest: er zijn genoeg mama's die ongesteld werden en zwanger waren... dus ik zou opnieuw testen enne... óf hij wordt donkerder, óf lichter. Als dit laatste het geval is, dan is het een miskraam denk ik. Ik zie een duidelijke teststreep! Zou dit gewoon één cyclus kunnen zijn...? Dan test je nl. over 2-3 dagen donkerder (mits niet meer gedronken dan nu en rond hetzelfde tijdstip)
marsab, ook ik zie de streep, echt waar! Als ik jou zou zijn zou ik een digitale test kopen of even langs de huisarts voor een bloedtestje
Marsab: dat lijkt mij zeker een streep!! Wow!! Ja idd opnieuw testen nog.. Bloedingen kunnen door vanalles worden veroorzaakt. Dus maak jeiig niet druk nu! Jee wat SPANNEND!!! Mijn duimen draaien!!! Liefs!
Marsab: Ook ik zie een dikke vette streep, zou het dan toch echt zo zijn?! Ik hoop het zo meid, als ik het er eentje gun dan ben jij het wel hoor!!! Zou er gewoon nog een testje tegenaan gooien, een digitale, dan heb je helemaal zekerheid! De duimen draaien hier overuren voor je meid! Miranda: Zeker slechte timing nu je op vakantie gaat, verdikkie!!!! Hopelijk helpt de pcm en ook de rust in de vakantie. Sms Darcy maar een keer, want ben erg benieuwd naar jullie vakantieverhalen. Ga jou ook missen hoor!!!!!! GENIET ERVAN met zn 3tjes!!!!! Lovewinnie: Ik wil babynieuws!!!! Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie volop aan het genieten zijn van jullie kleine man!!!! Virginie: WOW, een kloppend hartje. Dat is het mooiste om te zien te krijgen!!!! Super nieuws meid! All: Nog steeds niks van de HA gehoord *zucht*! :x Vanochtend weer gebeld voor de 3e keer, ook al voor de 3e keer mn tlnr doorgegeven (die ze allang hebben, maar goed). De assistente zei dat hij er bijna uit was, dus ik heb haar vriendelijk verzocht of hij wat van zich zou laten horen, omdat ik gewoon wil weten waar ik aan toe ben!!! Al is het per e-mail, maakt me helemaal niet uit, als ik maar wat hoor, maar helaas, vandaag weer een dag voorbij zonder goed of slecht nieuws!!!! Heb de hoop nu echt opgegeven en mn geduld is nu ook echt op, grrrr! Wel heb ik besloten dat ik weer een opleiding ga volgen en wel die van doktersassistente, hahaha! Heb de nodige info verzameld en ik kan de opleiding in 1 jaar tijd doen en dan ga ik elke donderdag naar school. Zal best pittig worden, maar ik heb gewoon ook weer zin om wat te leren en ik denk ook dat als je de juiste diploma's heb je toch eerder wordt aangenomen, ja toch! Vanmiddag de school gebeld, maar het wordt nog spannend of ik in september kan beginnen, want ze zitten eigenlijk al helemaal vol, het loopt storm! Kom nu op een wachtlijst te staan, dus te hopen is dat er mensen afvallen, zodat ik gewoon in september kan gaan starten! Daarnaast blijf ik natuurlijk gewoon solliciteren, dus ik ben benieuwd naar alles..... Ik hou jullie op de hoogte meiden!!! Fijne avond!!!! -X-
@marsab: jeetje meid, dat is spannend! Het is een elk geval geen indrooglijntje en idd hier geldt ook streep is streep. Ik had ook zo'n streepje met de kruidvat test. Wat ontzettend moeilijk moet dit zijn zeg. Kan me namelijk goed voorstellen dat je bang bent dat het niet goed zit door het bloedverlies. Zou ook de komende dagen blijven testen. Wordt het streepje donkerder dan zal het wel goed zitten. Anders toch even contact opnemen met de gyn? Wanneer moest je ook weer heen? Succes meid! Ik hoop zo voor je dat je gewoon goed zwanger bent en blijft. Je verdient het hoor, hebt lang genoeg gewacht!
Hey meiden, @Marsab: Nou meid ik zie toch ook echt een streep, wel licht maar hij staat er wel. Ik zou als ik jou was ook een digitale van de clearblue kopen en evt over 2 dagen opnieuw testen. Ik hoop het zo voor je meid. En een bloeding hoeft niet perse meteen iets fouts te betekenen. Ik duim voor je meid. Jullie verdienen het zo. @Lovewinnie: meid we zijn allemaal erg benieuwd hoe het allemaal gegaan is. Waarschijnlijk zijn jullie gewoon heerlijk aan het genieten van jullie ventje. Maar toch ben ik nieuwsgierig .. @Virginie: Wat heerlijk hé om dat hartje te zien/horen kloppen. Kan me wel voorstellen dat je meer zekerheid hebt als de 12wkn om zijn. Maar toch ervan genieten hoor meid. En wat een mooie fotos van jullie trouwdag. Erg mooie jurk en wat stralen jullie ook. Keld ook al zo mooi. Super zeg. Lief dat je er naar vraagt: met mijn mams gaat het redelijk. Nog steeds herstellende van de bestralingen. Ze is nog erg moe en vanmorgen is ze zelfs weer flauwgevallen. Wrs had ze zichzelf weer eens te druk gemaakt. Ze heeft gister nl de hele dag (en nacht) een bloeddruk meter om haar arm gehad. Die ging iedere 10 min. haar bloeddruk meten. Haar bloeddruk is namelijk veels te laag ondanks de medicatie, die het juist omhoog moet brengen. Erg vreemd dus. Daarnaast wachten we nog steeds op uitslag van test, maar genezen zal je zeker niet. We hopen alleen maar dat het nu stabiel is en blijft. Maar ik vind het nog steeds eng. Het zit er nl nog steeds en je weet nooit wanneer het weer gaat groeien. En zo hard kan het gewoon niet groeien in haar hoofd, zo veel ruimte heb je daar niet. Gelukkig is mijn mams positief en daardoor wij ook. (probeer ik iig) @Suus: tja een draaipoging is altijd de moeite waard denk ik. Moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Morgen moeten we naar de vk, dus ik ben erg benieuwd of mevrouw toch uit zichzelf is gedraaid. We wachten het af. En hopelijk draait jouw meisje ook gewoon nog om en kan je dit keer gewoon bevallen zonder ks. @Miranda: toch vind ik het nog steeds knap dat Matthew via stuitbevalling is geboren, zon grote jongen ook nog. Poeh ik zou er niet aan moeten denken. Hopelijk is het hier ook niet nodig, we wachten af. En hé meid wat balen van je spit. Ik hoop dat de pcm zijn werk doen. Meid een hele fijne vakantie (weet niet of je het nog leest) geniet ervan en Darcy houdt ons op de hoogte zo te lezen. @Anoek: Fijn dat je vader toch naar de ha is gegaan. Krijgen jullie snel uitslag van de fotos? Zo in spanning zitten is zeker niks. Je wilt toch eerst horen dat het niks ernstigs is, dan ben je pas gerust. Ik duim voor je meid. Je temp kaartje ziet er goed uit meid, ik hoop dat het deze ronde raak is. En wat je zegt het moet geen verplichting worden, het moet gewoon leuk blijven. @Darcy: En is er al nieuws van je vriendin die aan het bevallen is/was?? Wat stom ik dacht dat ik je een smsje had gestuurd over de ontvangen centjes. Mmm mss aan gedacht het te doen en toen toch vergeten. Tja die hormonen van mij, ze laten me echt in de steek. Wat betreft spulletjes lenen, super lief dat je het aanbiedt. Ik moet even kijken. Volgens mij heb ik het meeste nog en ik kan wat spulletjes van een vriendin lenen. Mocht ik toch nog iets nodig hebben, dan hoor je het. Iig bedankt! Ben benieuwd wat de ha vrijdag zegt over je ruime week buikpijn voor je ovulatie. @Simke: van mij mag die zon ook wel blijven, heerlijk!!! @Joyce: O meid wat balen zeg van de ha. :xIk kan me voorstellen dat je geduld nu op raakt. Ik vind het ook wel een beetje laks. Wel super dat je nu besloten hebt om met een opleiding voor doktersassistente te gaan beginnen. Ik hoop dat er veel mensen afvallen en jij in september aan de studie kan. Nou meiden, morgenochtend dus naar de vk voor controle. Ben benieuwd of ons meisje gedraaid is. Marc gaat morgen ook mee, want dan krijgen we ook meteen alle uitleg verder mbt als de bevalling begint. Ik ben benieuwd. Wij hebben zo'n gesprek nog nooit gehad, dus weet niet wat ik kan verwachten. Duimen jullie voor mij dat de kleine meid gedraaid is?? Fijne avond en truste. Liefs, Patries
Meiden dank je wel! Ik heb aan het eind van de middag nog snel een cb test kunnen haen, maar er was geen digitale meer... Maar ook met deze test een duidelijk kruis! Positief dus! Toch zijn we nog niet heel blij....we wachten het nog weer 2 dagen af en testen dan opnieuw. Hopelijk is de test dan donkerder!
@ Marsab: Ik zie toch ook een duidelijke streep staan En je 2e testje gaf ook positief aan zie ik net, dus van mij al vast een voorzichtige felicitatie: Hoera! Je bent zwanger
Ja, ik ben alleen zo bang dat het streepje lichter gaat worden....Dat het dus wel HCG is, maar omdat ik die bloedingen heb gehad, ben ik bang dat het fout zit. Dat het niet blijft zittenen dat ik een vmk krijg. Nog even een dag gedud hebben. MOrgen nog eens testen en dan weet ik weer. Duimen jullie mee dat de streep donkerder is!? En als jullie naar mijn tempkaartje kijken, wanneer denken julie dan dat mijn ei was? Ik denk zelf toch echt op dag 18, dus dan zit ik nu pas 10 dagen na mijn ei! We het langst tot nu toe, werd altijd na 9 dagen ongesteld....
Spannend hoor marsab ik zie ook een streep maar snap je ongerustheid ook wel hier word alvast hard geduimd. Ik ontdekte gister dat Anne ook alweer kleurtjes begint te snappen. Geel, groen en blauw kan ze op verzoek gewoon aangeven
Goedemorgen meiden!!! Kwam piepen of er nog geen nieuws was van Lovewinnie en van Marsab ook natuurlijk!!!!! @ Marsab: Super meid, hier ook een voorzichtige felicitatie, de streep is duidelijk te zien en als ie op je andere test ook positief was.. Nu hopen dat het goed zit! De duimen draaien hier voor jou, het is je gegund! @ Saskia: Slimme meid heb je! @ Patries: Inderdaad heerlijk, maar ik blijf toch onzeker, zit gewoon in mijn karakter, dus leef ik nu naar de volgende echo toe.. Moeilijk is dat hé, die situatie met je mama. Vooral het gedeelte van 'niet genezen'. Ik weet wat je doormaakt en het is verschrikkelijk, je blijft in die onzekerheid leven en probeert positief te blijven. Belangrijk ook als je mama zich sterk houdt, doet ook veel! Sterkte hoor meid! Ik duim trouwens voor jou dat je meid gedraaid is en zo dadelijk goed nieuws krijgt! @ Joyce: Pfff, hatelijk is dat, niet weten waar je aan toe bent! Is toch niet fijn voor jou? Hopelijk weten ze snel meer! @ Miranda: Fijne vakantie!!!!!! Hopelijk rust je lekker uit en ben je snel beter!
@virginie: super dat de echo goed was! @marsab: tjee meid, wat een spanning. Aan je tempkaartje te zien denk ik ook dag 18 je eisprong.
Marsab: dus weer een positieve test!! En hoe was het vanmorgen?? Ja ik zou ook zeggen dag 18. Dan is het ook niet zo gek dat de test nog wat licht was natuurlijk. En joh, als je nu eens de gyn belt en je verhaal uitlegt? Op een echo zou nu nog niet veel te zien zijn, maar misschien dat hij je wel een bepaalde geruststelling kan geven. Bloedingen komen immers vaker voor, met verschillende oorzaken, maar miss dat hij je met wat meer feiten daarover toch een geruststelling kan geven? Hope so! Liefs!
Hey meiden, @Marsab: O meid wat spannend. Opnieuw een positieve test. Ik heb ook even je temp kaartje bekeken en zal ook zeggen dat je dag 18 je ei hebt gehad. Spannend hoor meid. Ook wel een goed teken dat je temp hoog blijft. Over 2 dagen nog een keer testen en dan hopelijk een dikkere streep. Ik blijf voor je duimen. @Saskia: knap hoor dat Anne de kleurtjes begint te begrijpen. Tja onze kids worden echt groot. @all: Vanmorgen bij de vk geweest en jullie raden het al. Ons meisje ligt nog steeds in een stuit. Ze is nog niet ingedaald, dus dat is op zich wel gunstig voor evt. draaipoging. We hebben nu om 11.45u vandaag een echo in het ziekenhuis en dan gaan we kijken hoe ze precies ligt en of evt draaipoging mogelijk is. Ik moet eerlijk gezegd niet denken aan zo'n draaipoging, maar wil het toch wel proberen. Dan hebben we er iig wel alles aan gedaan. En tja anders toch maar een stuitbevalling We gaan het zien. Ik hou jullie op de hoogte. Mijn mams voelt zich vandaag weer wat beter en mijn vader is ook vrij, dus we kunnen Jamie lekker bij opa en oma brengen. Kunnen we even rustig samen naar het ziekenhuis. Wel zo handig. Meiden ik kom later vandaag nog kijken. Liefs, Patries
marsab: Wow, weer een posi test. Begrijp wel dat je nog heel voorzichtig ben, maar ook van mij kant een voorzichtige felicitatie. Het zou echt helemaal super zijn joh, mijn duimen draaien hier nog steeds voor jou!!! patries: Oh wat balen meid, dat jullie meisje nog in een stuit ligt. Nu ik dit schrijf zit jij al in het ziekenhuis, want ik heb het nu 11.35u Ik denk aan je en hopelijk kunnen ze jullie meisje nog draaien of gaat ze vanzelf nog draaien!!!! ((((((knuf))))))) voor jou!!! Darcy: En al babynieuws van je vriendin? Mijn vriendin was de 15e uitgerekend van de 2e, maar ook daar nog steeds geen baby... All: ga nu ff boodschapjes doen en een cadeautje kopen voor vaderdag PS: nog steeds niks gehoord van HA (begint nu eentonig te worden hé)!!!!!
Patries: ik ben benieuwd hoe het gaat in het zkh. Hopelijk kunnen ze jullie eigenwijsje toch draaien, toch het fijnste denk ik. Knuf!!!
Joyce, schiet ook niet op met die huisarts, wel raar dat het zo lang moet duren. Succes in ieder geval. Marsab, ik leef zo met je mee, ik wil je even zeggen dat ik in het begin van de zwangerschap van Sarah ook flink wat bloed ben verloren, gedurende 1 dag, week 5. Volgens de vk innesteling. Ik ken zelfs iemand die gedurende de hele zwangerschap gewoon netjes op tijd ongesteld is geweest, ze kwam er dan ook pas achter dat ze zwanger was toen ze haar kindje in de handen had maar dat is een heel ander verhaal. Duimen draaien overuren hier. Kun je geen hcg waarde bij de huisarts laten prikken, dan kunnen ze meteen zien op welke waarde je zit en rond welke week dat past bij de zwangerschap. Sarah is weer wakker, even een boterham eten, ze krijgt een kiesje en eet nu niet zo goed, schijnt normaal te zijn denk ik ?!? Het lijkt erop dat ze eerst de tanden boven krijgt, onder zijn er pas 2 door. Boven nu 4 en een kiesje onderweg. Mijn vader was net nog even hier en ik vond dat hij er beter uit zag dan de afgelopen tijd. Morgen de uitslag, spannend en daar kan ik niet zo goed tegen.