September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

Ben net terug uit het ziekenhuis. Ze hebben een echo gemaakt en ja hoor ons meisje ligt overduidelijk in een stuit. Ze ligt wel in een volkomen stuit dus billen naar beneden en benen omhoog, dat schijnt wel gunstig te zijn voor een stuibevalling.
    Daarnaast schatten ze haar nu rond de 6 pond en blijk ik heel veel vruchtwater te hebben. Volgens mij was dat bij Jamie hetzelfde. Dat vele vruchtwater schijnt wel een voordeel te zijn voor de draaipoging. Enige minpunt dan wel weer is dat ze ook snel terug kan draaien.
    We hebben nu een afspraak staan op woensdag voor een draaipoging. Ik ben benieuwd of het gaat lukken. We zullen zien.

@Joyce: kan me voorstellen dat je geduld opraakt.

@Anoek: fijn te horen dat je vader er iets beter uit ziet. Ben benieuwd wat er uit de testen komt.

Zo ik ga maar ff snel stofzuigen, ben de hele dag in de weer geweest zo met de vk en ziekenhuis, heb nog helemaal niks kunnen doen en het huis is echt een zooitje. Bleh

Tot later.

Liefs, Patries

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@patries: spannend dus nog!

@anoek: ik hoop dat de uitslag morgen mee valt :)

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Anoek: Ik duim voor een goede uitslag!

@ Patries: Hopelijk lukt de draaipoging. Lijkt me wel eng, maar toch beter van het te proberen.
    Hier ook een zooitje, maar we zijn een beetje aan veranderingen aan het doen aan het huis, dus ligt het sowieso rommelig bij. Ik haat het! :D

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi girls,

effe vlot, heb de hele dag teamdag gehad en moet nog cijfers online invoeren voor de rapporten ;)

@Joyce; rare huisarts, wil je er nog wel werken dan.
    In elk geval goed dat je voor de studie hebt gekozen en ik hoop van harte dat je in sept. mag beginnen!

@Anette: ben erg benieuwd wat de uitslag van je vader's onderzoek is. Laat je het hier even weten? Sterkte met wachten, dat duurt zo lang...
    w.b. de kiesjes - tja, er schijnt een soort volgorde te zijn, maar het meeste is toch echt genetisch bepaald bij kindjes. Dus hopen dat deze snel doorkomt en dan is er weer een mijlpaal bereikt.

@Lovewinnie: en? En? En?

@Virginie: gefeliciteerd met de goede echo, fijn!!!

@Patries: stuitbevalling... pfff... Miran heeft het 'm mooi geflikt, maar het is niet niks! Benieuwd of je meisje nog gaat draaien.
    Hoe gaat het met je broer en schoonzus + zwangerschap?
    En de katten op de Bach bloesem, werkt het al?

@Marsab: ik sluit me aan bij Noor, bel even naar de gyn morgen, misschien geeft dat duidelijkheid.
    Ik vermoed overigens dat jij nu heel vroeg, heel positief test... en op dag 18 je ei hebt gehad. Ik ga er dan ook vanuit dat je de komende dagen steeds beter zult testen, fingers crossed!!!

Een voorzichtig 'gefeliciteerd' ook van mijn kant.

Fijne avond, meiden!

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    #13245 marsab, 18 jun 2009
    Laatst bewerkt: 18 jun 2009
    @ joyce: wat een foute huisarts heb jij zeg!
    En wat goed, een nieuwe studie beginnen, knap van je!

@ virginie: wat super dat de echo goed was! Atijd weer een hele geruststelling!

@ patries: oh, wat spannend zeg....een eventuele stuitbevalling!
    Hopelijk is de draaipoging niet te pijnlijk en blijft je eigenwijze meisje daarna zo liggen!

@ saskia: wat heb jij een knappe meid! Goed dat ze de keurtjes kan onderscheiden!

@ darcy: Rapporten worden hier ook volop ingevuld! Het zit er bijna op voor ons meisie! :D

@ anoek: bedankt voor je ervaringsverhaal over bloedverlies! Geeft een mens weer hoop! ;) Hopelijk komen de tandjes van Sarah snel door! Zielig hoor!

@ lovewinnie: Meisie hoe is het?

@ noor/ suus: Ja miss bel ik mijn gyn morgen ff....Ik kijk eerst even hoe de zw.test uitvalt. Spannend!

@ all: vanmorgen had ik weer wat bloedverlies, dus dacht dat het fout zat! Maar ik had het tijdens de grote boodschap :). Dus waarschijnlijk door het drukken/ persen verlies ik bloed. Want de hele dag niets meer!
    Laatst had ik het ook toen Marc en ik geklust hadden. Ook bloedverlies na die tijd...Misschien dat het een adertje is daarbinnen?! (ja ik zeg maar wat hoor) Want dan drupt het bloed er echt even uit!

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey Marsab, dat kan natuurlijk heel goed hè. Zo'n adertje is zo gesprongen, zeker bij heftige vrijpartijen :D 8)

Morgen de digi-test dus? Ik vind het superleuk voor je als het nu echt zo is, eindelijk mag je dan weer mama worden! De duimen draaien hier volop.

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey!

Thanks Darcy! (hug)

Heb net nog ff de laatste kruidvat test gedaan, om te zien of het streepje donkerder werd....
    En volgens mij is hij wél wat donkerder hoor (in zover dat kan in 1,5/ 2 dagen)
    Begin het nu een beetje te geloven, maar toch wacht ik even tot maandag af -> dat is 14 dagen na mijn ei.
    Alhoewel mijn nod vaak de 10e dag na mijn ei is! (ik zit nu op dag 11)
    Oh ik durf gewoon nog niet te geloven dat het eindelijk raak kan zijn! :D

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Marsab: Ik denk dat je het stilletjesaan mag beginnen te geloven dat het raak is, anders zouden de testen toch niet allemaal positief zijn??! :)

In ieder geval, ik hoop het écht voor jullie!

@ Lovewinnie: EN????

9. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden,

@Marsab: O meissie zal het dan toch echt. Ik ga je nu toch ook voorzichtig feliciteren hoor meid, want je hebt opnieuw een positieve test. Zo spannend en ik gun het jullie zo. De duimen blijven hier draaien.

@Virginie: ik ben ook zo benieuwd naar Lovewinnie. Hoezo nieuwsgierig??

@Darcy: het einde is voor jou dus in zicht. Lekker hoor straks vakantie.

Wat betreft mijn broer en schoonzusje hun zwangerschap (lief dat je er om vraagt) Alles goed. Ze krijgt al een heel mooi buikje en het schijnt een heerlijke druktemakertje te zijn. Dus ze genieten volop.

En nu de katjes........
    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik was het gister helemaal zat. Ik wil zo graag de babykamer gaan doen en het kan niet vanwege 1 van de katten die op de slaapkamer zit. Dus gister heb ik alle tussendeuren open gegooid en gezegd tegen Tom dit is je laatste kans. Anders ga je weg. Nou het is dus in 1 drama afgelopen. Echt oorlog in huis. Sam wist niet waar hij heen moest vluchten, die heeft volgens mij hele nacht op de magnetron gezeten (die staat boven op onze koelkast, dus hoog, waar Tom hem niet kan vinden). 1 en al stress in huis. Vanmorgen viel Mickey onze andere kat Sam ineens aan, gewoon zijn eigen broer. Dus dat was de druppel. Als zij nu ook nog ruzie krijgen. Echt niet.
    Miceky en Sam hebben we nu samen gezet. Zij lijken de ruzie weer bijgelegd te hebben. Sam wilde nl niets meer weten van Mickey en was alleen maar aan het blazen tegen hem. Maar dat gaat nu weer goed.
    En Tom zit in de woonkamer. We hebben besloten om straks asiels te gaan bellen. Het kan zo niet langer. Ik hoogzwanger, ben hevig gestressd door mijn katten en reageer dat heerlijk om mijn man en kind af. Dat werkt echt niet. Ik heb de hele nacht beroerd geslapen hierdoor, ook veel gehuild. Maar het kan gewoon niet meer. Tom moet weg.
    We hadden trouwens wel wat reacties gehad via advertentie marktplaats, vooral mensen die al andere huisdieren hebben. Eerst over en weer geemaild en dan haken ze toch weer af op de 1 of andere manier. Dus we zijn er klaar mee. Ik heb alleen geen idee of we een plekje voor Tom kunnen viden. Weet niet of ze zo'n katje zomaar nemen in het asiel, vooral niet in deze drukke tijd. Anders mss tijdelijk in pension als daar wel een plekje is, kijk het geld maakt niet uit, we willen echt wel betalen voor Tom. Hij moet gewoon een goed huisje krijgen.
    Maar ik weet het niet meer. Enige is dat ik me hevig beroerd voel. Ben heel erg verdrietig dat het zo moet, maar ik weet geen andere oplossing meer. We moeten rust krijgen in huis, ik moet rust hebben, vooral voor de draaipoging volgende week, anders gaat het niet lukken als ik zo gestressd ben.

Goed meiden ik ga al mijn moed verzamelen om de asiels te bellen.

Liefs, een verdrietige Patries

10. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab. Bij dezze een heeeeeeeeeeeel voorzichtige felicitatie voor jou!!!
    Wat goed zeg!! Ik hoooooooooooop zo dat het het allemaal goed gaat / is. Ik gun het jullie zo!!

@ Joyce. Wat raar zeg dat je steeds niets hoort....niet zo netjes.
    Super dat je met de opleiding wilt gaan beginnen! Hoop dat dat gaat lukken in september (mmoie maand september ;)) Als je wordt toegelaten dan zal het vast niet altijd makkelijk zijn met die twee kleintjes, huishouden, mannetje enz.... Net als Darcy het einddoel voor je houden en dan moet het lukken!!!! * eerst duimen dat je mag beginnen uiteraard!!*

@ Virginie!! Wat zie ik nu zwanger??!! Gefeliciteerd!!
    Volgens mij heb ik dat allemaal een beetje gemist;) Sorry!! Keld wordt dus grote broer!!! Leuk zeg!!
    Heb even je foto's gekeken van jullie bruiloft. Wat zeg je er mooi uit zeg!! Wow!! Leuk dat je weer regelmatig meekletst!!

@ Patries. Oei Stuit:$ Wanneer gaan ze t proberen te draaien?? Of kan t nog vanzelf gaan.
    Nog geen reactie hier over Tom

@ Miranda. O'jee Spit!!! Ik hoop dta t allemaal goed is gegaan in t vliegtuig, voor jou dan en dat ook Matthew t ook allemaal leuk vond of zelfs nog even heeft geslapen. Lekker van genieten!!!

@ Noor. Ook bijna vakantie!!! Waar gaan jullie heen??
    Wij gaan morgenmiddag nog even naar de braderie en uiteraard een rondje kermis. Tygo lekker in de draaimolen.

@ Darcy Hoe staat t met jouw studie??
    Ik heb zoveeeeeeeeeel gekocht bij de Primark in Newcastle. Ik had voor die paar dagen een grote samsonite koffer bij me maar moest er gewoon een tas bijkopen voor alle nieuwe spullen *schaam schaam*
    Dat is t voordeel met de boot: geen gewichtslimiet :)

@ All Ik ben de laatste weken best wel druk en hier dus wat minder te vinden. Als Tygo gaat slapen s middags dan deuk ik gelijk de schuur in om een speelhuisje voor Tygoop te knappen. Wordt erg leuk maar gaat wel veeeeeeeeeeeel tijd in zitten , schuren. grondverf, schuren, lakken, schuren :x:x Maar ja als ik Tygo er daar straks lekker mee zie spelen in t t allemaal wel wweer waard geweest!!!
    De boot: Gaat zaterdag 27 juni te water!!!!:):):)
    Groot nieuws voor ons!! De champagne staat al koud ;)

Guus Meeuwis was helemaal leuk. 1 groot feest daar!! Erg gelachen en ondanks dat we zitplaatsen hadden heb ik geen minuut gezeten en alleen maar staan dansen.

Een klein aantal Take That foto's staan op mijn hyves.

De eerste collega hier is nu op vakantie, de komende weken werk ik een beetje extra om t op te vangen dus zal hier ws wel iets vaker langskomen.

Tygo gaat goed:) Is een echte kanjer!! Kletst de oren van je kop af
    en elke dag weer nieuwe dingetjes. gisteren eigenlijk voor t eerst naar een grotere speeltuin in de buurt geweest. Hij heeft t prima naar zijn zin gehad. Zo leuk om te zien!!
    Verder is hij graag buiten...roept als hij uit bed komt al: Buiten Buiten!! En als ie dan ziet dat t regent zegt ie BAH :)
    Hier ook al een beetje met kleurtjes...vooral blauw is favo!!
    Met eten hoeven we hem bijna niet meer te helpen, gaat meestal helemaal goed. ok niet altijd helemaal vlekkeloos (letterlijk!) maar gaat echt goed en vind ik erg knap van hem.
    Tandenpoetsen is sinds kort ook geen drama meer....das wel weer lekker haha!!

@ Lovewinnie. Ik wil babynieuws!!!!

Nou ik ga aan t werk. Tot later!!
    Liefs Pris

11. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Patries. Ik had mijn bericht al een tijdje open voordat ik t postte;) Jammer dat je er zo verdrietig van bent...jeetje ik hoop dat t er snel een passende oplossing is want dit is ook geen fijne situatie.
    Geen id of dit soort katjes zomaar naar een asiel kunnen, Darcy weet dit ms wel!!
    Meid houd je rustig!!!! Ik duim voor jullie!
    Knuffel voor jou.

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Patries, bel asiel Zaandam even (zeg dat je via mij belt), vraag of er plek is en anders wanneer wel - pensionruimte is er zeker nog, dus desnoods pension totdat het asiel weer een hokje vrij heeft.

Sam en Mickey reageerden op elkaars stress, da's normaal. De rust zal weer terugkomen, dit is een tijdelijke reactie, geen zorgen.

Tom moet een ander huis, hoe moeilijk ook. Ik zou hem willen nemen, maar met hond en kat (vechtersbaas) is dat niet wenselijk. Tip: bel je dierenarts of die nog een adres weet. Asiel Oostzaan, Amsterdam, Alkaar zijn opties.

Heel veel sterkte, ik voel je verdriet...

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    ... en waar verdriet is, ligt blijdschap dichtbij...

Ik wil Marsab opnieuw even feliciteren, meid je bent zwanger hoor. Wat is dit je gegund, ook jij hebt een onzekere en verdrietige tijd achter de rug. Nu lijkt het dan toch echt raak te zijn, wat fijn!

Hier ook goed nieuws: vanmorgen naar de huisarts geweest, die mijn ovulatiepijn (elke cyclus een krappe week) niet regulier vindt. Daarom op woensdag a.s. een echo van mijn eierstokken en dat is goed, want ik heb die dag of donderdag mijn eisprong.

De pijn is vanmorgen weer begonnen, mijn eerste ovu-test geeft een zeer licht streepje en dat betekent inderdaad, dat de eisprong er langzaam aan komt.
    Spannende dagen dus! (en drukke nachten 8) :D)

14. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

@Pris: heb je foto's op de hyves bekeken, ziet er gaaf uit. En zo dichtbij. Super hoor meid. Kan me voorstellen dat je daar helemaal hyper van bent geweest. hihi
    Wat leuk dat je een speelhuisje voor Tygo hebt, nu nog ff wat werk aan het opknappen, maar straks zal hij er heel veel plezier van hebben. En Tygo ook al een heerlijk kletsmajoor, leuk hé dat ze zo veel leren ineens. En ook goed eten, super hoor. Tja die kliederboel hoort er gewoon bij toch? Beter zo dan niet eten.
    Werkze nog vandaag.
    En bedankt voor de lieve woorden.

@Darcy: O meid spannende dagen dus voor jullie. Klus ze dan maar. En fijn dat je meteen serieus wordt genomen door de ha en woensdag een echo krijgt. Ook wel spannend. Mss kunnen ze dan ook wel zien of je je eisprong bijna krijgt of net gehad hebt. Spannend. Moet je naar ZMC? Daar ben ik ook a.s. woensdag, maar dan voor de draaipoging.

Wat betreft Tom. Ik heb Zaandam het eerste gebeld. Ze was erg meelevend en ging meteen voor me kijken. Er zijn helaas 6 wachtenden voor ons. Dus toen vroeg ik of er ruimte was in het pension. Dan maar eerst in het pension, wij betalen wel. Geen probleem ik wil gewoon rust in huis. Zij nakijken en ja hoor en is plek tot 2 juli. Dus ik helemaal blij.
    Ging ze navraag doen bij haar collega en toen zei ze ineens dat ze zich vergist had en dat er ook nog wachtenden waren. Tja en toen kwamen de tranen natuurlijk.
    Dus helaas gaat dat hem niet worden.

Marc is daarna gaan bellen, want de tranen bleven hier maar komen. Als 2e op ons lijstje stond de Poezenboot in Amsterdam. Daar heb ik zelf goede ervaringen mee in de tijd dat ik bij de dierenarts in Amsterdam woonde. Gelukkig had Marc meer geluk, ze had even overlegt en we kunnen nu maandag terug bellen voor een afspraak om Tom daar te brengen. Hij is in principe aangenomen om daar te verblijven. Ene kant een hele opluchting, maar mijn hart is echt gebroken. De tranen beginnen nu alweer te komen. Bah wat een ellende om zo'n lief katje, dat je daar zo veel verdriet om kan hebben, was ik ff vergeten. Poeh

Maar hier ook goed nieuws. We hebben de katten nu geheel verbannen uit onze slaapkamer, dus we zijn begonnen aan de babykamer. Plankjes ophangen, knopjes aan de kastjes + commode gehangen, lamp en rolgordijntje opgehangen. En daarnaast heb ik net de 1ste was met babykleertjes gedraaid. Nu even broodje eten en dan op naar de babydump, inkopen doen. Heerlijk. Eindelijk kan het!!!

Dus we gaan gewoon door, ondanks het verdriet om Tom. Het moet gewoon, want ons meisje laat niet meer lang op zich wachten.

Meiden tot later.

LIefs, Patries

15. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Marsab: hihi, gelukkig is het niet mijn eigen huisarts hoor, dan was ik al gelijk overgestapt! ;)
    Maar geloof het of niet, kreeg gistermiddag eindelijk een brief van hem in de brievenbus, met helaas een afwijzing, omdat ik de juiste opleiding er niet voor heb gevolgd. Pff, moest hij me daarom 3 weken laten wachten :x Weet nu eindelijk waar ik aan toe ben en heb vandaag de inschrijvingsformulieren ontvangen voor de opleiding voor doktersassistente, dus die ga ik fijn invullen :D

Ga nu weer ff verder lezen...

16. Pris

Pris Fanatiek lid

#13256 Pris, 19 jun 2009
    Laatst bewerkt: 19 jun 2009
    Lekker shoppen Patries...Is een uitstekende ''therapie'';)

Zoiets als een poezenboot klinkt wel goed! Het zal moeilijk voor je worden maar ook rust brengen!!

Fijn dat je nu aan de babykamer aan de slag kunt!! Leuk zeg weer die hele hele heeeeeele kleine dingetjes. Met Tygo heb ik toen foto's van de waslijn gemaakt met alle mini rompertjes enz. Nog even wachten en jullie kleine meid is er al!!! Foto's plaatsen he als haar kamertje klaar is??!!

Heeft Marc al een nieuwe baan??

Het speelhuisje heeft bij Peter zijn zus in de tuin gestaan maar haar jongens zijn er te groot voor geworden. Hij is gewoon van hout maar ben m aan t re-stylen. Buitenkant wordt strak met grijs (licht en donker) en de binnenkant lekker gezellig met kleurtjes (t is tenslotte voor een kindje). T wordt een zandbak maar komt ook een krijtbord in en ik wil er een stuurtje in (tygo is gek op sturen) We hebben een losse glijbaan en die komt aan het huisje Tygo uit het huisje kan glijden....helemaal leuk....tenminste als ie klaar is. Zal dan even foto's proberen te plaatsen...

Darcy. Jij hebt een gezellige week voor de boeg!!;)
    Goed idd dat je gelijk terecht kan volgende week! Hopen op een pos. test over een paar weekjes. Ik zal voor jullie duimen!!!!

@ All. Sorry voor mijn sgreiffauten....zaten er wel een heleboel in mijn vorige stukjes.

Bijna weekend:)

17. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Joyce. Jammer van die afwijzing:x
    Wel goed dat je je hebt ingeschreven voor die opleiding.
    Hopelijk vind je snel een baan!!!

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Sorry meiden ben ik weer:$ Maar de vrijdagmiddag rust heeft toegeslagen hier in t pand en lijkt wel uitgestorven

Anyway:
    Vanavond boodschappen doen en cadeautjes kopen
    Morgenochtend verjaardag van kleine meid die 4 wordt bij vrienden.
    Middag Braderie en kermis
    Avond Lekker thuis.....tijd geleden op zaterdagavond:)

Zondag
    Ochtend...vaderdag thuis
    eind van de ochtend Peter zijn vader
    Middag eerst naar vrienden en daarna door naar mijn ouders en daar lekker bbq-en.

Nou zijn jullie weer helemaal op de hoogte hihi.

Wat hebben jullie voor vaderdag??
    Ik heb Tygo een kleurplaat in laten kleuren met een oorkonde voor de liefste papa en een memorystick die kan worden aangesloten op de radio vd boot. Verder lekker ontbijtje (niet op bed) en papa uit laten slapen!!

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier heb ik samen met anne maar geknutseld.. had verwacht dat ze dat op het kdv wel zouden doen... maar kennelijk niet dus
    hoop kindjes met dingetjes enzo.. maar anne had niks?
    Vond het maar wat raar.. vorig jaar kreeg papa namelijk wel wat en ik had ze vandeweek ook al in de weer gezien met fotoos.

Dus donderdag gezellig samen met anne geknutseld :)
    vervelende was dat job studiedag had... en dus thuis druk aan het leren was. nou komt hij dan meestal niet naar beneden.. maar natuurlijk DAN wel.
    Maar.. plan geslaagd en job heeft uiteindelijk niets gezien.
    Verder foto op canvas... ben heel benieuwd wat hij daarvan vind.
    Eigenlijk vinden wij dat WIJ elkaar inets hoeven te geven met vaderdag.. maar ik had zo'n leuk boek gekregen met moederdag dat ik ook iets leuks wilde doen.

@patries: is de poezenboot niet iets waar ze eventueel ook permanent kunnen blijven?

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi everybody!

@Patries: zag net dat je gebeld had en ging meteen even op het forum kijken. Wat naar toch dat Tom weg moet en heel jammer dat Zaandam vol zit. Ik was vergeten dat we inmiddels tegen juli aan zitten en dan zit pension ook al maanden vol :(

Ik hoop dat Tom een nieuwe baas gaat vinden... de Poezenboot is prima, maar voor Tom natuurlijk ook één en al kat... en da's niet fijn. Werken de druppels wel een beetje?

@Joyce: ah well, that's it then. De opleiding doen en deze huisarts vergeten. Beter!
    Succes met de inschrijving/inloting!

@Vaderdag: er ligt hier een ingepakt cadeautje dat Ollie op het kdv in elkaar heeft geknutseld... benieuwd... ik geef papa een tasje van Vichy met mini's en die horen bij het waardebonnenmapje: "goed voor 1 x avondrondje met de hond... een afhaalmaaltijd... een gezichtsbehandeling/massage... auto wassen..." en zo nog meer dingen die fijn zijn om te krijgen :D

Deel Deze Pagina