Heej Marsab, het lijkt er toch echt op, een voorzichtige proficiat van deze kant. Ik hoop het zo voor jullie, zou echt geweldig zijn en ik denk dat het echt zo is anders waren toch niet alle testjes positief?? Joyce, jammer van de afwijzing, eerlijk gezegd had ik het al een beetje verwacht omdat het zo ontzettend lang duurde en je er zelf achteraan moest. VInd ik ook niet echt kloppen. Dus aan de studie? Lijkt me wel erg leuk. Succes alvast. Mijn vader heeft de uitslag van de foto's, de longen en schouder waren goed. In de nek is slijtage te zien en nu krijgt hij fysio. Ben zo blij dat er niks in de longen zit, een hele opluchting. Even iets van mijn kant, ik ben de laatste dagen erg misselijk, vanochtend na mijn ontbijt moest ik spugen, zegt mijn vriend: mag ik je feliciteren?? In de koffiepauze nog steeds misselijk, mijn sultana kwam er ook weer uit en het gevoel was herkenbaar, maar...........kun je zo snel al misselijk zijn? Morgenvroeg maar even afwachten en anders maandag een test doen. Liefs Anette die nog even gaat knutselen aan een foto cd van Sarah voor de opa's
@ joyce: jammer dan meisie! Op naar je nieuwe opleiding! Ik vind het maar knap hoor! @ Vaderdag: hier wel een cadeautje van het kdv én van de kinderopvang bij de fitness! Leuk of niet dan! Zelf haal ik een opblaasroeiboot, omdat we nu aan het water wonen. Dan kunnen we straks lekker eens het water op! @ Patries, vind het echt zielig voor je! Huisdieren zjn gewoon ook een deel van je familie... Hopelijk kun je toch snel een lief huis voor hem vinden. @ pris: wauw wat gaaf die speeltuin! Een luxe hoor! hihihi, helemaal top! Knap dat je die zelf gaat opknappen! Idd zeker foto's plaatsen! En je hebt een druk, maar euk weekend voor de boeg! @ saskia: leuk, zelf lekker crea geweest met Anne! Wat heb je gemaakt? En een foto op canvas is altijd leuk! Raar dat ze op het kdv niets hebben gemaakt! @ Darcy: hoe gaat het met jou?! Veel pijntjes nu? Ik hoop voor de laatste keer ovulatiepijn! En daarna gewoon lekker zwanger! @ Lovewinnie: waar ben je toch meisie! Nee hoor, logisch dat je lekker aan het genieten bent, toch?!
@ anoek: Ja ik geloof nu ook wel dat ik zwanger ben...maar ik ben alleen bang voor een vmk. Omdat het maandag pas 14 dagen na mijn ei is...Maar goed, mijn dpo dagen zijn gewoon heel anders (9 dagen maar) en ik ben in mijn cyclus nu al 2 dagen na MIJN nod (dag 11 nu), ipv de officiële 14 dagen en dus de nod van maandag....
@ anoek: Ik ben heel blij voor je, van je vader! Wat een opluchting! En Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jij moet ook zwanger zijn hoor! hihi, zijn we tegelijk uitgeteld! haha! Ik duim hoor! Kun je mrgen niet ff een testje doen!?
Marsab, hebben ze bij de ikea ook testjes? Ik ga morgen met een vriendin en als ik nog steeds misselijk ben ga ik denk ik wel even lang het kruidvat, ik ben nu ook wel nieuwsgierig hoor.
hoi allemaal, even kort een berichtje van mijn. ipv de 16e ben ik de 17e ingeleidt en naar een bevalling van nog geen 5 uur is onze zoon nando geboren. hij weegt 2740gr en weet niet hoe groot mar hij past in 44 haha. een super fijn manneke dus. hij drinkt goed uit de borst en alles zit er op en er aan. alicia is ook super trots op de broertje en dat is goed te zien. me tepels zijn wel helemaal kapot en dat is erg pijnlijk helaas en door die stuwingen doet het onzettend pijn. me borsten maken te veel voeding aan voor z'n klein kereltje maar kolven gaat niet want dan wordt het alleen mar meer. even afzien dus. ga even wat fotos op de computer zetten en kom er dan meteen een plaatsen of 2 of 3 haha allemaal de groetjes en spreek jullie vast snel. ben erg moe echt heel erg en hoop snel wer een beetje de oude te izjn
Heej Lovewinnie Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Nando, leuke naam. Klein kereltje maar je zult zien dat ie zo in maatje 50 zit, een echte baby dus, heerlijk! Auw trouwens, lijkt me heel pijnlijk, tepels die stuk zijn, ik hoop dat dat snel over is. Heb je veel bloed verloren omdat je zo moe bent? Is ook niet niks een bevalling. Rust goed uit (nou ja, net of je daar aan toe komt, maar toch). Laat je in ieder geval goed verwennen en geniet er samen van. Ben benieuwd naar de foto's. We zien ze wel een keer als je weer wat opgeknapt bent. Dikke knuffel, Anette
even snel, hier weer bruinverlies EN misselijk....... raar lichaam heb ik toch. Dus even wachten tot maandag, dan is mijn nod.
Lovewinnie, daar mag je met recht trots op zijn, hoor! Wat een prachtig kereltje - en papa kijkt ook al zo trots Geniet lekker van elkaar en rust goed uit, we horen later graag hoe het allemaal gegaan is. Van harte gefeliciteerd!
@Marsab: het hoeft helemaal geen vmk te zijn, misschien is dit een 'gewone' en goede cyclus geweest, waarbij jij vroeg positief test. Zeker als je luteale fase korter is, dan is het logisch dat je nu positief test. Ik testte bij Ollie ook 3 dagen te vroeg positief, hoor! En in december 2 dagen te vroeg, dus het kan. Ik denk dat het wel goed moet zitten - wat ga je nu doen? De gyn bellen? Opnieuw testen (digi-test die termijn aangeeft?) @Anette: het kan bij jou dus 2 kanten op. Testen of afwachten en allebei spannend. Hoop dat het bij jou om een innesteling gaat
@all: hoe zou Miranda het hebben daar op het mooie Lanzarote Nog niks gehoord, dus die ligt vast lekker languit aan het zwembad
@lovewinnie: Gefelicteerd! wat een mooi mannetje, hoe vind alicia het? @marsab:ik testte dit keer met 9 dagen dpo ook al posi hoor. Volgens de latere echo zelfs al met 7 dagen, maar kan ik me bijna niet voorstellen. Ga je langs de ha of vk?
Ik bel maandag de vk, voor een afspraak en ook mijn gyn. Die kon ik steeds nog niet bereiken ivm ochtenddiensten die ze daar alleen maar draaien. Nog altijd geen bloed en temp nog steeds hoog! Maandag ga ik mijn banner veranderen, als het dan nog goed zit! hihihi Wauw, kan het nog steeds niet geloven! Ben zo blij!
Jaaa Nando is geboren Lovewinnie en gezinnetje: GEFELICITEERD Het is een prachtig ventje om te zien met een flinke bos haar zeg jemig..
Hier mijn 3 testen trouwens: 1e -> 9 dpo 2e -> 11 dpo 3e -> 13 dpo (vandaag) Je ziet dat ze steeds iets donkerder worden!