September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    fijne vaderdag allemaal!!

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marsa, lijkt mij dat je echt zwanger bent, dus GEFELICITEERD!
    Oh wat fijn zeg, eindelijk...........

Hier lijkt het erop dat ik ongie ga worden dus volgende maand weer een kans, ik ga morgen wel even terug naar de huisarts, ik heb nu 2 maanden getempt en even kijken wat zij ervan vindt.
    Deze maand baal ik niet zo als de vorige dus dat is ook weer goed vind ik zelf, ik kan het nu beter van me afzetten, ben er nu ook niet zo mee bezig. Het temperatuurkaartje van deze maand was erg duidelijk dus waarschijnlijk wel een eisprong, mooi toch.

Liefs en fijne vaderdag allemaal....

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Jammer anette, leek me zo leuk: saampjes zwanger!
    Volgende maand hopelijk wél een positieve test!

Wat is het hier rustig, girls waar zijn jullie!?

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goedemiddag meiden!

@ Lovewinnie: GEFELICITEERD met jullie zoon NANDO!! Wat een schatje is hij! Geniet er van, en rust zoveel mogelijk uit!

@ Marsab: Ik denk dat het echt raak is hoor, duidelijk dat je testjes steeds donkerder worden!:D Ik ben echt heel blij voor jou.

@ Anoek: Volgende maand een nieuwe kans, inderdaad! Wel balen natuurlijk, ik duim voor jullie!

@ Pris: Lekker crea bezig! Klinkt leuk, Tygo zal er dol op zijn..

@ Patries: Vind het allemaal zo zielig, van Tom.. :( Ik kan me goed inbeelden dat je je slecht voelt, is allemaal niet leuk.. Wel fijn dat jullie aan de babykamer hebben kunnen werken, je kleine meid blijft inderdaad niet lang meer zitten.. :)

@ Joyce: Balen van de afwijzing, maar wel héél fijn dat je een opleiding gaat volgen!

@ Darcy: Klus ze!! ;):D

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.985
    113
    @marsab: nou ga je toch echt feliciteren hoor!! Super meid, die testjes worden een stuk donkerder met de dag.

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hier ben ik :D

Marsab, van harte met je ge-wel-dig goeie tests! Daar kun je niet omheen, meid - je bent ZWANGER!!

Genieten, genieten, genieten en heerlijk die zomervakantie in!!!

Mobielfreak, hoe is het met het kattengezinnetje? En de kleine Lisa?

Suus, jij gaat ook hard hè, gek te bedenken dat ik ook zover had kunnen zijn (maar goed, we gaan er nu gewoon voor om deze maand hopelijk zwanger te raken :D)

Hier is Vaderdag gezellig begonnen vanmorgen, samen ontbijten, cadeautjes uitpakken (een op het kdv gemaakte 'pas op: liefste papa aan boord' gevarendriehoek en een zelfgemaakt bonnenboekje van mij, met allemaal kleine verwennerijen.
    Daarna naar Wijk aan Zee, lekker gewandeld aan het strand met de hond en koffie in een strandtent, heerlijk relaxen 8)

Nu nog de laatste (!) lesmiddag van morgen rondbreien en wat aan de studie en dan is het mooi.

Meiden, wie van jullie heeft ervaring met de Mat Care ovulatietesten? Ik heb er 3 gedaan en vind ze erg licht - mijn ei verwacht ik pas woensdag, maar goed, zó licht?? Heb niet 4 uur gewacht met plassen, dat red ik niet ;)

Hoop toch zo dat de echo woensdag een naderende eisprong laat zien - en dat de oorzaak van de buikpijn (vandaag is de pijn weer heviger aan het worden) te verklaren is...

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.985
    113
    @darcy: ja, het gaat al best wel snel weer. Kan me voorstellen dat het voor jou een heel raar idee moet zijn dat je anders ook zo ver zou zijn geweest. Ik duim heel hard dat het deze ronde raak mag zijn!

Benieuwd of de arts iets kan vinden over je ovulatiepijn, want zo lang er last van hebben lijkt me idd niet normaal.

Wat betreft de matcare ovutesten, daar heb ik wel goede ervaringen mee hoor. De streepjes werden bij mij echt pas heel donker vlak voor de eisprong. Dus het zou heel goed kunnen dat je bijv dinsdag ineens een heel posi ovutest hebt. Daarvoor en erna altijd weer licht. Vond ik juist wel ideaal omdat je dan niet twijfelt aan de eisprong, gewoon bij de echt donkere streepjes.

Hier niet echt speciaal vaderdag gevierd, mijn man was vrijdag jarig en we vierden zijn verjaardag ook vandaag, dus hij werd sowieo al goed verwend.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    marsab, gefeliciteerd, ook jij zwanger. het duurde wat langer maar het ziet er duidelijk positief uit. geniet er maar lekker van :) en hopelijk heb je over een maand of 8 een babybrusje erbij.

hier gaat alles prima. me tepels zijn helaas wel helemaal kapot gezogen door nando omdat hij z;n klein mondje heeft maar nu drinkt hij goed. het moet dus allemaal even herstellen. ook zijn me borsten bom en bom vol en nando kan ze gewoon niet leef drinken. ik loop dus al 3 dagen met stuwingen, bloedende tepels en ondragelijke pijn. ik moet 2x per dag me borsten onder de warme douche masseren om het wat dragelijk te maken maar aanleggen is echt om te janken. hopelijk is het over 1 week minder want anders ga ik noodgedwongen aan de fles. dit is echt ondragelijk en kolven is geen optie omdat me borsten dan alleen maar meer melk krijgen die we niet kwijt kunnen. heb al 3x 20cc uit elke borst gehaald omdat het er uit stroomde dus meer kan ik niet doen. nu bloed me tepel ook weer en daar moet ik over 1 uurtje met voeden. zie er nu al tegen op :( maar weet dat als de druk er af is de pijn ook weer minder wordt.

voor de rest gaat het goed. alicia is erg trots kust hem elke dag en aait hem. merk niet dat ze jaloers is en is gewoon dol op hem. zelfs de heilige nijntje knuffels geeft ze aan hem als ie slaapt haha.

ben ff voeden

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Lovewinnie: gefeliciteerd met de kleine man! Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je tepels, is echt niet fijn... Hoop dat het snel verbetert!!!
    Fijn dat Alicia het zo goed doet!!

Marsab: ook een felicitatie voor jou! Lijkt me toch wel duidelijk!! GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Darcy: lekker: laatste les!! :)
    Wens je alvast veel succes bij de echo, hoop dat het je wat duidelijkheid brengt! En hoop bovenal dat het ook voor jullie snel raak mag zijn!!

Ja Suus, het gaat idd hard ook bij jou! Bijna 30 weken alweer gewoon!!

Anette: hoop ook dat het voor jullie snel raak mag zijn! Verder alles goed? Wat een fijn nieuws dat de uitslag van je vader goed was!!

All: ik ben vanaf morgen een weekje op vakantie (naar de Weerterbergen in Limburg) dus ben er even niet. Daarna kom ik uiteraard heel snel weer bijlezen en kletsen!! Doen jullie je best wat positief nieuws te creeren?! :)
    Liefs!

10. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

@Lovewinnie: Meid van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Nando. Wat een lief ventje zeg. Dus Alicia al een echte trotse zus, leuk hoor. En ook een trotse papa zo te zien op de foto. :)
    Wauw en binnen 5uur bevallen, erg snel. Verder alles goed gegaan? Hoe gaat het nu met de bv? Nog erg last van je tepels of is het wat beter?

@Joyce: balen dat het niets is geworden bij de ha, maar hadden ze dat niet gewoon even aan de telefoon kunnen?? Ze hebben je lang laten wachten. Ik ga voor de duimen dat er mensen afvallen voor de opleiding doktersassistente, zodat jij in september kan beginnen. Wel spannend hoor. En al iets anders leuks gezien mbt banen?

@Pris: dat speelhuisje klinkt helemaal geweldig voor Tygo. :pLeuk hoor. En zo te horen heb jij een druk weekend gehad, er stond iig veel op de planning. En hoe vond Peter het Vaderdagcadeau?

@Saskia: Wat raar zeg dat Anna niks had geknutseld op het kdv voor Job.:( Hier bij de gastouder zelfs 2 knutselwerkjes voor papa gemaakt. Wel leuk dat je nu zelf met Anna hebt geknutseld. En hoe vond Job de canvas doek?
    De poezenboot hoeft niet voor altijd te zijn mits een kat niet geplaatst wordt natuurlijk, maar daar ga ik niet vanuit. Kan me niet voorstellen dat iemand Tom niet wilt. Hij is toch een apart katje, meestal vallen mensen daar wel voor zeg maar. We zullen zien.
    http://www.poezenboot.nl/

@Darcy: Zeker jammer dat Zaandam vol zit. Maar qua hoeveelheid katten maakt de poezenboot en asiel Zaandam denk ik niet veel verschil. Wij hadden hem liever ook meteen bij mensen in huis geplaatst, maar helaas is dat niet gelukt. :(
    En hoe vond je man zijn Vaderdagcadeaus? Klinkt iig erg leuk. En nog een leuk dagje Wijk aan Zee gehad. Heerlijk even uitwaaien, dat is nooit verkeerd.
    Grappig trouwens dat we gister je man tegen kwamen in Zaandam, ik moest even kijken en hij ook, maar toen begon het belletje te rinkelen. ;)
    Ben benieuwd of ze wat kunnen zien woensdag op de echo. Die pijn moet toch ergens vandaan komen.

@Anoek: Balen meid dat je toch denkt ongi te worden. Hopelijk hebben jullie volgende maand meer geluk. Ben benieuwd wat de ha vindt van je cyclus.
    Wat een goed nieuws trouwens van je vader, wat zal jij opgelucht zijn.

@Marsab: Nou meid je testen zijn overduidelijk. Jij bent gewoon hartstikke zwanger. :)Helemaal super meid. Ik zou morgen maar lekker je banner aan gaan passen, die zou je geweldig staan. Ben benieuwd wat je vk en gyn zeggen morgen, die zullen ook wel heel blij voor jullie zijn.

@Mobielfreak: Alles goed bij jullie? En met de katjes?

@all: ik ben ook erg benieuwd hoe Miranda het heeft op vakantie. O ik zou ook zo graag willen, lijkt me zo heerlijk. Zon, zee, strand, echt niet verkeerd. Maar ja ik heb even andere dingen te doen deze zomer. hihi :D

@all: hier een druk weekend gehad, vooral veel wasjes gedraaid, huisje schoongemaakt, nog meer boodschapjes gedaan, bij mijn ouders langs geweest vanmorgen en Marc zijn moeder op visite gehad. Dus druk druk druk. Morgen Jamie weer naar de gastouder, dus heb ik ff tijd voor mijzelf. Toch wel een raar idee hoor dat ik gewoon vrij ben nu, maar ik vind helemaal niet erg. :)
    Heb trouwens niet het idee dat onze meid gedraaid is, we zullen zien woensdag. ;)

Fijne avond nog meiden.

Liefs, Patries

11. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Lovewinnie: Balen dat ze nog steeds zo last hebt van je tepels. Gebruik je ook van die tepelhoedjes? Die heb ik bij Jamie toen in het begin ook een tijdje gebruikt, totdat mijn tepels genezen waren. Het bv geven doet nog wel pijn, maar stukken minder. Mss een idee?
    Wat is Alicia een lieve grote zus, daar mag je trots op zijn.
    Succes meid!

@Noor: Meid een hele fijne vakantie. Heerlijk hoor er even een weekje tussenuit. Geniet ervan met de man en kids.

Liefs, Patries

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ lovewinnie: meisie, dat is idd erg pijnlijk....Hopelijk wordt het met de dag minder en kun je van de bv gaan genieten! Wat lief vanAlicia trouwens dat ze zo reageert op Nando!

@ Noor: veel plezier hoor op vakantie! Heerlijk! Geniet er lekker van!

@ darcy: succes met de echo....Ik duim ook voor jou! Hopelijk komt er snel duidelijkheid!

@ suus: al bijna 30 weken! OMG, wat vliegt de tijd!
    Heb je een makkelijke zwangerschap of veel last van kwaaltjes en pijntjes?!

@ patries: haha, ja in het begin heb je echt zoiets van: hhmmm...wat zou ik nu eens gaan doen met al die vrije tijd! Maar goed, de dagen vliegen (helaas) om, heb ik bij de zwangerschap van Aiden ervaren...

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Meiden ik ga werken!
    Fijne dag vandaag!

xxx

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marsab, staat je goed, die banner!!!!!!!!!!!!

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.985
    113
    @marsab: jaa, goeie banner!!

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@patries: lekker he al die vrije tijd.. al was die ook hier inderdaad alsnog snel vol en nog sneller voorbij :)

@lovewinnie: wat een mannetje!! gefeliciteerd!!
    En leuk dat alicia ook al echt een grote zus is :)

@marsab: ah de banner is er definitief!
    mag ik dan nu wel feliciteren? :D

@speelhuisje: mijn schoonouders hebben een opvouwbaar speelhuisje gekocht.. gewoon bij de hema (90x90x90 dus niet te groot)
    toch wel ideaal :)

@vaderdag: vrijdagavond brachten mijn schoonouders anne weer terug.. blijven eten enzo (dat doen we bijna elke vrijdag)
    en toen ze weg waren... bleek er ineens een pakketje in de brievenbus te zitten "Voor Papa, Van Anne"
    en job die dacht nog dat ik dat had gedaan....
    ik dacht dat waarschijnlijk zijn moeder het had gedaan...
    maar eh.. tja het was nog geen zondag dus maar dichtgelaten vooralsnog.
    job heeft ook de hele zaterdag gemoppert dat ik het vast had gedaan.. en ik dus heel de dag.. dat het niet zo was
    En zondag.. ontbijtje.. kadootje van anne op bed natuurlijk. En het canvasje :)
    Allebei superleuk :)
    Job ook vertelt dat we dat donderdag geknutseld hadden terwijl hij gewoon thuis was.. (dus die hangt nu trots boven het bureau boven) en hoe het canvas tot stand was gekomen... (volgens job is de oorsprong een belangrijk onderdeel van het kado als je het niet standaard in de winkel hebt gekocht)
    bovendien had hij in mijn telefoon een gemiste oproep gezien van iemand die hij wel kent.. maar waarvan hij met de beste wil ter wereld niet kon voorstellen waarom hij mij zou bellen.. (nouja om de foto te maken dus :) )
    Daarna in de keuken.. woops.. het onbekende kadootje vergeten!
    Dus anne geroepen.. op pad gestuurd met het kadootje (dat snapte ze echt heel goed... "papa kadootje hier" was het TOCH (jullie voelden de bui allang hangen natuurlijk) gewoon van het kdv :)
    Dus papa is ernstig verwend dit weekend.
    Daarna nog even naar opa en oma gereden die ook helemaal gelukkig waren: gebak, stokbroodje en later nog chinees in de tuin... (dus we zijn weer goed aangekomen) maar wel supergezellig.

17. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden,

@Marsab: Wauw meid wat staat die banner je goed!!! Werk ze vandaag.

@Anoek: En ben je nu echt ongesteld geworden?

@Saskia: Zo te horen is Job flink verwendt gister. Leuk hoor. En toch nog een cadeautje van het kdv. Zo zie je maar weer.

Hier Jamie vanmorgen naar de gastouder gebracht, dus heb weer even tijd voor mijzelf. Ben de boekhouding aan het opruimen, was hoog nodig zeg maar. Poeh wat een bende.
    Ik heb net met de poezenboot gebeld. We mogen Tommie morgen om 10uur komen brengen. Hij gaat dan eerst een week in quarantaine en daarna pas bij de andere katten.
    Ik weet dat dit het beste is, maar o wat heb ik een naar gevoel in mijn buik van dit alles. Morgen is Tom echt weg. Dan heb ik hem gewoon weg gebracht, net of het niets is. Bah ik zie er nu al tegenop. Marc zei al dan ga ik wel alleen, maar dat wil ik ook weer niet, ik wil zien waar hij komt en afscheid van hem nemen.
    snik snik

Oke, ik ga mijn tranen maar weer drogen en aan de boekhouding, we moeten gewoon verder.

Liefs, Patries

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Patries, zelfs ik zit hier met tranen in mijn ogen, ik kan me zo goed voorstellen dat je er moeite mee hebt, ook al is het het beste. Moet je eens kijken hoeveel je van dat beestje houdt, je gunt hem een fijn plekje om te wonen maar bij jullie lukt dat niet. Je moet wel heel veel liefde in je hebben om deze keuze te maken, echt waar!
    Veel sterkte morgen, heb je een mooie foto gemaakt? Kun je die op een canavas doek laten printen en een mooi plekje geven ergens.

Ja, gisteravond ongesteld geworden. Ik ben niet eens zo treurig, afgelopen maand was ik veel met mijn vader bezig en ik word nu weer vrolijk wakker, mijn grootste zorg is weg, nu gaan we er deze maand voor.
    De temp curve is als uit een boekje dus daar kan ik wel iets mee, ongie ook op de juiste dag. De afgelopen 3 maanden liep dat wel iets anders, het ziet er nu weer normaal uit. Daar ben ik al heel blij mee. Dus weer gezellig aan de klus al moet ik zeggen dat ik het niet meer zo gezellig vind. Je bent toch bezig met je vruchtbare dagen dus je weet op welke dag je het beste kunt klussen, het spontane is er bij mij dan wel een beetje vanaf. Gelukkig zijn er ook nog andere dagen over in de maand, haha

Liefs Anette

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hm, ik heb bij de hema een fotoalbum gemaakt van het eerste jaar van Sarah (vanaf maand 3, van de eerste 3 maanden heb ik al zo'n superdik boek). Nu kun je ook een dvd maken waar alle foto's op staan die je in het album hebt gezet voor 9,95. Dus nu twijfel ik of ik dat moet doen en nu ik dit typ denk ik dat ik het niet doe, ik kan dat ook wel zelf maken.
    Wel leuk........

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Saskia, dus toch iets van het kdv, ik vond het al zo raar.
    Wat heb je geschilderd?

Deel Deze Pagina