Hoi lieverds! We zijn weer thuis hoor! Enne alles gaat nog goed hier. Ik ga zo bijlezen hoor! Ow en we hebben op vakantie voor vaderdag een echo laten maken (met 7 weken) enne er was al hartactie te zien. Nu nog een weekje wachten en dan weer echo bij de vk! Enne wat met net opviel, ik zie bij marsab een nieuwe banner!! Gefeliciteerd meid, ik zei het toch Ik had er gewoon een heel goed gevoel bij voor jou deze keer Echt super, ik zit met tranen in mijn ogen dit te typen!!!! Wow! Zo nu ga ik maar eens 15 pagina's bijlezen tot straks weer..
Zo bijgelezen, Eerst felicitaties voor Lovewinnie: GEfeliciteerd met jullie zoon Nando! Wat een heerlijk ventje Wel balen dat het met je bv niet zo wil lopen. DIkke knuffel voor jou! @Patries, ook voor jou een extra dikke knuffel, die kun jij wel gebruiken vandaag. Goed dat je de beslissing genomen hebt Tom weg te brengen, hoe moeilijk het ook is. Enne succes morgen met de draaipoging van die kleine boef in je buik Hopelijk lukt het. eeeh en toen wist ik het al niet meer, erg hoor. Nou ja, in ieder geval voor jullie allemaal een hele dikke knuffel en dan ga ik nu nog even op de bank liggen voor Marissa weer wakker wordt. Bye!
Hi meiden, een knuffel voor zowel Lovewinnie als Patries, die allebei op hun eigen manier een beetje steun kunnen gebruiken vandaag Rootje, welkom terug en gefeliciteerd met de prachtige echo, fijn hoor! Suus, lijkt me dat je kleine meid op je blaas aan het trappelen is? Dat herken ik nl. wél - en indalen gebeurde bij mij veel later, dat was wel een 'zwaar' gevoel (bowlingbal tussen m'n benen, zeg maar.) Ik hou het kort, gaan zo eten en krijgen bezoek. De echo was k*t. Ik stelde veel vragen, kreeg anders niks terug aan antwoorden! Inwendige echo, beide eierstokken lieten een dominante follikel zien (2,3 cm groot) en mijn eisprong komt waarschijnlijk links. Dit weet ik allemaal door te VRAGEN, want ik werd als een nummertje 'afgewerkt.' En toen... een zwarte plek in mijn baarmoeder. De echoscopiste reageerde verbaasd, herpakte zich en ging nog eens kijken. Een toevallig passerende gyn keek even mee, zei dat ze het ook niet zo herkende, "wel apart, doe maar even een zwangerschapstest" en verdween weer. Daar lig je dan. Ik werd met plaspotje en al de kamer uitgeschoven, een assistente nam de test af, terwijl ik elders moest wachten. Toen ging zij naar de echoscopiste, die kwam naar buiten en zei ni een volle wachtkamer: "Nou, de test was negatief, sterkte hoor!" Ik wilde de echofoto's even terugzien, zei ze nog doodleuk: "Ik heb nu al iemand anders in de kamer, de foto's gaan naar de gyn, belt u over een dag of 5 de huisarts maar even." SORRY?????????????????????? Morgenochtend bel ik mijn huisarts - want al is het een plek, al is het NIKS, ik ben zonder info naar huis gestuurd en ik kan aan een boom gaan hangen wat hun betreft. Zo ga je niet met mensen om.
nou vandaag is als volgt gegaan. links live gevoed en dus alle voedingen alleen met die borst. voor het eerst deze week geen enkele stuwing gehad omdat hij continu leeggepomt wordt. dit is vast zo hesteld want volgens de lactatiekundige wordt het erg snel aangepast door je lichaam. rechts doe ik om de 4 uur kolven en vries deze melk in. ik merk wel nu dat nando net nog honger had na het voeden en heeft bijna 45 miuutjes moeten drinken (normaal max 10 minuutjes) en hij zit nog niet vol. het wordt dus vast weer een slapeloze nacht omdat hij honger heeft en hopelijk door toch aan te leggen heeft links snel door dat we meer willen. nou ga weer kolven auauau
Hey meiden, Wat is het hier rustig... iedereen van het mooie weer genoten? Ik wil jullie even bedanken voor al jullie lieve woorden over Tom. Het doet mij goed dat jullie zo met me meeleven. @Suus: Wauw nog maar 2 daagjes werken, dan ga je dus heerlijk vroeg met verlof. Lekker genieten, vooral met dit mooie weer. Is het nu trouwens al zeker dat je in december of in februari ontslagen wordt? Fijn dat de zwangerschap goed verloopt. Wat betreft het indalen, volgens mij was het een zwaar gevoel in mijn bekken. Hier trouwens nog een kindje dat niet is ingedaald, tja of nu mss wel. Heb geen idee. Lijkt me wel handig als ze nog niet ingedaald is met de draaipoging morgen. We zullen zien. Ik ben met Jamie met 40 wken en 5 dagen ingeleid, maar dat had dus ook 42 weken kunnen worden. Gelukkig had ik in Dubai te keuze om eerder in te leiden. Dat zal hier niet zo zijn, dus vandaar dat ik maar van 42 weken uit ga, dan valt het allemaal mee. @Rootje: Welkom terug meid. Lekker weekje vakantie gehad? Wat super zeg dat jullie al een echo hebben gehad en natuurlijk een hartje hebben gehoord. Helemaal goed. Verder het naar jullie zin gehad? @Darcy: Meid echt niet te geloven dat je zo bent behandeld bij het ZCM.:x Ik geloof mijn oren gewoon niet. Ik vind het echt een groot schandaal. Zou dat ook maar even duidelijk maken bij je ha en gyn. En dan ook nog leuk even in de wachtkamer zeggen dat de test negatief is. Lekker dan. Ik zou het er niet bij laten zitten. Voor jou een dikke knuffel want dit had je helemaal niet verwacht. Nu dus niks van duidelijkheid, alleen maar meer onzekerheid. @Lovewinnie: Succes met het voeden en kolven op deze manier. Ik hoop dat het beter gaat worden. @all: hier verder alles wel oké. Ik moet er gewoon niet te veel over nadenken, dan komen de tranen iig niet meteen. Maar ondanks dat voel ik me behoorlijk beroerd. Heb heel veel tranen gelaten vandaag, maar ik dacht ook laat ze maar komen, anders zit ik er nog langer mee en dat wil ik gewoon niet. Verder lopen onze andere 2 katten echt met grote vraagtekens door het huis, ze snappen er helemaal niets van. Onze Sam die dus iedere keer gepakt werd door Tom ligt nu heerlijk in de vensterbank, echt te genieten in het zonnetje. Dus er heerst nu al meer rust in huis. En dat is precies wat wij nodig hebben. Goed meiden ik ga maar ff lekker bakje thee doen op de bank en vroeg het bedje in. Morgen wil ik toch wel goed uitgerust zijn en minder gestrest voor de draaipoging. Volgens mij is ze nog niet gedraaid, we zullen zien. Fijne avond en ik spreek jullie morgen. Liefs, Patries
Darcy: Ik zit met verbazing je verhaal te lezen van vandaag! Wat ben jij onmenselijk behandeld zeg, on-ge-loof-lijk!!! Die mensen doen hun werk echt zonder gevoel zeg, echt bizar! Ik zou ook zeker een klacht indienen, maar of je er wat mee bereikt In ieder geval ben jij het dan kwijt, pffff, heb er geen woorden voor!!! Patries: Hier schieten de tranen ook in mn ogen, kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt! Heb ook nog steeds last van mn hormonen en kan snel in huilen uitbarsten, maar dit grijpt me echt enorm aan! Weet dat je wel de juiste beslissing heb genomen, zeker als de rust nu al is teruggekeerd in huis. En wat goed dat jullie de historie van Tom zo uitgebreid hebben gemaakt, hij moet gewoon snel een ander huisje vinden! Wordt je op de hoogte gehouden zodra hij een nieuwe eigenaar heeft gevonden? Probeer nu maar lekker te gaan genieten van je laatste paar weekjes/dagen met zn 3tjes en heel veel suc6 morgen met de eventuele draaipoging van jullie meisje! Ik hoop nog steeds dat ze uit zichzelf gedraaid is, ik duim voor je meid!!! Hele dikke knuffel van mij!!!!! XXX ROotje: Welcome back meis!!! En wat heerlijk dat jullie al een kloppend hartje hebben gezien!!!! Gefeliciteerd meid!!! Voor de rest lekkere vakantie gehad? Lovewinnie: Ik smeer mijn tepels ook ieder uur in met Bepanthen en helpt echt goed bij mij. Het is bij mij echt al stukken minder en aanleggen doet ook veel minder zeer. Wat ook goed blijkt te werken is pure moedermelk op je tepels smeren en dit gewoon even laten drogen aan de lucht. Misschien ook eens proberen?! Suc6 in ieder geval, ik weet hoezeer het kan doen, AU! Al: Heb vandaag heerlijk in mn bikini in de tuin gelegen! Kyra was naar het KDV en Timo heeft veel geslapen vandaag, dus moeders had zoiets, even lekker gaan genieten van het mooie weer! De was komt later wel Fijne avond allemaal!
@ Darcy What the f*ck! Dat ga je niet menen! Jeetje wat een aso's daarzo! Ik snap dat je erg boos en verdrietig bent! Knuffel voor jou hoor en groot gelijk dat je een klacht gaat indienen! @ rootje: Hey daar ben je weer! Leuke dingen gedaan? Wat super van je echo! Heerlijk gevoel moet dat geven! Ja, deze ronde was het dan eindelijk raak! Toch saampjes op roze he! @ lovewinnie: Hopelijk is dit de oplossing en herstellen je borsten zich gauw! @ joyce: wwhhaaa, heerlijk zeg! In je bikini gelegen! Moet kunnen he! Nog een beetje bijgekleurd? Vast wel! @ patries: hoe is het met jou meisie!? Kon je een beetje slapen vannacht na al die nare dingen?! Jullie Tom heeft vast gezellig tegen veel andere poesje aangeslapen! Succes voor de draaipoging! @ Suus: Dat is ook wel een lekker vooruitzicht! Pas in december weer aan de bak! hihihi, ook gewoon lekker van genieten hoor! Hebben jullie het kamertje al helemaal af? @ all: nog 1,5 week werken en dan heb ik zomervakantie! Oh heerlijk, kijk er zo naar uit!
Hey meiden, Ben ik ook weer even Hier gaat het allemaal niet zo denderend, vaderdag is een compleet fiasco geworden.. D. zou op vader dag naar de 1e training van Feyenoord gaan ik kon niet mee zei hij vanwege Lisa, daar was ze nog te jong voor en met Tim was het vorig jaar ook niet goed gegaan??? Ehm.. Mike was degene toen die niet wilde en naar huis wilde Tim sliep de hele training door.. Maar nee, ik mocht echt niet mee.. Op gegeven moment belde kvptje mij of ik plannen had die dag en ik dus: nee, iedereen is weg en ik zit hier met de kids alleen.. Oh zegt ze kom dan naar mij toe, wij willen vanmiddag naar de training toe en dachten laten we jullie meevragen.. Dus ik zo ja is prima joh, wacht ik bel wel D. even dat hij weet waar ik ben mocht hij eerder thuiskomen. Dus ik D. bellen en hoor doodse stilte op de achtergrond??? dat was om 11.45 uur terwijl om 11.00 uur die training begon, dus ja dan denk ik wel dat jullie weten hoe vreemd ik opkeek toen ik hem aan de telefoon had? Ik hem gevraagd waar hij was, zegt ie?: ja ik ben wel ff bij de training geweest.. Ik zo : echt niet, die training is nu net 3 kwartier bezig! en jij zal wel in Kralingen zitten bij haar? Wie zegt dak in kralingen zit dan? Hij weigerde om mij de waarheid te zeggen, dus heb ik kwaad opgehangen en kvptje weer gebeld.. Zij zei: meid, kleed je aan, pak wat kleding voor jezelf en de kids en dan kom je lekker hierheen en als je wil blijven slapen hier dan kan dat want dan heb je spullen bij je.. Dus ben ik halsoverkop naar haar toe gegaan met de kinderen.. Toen D. eenmaal thuis was had hij vrij snel in de gaten dat ik niet een dagje weg was, maar dat ik in ieder geval die dag neit meer thuis zou komen.. Maandag is kvptje gaan proberen te bemiddelen tussen ons via de telefoon, nu benik dan weer thuis, maar zoals het nu weer gaat, denk ik niet dat ik hier nog erg lang zit.. Ik ben serieus aan het overwegen om naar de vrouwenopvang te gaan, zodat zij mij kunnen helpen bij een urgentie voor een huisje etc.. Dat ik bemoeienis krijg van Jeugdzorg kan me al niet eens meer verrotten ook, zo ver heeft hij me al! Ik weet dat ik goed ben voor me kinderen en dat ik deze keuzes voor hun maak en niet alleen voor mezelf.. Hij heeft beloofd aan kvptje voor a.s. vrijdag een relatietherapeut te bellen doet hij dat niet, dan ben ik dus echt weg hier en weet ik dat hij echt niet wil vechten voor zijn gezin... Hij ziet gewoonweg niet dat ik dalijk echt weg ben, ook al is hij erg geschrokken dat ik, zonder dat hij t wist, spullen gepakt had om weg te blijven terwijl hij niet thuis was, hij had dat immers al eerder meegemaakt met zijn ex.. Ik begin alleen zijn ex in bepaalde keuzes die zij gemaakt heeft steeds beter te snappen.. Ik keur het niet goed hoor, maar snappen doe ik het dus wel
Darcy, nou ja, lekker dan... Vind ik echt niet kunnen zo. Kun je niet terug bellen en je verhaal doen, zo ga je niet met mensen om. Nu moet je ook nog eens lang wachten voor je iets hoort. Waarschijnlijk is de uitslag al eerder bij de huisarts, misschien kun je hem vragen of hij je kan bellen. Dikke knuf! hoe gaat het nu met je?
Mobielfreak, ook voor jou een hele dikke knuf. maar zoals het gaat gaat het niet, voor jou niet en voor je kindjes niet. Dit kan hij niet maken tav jullie. Mag ik je vragen of je wel met hem verder wilt? Ik ken jullie niet maar eerlijk gezegd denk ik dat je niet verder komt met hem. Ik zou met verschillende instanties contact opnemen, bijv de huisarts, die weten vaak toch wel veel wegen die je kunt gaan bewandelen en dan heb je deze situatie ook vast gelegd. Ik heb zo met je te doen, ik zag je www op hyves. Zorg dat hij je er niet onder krijgt, jij bent er ook nog! Liefs
@ Rootje: Welkom terug! Ook al een goede echo, super! Ben je nog zo misselijk? Hier eigenlijk de hele dag, als ik niet regelmatig (om het uur dus) iets eet. Ik moet niet overgeven, gelukkig maar, maar dat gevoel is zooo lastig! @ Lovewinnie: Hopelijk gaat het nu iets beter gaan, succes! @ Marsab: En hoe voel jij je, is het al een beetje doorgedrongen dat je zwanger bent? Wanneer ben je dan uitgerekend, eind februari? Dan worden we samen met Rootje Februari mama's! @ Darcy: Schandalig hoor!!!! Echt k*t hoe ze je daar behandeld hebben, dat doe je toch niet?? Hoop dat je toch een antwoord krijgt van je ha of gyn! @ Mobielfreak: Wat een situatie weeral! Zoals Anoek al vroeg, zeker dat je met hem verder wilt? Dit kan toch zomaar niet meer, jij gaat er onderdoor gaan zo en voor je kids is het ook niet goed. Sterkte meid! @ Joyce: Gelijk heb je, lekker genieten van het zonnetje! Zou ook wel willen, maar ik krijg het redelijk benauwd in het zonnetje de laatste tijd.. @ Patries: Moeilijk hoor, maar jullie hebben tenminste een beetje rust en dat is het belangrijkste, nietwaar? *Knuffel* @ Suus: Bijna verlof dus! Moet je nog veel doen voor de geboorte?
Hey meiden, @Joyce: bedankt voor je lieve woorden, dat doet me erg goed. Wat betreft zere tepels, ik smeerde ook met speciale crème, maar deed ook vaak melk op mijn tepels. Gewoon na het voeden beetje melk uit borst knijpen en op je tepel smeren. En het werk echt! O wat heerlijk met je bikini in de tuin. Ik kan ook wel wat kleur gebruiken. We gaan morgen met wat meiden + kids ( ja ook jouw vriendin) naar het buitenbad hier in het dorp. Dus dan kan ik ook in mijn bikini, denk alleen dat mensen schrikken als ik met mijn dikke buik voorbij waggel in mijn bikini. Hihi @Marsab: jij ook bedankt voor je lieve woorden meid. En wat een heerlijk idee, nog maar 1.5 week werken en dan vakantie. Hoe lang heb je dan vakantie? @Mobielfreak: jeetje meid volgens mij is het nu toch echt duidelijk voor je. Dit kan zo niet langer. Hoe moeilijk het ook is, ik zou nu echt een keuze gaan maken. Wil je een vent die alleen voor zichzelf kiest en voor andere meiden of gewoon geen vent en je kids alleen opvoeden (wat je nu zelf al doet). Ik zou het laatste kiezen. Er zijn genoeg instanties die je daarbij kunnen helpen, die mensen zijn er juist voor dit soort problemen. Meid volgt je hart en denk een keer niet aan anderen, maar alleen aan jezelf en de kids. Dikke knuffel voor jou. @Darcy: hoe gaat het nu met je meid? Heb je de ha al gebeld?? @Virginie: Jij ook bedankt voor de lieve woorden. Balen van je misselijkheid, ik weet precies hoe je je voelt. Ik bleef voor mijn idee ook alleen maar eten en eten (vandaar die vele kgs erbij) maar ja misselijk zijn is ook niks. Toch? Verder wel alles goed? @all: Vanmorgen dus naar het ziekenhuis geweest voor de draaipoging. Blijkt het helemaal niet nodig te zijn. Ons meisje is uit zichzelf nog gedraaid. Jippie!! Nu hopen dat ze wel zo blijft liggen, maar ik heb er vertrouwen in. De gyn vroeg al of ik het niet gevoeld had, nou ja onze kleine meid is zo druk dat ik niet weet wat ze daarbinnen allemaal uitspookt. Toen ze de echo deed begreep ze dat meteen, want ze was me toch druk haha Dus na 10 minuten stonden we weer buiten. Heerlijk, mag ik toch thuis bevallen, lijkt me erg speciaal. Ik ben benieuwd. Morgen naar de vk en als ze opnieuw gedraaid is. Dan ga ik gillen. Aaaaaaahhhhhhhhhhh Goed ik ga nog ff wat in de babykamer doen. Jamie is heerlijk bij mijn moeder, dus kan ik even rustig aan de gang. Tot later. Liefs, Patries
@ mobielfreak: meis, ik denk dat je D. al té veel kansen hebt gegeven! Ik vind het ook geen goede situatie voor de kinderen. als ik jou was, had ik mijn spullen + kids gepakt en was ik ergens anders gaan wonen. Alles beter dan dit toch?! Voor de kleintjes is dit ook zo verwarrend! Een vader/ man hoort er te zijn voor zijn gezin! Knuff hoor! @ virginie: hopelijk ben je snel van de misselijkheid af! @ patries: JOEHOE! Wat super dat je meisie gedraaid is! Ze had vast geen zin in al dat gedruk en getrek! Helemaal goed joh!
Hi meiden, @all: wat een zonnige dag vandaag Marsab, heb jij je ha of gyn nog gesproken over je zwangerschap? Afgelopen maandag, toch? Of loop ik hopeloos achter met mijn geheugen Je banner staat je goed, dat sowieso! Mobielfreak: moven met die hap. Ik heb het idee dat jij met een bijzonder onverantwoordelijke man bent. Tja en dan zou ik het wel weten. Sterkte, je staat niet alleen, er is vast hulp te krijgen (en kijk eens op het topic Alleenstaande Mama's, die meiden redden het maar wát goed! Patries: hoe gaat het nu met je? Kun je het afstand nemen van Tom een plekje gaan geven? Ik hoop dat hij snel een baasje vindt. Hij heeft een goed koppie, dus het zal me niks verbazen! Hier mag morgen worden teruggebeld naar de huisarts, ik redde het vandaag niet. Benieuwd wat hij vindt van de aanpak, moest toch echt even mijn beklag doen tegen zijn assistente vanmorgen. Ondertussen deed ik met de ClearBlue digitale ovulatietest weer een testje (no. 3) op de personeelswc enne... een smiley! Dus binnen nu en overmorgen springt m'n (linker?)ei en ach, vanmorgen hebben we al troepen gestuurd, dus misschien gaan we goed zo Ga het druk krijgen de komende dagen, hahaha! Fijne avond allemaal en liefs!
Hi girls, op de valreep nog even om te zeggen dat Miranda mij een SMS stuurde vanavond. Ze heeft het heerlijk op Lanzarote, samen met man en kind. Matt eet niet goed daar, maar dat kan aan de warmte liggen natuurlijk In elk geval genieten ze enorm!
@Joyce: ja, ik duim ook dat het deze ronde raak mag zijn, zou te gek zijn. Lijkt me leuk om weer zo'n klein frummeltje te dragen, te mogen krijgen - ook leuk voor Ollie, denken we. Hij is zo lief met andere kindjes op het kdv en bij ons thuis Mijn vriendin is overigens maandagnacht bevallen van haar 2e zoon, na 3 keer strippen (au!) - binnen 5 uur was hij er, alles ging goed en het was lekker thuis gebeurd. Zo leuk dat de kraamhulp dezelfde is als 5 jaar geleden, bij haar eerste zoon! Gelukkig geen ziekenhuis en inleiding, die voor vandaag op de planning stonden
Ja Ik heb maandag gelijk mijn ha en de gyn gebeld en ook de VK. Dus ze zijn allemaal op de hoogte! Vandaar mijn 2 afspraken voor de echo! Kan haast niet wachten!! hihihi