@Marsab: kan het me voorstellen, hoor! Hartstikke leuk, het wordt almaar echter en echter. Enne... mocht je last van de 1e termijn kwaaltjes gaan krijgen, dan is dat in elk geval tijdens een lange zomervakantie
Goeiemorgen, @Darcy: Zo te horen krijg je t dus nog druk deze dagen, maar t is allemaal voor n goed doel. Ik hoop dat t deze ronde raak is, zou echt geweldig zijn. Ik ben benieuwd wat de ha vandaag te zeggen heeft als je je beklag gaat doen. Succes iig. Wat super dat je vriendin toch thuis is bevallen van haar zoon. Lijkt mij ook erg speciaal. Lief dat je Miranda nog had ingelicht over dat we Tom weg hebben moeten doen, ze stuurde me gister een ontzettend lief smsje. Wat zijn jullie toch ook een schatten. @Marsab: Ik kan me goed voorstellen dat je bijna niet kan wachten tot je afspraken bij de gyn en vk. Is toch geweldig om voor het eerst dat hartje te zien kloppen. Spannend .. Ik ga er straks vandoor, controle bij de vk. Onze kleine meid was gisteravond weer hevig druk, ben bijna bang dat ze weer gedraaid is. Ik zou er geruster op zijn als ze met haar hoofdje naar beneden ligt en een beetje ingedaald. Maar ja dat hebben we helaas niet voor het zeggen, we wachten af. Ik zal zo wel even verslag doen. Verder gaat het hier wel, ik probeer niet te veel aan Tom te denken, het is allemaal nog te vers en anders schiet ik meteen weer vol. Ik voel me er gewoon nog steeds beroerd onder. En dat is niet goed, want ik merk dat ik erg onrustig ben en dat is niet goed voor de baby. Ik moet het gewoon de tijd geven. Maar ja soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Vanmiddag gelukkig wat afleiding, ik ga met wat vriendinnen + kids naar de Crommenije, een buitenbad hier in ons stadje. Heb er veel zin in. Hoop niet dat ik de mensen afschrik als ik daar in mijn bikini loop met mijn dikke buik (en spierwit) hihi Hoe gaat het met de andere meiden?? Het is hier zo rustig de afgelopen dagen???? Tot later meiden. Liefs, Patries
Patries, je kleine meid is toch niet weer teruggedraaid?? Meisje je moet zo blijven zitten hoor, je hoofdje naar beneden, is straks een stuk gemakkelijker!!! Darcy, gaan we samen voor deze maand........ enne, hebben jullie daar in de ochtend tijd voor, haha Ik ga weer even verder met vanalles en niks, ben aan het kijken voor een vakantie (ja, nog steeds, ik kan geen keuze maken en als ik iets heb heeft mijn vriend zoiets van, hmmmm).
@ Anoek: Lekker met vakantie, ik wil ook! Ik denk dat we gewoon een weekendje naar zee gaan, aangezien we een beetje verbouwen thuis.. Trouwens, ga er lekker voor deze maand! @ Patries: Veel plezier vanmiddag! Geniet er maar van. Ja, ik ga proberen kleinere maaltijden te eten gespreid over de hele dag én duimen dat het snel overgaat. Ik duim trouwens voor jou dat je meid goed blijft zitten nu, het is niet lang meer! @ Marsab: Twee weken kunnen lang duren, niet? Je wilt gewoon die echo, die goede echo en dan genieten! @ Mobielfreak: Hoe is het thuis? @ Joyce: Lekker genoten van het zonnetje?
Goedemiddag meiden, Ik ben een beetje afwezig de laatste tijd:x Heb het druk en ben met veel dingen bezig: Heel veel leuk dingen en een iets minder leuk ding : Vanmorgen naar de ha geweest voor mezelf. Ik liep er al iets langer mee maar kon niet eerder terecht. Ik kreeg de laatste tijd opeens uit t niets wat blauwe plekken en wondjes, ook wat moedervlekken di een beetje raar doen. Ze heeft t een en ander nagekeken en de moedervlekken zijn rustig maar een van die ''wondjes'' noemde ze wat onrustig, deze moeten we de komende tijd heel goed in de gaten houden, mocht t opnieuw open gaan of juist niet dicht groeien dan moet ik gelijk aan de bel trekken. Verder moet er bloed geprikt gaan worden, ws moet ik vanmiddag als Tygo wakker is even voor naar t zkh of wachten tot maandag. We zullen zien, ik houd jullie op de hoogte! @ Patries Wat goed dat de kleine meid gedraaid is!!! Hopen dat t zo blijft!!! @ Marsab Wow wat staat die banner je goed!!!!! @ Darcy Wat goed dat Miranda t zo naar haar zin heeft. Ze zal vast een heleboel foto's maken waar ik nu al nieuwsgierig naar ben. Fijne avond!! @ Love winnie. Hoe gaat t nu?? Wel goed te lezen (hyves) dat ie goed is gegroeid, hopen dat jij er iets minder last van hebt nu. JMocht je stoppen dan moet jezelf niet een schuldgevoel aan laten praten hoor.!! T gaat of t gaat niet, je hebt je best gedaan!! @ Mobielfreak. Oh meid ik hoop dat je voor jezelf en jouw kids de beste beslissing maakt!!! Volgens mij is dat in dit geval toch stoppen met D. :x Ik vind t altijd heel erg als er mensen uit elkaar gaan en er zijn zulke jonge kinderen in t spel, toch is dat in dit geval volgens mij de beste oplossing. Dit is ook niet goed voor Tim en Lisa. Goed dat je voor nu even bij je vriendin terecht kunt en hopen dat je snel naar een eigen plekje kunt!! @ all. Zit al in mijn kluskleren, nu zo naar de schuur om verder te gaan met Tygo zijn huisje! Tot later!
Hey meiden, Wilde alleen even melden dat onze kleine meid gewoon nog met het hoofdje naar beneden ligt. Poeh gelukkig maar. Ze is zelfs iets ingedaald, ze ligt nog niet vast, maar ook niet meer helemaal bovenin. Dan waren die fikse steken van onder gister dus niet voor niks. Goed ik ga alvast de zwemtas klaarmaken en zodra Jamie wakker wordt op naar het zwembad. Tot later. Liefs, Patries
Hè Patries, wat fijn Ga lekker genieten in de Crommenije - gaan wij binnenkort ook eens doen, met Miranda en alle kids (dus +jouw meiske), toch?
Pris, ik schrik van je berichtje - wanneer weet je nu meer, kan je vanmiddag al naar het ziekenhuis? Of moet je tot maandag wachten?
Pris, goed dat je naar de huisarts bent geweest, heb je al bloed laten prikken? Schrikken hoor. Dikke knuf
@pris: oh meid, dat is even schrikken, succes! @patries: oh, wat klinkt dat heerlijk zeg, naar het zwembad. Als het volgende week nog zulk mooi weer is ga ik je voorbeeld volgen en lekker met jesper naar het zwembad. Ik kreeg net op het werk een pakketje gericht aan mij. Vond ik al een beetje vreemd, want normaal gesproken is het gewoon aan het bedrijf gericht. Zat er een heel lief kaartje, muziekmobiel en heerlijke chocolade in. Van een duitse collega, omdat ik volgende week voor het laatst ben. Vond het zo lief, kreeg tranen in mijn ogen (hormonen he?), vooral omdat ik die man dus nog nooit ontmoet heb en alleen maar over de mail spreek. Vond het erg attent en zit even te bedenken hoe ik hem het beste kan bedanken.
Ik ben vanmiddag in t zkh geweest voor t bloedprikken. Geen id hoelang t duurt voordat de ha hier een uitslag van krijgt. Als ik niets hoor dan is t ok (vind ik altijd zo stom). Even afwachten dus. @ Patries. Heb je t leuk gehad vanmiddag??? @ Suus. Wat attent zeg. Ik zal iig een leuke kaart terugsturen. Ik zal ook zijn / haar e-mail adres noteren zodat je straks foto's kan sturen dat julie kleine meid ook echt naar de mobiel kijkt. Vind ik altijd erg leuk.
@pris: ja dat vind ik ook altijd stom. Ze kunnen toch ook gewoon sowieso wat laten horen? Zo zit je altijd heel lang in spanning en ik ben dan ook bang dat ze mij bijv. vergeten zijn.
Hey meiden ben ik weer even.. Vanmiddag bij kvptje op het dakterras liggen bakken in de zon terwijl de kinderen zich in het badje vermaakten.. Morgen komt de man van kvptje en haar zwager onze rottweiler ophalen, ze gaat dan een weekendje logeren bij de zwager van kvptje en als dat bevalt, kan ze daar blijven wonen.. Ben aan de ene kant heel erg blij dat ik een goed adres gevonden heb voor haar, maar aan de andere kant doet het ook wel pijn 1 geluk is dan wel dat ik haar in ieder geval kan blijven zien.. Haar zwager is al helemaal in zijn nopjes en hoopt echt dat het klikt tussen hun en zei al dat hij haar helemaal ging verwennen als ze blijft met lekkere botjes een nieuwe halsband etc etc.. Nu maar duimen dus dat het inderdaad klikt tussen die 2... wat D. en mij betreft, ik heb hem een ultimatum gesteld: voor zaterdag moet hij een relatie therapeut gebeld hebben als hij enigszinds zijn relatie zou willen redden, zo niet, dan ga ik nog harder zoeken naar een eigen huis!
@ pris: wat zul jij in spanning zitten! Ik duim voor goed nieuws! @ mobielfreak: wat een fijn idee dat je waarschijnlijk een goed huis voor je hond gevonden hebt! En ik hoop voor jullie dat D. gaat bellen!
@ Marsab. Dat valt juist wel mee eigenlijk Ben er wel mee bezig en ja ik ben zo'n muts die dan ook wel hele enge dingen gaat denken maar toch blijf ik rustig.....toen ik tijdens de zwangerschap van Tygo met spoed naar t zkh hoest bleef ik ook zo rustig.....heb ik diverse keren gehoord van verschillende mensen dat ze me zo rustig vonden. Geen id, we weten niets dus we zien t wel. Waarschijnlijk is t niets @ Michael Jackson. Ik vond m vroeger helemaal geweldig!! (volgens mij iedereen wel van mij leeftijd) Heb veel cd's van m en ook dvd's. Ben verschillende jaren 2 keer naar concerten geweest van hem, waar ik 2e rij stond. Heel raar id.....(terwijl t natuurlijk ook wel een rare snuiter was) @ Mobielfreak. Goed dat je een huisje voor je hond hebt!!! Volgens mij ben je dan al verder dan t gesprek met Dennis afwachten....of niet?? @ Noor. Ben benieuwd hoe je t hebt??!! iig lekker weer zeg!!! Vandaag aan t werk...Morgen de boot in t water !!
@ Pris: Effe schrikken toch, ik duim voor goed nieuws!! @ Mobielfreak: Wat goed dat je een plekje voor je hond hebt gevonden, is nooit leuk, maar als dat het beste is.. @ Marsab: Vreemd idd., van Michael Jackson. Ik had er niets mee, hoorde zijn muziek ook niet zo graag, maar altijd vreemd om zo'n berichten te horen. @ Suus: Wat lief van die man! En ja, die hormonen hé! Ik zou hem bedanken zoals Pris voorstelde, zal ie wel leuk vinden.. @ Patries: Hebben jullie het fijn gehad? Super dat je meid al een beetje is ingedaald én goed is blijven liggen! @ Moushy: Voor jou begint het nu ook wel écht te korten!
Dag meiden, ben naar binnen gekomen, zat in de tuin - ik vermoed dat het gaat regenen Michael Jackson, The King of Pop, overleden... dat viel me ook rauw op mijn dak, aangezien de voorpagina van het Noordhollands Dagblad kopte met die titel en een enorme foto. Vond hem vroeger leuk genoeg om mee te zingen en had 1 poster aan de muur, uit de Hitkrant Triest, hoor... Ollie ligt in bed, hij was óp. Ik ging om 9 uur naar de Kruidvat om een heel leuke trolley te scoren voor 17.99 euro (gelukt!) en meneer was onhandelbaar. Make-up pakken (op ooghoogte, hè), de winkel uit, enfin, ik werd er rusteloos van en was blij dat we weg konden. Hij is dus gewoon moe Pris, wat raar hè dat ze niet even sowieso bellen, uitslag goed of niet :x Bureaucratie ten top als het nodig is en een simpel belletje kan er niet vanaf. Hier zelf gebeld en gehoord dat mijn echo oké is. Wat die rare plek in mijn bm is, weten ze niet. Wordt niet als ernstig gezien (en nu maar hopen dat ik wél zwanger kan worden, hè!) Overigens heb ik een zeer goed gevoel over deze ronde - dinsdag de echo met duidelijk naderende eisprong... woensdagochtend geklust en 's middags een positieve ovulatietest... gisterochtend geklust en nog een positieve test... en de ovulatietest van gistermiddag was weer negatief. Mijn pijn is ook weer verdwenen, dus we hopen op een klein wonder in mijn buik Geen garanties, maar wel een goed gevoel... Suus, wat leuk van je Duitse relatie! Ik zou ook een bedankkaartje sturen en t.z.t. een mooie foto mailen/printen. Toch lief, nietwaar? Gaat het goed met je zwangerschap? Noor, hoe gaat het met jou meisje en de kleine mannen? Mouschy schiet ondertussen ook enorm op, ja... leuk hoor en Patries ook binnenkort weer mama..! Nou meiden, ga even wat werk verzetten. Fijne middag allemaal!