Ik heb zelf de dokter gebeld In t bloed is niet gevonden!!! Nu iig die ene plek in de gaten houden. Op dit moment zijn er geen blauwe plekken maar mocht t binnenkort wel weer zo zijn dan moet ik weer even terug... @ Darcy. Jouw echo dus ook goed! Mooi!! En je hebt de afgelopen dagen goed je best gedaan! Ik duim voor jullie. Hebben jullie nog leuke weekendplannen.....Ik denk dat ik tijd te kort heb dit morgen......Vanmiddag boodschappen, vanavond laatste dingen boot (ms dat Tygo bij opa/oma blijft maar weet ik nog niet zeker), morgenochtend de boot in t water, dan na Tygo zijn slaapje naar verjaardag (ook nog cadeautje kopen), als t ff kan nog naar Nieuw Vennep en een rondje kermis....zondag hebben we niets!!!! Bij droog weer ff varen denk ik
@Pris: wat fijn dat je uitslag goed is! Mijn man werkt op een klus in Nieuw Vennep, verwacht hem elk moment thuis Wij een etentje van mijn werk, erg grappig, aangezien mijn man op de school heeft gezeten en vanavond aan tafel zit met de gewraakte directeur die hem altijd op het matje riep Daarna een collega bezoeken in haar volkstuinhuisje, waar ze dit seizoen woont. Gezellig! Morgen een familiefeest 's avonds en zondag, ach, dan gaan we bijkomen 8) Fijne doop van de boot morgen, Pris! Wat een heerlijk moment! Hebben jullie je vrienden trouwens nog wel eens gesproken?
Hoi meiden, hier erg druk met de laatste schoolweek. Ik heb net wel alles teruggelezen, maar reageer later wel weer uitgebreid. Ben jullie niet vergeten hoor!! Simke
hoi meiden ben even niet meer zo druk op internet want heb heterg druk met 2 kids. ook heb ik sinds enkelen dagen erg veel pijn en vandaag uiteindelijk even langs de huisarts geweest. wat blijkt een verwaarloosde borstonsteking. erg pijnlijk en een temp tussen de 39,5 en 40 graden. heb nu weer antibiotica en wel 4 x per dag. het doet nog niet echt zijn werk maar hoop dat als het over is ik weer wat meer actief kan gaan doen. kan me arm nu niet eens bewegen en een glas optillen is al pijnlijk. ik kolf nu om de 3 uur want aanleggen gaat echt niet meer en geef dit met de fles, kom zo snel mogelijk terug lezen en reageren
Bij Aiden op het kdv is er de 5e + 6e ziekte geconstateerd (zoals op veel plekken momenteel!)! De 6e ziekte is niet gevaarlijk, maar de 5e ziekte des te meer als je zwanger bent! Je kan een miskraam krijgen als je zelf besmet raakt met het virus, voordat je 20 weken zwanger bent. Ik ben toch wel erg angstig nu! Als je de ziekte al eens gehad hebt, dan ben je imuum en je ongeboren kindje is dan ook beschermd.... Ik heb dinsdag bloed laten prikken, om te kijken of ik de 5e ziekte al eens gehad heb en ik krijg volgende week de uitslag hiervan. Vind het zoooo spannend! Moest het ff van mij af schrijven.... Willen jullie meeduimen dat ik de 5e ziekte al eens gehad heb en dus imuum ben!? PPff...kan nu echt even niet genieten van mijn zwangerschap. Ben best bang hoor!
@marsab: kan het me goed voorstellen hoor! jesper heeft waarschijnlijk de 5e ziekte gehad toen ik 18 weken zwanger was. De vk vond het niet nodig bloed te prikken tenzij ik zelf ziek zou worden, omda 80-90% het al heeft gehad. Mijn moeder kon het zich ook nog herinneren gelukkig. De meesten hebben het echt als kind al gehad.
Lieve Marsab, maak je niet teveel zorgen, goed dat je zo alert bent geweest en er bloed is geprikt. Ook ik denk dat de kans dat je er immuun voor bent erg groot is. Zorg goed voor jezelf en bedenk dat je al alles binnen je macht doet om gezond te leven voor beebje no. 2!
Meiden, heb straks voor het eerst onze oppas een paar uurtjes hier, vind het helemaal spannend... Ollie is erg hoesterig, ga hem een zetpil Balsoclase geven straks - alleen heeft hij geslapen van 2 tot 5 en ik ben dus bang dat hij wakker blijft met de oppas erbij... Erg hè, mijn vuurdoop en ik moet het 'gewoon' even twee uurtjes loslaten... Pfffffffff... (hahaha!)
Hé meiden! Heb ff terug gelezen, eens kijken of ik het allemaal nog weet... Marsab: Ik sluit me aan bij Darcy's woorden! Goed van je dat je al bloed heb laten prikken meid. Lovewinnie: Au, au, au! Borstontsteking doet zó zeer. Ik had het bij Kyra in de 2e week en had ook 40 graden koorts. Je bent er echt goed ziek van! Hopelijk slaat de AB snel aan en kan je weer snel van je BV gaan genieten. Patries: Hoe is het nu met je? Al wat vam Tom gehoord? En wat goed dat de kleine meid met haar hoofdje naar beneden ligt, super! EN je wil ook thuis gaan bevallen toch? Leuk hoor, ik heb het 2x meegemaakt en zou het zo weer doen! Miranda: Zo te horen genieten jullie volop op Lanzarote, heerlijk te horen meid!!!! Geniet er lekker van! Wij gaan over 4 weekjes, kan echt niet wachten!!!! Pris: En ligt de boot in het water? Jullie hebben toch wel foto's gemaakt hé Zat gisteren naar de foute 111 te luisteren van Q-music en toen kwam het nummertje voorbij van Boot Anna, ken je die nog??? Ik moest gelijk aan jou denken Ik heb een boot, ik heb een hele mooie, splinternieuwe boot, haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot. En ik ga varen op het kanaal, het is de allermooiste boot van allemaal!!!! All: Hier alles prima!!! Met de kids gaat het geweldig, ik ben zo trots!!! En Timo is echt mn grote vriend, zoals ik hem altijd noem Hij is zó ontzettend lief en vrolijk, hij huilt nooit, behalve als hij echt honger heeft en slaapt zo onwijs goed! En Kyra vindt het alleen maar helemaal geweldig dat haar kleine broertje bij haar op de slaapkamer slaapt!!! Zó schattig als je die 2 samen ziet liggen, heerlijk! Zal weer eens een paar foto's plaatsen... Fijne avond allemaal!!!
Kan je trouwens niet meer je foto's zo op het forum plaatsen, zonder dat je die link ziet Weet iemand dit?
ja je kan nu gewoon in je bericht een bijlage toevoegen! Vanaf de computer zelf! Is erg handig! Super leuke foto's meisie! Leuk dat vingerverf en wat wordt Timo al weer groot! Ik noem Aiden ook altijd mijn grote vriend! hihihi En Darcy + Joyce bedankt voor de lieve woorden. Ik hoop dat ik morgen de uitslag al binnen heb! Hihi, vandaag 5 weken! joehoe, hahaha
Wat een leuke foto's, Joyce! Die bikini Té grappig! Marsab alweer 5 weekjes zwanger, klinkt nog als niks, maar we weten allemaal hoe die wekelijkse mijlpalen zijn Vind het zo tof dat je in verwachting bent geraakt, gelukkig geen enorm medisch traject voor jullie Hier een rustige zondag voor de boeg na twee dagen vol bezoek en gezelligs. Ik merk dat ik, zeker door mijn drukke werkweken, die rust echt nodig heb - bijna vakantie, nog 1 week werken! Joyce, heb jij je papieren al ingestuurd voor de opleiding? Benieuwd of je in september kunt starten, leuk hoor! Pris lekker op de boot... Miranda lekker op Lanzarote... en de rest is ook heerlijk aan het luieren, mag ik hopen Saskia, hoe gaat het met jou? En Mouschy, hoe gaat het met de laatste loodjes? Het is stil hier vandaag
Pris: hoe is het op jullie boot! Whaaaaaa, eindeijk he! Wel foto's spammen he! Geniet er saampjes van hoor!