September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Marsab: Hihi, nu zie ik het idd dat je een foto gelijk vanaf je computer erop kan zetten ;) Hhmm, ben toch echt niet blond ;) :D
    JOEHOE, 5 weekjes! Het lijkt niks, maar het is zó speciaal, zeker voor jullie!
    Weet je dat ik alweer de kriebels krijg/heb voor een dikke buik! Ik vind zwanger zijn zó leuk,......heerlijk,..... speciaal,....... :D Hihi, maar ja, kan natuurlijk niet altijd maar zwanger rond blijven lopen :p
    Gelukkig kan ik hier ook weer lekker meegenieten van alle zwangeren!!!

Darcy: Ja, ik heb de papieren ingestuurd, maar ik weet nu al dat de opleidingsplaatsen vol zitten helaas! Maar de mentor heeft gezegd, stuur gewoon alles in, want mocht er iemand er toch van afzien dan kan ik toegevoegd worden, dus daar hoop ik op!
    Wel hebben ze nog plek in Almere, maar dat zie ik niet zo zitten...
    Dus nu maar duimen draaien dat er mensen op het laatste moment afzeggen!

Nu ff kijken of de foto's zo ook werken ;)

2. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    En ja hoor, het werkt, SUPER!!!! Thnx voor de tip Marsab :D

All: Vandaag kwam mn paps gezellig langs en zijn voor de verandering weer eens naar de Geitenboerderij geweest ;)
    Was er overigens echt alweer een tijdje niet geweest, dus vond het wel weer eens tijd worden, haha!
    Kyra heeft natuurlijk weer volop genoten en er liep zo'n schattig biggetje rond, zó leuk!!! En hij lag heerlijk met zn moeder in de modder/aarde te wroeten :D
    Vanavond lekker wezen bbq, dus hebben zo een heerlijk dagje gehad. Vanmiddag ook nog het badje voor Kyra neergezet, dus die lag vanavond helemaal uitgeteld in bed!!!! :)

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia is aan de dood ontsnapt :(

zoals jullie hieronder lezen was alicia lekker naar de speeltuin met papa en tante cindy en tante diana waren er ook. alicia was al een paar keer met papa naar boven gegaan van de glijbaan en ook een paar keer met tante cindy en nog nooit is het fout gegaan tot vandaag. eenmaal helemaal boven ging het mis en gleed ze door 2 traptredes naar beneden en maakte een val van ruim 4 meter, tante cindy was er bij en stond nog boven en zag het gebeurden. papa zag pas wat er was gebeurd toen ze al op de grond lag. ze belande recht op der buik en gezicht en het duurde even voor ze ging huilen. iemand van de ehbo was er bij en de ambulance werd gebelt. De man van de ehbo die er was controleerde de basis puntjes en er was niks gebroken en ze mocht dus opgetilt worden om getroots te worden. tante cindy en tante diana brachten alicia thuis naar mijn en ik probeerde me meisje te kalmeren en moest terug naar het speeltuintje lopen want daar zou de ambulance komen. Inderdaad daar kwam hij aan en werden naar het ziekenhuis gebracht. alicia had een flinke trauma, stopte niet met huilen, riep de hele tijd boem en was helemaal van de kaart. eenmaal gekalmeerd werd ze gecontroleerd en geobserveerd en ze zag er goed uit. in het ziekenhuis werd ze wel wat suf en zakte zo nu en dan weg maar al snel was ze weer allert. Der oog is wat blauw en ze ziet zwart van het zand en ze laat weten dat ze las van der hoofd heeft dit is te merken aan het feit dat als ze der kopje beweegt ze in tranen uitbarst en met der handjes grijpt naar der kopje ze heeft in het ziekenhuis een zetpil gehad en ze heeft een hersenschudding maar deze was ligt genoeg en mocht na enige twijfel toch naar huis met een wekadvies. om de 2 uur moet ze goed wakker gemaakt worden de arme schat. ik moet nu nog van de schrik bekomen net als papa want we hadden ons meisje zomaar vandaag kwijt kunnen zijn door z'n stomme val. eenmaal thuis was het alweer half 8 en alicia is erg verwent. eenmaal 10 uur viel ze in slaap op de bank en en schokte zo nu en dan met der armpjes en beentjes alsof ze viel zo zielig. ze ging dan wel weer verder slapen maar regelmatig werd ze huilend en gillend wakker, boem boem boem en kan der dan amper troosten. ze heeft een zwaar trauma opgelopen de arme schat. papa gaat der goed in de gaten houden vanacht en mama neemt het morgen vroeg over van papa. we hopen dat het allemaal met een sisser gaat aflopen maar de trauma duurt wel even voor dat over is. nu ligt ze hier lekker op de bank te slapen en we zitten dicht bij der in de buurt. bij veranderingen moeten we meteen naar het ziekenhuis zoals niet goed wakker worden, braken, temp stijging etc.

pff moet er nog beseffen dat we erg veel geluk hebben gehad want het had zo anders kunnen aflopen. gelukkig maakt ze het naar omstandigheden goed.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    @lovewinnie: jeetje, dat zal echt schrikken zijn geweest, hoe is het nu met je meisje? Wat ontzettend sneu zeg. Sterkte!

@joyce: wat een moppie in dat bikinitje!

@moeders van 2 (of meer): is het nu echt waar dat je direct evenveel van je beide kindjes houdt?

Ik weet zeker dat ik heel veel van dit kindje ga houden hoor, doe ik nu al, maar soms twijfel ik wel eens of geen onderscheid ga maken. Ik houd zoveel van Jesper, vind het gewoon moeilijk om voor te stellen dat je nog eens zoveel van een ander kindje kunt houden.

Hmm, ik hoop dat jullie me begrijpen, wil niet verkeerd overkomen, want dit kindje is natuurlijk echt super gewenst!

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Lovewinnie: :( :( Wat moet je geschrokken zijn!!! Gelukkig dat alles goed is afgelopen. Veel sterkte hoor, moet echt schrikken zijn! Knuffel aan Alicia!!!

@ Joyce: Wat een leuke foto's van je kids!! En wat groeit Timo hard!

@ Marsab: 5 weken, super! :) Heb je al iets gehoord van het bloedprikken?

@ Darcy: Aftellen dus!! :D

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Suus: Ik heb mezelf ook al die vraag gesteld hoor, is heel normaal. Maar waarschijnijk zal het écht wel zo zijn, dat vermoed ik althans.. Maar toch is het ongelooflijk dat het kan, zo van iemand houden, onvoorwaardelijk..

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    @virginie: ja, precies!!

Hier overigens op het werk en ik zit echt weg te smoren. Het is hier binnen 30 graden. We hebben een plat dak en geen airco. Mijn voeten zijn echt mega opgezwollen. Nou ja, morgenmiddag nog en dan is het ook klaar.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alicia heeft vannacht tussen ons in geslapen en is regelmatig huilend en in paniek wakker geworden en riep dan boem boem, zo zielig. ik probeerde haar dan te kalmeren en ze viel dan gelukkig snel weer in slaap. vanmorgen bij het opstaan klaagde ze over hoofdpijn en merkte echt dat ze een zwaar hoofd had. heel de tijd als ze der hoofd beweegt wijst ze naar de kopie en zegt au. ik heb der een zetpil gegeven enknapte aardig op. ze heeft even buiten in het badje gezeten en zelfs gespeelt in de zandbak. 1 uur was ze erg moe en is zonder huilbui in slaap gevallen. hopeljk vergeet ze heel het voorval snel maar ik denk toch dat het een trauma is voor het leven zoveel indruk heeft het gemaakt op der. ze praat alleen nog maar over au, boem en peetuin (speeltuin) en heeft het nergens anders meer over.

was een zware nacht maar ben weer aardig fit. heb flink te tuin om lopen harken nu de kids slapen, het huishouden gedaan, was uitgehangen en weer een was er in gedaan etc. Ik denk er wel veel overna dat het zomaar over had kunnen zijn en houdt nu nog meer van de kids dan ooit te voren. het lijkt me zo verschrikkelijk om een kind te verliezen en ben echt zo dankbaar dat het met een sisser is afgelopen. heb echt alleen maar zitten huilen. na zoveel pech de afgelopen tijd nu ineens zoveel geluk

het rare aan alles is dat toen ferdi vanuit de speeltuin belde dat de tantes van alicia der ook waren ik meteen zij 'laat ze maar niet met hen op de grote glijbaan klimmen" ferdi zij toen maak je niet zo druk ik let goed op kan niks gebeuren. "" nogmaals nee doe maar niet maar uiteindelijk oke doe maar dan maar pas echt goed op". elke keer liep hij mee en die ene keer niet en toen ging het fout.

waarom ik zei laat haar maar niet alleen met hun op dat ding heeft eigenlijk geen rede. ze past erg vaak op alicia en heb me er nooit druk om gemaakt en doet het perfect (ze is 22) ook logeerd alicia er regelmatig en is is echt geen rede waarom ik bezorgt zou moeten zijn als ze met haar naar de speeltuin gaat. toch had ik z'n naar voor gevoel en ze hebben niet naar me geluisterd. vind het nog raar waarom ik dit zei. er rust echt een engeltje op der schouders die me waarschuwde denk ik

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovewinnie: Pff meid, wat een verhaal zeg, echt schrikken ja! Ze heeft echt een engeltje op haar schouder gehad, want je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren!!!!
    Gelukkig is het goed afgelopen en houdt ze er niks aan over, maar de schrik zit er in ieder geval goed in! Sterkte meid en hou dr maar goed in de gaten!

Suus: Ik had precies hetzelfde van toen ik van Timo zwanger was, ik dacht ook constant hoe kan ik net zoveel van dit kindje houden als van Kyra?! Want je 1e kindje is toch heel bijzonder en speciaal. Maar geloof me, het is echt waar, Ik hou zielsveel van allebei en dat gevoel heb ik totaal niet meer, het zijn echt mijn 2 schatjes!!! Tuurlijk moet je de aandacht verdelen, maar het gaat allemaal vanzelf. En ik besef nu maar al te goed hoe hard het allemaal gaat en dat je er echt van moet genieten!!! :D

Patries: Heb vanochtend gezellig visite gehad van 'onze vriendin' :D Ze kwam nog op kraamvisite en nam een ontzettend leuk shirtje mee voor Timo met zn eigen naam erop!!!
    Hoe gaat het verder met je? Voor jou zal het weer niet zo lekker zijn denk ik zo.....;)

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    hoi allemaal

ikheb net eenmail naar dartcy en patries gestuurd en hoop dat ze mn verhaal hier plaatsen.,
    kus van miranda vanuit lanzarote xxx endetijd is om.... xxxx

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Bij deze dan, van Miranda ontvangen:

Hola !!!

Hier even een bericht vanuit Lanzarote,Playa Blanca!
    Matthew doet nu ff 'n dutje en voor het eerst na een lange tijd ff achter de pc. Al meteen 191 mails binnengekomen . Natuurlijk ga ik het niet alles lezen, pas als ik weer thuiskom!

Het weer is hier prima, heet weer. Vaak zonnig weer.
    Hier op het complex is het prachtig. Mooie zwembaden etc.
    We hebben heel Playa Blanca gelopen, gewandeld, auto gereden. Maar ook hebben we hele eiland rondgereden. Veel mooie haarspeldbochten, voorde motorliefhebbers.

We hebben het naar onze zin.
    Nu begint het hoogseizoen hier al, teveel mensen en eten wordt wat minder...jammergenoeg...
    Vorigeweek was echt top.

Verder maakt Matthew zich goed, alleen eet hij banaan, sinaasappel,patat, pizza, en vooral veel chips. En anders wilt hij niet. Wel ijs, meer niet.

Ik zie dat de tijdsklok van het internet bijna om is, meer kan ik niet alles hier lullen, maar ik wou jullie even laten weten hoe het hier gaat!
    Ik lees jullie mails wel weer als we thuis zijn, dus over 3 dagen.

Voor Patries/Darcy: kan een van jullie mijn verhaal op forum zetten en doe meiden een kus van mij en Matthew.

Veel liefs en knuffies, Miranda, Matthew en Jeroen xxx

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lieve Lovewinnie,

ik heb je verhaal met een brok in mijn keel gelezen.
    Je hebt zeker weten een flinke engel bij je gehad - of liever, die is bij Alicia geweest.
    De hoge glijbaan maar laten voor wat ie is, dat is geen kinderleven waard :(
    Sterkte en vertroetel je meisje maar lekker, ze heeft een hoop te verduren gehad...

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Suus: ik heb meerdere moeders in mijn omgeving die bij hun 2e dachten: heb ik nog net zoveel liefde te geven zoals bij mijn eerste?
    Ik denk dat het een natuurlijke vrees is - en ongegrond, want die mamaliefde (en de hormonen!) is aanwezig in ruime mate.
    Fijn, morgen je laatste middag en dan... verlof.

14. Pris

Pris Fanatiek lid

@ lovewinnie. Jeetje meid wat een verhaal:$
    Ik hoop dat Alicia vanavond wel lekker kan slapen en dat t een plekje gegeven kan gaan worden!!
    Wat ben je dtrouwens alweer druk in huis!! Je zit nog in de kraamweken hoor. Lekker rustig aan doen...dat harken komt wel weer!

@ Miranda. Super leuk om te lezen dat jullie t naar je zin hebben. Jammer dat matthew zo slecht eet.....drinkt ie wel goed?
    Balen dat t nu zoveel drukker is, en dat je dat ook aan de kwaliteit van t eten kan merken..Veel plezier de komende dagen nog!!

@ Joyce. Leuk zeg de geitenboerderij weer!!
    Leuke foto's weer. Heb je alweer wat solliciaties lopen??
    Mooi omschreven jouw de liefde voor je kindjes.

@ Darcy. Em zit t er bijna op?? Je werk en studie??
    Ga je t redden??

@ Suus Pff slecht hoor dat t daar zo warm is en geen airco geregeld!! Nou ja nog 1 dagje en dan ben jer vanaf. Heb je de klant nog een mailtje / iets gestuurd??

@ Patries / Mouschy Is t nog een beetje uit te houden???

@ Patries. Blijft t nu rustig thuis zonder Tom?Ben je al een beetje gewend dat hij er niet meer is?? Leuk weekend gehad??

@ Marsab...Bijna vakantie!!!!!!:):)
    Heb ik t goed onthouden dat je naar Belgie ging?? Wanneer gaan jullie?

@ all Nou de boot is te water gegaan hoor:) Helemaal super!! Zijn gisteren gaan varen en vandaag ook weer (waren allebei vrij)
    Gisteren een ronde over de westeinde plassen. Mijn vader en moeder zijn een heel stuk mee gevaren en we hebben een bakkie gedaan bij vrienden die daar een eiland hebben.
    Vandaag zijn we bij ''de hemmen'' geweest een recreatie gebied hier een klein stukje varen vandaan. Het leek wel vakantie!!!:p Wat een heerlijke dag. Vandaag meer zon dan gisteren en alles ging super.
    Hebben de boot in t gebied aangelegd naast een speeltuintje en Tygo kon er lekker rondrennen...helemaal leuk.
    Zwemvest vind ie geen probleem en heeft e echt constant aan, alleen met slapen op de boot mag deze uit. Gisteren heeft ie 1,5 uur geslapen en vandaag maar 3 kwartier...ik ben al blij dat ie heeft geslapen, dit wilde we vanaf de eerste keer varen gelijk ''invoeren'' en is dus gelukt. Ook moeten we door de sluis en dan blijft ie rustig zitten *trotse mama*
    We hebben wel een lang touw voor in de sluis, als t een keer druk is en we zijn allebei met van alles bezig dan moet ie vast...zal niet iedereen snappen maar liever dat ie even vastzit (hij kan rondlopen / zitten enz. alleen niet over de rand) dan dat ie in t water ligt.
    Maar heerlijk genoten en een TOP weekend gehad!!!!

Zal zometeen proberen wat foto's te plaatsen

Fijne avond!
    -x-

15. Pris

Pris Fanatiek lid

:d:d:d:d:d:d

16. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Even kort wat reageren
    @lovewinnie: Geef alicia maar een dikke knuffel, ik weet hoe je je voelt, Marissa kreeg afgelopen vrijdag een hele stapel melkpakken enzo (die slecht gestapeld was en vanzelf omviel) over zich heen bij de AH. Marissa durfde vandaag niet meer de winkel in daar, hopelijk duurt dat niet te lang, want het is de enige supermarkt in de buurt hier. Gelukkig heeft Marissa er ook niks aan over gehouden. Dus een hele dikke knuffel voor jou en je meisje, ik weet precies hoe je je voelde.

@Pris, fijn de boot te water, en ook erg fijn dat tygo het ook leuk vindt. Lekker genieten op het water met dit weer hoor!!

@marsab, gefeli met de 5 weken, de eerste mijlpaal van de 40 :)

Verder heb ik wel bijgelezen, maar ben het allemaal weer vergeten denk ik :( Sorry daavoor

Enne dan nu even ego :)
    Hier heel goed nieuws, vandaag intake gehad bij de vk en echo gehad en weer een prachtig kloppend hartje en netjes op termijn. Ik heb de foto's al ingescand en ze staan in mijn album, die van vorige week op vakantie en die van vandaag.
    Intake was wel gezellig, ikwas bij de vk die ook Marissa ter wereld geholpen heeft. Was wel even gezellig herinneringen ophalen enzo.

Byebye, ik ga nu lekker op de bank hangen en CSI kijken!

17. Pris

Pris Fanatiek lid

#13397 Pris, 29 jun 2009
    Laatst bewerkt: 29 jun 2009
    Foto van vanmiddag:

Door t verkleinen worden de foto's onscherp......maar dan hebben jjullie iig een id.

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Tygo lekker aan t sturen:

19. Pris

Pris Fanatiek lid

Lekker patatjes eten:

20. Pris

Pris Fanatiek lid

De boot:)
    Foto van vanmiddag met op de achtergrond t speeltuintje.

Deel Deze Pagina