Zo dat is even genoeg boten spam Weet ff niet hoe t anders kan maar de foto's worden erg onscherp zo. Ws doe ik ergens iets fout. @ Rootje Ik ga zo je foto's kijken. Gelukkig kloppend hartje gehoord en een goede echo gehad.Joepie!!!!!!!! En wat een verhaal van Marissa bij de AH zeg Maar je bent vandaag toch wel naar binnengeweest of niet?? Fijne CSI avond!
Hi meiden, leuke foto's weer en wat fijn, Pris, dat de boot zo'n succes is. Alle werk waard geweest en nu lekker genieten van de tochtjes! (snap dat touw om Tygo trouwens heel goed, zou ik ook doen!) Rootje, jij ook alweer ruim 8 weken zwanger Wat heerlijk dat het allemaal goed gaat! Mooie, duidelijke echofoto van gisteren, hoor! Nou, hier een zoon met de waterpokken Mocht 'm gisteren om 1 uur op komen halen van het kdv, hij had al wat blaasjes op zijn buik en wang. Gisteravond koortsig en hangerig en vannacht bij ons gelegen, hij was zo onrustig dat ik een stuip wilde voorkomen... En ja hoor, vannacht boem! Ollie nóg warmer en ijlen, "ijsje eten!" "ijsje eten!" en niet weten wat hij zei, hij sliep nog. Alledrie slecht geslapen dus, maar manmanman, wat hou ik van dat jong en hoe zielig was hij vanmorgen, met een gezicht als een paddenstoel (wit met rode stippen dan ) Hij wrijft soms over zijn koppie, maar verder is hij vrolijk en geef ik hem pcm om zijn temp goed te houden. Dat heeft de kinderarts ons goed uitgelegd sinds het ziekenhuis debacle. Nou, hij tukt, mama gaat even wat doen. Fijne dag allemaal!
Suus, ondanks dat je baan vandaag eindigt en dat best een beetje verdrietig zal zijn, wil ik je een fijn verlof wensen! Laat je even weten hoe je laatste middag was?
hai meiden!! Even wat reageren (wat ik nog weet haha) Rootje: gefeliciteerd met je mooie echo's!! Wat een heerlijke bevestiging nietwaar?? Hoe is het nu met je? Hoe is het met de misselijkheid en de vermoeidheid?? Wat schrikken zeg dat Marissa gewoon onder de melk bedolven werd!!! Marsab: je banner is moooooi! Heb je al uitslag over de antistoffen tegen 5de ziekte?? Hoe is het verder met je?? Darcy: waterpokken, balen, naja dan heeft hij het maar gehad, met het mooie weer lekker bloot buiten dan drogen de blaasjes snel in. Hoop dat hij niet veel koorts meer zal hebben, meestal alleen in het begin geloof ik he? Als hij erg veel last van jeuk krijgt dan kun je lotio alba halen bij de apotheek, dit is een mengsel met verkoelende lotion en zinkzalf erin, de blaasjes drogen dan heel snel in. Bij Chris had indertijd de calendula goed geholpen, bij Tijn was er geen houden aan en toen ik dat haalde ging het snel beter! Beterschap!! Lovewinnie: jeeee meid, wat schrikken!!! Zo zie je maar een ongeluk zit idd in een klein hoekje. Voortaan inderdaad je voorgevoel niet (laten) negeren. En doe je het een beetje rustig aan!! Je bent pas net bevallen!! Pas goed op jezelf hoor!! Geef Alicia maar een dikke knuffel van me!! en houd haar goed in de gaten! Pris: onwijs leuke foto's!!! Heerlijk zo het water op joh!! Waar zijn jullie geweest? Kaag? Suus: ja voor jou een dubbel gevoel denk ik vandaag. Probeer lekker van je verlof te gaan genieten, het komt vast en zeker goed. En je hebt gelukkig nog even lekker de tijd. en: ja je kunt van je volgende kindje net zoveel houden als van je eerste kindje, wonderlijk, maar waar. Met de geboorte van je kindje wordt gewoon iedere keer een nieuw kamertje in je hart geopend wat volstroomt met liefde. Maak je er geen zorgen over, komt vanzelf! Mobielfreak: ik denk natuurlijk dat jij/jullie moeten doen wat goed voelt voor jullie. Maar houd je zelf niet voor de gek! allereerst besodemietert hij je nu, ben je nu niet gelukkig en heb je geen veilig, warm thuis voor jezelf en je kinderen. Ten tweede denk ik dat je je moet afvragen: zie ik mezelf over 1,5, 10, 15 jaar nog met deze man op de bank zitten? Sterkte Patries: hoe is het met je meis? Trek je het een beetje met deze temperaturen?? En hoe is het nu met je nu Tommie niet meer bij jullie is?? Miranda: wat leuk een update! lekker verder genieten hoor daaar!! Heerlijk!! En joh het eten van Matt komt wel weer!! lekker laten gaan, het is vakantie aaarhg de rest ben ik dus echt vergeten...... Zo als jullie zien ben ik dus terug van vakantie. We hebben het heerlijk gehad!! Lekker gezwommen bijna iedere morgen (de jongens gingen wel 30 keer van het glijbaantje af iedere keer) de jongens waren zo moe dat ze vaak wel 3 uur sliepen 's middags. Heerlijk gespeeld, geravot, geklommen, gesprongen, gegeten, wijntje, biertje: top!! Ben er nu nog meer achter gekomen dat Chris en TIjn behoorlijk ondernemend zijn, die zijn echt voor niets bang, klimmen overal op en over, touwbrug no problem, in de glijbaan helemaal omhoog kruipen van beneden naar boven: geen probleem, springkussen gaaf, hoe hoger hoe beter! Mensen vroegen ook: jeetje Hoe oud zijn die?? (want tja het zijn vrij tengere jongetjes dus je zou ze zo pas 1 1/2 kunnen schatten) Isa heeft zich ook kostelijk vermaakt, die rende van het klimtoestel naar de glijbaan en kwam van tijd tot tijd met hoogrode wangen om wat te drinken vragen, heerlijk. Is ook een stuk opener geworden sinds ze op school zit, maakt gemakkelijk contact met andere kinderen, speelt samen enz. Heerlijk gedanst op de minidisco haha. Al met al kijken we terug op een topweek. Nu wacht de was, nog meer was, en de rest van het huishouden. Probeer later nog wat foto's te plaatsen Dikke zoen voor jullie, heb wel aan jullie gedacht hoor! hihi
hoi allemaal k kom evenreageren op jullie want dat is even verwaarloosd. aliciaa doet het trouwens goed en heeft het nog wel heel de dag over het voorval en ga er dan ook lekker voor zitten om het er met haar over te hebben. ze wil niet meer naar de speeltuin toe maar ga het van de week toch gewoon doen. even over de drempel heen en dan gewoon stapje voor stapje. vandaag liepen we er alleen langs en ze begon weer heel hard te huilen en te vertellen over boem en au. zo zielig. pris: gaaf hoor z'n mooie boot. stoer ventje op de foto's haha miranda: zolang je manneke goed drinkt zou ik me niet zoveel zorgen maken, het een is anders de omgeving is anders en zo nog veel meer. lekker genieten suus: tot aan de bevalling dacht ik ik houdt niet zoveel vandit manneke ls van alicia dat kan gewoon niet. ook heel de zwangerschap voelde anders. toen ik hem eenmaal in me armen had wist ik dat me voorgevoel niet juist was. ik houdt zielsveel van ons manneke en niets minder dan van alicia. je 1e is wel extra bijzonder maar houden van doe ik van bijde. aandacht verdelen gaat automatisch eigenlijk der heeft er een honger laters
Hey lieve meiden, Hier eindelijk weer een berichtje van mij kant. We hadden wat problemen met het internet en gisteravond dus eindelijk een berichtje getypt, ging ik hem plaatsen was hij ineens verdwenen. :xGrrrr, maar hier dus een nieuwe poging. @Lovewinnie: Jeetje meid wat zal jij geschrokken zijn. Hoe gaat het nu met Alicia? Ik hoop dat ze snel over de schrik heen is en dat ze zich snel beter gaat voelen. Hoe gaat het verder met Nando? Ben je nog steeds aan het kolven? @Rootje: Meid van harte met je mooie echo. Heerlijk hoor. En wat schrikken zeg Marissa onder de pakken melk. Ik kan me voorstellen dat ze even de AH niet ik duurt. Hoop dat ze het snel vergeten is. Enne lekker je rust pakken hoor meid wanneer je het nodig hebt. @Marsab: En heb je al bloeduitslag van de 5e en 6e ziekte? Heeft Aiden 1 van de ziektes nu ook te pakken of dat niet? Voor jou nog even werken en dan vakantie. 8)Wat een heerlijk gevoel zal dat geven, vooral met deze mooie dagen. En begin je je al echt zwanger te voelen? @Darcy: Meid je laatste werkweekje, heerlijk zeg. En dan vakantie!!! Wat zielig dat Ollie de waterpokken heeft. Hopelijk zakt zijn koorts snel weg en kan hij en jullie vanavond weer rustig slapen. Dikke knuffel voor hem. @Noor: Zo te horen heb jij een heerlijk weekje vakantie gehad. De kids hebben zich reuze vermaakt en jullie ook. Super hoor. Tja en helaas wacht thuis dan weer het huishouden, maar jullie hebben zeker iets leuks om naar terug te kijken. @Pris: Wat een super mooie boot meid en er nu al zo van kunnen genieten heerlijk. En wat een stoere vent in die Tygo ook in zijn zwemvest. Erg leuk.8) @Suus: Heel veel succes vandaag met je laatste werkdag. Het zal een dubbel gevoel voor je zijn. Probeer gewoon lekker te genieten van je verlof, nu van de tijd samen met Jesper en je vent en natuurlijk je zwangerschap en straks van jullie 4tjes. Die baan komt heus wel goed. Mijn man zit per 1 augustus thuis als hij geen werk heeft gevonden voor die tijd, dus ik weet hoe je je voelt. Wij hebben nu ook besloten om gewoon van de tijd te genieten dat we nu hebben voordat de kleine meid komt en straks als de kleine meid er is. Het is toch ook heel bijzonder dat je daar zo van kan genieten straks. En die baan dat komt zeker goed. Je moet er gewoon vertrouwen in hebben. En wat betreft houden van 2e kindje, volgens mij is dat gewoon heel natuurlijk geregeld. Je weet hoeveel je van Jesper houdt, dus zo veel zal je ook van dit 2e kindje houden. Het is tenslotte helemaal van jullie zelf, dus dat komt gewoon goed. @Virginnie: Nog steeds misselijk meid? Wanneer krijg jij trouwens je echo? Of had je niet nu al gehad? Verder ook alles goed met Keld? @Saskia/Mouschy/Jennifer/Ief/Jessica/rest: hoe gaat het met jullie meiden? Alles goed met jullie en de kids?
Update van mijn kant: Hier verder alles goed. Vandaag alweer 38 weekjes. Dus binnen 4 weken hebben wij zeker ons meisje in onze armen. O en wat kijk ik er naar uit. Het lijkt me zo heerlijk .. Ik krijg nu al kriebels in mijn buik. Hihi Voor de rest houd ik het eigenlijk nog wel vol. Tja het wordt natuurlijk zwaarder, mijn buik is behoorlijk zeg maar, je ziet ook dat ze gaat zakken, heb ook meer harde buiken, heb al 2 nachten slecht geslapen door hevige harde buiken, maar dat zullen wel oefenweeën zijn. Als het maar ergens goed voor is, vind ik alles best. Verder kan ik me nog heerlijk voorbewegen, fietsen is echt heerlijk en lopen eigenlijk ook geen problemen mee. Dus eigenlijk mag ik niet klagen. Jamie heeft wel zeker door dat er wat staat te gebeuren, hij is erg mama op het moment, maar eigenlijk vind ik dat heerlijk. Hij komt veel bij me zitten, gaan we samen boekje lezen. En af en toe krijg ik zomaar een knuffel en kus van hem. Ik word helemaal vertroeteld door hem, zo lief. We zijn vrijdag naar het cb met hem geweest. Hij is 84.5cm en 11.9kg. Precies goed qua lengte en gewicht. Voor de rest hoorde ze hem heerlijk kletsen en hij was druk aan het spelen, dus hij is helemaal goed gekeurd. Enige is dat zijn ene testikel nog steeds groot is, zit heel veel vocht in. En nu met het warme weer lijkt het wel steeds groter te worden. Dus vrijdag gaan we naar de ha voor controle en hoop op verwijzing voor echo en check bij kinderarts, want dit lijkt mij echt niet zomaar weg te gaan. Wat de ha ons wel verteld had. Hij lijkt er overigens geen last van te hebben, het ziet er alleen niet uit, het is zo groot. Niet normaal gewoon als ik het vergelijk met andere jongetjes van zijn leeftijd. Dan denk je echt wat hangt daar???? Voor de rest is het hier rustig in huis. Tom wordt niet gemist door onze 2 andere katten. Die zijn zo happy. Het is onverstelbaar gewoon. Voor ons geeft het ook heel veel rust. Daarnaast ben ik nog wel heel verdrietig dat we deze beslissing hebben moeten maken. Vanmorgen heb ik naar de Poezenboot gebeld om te vragen hoe het met hem ging. Hij zit nog in de quarantaine, maakt een troep van zijn hok en zit veel in een hoekje. Die vrouw kon eigenlijk maar weinig over hem vertellen. Ik wilde weten wanneer hij naar het grote verblijf ging en of ze een foto op internet zouden zetten, maar dat moest ze allemaal met haar bazin bespreken. Dus moet ik later maar een keer terug bellen. Dus na het telefoontje toch weer wat tranen gelaten, ik hoopte zo dat zich iets beter voelde daar. Maar blijkt dus van niet.Volgende week maar opnieuw bellen en hopen dat hij iets happier is. We zullen zien. Ontslag van Marc is er nu helemaal door. Per 1 augustus zit hij thuis, als hij voor die tijd geen andere baan heeft gevonden natuurlijk. Hij hoeft nu maar 2x per week even naar kantoor voor wat laatste besprekingen en dat is het. Hij is dus bijna alleen nog maar thuis. Hij is druk aan het solliciteren, maar het valt behoorlijk tegen. Vooral nu met de vakantie. Gelukkig heeft hij nog wel wat lopen, maar dat is ook afwachten. Gelukkig kan ik nog een hoop klusjes voor hem verzinnen, dus ik hou heb lekker bezig zodat hij toch wat afleiding heeft. We willen straks even naar het strand met zn 2tjes. Jamie is bij de oppas, dus dan moeten we het er maar even van nemen om samen wat leuks te doen. Hopelijk komt onze kleine meid snel, dan kan Marc ook extra genieten van haar en natuurlijk ook Jamie wat extra aandacht geven. Maar ja dat hebben we niet in de hand, we wachten rustig af. Zo jullie zijn weer helemaal op de hoogte.
En nog wat laatste reacties: @Darcy/Miran: Lijkt er erg leuk om een keer met jullie en de kids bij de Crommenije af te spreken. Het was afgelopen donderdag echt helemaal super. Jamie was druk in het peuterbad, die vond het echt geweldig. 8)Dus dat zou een mooi uitstapje zijn. @Joyce: Wat leuk dat onze vriendin gister bij je op visite was. Heeft ze Timo eindelijk kunnen bewonderen. En wat een leuk cadeautje. Timo is dus weer goed verwendt zo te horen. Ik hoop dat er toch wat mensen af gaan vallen van de cursus, zodat jij in september kan beginnen. En wanneer is anders de volgende keer dat ze met de opleiding starten? Leuke foto van Kyra in haar zwembadje. Ze heeft het heerlijk naar haar zin zo te zien. @Lovewinnie: Fijn te horen dat het beter gaat met Alicia. Ik zou er ook zeker met haar over proberen te praten en weer voorzichtig een keer met haar naar de speeltuin gaan. Stapje voor stapje, dan komt het zeker goed. Oké nu ga ik echt stoppen. Fijne dag en tot later. Liefs, Patries
@ Darcy Arme Ollie...de waterpokken. Idd wat Noor al zegt lekker buiten laten lopen dan droogt t snel uit. Ik hoop dat ie er weinig last van heeft!! gelukkig is ie lekker vrolijk, hopelijk blijft dat zo!! @ Noor. Dat klinkt als een super weekje!!! Leuk zeg. Welk park waren jullie!! En wat hebben jullie t getroffen met het weer!! Ben benieuwd naar de foto's! Goed zeg dat Isa zoveel meer gewend is aan andere kindjes!! Succes met t wassen en rest vh huishouden. @ Lovewinnie. Gelukkig gaat t goed met Alicia! Ik zal toch zsm gewoon naar de speeltuin gaan en haar (proberen) te laten spelen. @ Suus Laatste dagje vandaag!! Nog verwend door je collega's?? @ Patries Fijn dat het wat rustiger is in huis. Jammer dat je daarvoor deze grote stap hebt moeten zetten. ''gelukkig heeft het wel zijn doel bereikt en is het niet voor niets geweest. Leuk dat je een leuke middag hebt gehad donderdag. En super schattig dat Jamie zo lief voor je is. Veel plezier aan t strand vanmiddag!!! @ All Vandaag aan t werk, weer opvang voor collega die met vakantie is....baal wel zeg wat een mooi weer!!!! Had graag met Tygo in t badje gegaan vanmiddag Nou had ik toch niet meer zon kunnen hebben ben gisteren best wel verbrand op mijn rug :x Tot later!
@ Patries. Heb jij je sms-buddy uit 2007 nog?? Wij willen natuurlijk snel op de hoogte zijn als jullie meisje er is
Lovewinnie, wat schrikken allemaal. Gelukkig is alles goed afgelopen. Hoe is het nu? Vertroetel je meisje maar goed, hebben jullie samen even nodig denk ik. Suus, ik denk juist dat je met 2 nog meer gaat genieten en dat je nog meer liefde krijgt voor je kindjes. Weet niet waarom. Bij de eerste ben je zo druk bezig met hoe alles te doen en de tijd vliegt voorbij. Ik wil je een heel fijn verlof toewensen. Miranda, leuk om van je te horen, klinkt erg leuk. Laat Matthew maar lekker zijn gang gaan met eten, hij eet wel als ie echt honger heeft en met warm weer heeft ie vast meer zin in een lekker ijsje (geef hem eens ongelijk) Rootje, van harte met je goede echo, een heerlijk gevoel. Lekker gaan genieten nu. Pris, wat geweldig die boot, wat zullen jullie heerlijke weekenden hebben en vaak gaan varen. Hm, wil ik ook wel alleen is hier niet zo veel water (oh ja, de Maas natuurlijk). Geniet er lekker van. Mooie foto's ook. Voor alle zwangeren onder ons een dikke knuffel met dit weer moet het niet meevallen... Zwembad op en niet teveel doen. En voor de rest ook een dikke knuffel, gewoon zomaar. Liefs Anette
@Joyce: bij jullie ook al zo'n waterrat. Lief hoor! @lovewinnie: jeetje wat een avontuur. Gelukkig is alles goed afgelopen. Meid wat zal jij geschrokken zijn. Dikke knuf!! @pris: stoere jongen!!! En een leuk bootje hoor. Ziet er netjes uit. He meiden, Hier is alles oke. Heerlijk in het badje gespeeld van 't weekend, krijg daardoor zoveel zin in vakantie. Volgende keer reageer ik wel weer meer. Simke
Hee meiden, had een heel verhaal getypt, maar is net gewist, du even iets korter. @lovewinnie: wat sneu dat ze nu bang is geworden, ik zou ook met haar naar de speeltuin gaa binnenkort. @pris: leuke foto's!! En dat touw vind ik alleen maar slim, beter een kindje aan een touw, dan een kindje in het water hoor. @darcy: wat sneu voor ollie! bij de apotheek hebben ze vloeibaar talkpoeder (zonder menthol) en dat hielp hier heel goed tegen de jeuk, Jesper zat er toen echt helemaal onder. @patries: als je het niet vertrouwt met Jamie een verwijzing eisen hoor, beter het zekere voor het onzekere. @noor: wat fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad, klinkt echt heerlijk. Vandaag naar vk geweest en moest zelf vragen of ze me op zwangerschapssuiker wilde testten. (omdat jesper zo groot was) MIjn suiker wa 6,6 direct na het eten, maar ze wist er eigenlijk niks over te zeggen. Zelf maar even wat opgezocht en volgens mij is dat wel netjes. Volgende week voor de zekerheid toch maar even nuchter nog laten prikken. Ons meisje is gelukkig al gedraaid, nu hopen dat ze niet weer terugdraait. Morgen een groeiecho, daar ben ik wel heel benieuwd naar. Verder minder goed nieuws, waardoor ik misschien ook niet even de puf heb om goed mee te lezen en schrijven deze dagen, excuses daarvoor. Mijn moeder loopt al geruime tijd met oa vermoeidsheidsklachten. Onlangs is een driedubbele hernia geconstateerd en volgens de ha kwam daar de vermoeidheid ook vandaan. Mijn moeder vertrouwde dat niet helemaal en heeft toch de ha overgehaald om het bloed te laten controleren. Vandaag zou ze voor de uitslag kunnen bellen.. Dat was dus niet nodig, de dokter belde haar persoonlijk om 9 uur al op voor de uitslag. Dit was dus niet goed, ernstige bloedarmoede en schildklierafwijking. Ze moet morgen om 9 uur direct langskomen, hij vermoedt misschien darmkanker! Ik ben echt zo erg geschrokken. Ze is nog maar 55 en dit is natuurlijk altijd al heel erg, maar dat zou voor haar de 2e keer zijn dat ze kanker krijgt, toen ze 32 was is ze bijna overleden aan eierstokkanker. Ik ben best bang, hoop dat het meevalt, maar als de dokter zo'n haast maakt betwijfel ik dat.
Goeienavond meiden, @Suus: O meissie toch dat is zeker schrikken voor jullie. Ik hoop dat het toch uiteindelijk meevalt en dat ze geen darmkanker heeft. Maar ik kan me voorstellen dat je zo geschrokken bent en dat je je enorme zorgen maakt. Ik hoop voor je dat het toch meevalt. Een hele dikke knuffel voor jou. Laat je wel even weten als er meer nieuws is? @Pris: Ik kan me voorstellen dat je vandaag liever in het zwembadje had gezeten met Tygo dan op kantoor. Maar ach als je rug toch al verbrandt is, dan is het misschien toch maar beter zo. Gaan jullie trouwens nog op vakantie of niet dit jaar? Ik heb ook nog even je foto's op de hyves bekeken, echt super mooie foto's van de boot, daar mogen jullie heel trots op zijn. En nu vooral van genieten. En wat betreft sms-buddy van 2007, die had ik toen niet. Aangezien in ik Dubai woonde. Een vriendin had toen een berichtje hier geplaatst dat ik was bevallen. Maar het gaat zeker goedkomen, ik heb in ieder geval de nummers van Darcy, Miranda en ook van jou, dus het gaat zeker goed komen. Genoeg buddy's zeg maar. @Anoek: Tja klusweer wat zal ik zeggen. Als je net zo'n lekkere koele slaapkamer hebt als ons moet het goed komen. Verder eigenlijk geen nieuws. Onze plannen om naar het strand te gaan vanmiddag is niet door gegaan, er stond ineens een vriendin op de stoep, ook heel gezellig. Dus toen zij weg was hebben we Jamie zijn kamer maar even wat veranderd. Wat plankjes opgehangen en ik had van die muurstickers van Piraten gekocht. Daarnaast nog de box in de kamer gezet, kunnen onze katjes alvast wennen dat ze er niet in mogen (en Jamie ook ). Jamie vond zijn kamer trouwens geweldig met z'n piratenstickers. Hij bleef maar in en uit zijn kamertje komen en roepen Piratenboot, aap in boot etc etc. Hij was dus helemaal blij. Zo lief. Goed ik ga nog even op de bank hangen en dan lekker mijn hoge bedje in, want ja die is nu wel erg hoog met dat extra matras. Fijne avond nog. Liefs, Patries
Suus: jeetje dat is idd schrikken! Goed onthouden dat deze waardes absoluut niet s met darmkanker te maken HOEVEN hebben, kunnen heel andere oorzaken aan ten grondslag liggen! Sterkte we denken aan je. O, en 6.6 is een prima bloedsuiker. Tussen de 4 en de 8 is goed! Patries: hoe is het eigenlijk met jouw moeder inmiddels?? Trouwens, die piratenstickers klinken zoals de mijne Ik heb ze 2 jaar geleden een keer bij kruidvat gekocht, maar heb ze later ook nog wel ergens anders gezien weet niet meer waar. Heb je een Action in de buurt? want bij action heb ik dus vandeweek een superleuke groeimeter gekocht, van precies die apen! Kostte haast niks (heerlijk shoppen daar haha) dus miss de moeite waard om er eens binnen te lopen! Darcy: hoe is het op waterpokken dag 2?? Anouk: Hoe is het met jou?? zal zo een poging wagen een foto te plaatsen haha. voor alle foto's stuur ik de liefhebbers naar de kinderwebsite