September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mobielfreak: hoe is het afgelopen, vorige week vrijdag? Heb je nog met Dennis gepraat?

Virginie: gaan jullie op vakantie over 3 weken? Waar woon jij ook alweer... ik zit rond 18 juli in Peer, vást de andere kant op :)

Anouk: klussen met dit weer is inderdaad niet 'je van het.' Ben zelf te loom om een arm op te tillen, zeker op deze warme verdieping. Beneden is het koel, maar om dan met een matrasje op de keukenvloer te gaan liggen :D

Hoop dat deze ronde succesvol zal zijn voor jullie!

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Update Ollie:

hij slaapt tussen de middag veel, is hangerig en huilerig en had vanmorgen een driftige huilbui. Kunnen merken dat hij zich niet happy voelt. Mama rules, dus veel contact zoeken met me en roepen als hij me even niet ziet.

Mentholpoeder slaat aan (op zijn ruggetje), heb Calendulan emulsie gehaald, maar vind de tip van buiten zijn en laten drogen aan de lucht wel het beste advies, bedankt daarvoor!

Hoe lang duurt dit eigenlijk? Wanneer is de piek, zeg maar?

3. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Darcy
    Lekker aan t afronden dus!
    Bijna vakantie!!!!!
    Wat zielig zeg voor Ollie en dan ook nog zo warm. Hoop dat t snel beter gaat met hem!!!

@ Virginie
    Oh wat vervelend zeg dat je zoveel klachten hebt...Sterkte meis!!
    Nu helaas niet genieten van t mooie weer maar over drie weekjes lekker vakantie!! Gaan jullie nog weg??

4. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Darcy Wanneer mag je testen???

5. Pris

Pris Fanatiek lid

We stonden gewoon op pag. 2 :$:( ;)

Nog een uurtje:)
    Iemand online????

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ pris: nee ik moest vrijdag maar weer bellen, kijken of het dan binnen was...

@ darcy: gisteravond afscheid groep 8 gehad, morgenavond team uitje (pannenkoeken buffet, bowlen en natuurlijk naborrelen ;)) vrijdagochtend laatste schooldag: (water)spelletjes doen, film kijken, ijsjes eten etc.! Na schooltijd komen de collega's bij mij lunchen + gelijk mijn huis bewonderen. een soort van openhuis dus! :) Ach we komen de week wel door dacht ik zo!
    (toch ook altijd wel weer fijn als je al die dingen weer af kan kruisen! ;) *bloos*

7. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab Wat een leuke dingen allemaal.
    Ik denk dat je je dan niet meer zoveel zorgen hoeft te maken om de 5e ziekte. Anders had je wel iets gehoord al..
    Peter moest een keer bloed prikken / foto's maken en we zouden pas na een week iets horen...volgende avond stond de ha voor de deur en was t foute boel. Nou niet echt duidelijk maar ws snap je wel wat ik bedoel....

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Marsab, als je met de auto naar het personeelsfeestje gaat, heb je een mooi excuus om als Bob niet te kunnen borrelen ;)
    Wie weet, houden ze je ernstig in de gaten :D

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Eens met Pris, als het foute boel is, dan hoor je als patiënt de uitslag sneller dan je denkt.

Wat betreft testen: volgende week donderdag pas.
    Ik weet ook niet wat ik van deze ronde moet vinden: de 23e een duidelijke echo gehad (eitjes op springen!), de 24e een smiley op mijn digitale ovulatietest (en 's ochtends geoefend :)), de 25e 's ochtends weer geoefend :)->), nog een knalpositieve test (goedkope Mat Care test) en 's middags een negatieve digitale test...

De pijn was donderdagavond ook over. Dus ik verwacht donderdag mijn periode...
    De omstandigheden waren deze maand gunstig, in elk geval ;)

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy, ik ga heel hard duimen voor je... En wat zielig de waterpokken met dit weer. Ik snap het wel dat hangerige, zonder de pokken heb je daar al last van.

Mijn geheugen lijkt wel een zeef, ik weet gewoon niet meer wat ik gelezen heb en eerlijk gezegd is het me hier ook te warm ik ga weer naar beneden.

tot morgen
    x

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Darcy: Echt praten komt er niet van, meneer is snel opgefokt en loopt dan weg of gaat staan gillen tegen me :(
    Hij blijft maar daten met die meid, heb zelfs een msn gesprek gehad met hem en haar, waar maar weinig uitkwam, ja dat zij roept dat ik slecht ben om met de kinderen te vluchten blablabla ik moet maar wat zelfstandiger worden ??? Heb echt een hekel aan dat wijf!!
    Hij si een dinsdag met haar naar t strand geweest en toen is zijn geld en shag gejat, en hij is zwaar verbrand, lekker voor hem zijn eigen tering schuld :) Heb wat dat betreft echt geen medelijden met hem..

Gisteren ben ik een dag naar kvptje toegeweest zonder de kinderen :$ was echt voor t eerst sinds Tim geboren is dat ik een dag alleen weg ben geweest :$ Kvptje heeft me een make over gegeven 8) zal ff een foto doen van het resultaat :D

12. Pris

Pris Fanatiek lid

ff ego.

Ik moet straks weer naar de dokter.
    Heb vanmorgen gebeld omdat ik toch nog even langs wilde komen. De ass. zei dat er vandaag geen plek was en noemde morgen maar dan moet ik werken. Mijn verhaal uitgelegd dat ik weer zo'n open plek / wondje heb maar nu in mijn gezicht en blauwe plek op mijn been. Ze is gaan overleggen met de dokter en ik werd terug gebeld dat ik vanmiddag om half 4 toch even langs moet komen.
    Wordt vervolgd!

@ Suus Is er al nieuws over je moeder??

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Pris, niet fijn zo, ik hoop dat je bij de huisarts meer duidelijkheid gaat krijgen. Wel fijn dat je toch langs kunt komen. Veel succes vanmiddag. Dikke knuf

Mobielfreak, je ziet er goed uit. Zal je vast goed hebben gedaan even weg zonder de kindjes ook al is het moeilijk om weg te gaan. Even niet hoeven te zorgen en jezelf zijn. Goed van je dat je dat hebt gedaan, meen ik echt!

Jee, hebben jullie het ook zo warm? Manman dit is ook niks, ik heb alles dicht en Sarah laat ik in dit weer ook niet buiten spelen (weinig schaduw hier).
    Het zwembadje vindt ze helemaal nik, krijsen! Raar maar ja, de zomer duurt nog wel even hoop ik.

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi meiden,

heb de tuin staan vegen en besproeid, het zweet liep van me af :$ Warm, hoor. Ik vind een zonnetje heerlijk, maar ben een echt lentekind wat dat betreft. Straks nog op de fiets naar de diplomauitreiking, neem wel frisse kleding en make-up mee ;)

Over make-up gesproken: zag er goed uit, Mobielfreak! Nu maken dat je wegkomt uit dit huis, laat Dennis maar lekker met zijn ouders wonen daar. Ga jij een goed en vooral rustig leven opbouwen voor jezelf en je kids 8)

Pris, ik schrik van je bericht, hoop dat de huisarts stappen voor je onderneemt. Ik vraag met toch ernstig af wat je hebt, hoor...
    Wat denk je zelf eigenlijk..?

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

pfoe.. al tijdje wel gelezen maar iets geschreven.. dus ik hoop dat ik het allemaal een beetje onthouden heb :)

@joyce: solliciteren? spannend!

@suus: hoe is het inmiddels met je moeder?

@noor: wat een heerlijke mannekes zijn het toch zo he! En Isa ziet er ook al zo schattig uit :)
    zo te zien hebben jullie een hele lekkere vakantie gehad :)

@pris: raar verhaal van die wondjes en plekken trouwens?
    doet me een beetje dingen aan een nichtje die dat ook had
    ziekenhuis verdacht ze zelfs nog heel even van mishandeling.. maar dat bleek later gewoon een virus te zijn wat dat veroorzaakte.
    daardoor stierven de rode (?) bloedlichaampjes af en kreeg je dus bij aanraking al blauwe plekken en bovendien stolde haar bloed dus ook niet goed meer.
    klonk allemaal heel eng vonden wij toen.. maar uiteindelijk was het eigenlijk heel simpel op te lossen met antibiotica.
    ze ontdekten het omdat ze een bloedneus had die maar niet ophield... want ze voelde zich verder helemaal niet ziek of iets dergelijks

verder hier net zo warm als in de rest van nederland ben ik bang..
    dsu vanochtend lekker naar de speeltuin geweest.. dat is onder de bomen EN ze hebben een peuterbad... we bleken echter de enige in de speeltuin te zijn.. dus helaas voor anne stond het bad niet aan (en dan is het dus gewoon leeg)
    vanmiddag in de tuin vullen we de schelp wel weer :)
    Straks nog even wat te eten halen voor vanavond.. job eet niet mee en ik heb, net als anne, met dit weer eigelijk weinig honger.. dus heb eigenlijk GEEN idee wat ik zou moeten eten straks..
    avondeten met roomijs lijkt me wel HEEL lekker.. maar niet echt het goede voorbeeld en anne heeft eigenlijk niets met sla of ander koud avondeten helaas.

slapen jullie dreumessen ook zo lekker met dit weer? elke avond is anne echt tot 9/10 uur wakker...
    ze gaat wel naar bed want ze valt echt om om half 7.. maar na een kwartier in bed komt ze weer helemaal tot leven...
    handig... NOT

16. Saskia78

@anouk: oh wat jammer dat ze het water niks vind...
    vind ze spelen met water uit bijvoorbeeld ee emmer misschien wel leuk?
    anne heeft dat met zand.. superleuk om mee te spelen.. maar als je dr letterlijk IN de zandbak zet gilt ze moord en brand :)

Oh en hoopje zomerfotoos online gezet: http://annedaniels.nl

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Saskia, wat een leuke site hebben jullie, echt zo gaaf. Mooi meisje, dat vlechtje *smelt*
    Grappig dat Anne dat met zand heeft, wel gek eigenlijk en het is wel zoals je zegt, als ze naast het badje zit gaat ze lekker met het water spelen en als ze nat wordt gesproeid vindt ze het ook prima.

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Saskia, ik heb bami gemaakt met veel groenten. Gisteren hadden we pannekoeken, die gaan er ook wel in met dit weer.

Sarah slaapt zich helemaal suf juist. Af en toe vertrouw ik het niet helemaal, ze slaapt soms zo veel en als ik haar dan wakker maak is ze niet happy (zacht uitgedrukt).
    Trouwens, de nachten gaan stukken beter, nu nog maar een nacht of 2 per week drama. HEERLIJK!
    Ik hoor al van velen dat kindjes van rond 1,5 niet meer in de ochtend slapen. Wat is jullie ervaring hiermee?

19. Saskia78

dankjewel!!

Dat vlechtje is stoer he.. ik ben er helemaal trots mee
    Overigens.. het is de enige keer dat het echt goed gelukt is want ze blijft gewoon niet stil zitten... en met wat langer haar is het gewoon makkelijker...
    Maar die dag wilde ze zelf perse dat ik wat met dr haar ging doen en tja.. wie ben ik dan om nee te zeggen? :)

Zal je compliment ook even doorsturen naar job :)
    die hoort het graag als mensen zijn creatie leuk vinden :)

20. Saskia78

Mja grote pan bami voor ons 2.. terwjl we allebei weinig honger hebben is ook weer zoiets :)
    verder wel lekker natuurlijk maar misschien dan

en anne slaapt juist alleen nog maar sochtends...
    die gaat op kdv wel om half 1 naar bed.. maar thuis meestal al rond half 11.. da slaapt ze tot na lunchtijd
    en de rest van de dag niet meer.

Deel Deze Pagina