September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ anette: bedankt voor het vertellen van je eigen ervaring. Bloedverlies is toch altijs spannend, vooral in het begin van je zwangerschap!

@ all: vanmorgen al gesport (bodypump), auto van binnen schoongemaakt (wat een kruimels!), was opgevouwen en nieuwe was opgehangen, het huis gezogen. Nu heb ik 2 afbakbroodjes met kaas tussen de tosti-ijzer zitten! Heerlijk! Lekker opeten en genieten van het weertje buiten! :)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Omdat meneertje hier ook alweer om 6 uur stond te roepen om zijn mama, is de dag hier ook erg nuttig besteed tot nu toe. De garage is helemaal opgeruimd, de boodschappen zijn gedaan, tig flessen naar de glasbak en een grote speelgoedmand voor Ol gehaald. Stofzuigen net achter de rug en de 3e was draait.
    Marsab, waar hebben we last van, we hebben vakantie ;):D

Dat bloeden lijkt mij ook een adertje, omdat het helderrood is en ontstaat tijdens/na het vrijen. Dus ik zou me ook geen zorgen maken, hoor!

Anette: hier ook stiekem veel bezig met zwanger worden, hoor. Elke maand is het niet gelukt, daar zet ik me meteen overheen, maar toch is het ook elke maand hópen.

Ik denk dat ik niet zwanger ben deze ronde. Tja, mezelf beloofd dat ik dán aan de wijn mag op een bruiloft volgende week. Ben nu geheelonthouder en netjes aan het afvallen, dus mijn lichaam is sowieso gezonder.

Hoelang is jouw cyclus ook alweer?

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.347
    36.205
    113
    @marsab: ik had ook bloedverlies na de sex toen ik zwanger was van Jesper, ik denk idd een wondje of gesprongen bloedvaatje.

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goedenavond meiden!!!

Dank voor jullie felicitaties. We geven wel een verlovingsfeestje.
    Geen datum geprikt voor de bruiloft. Het kan morgen, of volgende maand of over 5 jaar worden. Eerst ons huisje afmaken en kijken hoe onze financiën voorstaat. Maar ook dat jeroen graag in het buitenland wilt trouwen terwijl ik liever in eigen plaatje wil trouwen.Hahaha...

Matthew heeft gisterenavond rond 20.45 uur in eigen bedje geslapen zonder gemopper/gehuil en was vanochtend om 09.30 uur wakker :$:D:$:D Heerlijk man!

@ Pris: ik heb ongeveer 580 foto's gemaakt :)
    En hoe gaat het nu met je blauwe plekken?
    Vandaag was het zingen op de Zaan, heel veel bootjes varen voorbij. Moest ff aan je denken want jullie hebben prachtboot, nu vooral met dit heerlijk weeer.

@ Marsab: De meesten hebben het al gezegd. Toen ik zwanger was van Matthew had ik ook vaak lichte bloeding na het vrijen. Dit omdat de baarmoederwand bij mij dun was, zo ook 'n beetje gesprongen adertje. Niets ernstigs. Ik begrijp je gevoel goed als je na 't toiletbezoek vlak na vrijen 'n bloeding ziet, denk je al meteen..."oh als het maar niet misgaat..."heel herkenbaar voor me.
    Je bent gewoon zwanger! Denk positief!

@ Suus: oh goh vervelend voor je moeder....als er maar geen darmkanker wordt.

@ Darcy: heeft Ollie geen last van waterpokken meer?

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Miranda: GEFELICITEERD met jullie voorgenomen huwelijk!!! Wow wat gaaf!! Romantisch hoor, zo ten huwelijk gevraagd worden op vakantie!! :)
    En wat heeeeeerlijk dat Matthew zo lang geslapen heeft!!!!!

Pris: hoe is het nu?? jemig vergaderen op zaterdag :x

Patries: vandaag weer een beetje doorgekomen met de hitte??

En hoe is het nu met jou Suus? Denk aan je hoor!!

Marsab: kan idd heel goed van het vrijen komen, maar kan me indenken dat het wel schrikken is!! knuffel.
    Hoelaat heb je je echo volg week??

Darcy: ook een vroeg vogeltje dus daar, hier zijn ze ook altijd (m.i.) veel te vroeg wakker... Hoe is het nu met Ollie??
    Hoop voor je dat het toch raak is deze ronde!!

Anouk: ook voor jou hoop ik op een posi test deze maand!!

Moons: van harte met je vierde zwangerschap!! Spannend toch weer!! Hihi wie weet toch een meid, 50-50% kans he?! ;)

Joyce: vandaag nog iets leuks ondernomen ipv gisteren?
    Hoe houden de kids zich met de hitte??

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hier ook vroeg dag, maarja what's new?! ;)
    Lekker rustig aan gedaan. Later op de ochtend even lekker wat speelplaatsjes afgegaan en verse krentenbollen gehaald mmm.
    Na de dut van de jongens nog even wat boodschapjes gehaald voor de BBQ. Heerlijk gegeten. Isa mocht opblijven, vond het allemaal maar wat interessant om eens wat later naar bed te mogen hihi. Die ligt nu K.O. onder haar klamboe ;)
    Morgenochtend denk ik even lekker naar het strand, kunnen we voor de dut van de jongens én voordat het gekkenhuis losbreekt weer naar huis ;)

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    lees net dat take-that aan een nieuw album werkt, daar zal iemand hier denk ik heel blij mee zijn :)

Waarschijnlijk gisteren eisprong gehad, temp ineens 0,3 omhoog. Dus nu baal ik helemaal van mijn niet vrijen op vrijdag......
    Gisteren wel ;) en dinderdag ook dus wie weet.

Gisteren verjaardag van vriend gevierd, Sarah is bij opa en oma en ik ben weer om half 7 wakker. Lag er om 1.30 in dus ben nog moe, ik ga maar weer even terug.

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Lanzarote fotos

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    De meiden zijn weg van hem...

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Matthew eet bijna dagelijks chips en zegt altijd "wiewiewie". :$

Nu hij thuis is, krijgt hij geen chips meer. ;)

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Aan de Papagayostrand, vandaag precies 1 week geleden ...

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ook aan de Papagayo-gebied...

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Zonsondergang, ook aan de Papagayostrand

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Matthew kan zelfstandig zwemmen ... :)

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Onze verlovingsringen ...

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik geloof dat ik genoeg foto's heb geplaatst...

Matthew met zijn mammie.... :p

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Een van vele zonsondergang, heb er tig foto's van bepaalde avonden... (geloof dat ik verslaafd ben om de foto te plaatsen) :D

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    hier nog eentje...

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Tijdens de wandeling (6km wandeling) merkten we op dat mensen naar de zon keken. We keken ook omhoog, heee.....heel aparte zon. Om de zon heen is er nog een ring. Tussen de zon en ring( regenboog) zijn er ws waterige wolk. Vond erg apart...

Dit heb ik nog nooit van mn leven gezien.

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ohja eentje aan het strand...
    Matthew vindt het maar niet zo echt geweldig...

Deel Deze Pagina