September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik meen nu echt dat het laatste foto is!
    Bij de terugkomst op Schiphol...en Matthew vindt het geweldig om erin zitten ipv buggy (we hebben buggy wel meegenomen, heel handig!)

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Miranda: WOW wat een mooie foto's!!!!!!!!!!!!! Echt geweldig!!! en heeeeel knap dat ie zelf kan zwemmen!!!!!!!!!! Wordt er helemaal vrolijk van, van di eheerlijke zomerse plaatjes! :)

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ja Miranda, echt heerlijk om te zien! Wat is Matt al een stoer jong, zoals ie daar aan het schooieren is op het strand en in het zwembad. Prachtig!

Hier heeft het net heel even geregend en een waterig zonnetje breekt nog even door. Ik geloof dat de verkoeling wel is opgetreden, ik zit i.i.g. achter de pc op een koele overloop ;)

Hoop dat onze kids ook lekker slapen nu het niet zo benauwd meer is!

Ik ga een soepje eten en vroeg naar bed. Ben een beetje down, heb in het geheel niet het idee dat het deze maand raak is... voel me best een beetje rottig. Zat net filmpjes van baby Ollie te kijken en dacht: dit wil ik zo graag nog een keer beleven...

Ik ga toch aan de huisarts vragen of die rare plek in mijn baarmoeder onderzocht kan worden, want het is 'iets,' maar wat precies... misschien kan ik wel helemaal niet meer zwanger worden :(

Sorry hoor, zit effe in een dip, maar wou het bij de september vriendinnen effe kwijt ;)

Fijne avond allemaal!

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miranda, wat een mooie foto's. Ik vind die strandfoto's altijd zo mooi, heeft altijd iets zo'n kindje lekker aan het spelen op het grote strand.
    En je mag ons best foto's laten zien, leuk leuk leuk.
    Mooie foto ook van jullie ringen!

Darcy, ik snap je twijfel. Zou je niet nog eens naar de gyn kunnen bellen met de vraag of je uitleg kunt krijgen? in principe ben je daar nu toch ook wel onder behandeling? Er is een dossier aangelegd, toch.
    Hoe lang zijn jullie nu bezig als ik het vragen mag?
    Hier intussen ook alweer 7 maanden, schiet hier ook niet op maar wie weet zijn we allebei deze ronde wel zwanger.
    Een dip is heel logisch en goed dat je het hier neerzet, schrijf het van je af. Anders de ha bellen en aangeven dat je je zorgen maakt, die snapt het vast wel.
    Dikke knuf en ik duim voor ons allebei dat het raak mag zijn...
    Liefs x

5. Pris

Pris Fanatiek lid

:):):):):):):):):):):):):):):)

en waarschijnlijk een nieuwe tour!!!!! hihi *pris mist nu de dansende smileys*

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Leuke foto's Miranda!!!! Wat een stoere kerel is Matthew toch!!
    En ik maar denken dat er zoveel geschreven is vandaag ;)
    Leuk om te zien dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!!!
    Is t al bij ierdereen bekend dat jullie gaan trouwen??
    Tygo zijn huisje schien niet erg op :x Vorige week weer t een en ander gedaan maar is zo warm dat ik t er niet netjes op krijg...ff wachten dat t iets kouder wordt en dan weer keihard aan de gang (moet er DEZE zomer nog in kunnen spelen)

@ Darcy Groot gelijk dat je wilt weten wat dat ''iets'' is.
    Idd contact opnemen met de ha of gyn.
    Zolang zijn jullie toch nog niet aan t klussen nu?? Ik hoop dat t snel raak is en t liefst deze ronde nog.
    Lekker hier van je afschrijven!!!

7. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Noor Stoere Isa dat ze zo laat mocht opblijven!!
    Lekkere bbq gehad??? Nog op t strand geweest??

@ Patries
    Hoe gaat t meis?? Beetje uit te houden??

@ Anoek
    Ja best balen dat jullie een keer hebben overgeslagen dan....
    Hopen dat t alsnog gisteren raak was!! Hier draaien de duimen voor jullie!!
    Was jouw vriend jarig?? Gefeliciteerd!!!!

8. Pris

Pris Fanatiek lid

OP verjaardag gisteren....(ff testen of dit wel werkt)

9. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

Hier weer even een berichtje van mij.

@Miran: Nogmaals van harte met jullie aanstaande huwelijk. (ik weet niet of je mijn smsje nog ontvangen had?) Wel heel romantisch hoor dat Jeroen je op Lanzarote heeft gevraagd. Erg mooie foto van jullie ringen en natuurlijk van jullie 3 op Lanzarote. Ik krijg zelf helemaal zin in een vakantie als ik deze foto’s zie. Heerlijk gewoon. :)Wanneer moet je weer aan het werk meid?

@Marsab: Nog 2 dagen meid en dan je 1ste echo. En je verjaardag natuurlijk. ;)Spannend hoor. En al een beetje vakantiegevoel?

@Anoek: Kan me voorstellen dat je nu toch even baalde van dat ene dagje niet klussen, maar ja om de dag is toch ook heel netjes? Ik duim voor je dat het deze ronde raak is.

@Darcy: Hé meissie toch. Kan me voorstellen dat je even in een dip zit. Je wilt zo graag. Tuurlijk wil je ook weten wat dat ‘iets’ is wat ze gezien hebben in je baarmoeder. Ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt. Daarnaast moet je ook niet meteen het ergste denken, je hebt dan wel een mk gehad een aantal maanden geleden, maar dat bewijst wel dat je weer zwanger kan worden. Dikke knuffel voor jou meid. En toch blijf ik duimen dat het deze ronde raak is.

@Noor: Gister nog lekker naar het strand geweest met de kids? Het zal wel weer druk geweest zijn. Isa wordt al een grote meid zo met het late opblijven. ;)Heerlijk hoor.

@Pris: En ja je foto is gelukt. Ik ga zo ook even kijken of het mij gaat lukken om wat foto’t te plaatsen. Jullie nog tijd gehad om met de boot op pad te gaan van het weekend?
    Mss dat het deze week wat beter weer is om verder te gaan met Tygo zijn huisje? Volgens mij wel. Helpt de crème een beetje voor je plekjes of niet?

@Joyce: Nog een lekker weekend gehad meid?

@Rootje: Hoe gaat het met jou meid? Ben je nog steeds zo misselijk en moe?

@Virginnie: ik kan me voorstellen dat je je toch nog wat onzeker voelt en blij bent als die 12 weken voorbij zijn. Dan kan je het iedereen vertellen. Hoe gaat het verder met Keld? En nog steeds druk aan het klussen in huis?

@Suus: Meid al wat meer nieuws over je mams? Ik vind het toch ook wel raar dat je ha er bijna vanuit gaat dat het toch echt darmkanker is, je moet daar toch wel eerst de echte resultaten van hebben. Helpen de medicatie al een beetje of niet? Ik hoop dat het toch allemaal mee valt voor jullie meid. Dikke knuffel voor je.
    Hoe voel je je verder? Wel een gek idee zeker dat je nu zo lang thuis bent? En met Jesper alles goed?

@Lovewinnie: hoe gaat het met de kleine Nando en het bv geven? En hoe is het met Alicia? Zijn jullie alweer naar de speeltuin geweest?

@Mobielfreak: Hoe is de situatie nu bij jou meid? Heb je al wat meer hulp gevonden?

@Saskia: ook een lekker weekend gehad meid?

10. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    En nog even een update van deze kant:

Tja het is nog steeds rustig. Heb wel nachten dat ik slecht slaap, deels warmte, maar ook doordat ik veel harde buiken heb en gewoon weg niet weet hoe ik moet liggen. :x
    Sinds eergisteren heb ik momenten dat ik erge last van mijn rug heb, een soort zeurend gevoel. En daarnaast ben ik zo moe. Echt niet te geloven. Ik heb nu iedere dag ’s middags een tukkie gedaan op de bank. Daarna gaat het gelukkig weer. Ik voel me echt zo’n zwangere zeur muts aan het worden. Bleh.
    Heel eerlijk gezegd ben ik het ook wel zat. Ik voel me zo zwaar en lomp, en ik ben zo moe. Moet je nagaan, ik moet nog bevallen en daarna komen pas echt de zware nachten. Poeh hé.

Nou ja sorry voor mijn geklaag, maar ik snap het ook echt niet dat ik me ineens zo belabberd voel. Vorige week kon ik nog de hele wereld aan, maar nu niet meer.

Ondanks dit hebben we wel een gezellige dagen achter de rug. Ten eerste donderdag heerlijk naar het strand geweest, was erg warm, weinig wind, maar het was voor de rest heerlijk. Jamie genoot ook zo van de zee en spelen met het zand. Zo leuk om te zien. Vrijdag rustig dagje gehad samen met Marc. Zaterdag boodschapjes gedaan, daarna nog even naar de bootjes op de Zaan gekeken, Jamie was helemaal door het dollen, boot, nog een boot, ook een boot. Hij wist niet meer waar hij moest kijken. Na Jamie zijn tukkie (en de mijne) naar mijn ouders gegaan om te bbqen. Gisterochtend naar het park eendjes brood geven. Normaal vind ik het geen probleem om daarheen te lopen, maar gister was ik echt kapot. Dus thuis gekomen Jamie naar bed en ik een tukkie op bank. Daarna nog naar verjaardag van Marc zijn moeder. Was heel onverwachts nog gezellig ook, zelfs mijn schoonzusje die ook zwanger is en normaal nooit geïnteresseerd is in ons kwam helemaal bij me zitten en vragen of het allemaal nog ging met mij. Ik was helemaal verbaasd. Daarnaast gedroeg Jamie zich natuurlijk weer voorbeeldig en iedereen is dan ook helemaal gek op hem, zo’n geweldig ventje, altijd zo lief, hij eet alles, hij snapt alles, kletst zo veel etc etc. Dus hier een trotse mama, want ja het is ook gewoon een heerlijk ventje.

En nu een dagje alleen thuis. Marc is een paar uurtjes naar zijn werk en Jamie zit bij de oppas. Vrijdag laatste dagje voor Jamie, dan heeft de oppas 4 weken vakantie. Dus dan is hij de hele dag thuis en mijn man vanaf de 15e ook. Dus als de kleine meid zich nu ook nog gaat melden, dan zijn we gewoon vanaf volgende week met z’n 4tjes thuis. Ik hoop het zo. Dan kan Marc ook heerlijk genieten van zijn gezinnetje en wij van zijn aanwezigheid.

Goed meiden ik ga proberen wat foto’s van de babykamer en mijn buik op het forum te zetten.

Liefs, Patries

11. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Mijn zwangeren buik bij 37w5d

12. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    En hier een rondje babykamer van links naar rechts

13. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    De kastjes met commode

14. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Nog meer babykamer

15. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Wiegje met klamboe

16. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Wiegje al helemaal opgemaakt

17. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Wiegje en de groeimeter op de muur

18. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Jamie in zijn nieuwe bibabad met gekleurde ballen.
    Hij roept iedere ochtend als hij wakker wordt, bibabad!
    Zo leuk vindt hij het. :)

19. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Samen met papa autowassen. :p

20. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Nou meiden, zal ik nog even doorgaan. Zo hebben we snel weer een aantal pagina's vol. hihi

Nee hoor dit was de laatste. Trouwens wel heel erg makkelijk om op deze manier foto's toe te voegen. Ik ben helemaal blij met het nieuwe forum.

Oké tot later meiden.

Liefs, Patries

Deel Deze Pagina