Wat een lief babykamertje is het geworden, helemaal goed! Ik vind het prachtig Eigenlijk is het niet meer dan logisch dat je er klaar mee bent, met dat zwangeren. Je bent bijna aan het eind en ja, dan gaat het zo. Je huisje af, de zomer in aantocht en als ik die (werkelijk prachtige!) buik zie, dan snap ik wel dat je niet meer gezellig de hink-stap-sprong kunt doen met Jamie, maar wilt bevallen en genieten van je meisje
Hey meiden, Hier toch nog wat extra fotootjes. Mijn moeder stuurde deze net door per email. Ik vind deze foto niet echt geweldig, maar toch wel leuk. Hier samen met mijn schoonzusje de zwanger buiken showen. Mijn schoonzusje loopt 10 weken op mij achter. Ben benieuwd of ze over 10 weken net zo'n buik heeft als ik nu heb.
Mooi kamertje, knus en gezellig, daar hou ik van. Is die bloem een groeimeter? Leuk zeg, waar kun je die vinden? Nog even volhouden en misschien is die rugpijn wel een begin en ben je snel nog een keer mama. Ik snap dat wel hoor, kijk eens naar het weer van de afgelopen week, is toch veels te warm. Daarbij heb je al een kindje rondlopen dus even op tijd gaan liggen is er niet bij. Mooie buik ook! Darcy, ook weer online zag ik. Hoe is het vandaag met je? x
wel een bijzondere foto.... moet je ook over 10 weken weer zo'n foto plaatsen, jij zonder buik en je schoonzus met een dikkere buik.
@Darcy: Hoe gaat het nu met je meid? En ja hier geen hink-stap-sprong meer. hihi @Anoek: Zeker een bijzonder foto. En ik zei hetzelfde tegen mijn schoonzusje. Dan jij met een super dikke buik en ik hopelijk met een mooi plat buikje (in mijn dromen....) hihi Die groeimeter heb ik bij de Action vandaan. De andere stickertjes bij de bloemlamp horen daar ook bij. Ik vind hem zelf ook helemaal leuk. Echt meisjes. Oké nu ben ik echt klaar met de foto's. En ga ik nog maar wat doen. Maar wat? Ik heb echt nergens zin in.... Liefs, Patries
Patries, zullen we samen dan maar vanalles willen gaan doen en nergens zin in hebben? De badkamer is hier bijna klaar, kamertje van Sarah wil ik nog doen en dan vind ik het wel prima voor vandaag, straks met een boek op de bank.
Patries: wow wat is het kamertje leuk geworden!!! echtgaaf!! De kasten met de commode zijn geweldig!! En idd leuk de groeimeter!! (isa heeft dezelfde ) Erg leuk ook de buikenfoto's en de foto's van Jaimie met jouw ouders!! Kan me goed indenken dat je het zat begint te worden, hoop voor je dat de kleine zich snel aankondigt!! Kus! Darcy: kan me je gevoelens wel voorstellen hoor..... Hoe is het nu?? Zo te lezen allemaal vanalles moeten en nergens zin in hebben, ik sluit me aan hihi Gisteren lekker 's morgens even naar Langevelderslag geweest, de kinderen vonden het heerlijk, zal zo eens een foto'tje zoeken hihi.
Hoi Ladies Lang geleden, kwam weer even koekeloeren. Zag dat er paar alweer zwanger zijn en bevallen, wat gata dat toch snel joh. XX
@ Patries. Wat een super leuk en schattig kamertje voor jullie meisje!!!! Erg leuk geworden. Mag je trots op zijn!!! Ik Kan het me voorstellen dat je t zat bent, t warme weer is nu wel voorbij endat is voor jou misschien wel lekker!! En wat een boel foto's zeg. Erg leuk vind ik!!!! Heb je ook foto's van Jamie met jouw buik?? Gelijk heb je dat je ook een middagtukkie doet.....zou ik ook wel willen hihi @ Noor Leuk Langervelderslag!!! @ Miss X. Gaat t goed met je?? en de kleine meid??!! @ Anoek Lekker niet teveel doen dus vanmiddag!! Lekker boekje lezen!! Enjoy!! @ All Zaterdag dus op verjaardag geweest in Zeeland, was wel gezellig, maar heet jeetje zeg. Gelukkig had ze een partytent staan, dat was erg prettig. Gisteren gevaren!! Tygo heeft gewoon 2,5 uur geslapen tussen de middag Ik heb toen lekker op de achterbank gelegen en af en toe ook ff in slaap gevallen (je bent dus niet de enige Patries ) Daarna naar t eiland van vrienden gevaren en dara een bakkie gedaan. Waren pas weer laat thuis gisteren maar was weer super geslaagd, ondanks dat t niet eens helemaal zonnig was. Vandaag weer aan t werk, vakanties zijn begonnen en dat merken we wel, is al iets rustiger hier. Deze week weer 4 dagen.........:x
@ patries: WAUW, WAT EEN GAVE KAMER!!!! Hij is echt helemaal leuk! Logisch dat je het nu een beetje (heel erg ) gehad hebt! Wat zal het straks mooi staan, een slapend meisje in dat bedje! Je buik is echt mooi! @ pris: wat klinkt dat toch heerlijk die boottochtjes! Hier hebben we ook "gevaren" van de week! Ja, in ons roeiboortje, voor ons huis! Ach, was wel erg leuk! @ miss x: hey girl! Leuk van je te horen! Laat je ook even weten hoe het met jou is?! We zijn daar erg benieuwd naar! @ darcy: kun je al een beetje wennen aan al die vrije dagen!? @ miranda: leuke foto's! Mooie ringen ook! En wat knap dat Matthew alleen kan zwemmen! @ joyce: wanneer weet je of je in het ziekenhuis kan werken?! @ noor: wat is Langevelderslag?!
Hey meiden... vanmorgen met ochtendurine en Mat Care een hagelwitte test... (bleek later een heel licht streepje op te staan...) Stond ik in de winkel een spijkerjasje te passen (te groot), dacht ik opeens: "Die past me straks wel..." Thuis met de 2e urine getest met een KV test en meteen een streep. Het verklaart de spierpijn in mijn liezen, die al een week aanhoudt (en ik vergeten dat ik dit bij Ollie ook had, maf hè.) Ik zou donderdag a.s. ongesteld moeten worden, maar heb - in tegenstelling tot afgelopen december - een positief gevoel bij deze zwangerschap. Komt door die duidelijke test, want ik was rustig in mijn dipje van gister blijven zitten tot donderdag We zien het allemaal wel, voor nu ben ik 'gewoon' positief. Dus Pris, ik heb niet gestudeerd vandaag