Hey meiden, @Darcy: Wauw meid wat een super mooie positieve test!!!! Je bent gewoon zwanger meid. Ik ben echt ontzettend blij voor je. Dringt het zelf al een beetje door?? @Anoek: Ja op naar de Action dus. En nog wat nuttigs gedaan vandaag? @Noor: ben benieuwd naar de fotos. @Pris: Zo te lezen een heerlijk weekend gehad. En ook weer genoten van jullie mooie boot. Super dat Tygo zo goed slaapt op de boot. Heerlijk hoor. Was het gezellig vanavond bij je vriendin? @MissX: Dat is lang geleden meid. Hoe gaat het met je? En met je meissie? @Marsab: Wat super zeg dat je immuun bent voor de 5e ziekte. Zon bevestiging is niet toch even lekker om te horen. Nog 2 nachtjes tot de 1e echo. Spannend. En je verjaardag. @all: meiden bedankt voor de complimentjes voor de babykamer. Ik ben er zelf ook heel erg trots op. Ik vind de meubeltjes zo leuk en dat wiegje. O ik hoop dat ons meisje er snel in mag liggen. Ik kijk er zo naar uit. Vandaag trouwens echt helemaal niets gedaan en toch was de tijd om gevlogen. Heb alleen bed verschoond, wasje gedraaid, bed weer opgemaakt (dat is echt een klus met zon dikke buik), afgewassen, papierwerk maar weer eens opgeruimd, op de bank gehangen met een boekje, mijn mams is nog op de thee geweest en Jamie maar weer opgehaald van de oppas. Net na het eten voelde ik me toch wel schuldig, dus ben ik met Jamie nog even een rondje op zijn fietsje wezen lopen. Het is maar een klein rondje van 15 minuutjes, maar Jamie vindt het altijd geweldig. Hij ziet altijd zo veel en is dan druk aan het kletsen. En nu dus weer lekker niets doen. Vannacht is het trouwens volle maan, maar of dat wat zal betekenen voor ons Ik ben bang van niet. Zou wel heerlijk zijn, maar het is nog te rustig daar binnen. Ze vindt het gewoon heerlijk bij haar mams in der buik met dat vele vruchtwater. En ach geef haar eens ongelijk. Toch? Goed jullie meiden een fijne avond en ik kom morgen, mss zelfs straks nog even, spieken. Liefs, Patries
He meiden, Sorry dat ik al een poos niet gereageerd heb, maar had het echt heel druk. Vandaag is de eerste dag van mijn vakantie!!!! Heerlijk vrij. Jesse is vandaag nog naar het kdv geweest en gaat morgen ook, zodat ik hier eens goed op kan ruimen, want dat is er de laatste weken bijgebleven. Hij heeft woensdag dan vakantie. Het gaat hier wel lekker, Jesse praat als Brugman, hij leert echt elke dag nieuwe woorden. Hij kan al veel lichaamsdelen benoemen en kent ook heel veel fruit. Hij maakt nu zinnetjes van 3 woordjes. Echt heel leuk. Verder onderneemt hij van alles; hij klimt in de schutting en probeert al te trappen op zijn fietsje (het lukt een meter of 2 en dan gaat hij weer met zijn voeten aan de grond). We genieten enorm van hem. Ga zo eens even op het net sneupen naar campings in Duitsland. We willen ergens midden volgende week weg en dan richting de moezel. @Marsab: emotioneel gaat het wel redelijk. Er zijn momenten dat ik heel verdrietig ben en er met mijn verstand gewoon niet bij kan en er zijn momenten die gewoon vrolijk zijn. Jesse is een enorme afleiding voor iedereen, ook voor mijn moeder. @mobielfreak: je ziet er leuk uit meid!! @Pris: vervelend, beterschap. @Saskia: Jesse gaat ook later naar bed, het is zo warm op zijn kamer (op onze trouwens ook). En hij slaapt er niet langer door. @schoenmaat: hier maat 23 @Miranda: van harte gefeliciteerd! Wat leuk!!! Mooie fot's, het ziet er daar ook erg leuk uit. @Patries: mooie babykamer. Tot snel, Simke
Hé meiden! FF 1 dag niet online geweest en moet je kijken wat voor nieuws ik allemaal mis Darcy: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, je bent zwanger meid!!!!! Helemaal ge-wel-dig!!! Ik heb hier een glimlach van oor tot oor! En samen met Marsab is ook errug leuk, GEFELICITEERD meid!!! Pff, krijg gewoon zelf weer de kriebels om zwanger te worden Patries: WOW, wat een leuk kamertje meid! Echt een meidenkamer, zó leuk! En ik vind het niet zo gek dat je nergens zin meer in heb en ook weinig meer kan Wat een prachtige buik heb je, erg mooi! En geloof me, straks na je bevalling heb je al je energie weer terug, echt waar! Ben echt zo benieuwd waneer jullie meisje zich gaat aankondigen. Heb je nog een sms-buddy, anders hou ik me aanbevolen hoor En weet nog niks over het ziekenhuis helaas Pris: Leuke foto van jullie 2 Oh ja, vindt je het leuk om een keer met mij en Noor te meeten? We wonen tenslotte dicht bij elkaar Miss X: Hé meid, leuk weer eens wat van je te horen! Hoe is het met je en met je kleine meid? Miranda: Wow meid, wat een prachtige foto's van jullie vakantie! Jullie hebben erg genoten zo te zien en Matthew is ook zo'n lekker ventje om te zien! De ringen zijn ook erg mooi! Al een beetje gewend weer aan ons Kikkerlandje Wij gaan over 3 weekjes, heb er zoveel zin in!!!! Over vakantie gesproken. Ik heb denk ik al de gehele reisapotheek compleet, hebben jullie nog dingen waarvan jullie zeggen dat is wel erg handig om mee te nemen en vooral ook niet vergeten mee te nemen!!! Tips zijn welkom meiden Verder heerlijk weekend gehad. Gisteren heel de dag bij opa geweest (mijn vader) in Rotterdam en 's middags had ik afgesproken met 3 oud klasgenootjes van mij, was erg gezellig! Kyra lekker bij opa gelaten die gezellig naar de kinderboerderij waren geweest en Timo uiteraard meegenomen om te showen Tot laters weer..... XXX
Kyra heeft ook schoenmaat 23 Oh meid, nog 2 dagen en dan je echo, SPANNEND!!!! Willen jullie trouwens weten wat het wordt? Volgens mij wisten jullie het bij Aiden ook niet, toch?
Darcy, van harte gefeliciteerd!! Mooi kamertje hoor Patries. Ben zo moe de hele dag door, als ik bezig ben valt het wel mee, maar als ik ga zitten moet ik echt mijn best doen om mijn ogen open te houden! Hoort er allemaal bij! Liefs Moons
Darcy: WOWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!! Wat gaaaaaaaaf!!!! Op de een of andere manier verbaast het me gewoon helemaal niet!!! Echt super!!!! Marsab: fijn bericht hee!! En nog anderhalve dag voor je eerste echo!!! (langevelderslag is een strand hier aan de kust )
Noor: Wij zijn daar vorig jaar ook geweest, Langevelderslag. Wij vonden het daar echt heerlijk en zullen daar zeker dit jaar nog een keer naar toe gaan.
Joyce: ja het is een heerlijk strand, lekker ruim en zeker vergeleken met zandvoort en noordwijk best wel rustig. Ideaal om een ochtend te gaan, voor de hitte en de drukte weer weg!
Hoi lieffies, Ik heb niet bijgelezen, ben er te moe voor momenteel. Ik kan het nu niet volhouden te lezen op een beeldscherm bijna, mijn bloeddruk is zo laag dat soms alles draait. Ik heb altijd al een lage bloeddruk van mezelf (110/65 is normaal voor mij zeg maar) maar vanochtend was het 90/40 Dus dat is wel wat laagjes hè J Met als gevolg dat ik de hele dag dizzy ben, koppijn heb en verschrikkelijk moe ben… Ben er ook nog behoorlijk misselijk bij iedere keer, vooral 's avonds. Maar goed... het hoort erbij he Tot zo ver mijn geklaag… Wat me wel meteen opviel bovenaan de pagina: HOERA VOOR DARCY!!!! GEFELICITEERD!!!!!! Enne zo'n streepje op je test komt me bekend voor van zo'n ruim 5 weken geleden, je hebt hem toen ook gezien, was ook 11 DPO Ik ga maar weer op de bank liggen (dropjes eten in opdracht van de vk J) Dikke knuffels voor jullie
GEFELICITEERD DARCY!!! Dat is een heeeeeeeeeeeeeeeel goede reden om niet te studeren Gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws allemaal!! Darcy zwanger, Marsab zwanger en immuun, Miranda die gaat trouwen Leuk leuk leuk!! Tot morgen!
@darcy: jaaa!! Gefeliciteerd meid, helemaal super zeg! @patries: heel mooi kamertje, wij zijn nog even druk bezig. @marsab: super dat je imuun bent zeg!
@ all: ja een pak van mijn hart nu ik weet dat ik immuun (dit is de schrijfwijze ja, volgens mij heb ik het woord nu al 10.000 x verkeerd geschreven! ) ben! Zo happy! Morgen idd de echo, can't wait! Mijn hele verjaardag vergeet ik bijna! Vandaag maar ff inkopen doen qua taart, nootjes/ chips & drank! hihihi @ noor: heerlijk die strand foto's! Dat is het voordeel als je er zo dichtbij woont..... @ all: ga zo sporten en dan dus boodschapjes doen! Laterrrrrrrrrrrrrrr!
Hi girls, dank voor de felicitaties Wou vanmorgen nog even met papa een testje doen, was het streepje heel licht Geen idee of het nu wel goed zit of niet, ik blijf positief. Als het deze keer weer misgaat, dan post ik geen blijde berichten meer totdat ik 37 weken zwanger ben
Leuke foto's, Noor! Vooral het Baywatch-loopje spreekt tot de verbeelding. Leuke kids heb je, die tweeling is zo lekker aan het spelen samen. Patries, dat kamertje is echt mooi geworden. Ik zei het gister al, maar keek net nog even naar de foto's. Marc al meer nieuws gekregen op zijn sollicitaties? En hoe is het nu met de katten (en met jou)? Simke, jij hebt ook vrij natuurlijk, heerlijk hè. Kan me overigens goed voorstellen dat je op en af gaat in je emoties rond het gemis van je vader. Dat verandert gewoon nooit. Fijn dat je zoon een dankbare afleiding is voor je moeder en dat je zelf ook zoveel kunt betekenen voor elkaar. MissX: je kwam én je ging weer! Schrijf je nog even mee, laat even weten hoe het met je gaat! Je naam komt hier af en toe voorbij, je wordt gemist, hoor! Marsab, goede berichten, je bent immuun dus. Je hebt dus morgen een echo..? Waarom zo vroeg? (begrijp me niet verkeerd: héérlijk natuurlijk ) En ook nog op je verjaardag, da's een mooi cadeau! Rootje, kun je niet meer doen tegen je bloeddruk? Hoe ging dat bij Marissa destijds? Veel drop, of ook andere hulpmiddeltjes? Wat schiet jouw zwangerschap ook op, hey. Leuk! Suus, hoe bevalt het om niet te werken - mis je je werkkring? Heb je nog een mooi afscheid gehad? Hoe is het met de baby en de groei/ligging? Als laatste Pris, ik las in de krant vanmorgen dat Take That een nieuw album gaat maken. Was meteen blij voor je Worden weer tripjes naar Engeland! (Darcy doet een dansje)