September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Tjee, schrik wel van de verhalen over de mannen. Moet zeggen dat ik net ook even flink kwaad op de mijne was. Maar als ik sommige verhalen lees :confused: Maak het ze maar even flink duidelijk hoor :)
    Ben blij dat mijn man wel veel doet, maar merk toch ook wel vaak dat ie van een andere planeet komt hoor.

Miranda, veel beterschap.

Han, kan me goed voorstellen dat je er geen zin in hebt, helemaal nu je je zo gebroken voelt. Dikke knuffel.

Voor iedereen xxx

x Sophie

2. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Haaii

Wat een gekwebbel.

@Mobielfreak en Zoe.. Naar dat jullie mannen zo doen. Mijn vriend doet het onbewust want ik weet dat hij graag helpt maar doet het niet :(

Hij is dan wel elke dag pas om half 8 thuis maar alle huishouden en een kleine is gewoon zwaar. En als hij dan een keer opruimt gaat dat altijd samen met preken, en dat dit en dat niet goed gedaan is,
    PPFF Mannen!

@Allen.. Ik wil ook wel graag naar de meeting. Ik kom uit Amsterdam, maar heb een auto dus het maakt mij niet zoveel uit. Amersfoort is prima te doen.

Yocena wilt geen speen, anders had ik die veel liever gegeven dan haar duimpie. Ze spuugt de speen steeds uit. Een speen is veel beter voor het gebit en makkelijker af te leren. Een duim kan je moeilijk weggooien :)

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Inbaker alert!

Meiden... die Puckababy is een GE-WEL-DIGE uitvinding :D
    Ollie was meteen weg in dromenland...en ging glimlachend in de zak!
    Het ding heeft 45 euro gekost, maar wordt op Marktplaats ook te koop aangeboden... waar die van ons ook t.z.t. zal belanden. Nou, dan slaapt ie dus een paar maanden rustig voor uiteindelijk een paar tientjes.

Zo lief... zijn vuistjes heeft hij alsnog boven de deken uitsteken (in de zak), maar hij kan zichzelf niet gek maken met gemaai van zijn armen. En ik hoef Houdini niet meer in te bakeren ;)

Als je googled op bakerzak en puckababy, eens kijken op de site. WAT een topding, Darce is a happy mommy ;)

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Darcy, dat had ik volgens mij ook beter aan kunnen schaffen. Heb net de site gelezen en vind het wel goed klinken, dat verhaal over reflexen.
    Wat voor maat heb je genomen en hoe 'groot' is Ollie?
    Misschien ga ik 'm ook maar bestellen.

x Sophie

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    oh ik zie het al, had niet goed gekeken, moet de mini worden ;)

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben nog even gaan zoeken bij veiligheid. Voor nu kan wel, maar ze zeggen dat vlotte baby's al bij 3 mndn kunnen gaan omdraaien en dat t vanaf dan dus erg riskant is. Maar goed, dat geldt voor inbakeren ook.

x Sophie

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm al ingebakerd zijnde.. lijkt het me lastig omdraaien?

overigens vandaag even de stad in geweest..
    en natuurlijk voor we weggingen.. voeden, luier etc zodat we even vooruit konden.

per saldo waren we net half uur in de stad: schreeuwen!
    ok.. honger dus.
    wij naar de hema.. daar 20 minuten koffie zitten drinken want tja.. je moet wat he :)
    vervolgens in het invalidetoilet luier gewisseld want dat was ook hard nodig inmiddels weer.

en wij weer aan de shop geslagen want ik wilde een nieuwe jas.. en job een nieuwe spijkerbroek.
    was voor beiden oo hoognodig.. en anne was weer lief en stil dus toch maar verder.

nahja.. naast de hema zit dus 2 deuren verder ZARA.
    en ja hoor.. midden in zara.. ontroostbaar
    ik til dr op.. stil
    leg dr terug.. want ja jas passen met kind op je arm werkt niet zo goed he
    meteen weer schreeuwen..
    dus job zegt nog "nou ik pak dr wel even.. ga jij even gauw kijken"
    maareh.. mooi nog steeds enkel schreeuwen hoor
    dus uiteindelijk anne overgepakt... stil
    gevolg: anne op mn arm.. en door de winkel even kijken of ze nog meer leuke jassen hebben.
    had er al eentje gevonden.. maarja wilde toch even de rest van de winkel nog kijken ook.
    buiten dat ik dus heerlijk veel aandacht kreeg van iedereen.. was het niet zo practisch natuurlijk.
    dus anne weer terug in de kinderwagen.. weer meteen wakker en gillen.
    job tilt dr op: weer geen resultaat
    ik til dr op: meteen weer stil en ogen dicht
    "eh job.. volgens mij heeft ze weer zo'n bui... "
    dus uiteindelijk midden in zara op een tafel met truien anne staan inbakeren *grinnik*
    winkelmeneer bijna in paniek.. die dacht denk ik dat we luier gingen verschonen ofzo? :)
    maar die zag net op tijd dat e rniets aan de hand was.. al bleef ie angstvallig in de buurt tot ze weer in de kinderwagen lag uiteindelijk.
    ingebakerd en al nog even troostend door de winkel gehopt
    en meteen slapen \o/

(ik was in staat om een fles wijn voor je te halen en die je op te voeren mobielfreak :p)

echt helemaal blij \o/
    (oh en in een hydrofiele luier dus.. al neem ik denk ik het vervolg voor de zekerheid maar gewoon een badcapeje mee.. heb nog een kleintje van de prenatal liggen die wel groot genoeg is ook makkelijk meenemen is)

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Super Saskia, wat kun je je dan gelukkig voelen heh :D

Ben je nog geslaagd bij de Zara? Heb daar ook een jas gekocht (was toen hoog zwanger, raar gezicht ;) )

x Sophie

9. Saskia78

ik was absoluut gelukkig ja :D

en ja ook nog een jas gekocht \o/

ben niet zo heel klein.. dus het gebeurd nog weleens dat bij zara dingen niet passen
    dus nu een XL jas.. die echt zara-xl (lees beduidend kleiner dan wij gewend zijn van xl) is.. want hij past precies :)

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Toevallig zwart-wit half lang met een hoog opstaande kraag, getailleerd met zwarte riem? (beetje moeilijk te omschrijven haha).

x Sophie

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat maat betreft, ik heb idd ook altijd grotere maat daar ja ;)
    Bij al die Spaanse winkels. Bij de mango kom ik ook nooit in mn eigen maat. Met name broeken krijg ik dan niet over m'n kont.
    Ook trouwens leuke kleertjes voor Sophie gekocht daar, alleen moet ze dan nog even groeien, en ze hebben er zulke schattige schoentjes :D Maar niet echt praktisch.

x Sophie

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Weten jullie gelijk hoe je me kan herkennen in A'foort: :) Zoek de zebra.

13. Saskia78

hehehe nou ik eh.. ben van de jas met de eh.. hoog geplaatste knopen :)

al heb ik wel naar een "zebra"-jas gekeken ja

maar nu een halflange jas met enkel bovenaan knopen *grin*
    eens kijken of zara een website heeft waar wat op staat :)

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Dag meiden!

Vandaag niet veel op het internet geweest, dus nu maar ff reageren!

@ Zoe: lijkt me leuk om voor de meeting al eens af te spreken!

@ Saskia: fijn dat het inbaken zo goed helpt!

@ mobielfreak: laat je niet gek maken meid! Anders kan het ook verkeerd gaan! Respect voor jou hoe je alles aanpakt, want je hebt het niet makkelijk!

@ Miss x: een speen leer je idd makkelijker af, maar een duimpje is altijd bij de hand (letterlijk hihihihi) dus heeft ook weer zo zijn voordelen!

@ Darcy: ook fijn dat je ventje zo snel slaapt met de puckababy!

@ Miranda: heel veel beterschap gewenst!

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben nu wel nieuwsgierig ja :p Eigenlijk slaat mijn omschrijving nergens op hoor, lijkt niet echt op een zebra, maar zwart/wit....moest toch iets bedenken :rolleyes: ;)

16. Saskia78

ik zag meer zwartwitte zigzagjes volgens mij :)
    maarja.. dat klinkt ook niet ;)

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    zigzagjes....het uitgestorven dierenras of zoiets...

tis nu echt tijd om naar bed te gaan geloof ik :rolleyes: 8)

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Han, sterkte/succes bij de doop morgen en hopelijk toch ook veel plezier.
    Duim voor je dat je nu lekker ligt te slapen.

x Sophie

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    voor mij dan bedoel ik heh ;)

20. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Goedenmorgen mama's hier een erg vrolijke mama want Daniëlla heeft voor het eerst DOORGESLAPEN! :whistle: :whistle: van 22:00 tot 6:00, knap hé!
    Ik heb echter niet doorgeslapen want om 3 uur had ik al weer plofborsten dus moest ik even de spanning erafkolven (lees na 60 ml uit 1 borst voelde het niet meer of ik een rots in mijn bh had) Gelukkig hield ik het daarna uit tot 6 uur.

Thnx sophie het zal wel goedkomen vandaag en anders krijg ik ook maar ruzie met de rest van de familie ;)

Saskia: hihi ik zie al helemaal voor me hoe jij met een woest gebaar al die truien opzij schuift. Stiekum ben je dan zeker wel een beetje trots als mama wel goed is en de rest van de wereld niet :D

Darcy: leker dat ollie het daar zo goed mee doet!

Lovewinnie: hoe gaat het nu met jou, al van de schrik bekomen?

Ik ga hier de boel eens verder opruimen en daarna ons meisje wakker maken want ik sta alweer op ploffen :D
    Fijne zondag Dames

Deel Deze Pagina