September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden,

@Darcy: Nou tot 37weken wachten is wel heel lang. :D Maar ik snap dat je toch wat gefrustreerd raakt, je had natuurlijk gehoopt op een iets donkerder streepje. Over 2 dagen gewoon opnieuw testen en dan is die streep echt wel donkerder!!! Gewoon positief blijven meid, dan komt het zeker goed.:) En dat ben je eigenlijk altijd, dus nu zeker ook!

@Simke: Meid fijn wat van je te horen. Jij dus ook heerlijk vakantie. Lekker hoor. :)
    Ik kan me voorstellen dat je dagen hebt dat het goed gaat en dagen dat het minder gaat. Dat zal wel een tijd zo duren, dat hoort er gewoon bij meid. Neem daar alle tijd voor. Wel heel fijn dat Jesse het zo goed doet, en al 3 woordjes achter elkaar. Het lijkt Jamie wel, die gaat ook ineens vliegensvlug met zijn woordenkennis. Zo leuk om te zien hoe snel ze zich ontwikkelen. Ook fijn dat Jesse zo’n afleiding is voor je moeder. Die zal het ook niet makkelijk hebben. Als jullie er maar voor elkaar zijn, dat is het belangrijkste.

@Joyce: Zo te lezen een heerlijk weekend gehad. En Timo dus opnieuw uitgebreid geshowd. :Ddat blijft gewoon leuk om te doen. Je bent gewoon zo trots op je kids en dat wil je laten zien. En Kyra had zich dus ook wel vermaakt met opa op de kinderboerderij. Heerlijk hoor.
    Wat betreft sms-buddy: ik heb de telefoonnummers van Darcy en Miranda, dus ik zal hun smsen zodra het zover is. Dus jullie worden op de hoogte gehouden hoor. En nog 3 weekjes tot de vakantie, lekker vooruitzicht.:)

@Moons: ja meid echt zwanger dus. ;)En daarnaast ben je natuurlijk ook super druk met je kids. Die hebben nu ook zeker vakantie?

@Noor: Wat een super leuke foto’s weer van je kids. Ze vermaken zich prima zo te zien.

@Rootje: Balen meid dat je je zo beroerd voelt, maar je bloeddruk is ook wel heel laag. Mijn bloeddruk is bijna mijn hele zwangerschap 100/70 geweest, dat vond ik al laag. Nou dan maar veel aan de dropjes. Niet nog iets anders wat zal helpen je bloeddruk omhoog te krijgen?

@Suus: Moeten jullie nog veel doen aan het kamertje of valt het mee? Als het af is ook even foto’s plaatsen hoor. Wij zijn erg nieuwsgierig.:)
    Verder alles goed met je? Met Jesper? Zwangerschap? Thuis zitten?

@Pris: Wat je zegt meid, alleen maar goed nieuws. En voor jou ook zo te lezen. Nog meer gillen bij die Take That mannen. :D

@Marsab: Sport ze meid. En ja vergeet je je eigen verjaardag niet. ;) Hoe laat moet je morgen voor de echo?

@all: Natuurlijk weer ontzettend bedankt voor alle complimentjes voor de babykamer. Ik ben er zelf ook zo trots op. Iedere dag ga ik er een paar keer kijken. Ik ben al helemaal aan het dromen over ons mooie meisje wat straks in het wiegje ligt. Heerlijk gevoel.

Wat betreft onze katjes, tja die hebben het gewoon reuze naar hun zin. Er heerst zo’n rust in huis, het is gewoon niet te geloven. Onze Sam is zelfs zo blij dat hij weer achter zijn muisjes heen rent door de kamer en druk aan het spelen is. Hij wordt helemaal de oude.
    En Tom, tja die zit dus nog op de poezenboot, vandaag precies 2 weken.:( Ik ga ze zo even bellen hoe het met hem gaat. Maar eigenlijk doe ik het liever niet. Vorige week kreeg ik te horen dat hij niet happy is en daar ben ik nu ook bang voor.
    Ik had dit trouwens niet verteld, maar vorige week kreeg ik helemaal een telefoontje van een mevr zei had mijn nummer van het Dierenasiel in Zaandam gehad (Dus Darcy ze doen daar zeker hun werk!!!). Dat wij voor onze Tom een plekje zochten. Een echtpaar van in de 70, ze hadden alle ruimte voor hem en wilden een kat die aandacht nodig heeft (nou dat heeft Tom). Ik haar allerlei info gestuurd via de mail + foto’s. Ik was helemaal enthousiast. Werd ik dag later door haar gebeld dat haar man het niet zag zitten. Dag daarna werd ik door de Poezenboot gebeld over diezelfde mevr, want zei dacht dus dat Tom heel rustig was, niet op de meubels zou springen en doen omdat hij blind is. En ik had die vrouw juist verteld dat Tom alles doet wat een normale kat van 3.5jaar doet. Dus zij van de Poezenboot vond deze mensen helemaal niet geschikt. Zo zie je maar dat mensen half luisteren naar je. Ik baalde er enorm van. Heb vorige week dus opnieuw moeten huilen en me zo schuldig gevoeld. Ik had hem het liefste weer terug gehaald hierheen, maar ja weet dat dat niet kan.
    Dus straks maar weer bellen hoe het met hem gaat. En hopen op het beste.

Goed ik ga ff kopje thee doen en wat eten, ben alweer misselijk. Ben de hele dag misselijk, moet gewoon blijven eten, maar ja de kilos worden iedere week maar meer een meer. Bah ik voel me zo dik. Vreselijk. Ik wil gewoon dan mijn meisje snel geboren wordt.
    Maar goed vandaag 39 weken, dus binnen 3 weken moeten we haar toch echt wel in ons armen kunnen houden. Ik hoop het zo.;)

Liefs, Patries

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.427
    36.306
    113
    @darcy: hopelijk is het streepje met een dag of 2 weer donkerder meid! Dit keer moet het toch goed zitten hoor.

@patries: mensen horen vaak alleen wat ze willen horen helaas. Beetje jammer, maar kan me voorstellen dat je teleurgesteld was zeg.

Hier op mijn moeder na alles goed. Vandaag een dagje in huis bezig, Jesper is naar de creche. Heb net even gordijnen korter gemaakt en ga straks nog even verven. Eerst eventjes liggen, want het was kwart over 5 vanochtend dankzijn jesper.. Erg vroeg hoor.

Het blijf wel een raar idee om zo lang vrij te zijn, maar gezien de hoeveelheid werk dat hier in huis nog moet gebeuren heb ik het ook wel nodig ben ik bang.

@patries: ben jij nooit 'bang' dat het toch een jongetje is? Ik ben net zo blij met een jongetje hoor, maar met die nesteldrang die ik nu voel zal ik wel schrikken als blijkt dat we alles roze hebben gekocht terwijl het een jongetje is haha.

De kleine ligt trouwens goed, tenminste de vorige keer lag ze met het hoofdje naar beneden, dat zullen waarschijnlijk ook die steken zijn geweest die ik toen voelde, heb er daarna geen last meer van gehad.
    Vanochtend nog even bloed laten prikken voor suiker. Wat een gedoe zeg, ga volgende keer wel even langs de ha ervoor. Ik moest een buisje met bloed inleveren en dat wordt opgestuurd naar het lab. Binnen 3 dagen moet de uitslag bekend zijn. Nou ja zeg, bij de ha krijg je een vingerprikje en 30 sec. later heb je de uitslag. Wat een gedoe voor niks, hoezo werkverschaffing...

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD! WAt leuk zeg, en dat het streepje licht is kan toch ook, donderdag is pas je nod, je zult zien dat ie steeds donkerder word.
    Ik had het al gehoopt omdat je schreef over de pijn in je liezen.

Noor, mooie foto's van het strand. Nu moeten wij toch ook echt eens een keer die kant op, ik wil ook zo'n strand foto's.

Hier lekker gezwommen met Sarah. Enne schoenmaat 22 hier (gisteren maat 23 gehaald, zit in een ruime 22).
    Ik ga even op bed liggen, ben zo moe dus even lekker liggen tot Sarah weer wakker is.

Meiden die een klein beetje zwangerschapshormonen kunnen missen, ik wil ze wel :)
    Nu maar hopen dat ik volgende week net zo'n mooie foto kan plaatsen hier als Darcy. (en zo niet, dan de maand erop).

Liefs Anette

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: leuke foto van jou en je man!
    Je hebt heerlijk weekend gehad!!! Top, zeg!
    Als je nieuwsgierig bent, staan de vakantiefoto's nu op mijn Hyves ;)

@ Patries: wat schattig babykamer, gezellig!

@ Miss X: leuk dat je ff hallo komt zeggen, hoe gaat het met een boek schrijven?

Ga nu verder lezen...ik loop al ca. 4 pagina's achter....

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: Gaaaaaaaaaf......gefeliciteerd! Positief blijven, hoor net als Marsab!!!!

@ schoenmaat: Matthew nu 23, maar zal niet lang meer duren dat hij overgaat op 24. Deze of volgende maand al!

@ Marsab: gelukkig goed nieuws voor je immum!

Ga nu pag 1360 verder lezen...

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Noor: leuke foto's

@ Joyce: wat je mee moet nemen...ORS, diarreeremmer, zetpillen, zonnemelk factor 50.....ik weet niet wat je allemaal in je reisapotheek-tasje hebt. Ik ga er vanuit dat je niets mist...

@ Rootje: niet zo fijn dat je bloeddruk laag is en steeds misselijk bent. Maar iig weet je zeker dat je baby in je buik zit!

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Zo heb ik alles bijgelezen...

@ Darcy....ook al ben ik te vroeg gejuicht dat je zwanger bent....ik geloof er nog steeds in!

@ PAtries: kan me goed voorstellen dat je Tom liefst in huis wilt halen...maar ik hoop dat Tom snel een tehuis krijgt!

Ik hou het hier kort omdat Matthew de hele ochtend moppert en zeurt, pfff...
    Gisterenavond wilde hij niet slapen, krijsen van huilen etc...hij moet maar in eigen bed slapen. Ik denk dat hij even van de slag is geweest omdat Matt naar het kdv is geweest en zo. Het leven gaat weer normaal. Uiteindelijk gaf Matthew toe en viel hij in slaap.

Het is nu bijna 12 uur en Matthew en ik lopen nog steeds in onze pyjama's....zo lui ben ik....ga vanmiddag boodschappen doen met hem en dan ff bij buurvrouw langs om gedag zeggen want ze vliegen morgen naar Turkije toe.

Voor de Hyves-bezitters: de foto's van Lanzarote staan erop!

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Miranda: Allereerst: GEFELICITEERD!!!!!!!!! Wat een leuk nieuws dat jullie gaan trouwen!
    Mooie foto's, jullie hebben zo te zien (en te lezen) erg genoten.

@ Darcy: Fantastisch nieuws, GEFELICITEERD! Je testje zal wel donkerder worden, ik duim in ieder geval voor jou!

@ MissX: Super om nog iets van je te horen, we blijven aan je denken en zijn benieuwd naar jou en Yocena!

@ Moons: 4e kindje op komst, VAN HARTE, zal wel heel druk worden, geniet ervan! :) Blij om nog iets van je te horen ook. Hoe is het met Milan?

@ Marsab: Wat een opluchting dat je immuun bent voor de 5e ziekte, morgen een goede echo en je kan helemaal genieten van deze zwangerschap!

@ Simke: Wauw, 3 woorden achtereen al! :) Hier gaat het praten nog steeds héél moeizaam, verstaat wel alles wat we zeggen enzo, maar dat gaat gewoon traag. Maar het komt!
    Fijn dat hij voor afleiding zorgt, op die momenten is zo'n kindje in huis natuurlijk extra welkom.

@ Pris: Mooie foto van jullie tweetjes!

@ Patries: Wat een mooi, lief, knus kamertje! Ben er helemaal dol op, ik kan goed geloven dat je je kleine meid daar wilt zien inliggen! Max. 3 weken, komt dichtbij! En wat een mooie buik heb je zeg, nog eventjes van genieten! :)

@ Rootje: Balen van je bloeddruk, normaal dat je je niet goed voelt dan. Nog steeds zo misselijk? Ik voel me ook niet geweldig, sinds zaterdag is de misselijkheid ietsje minder, maar nog niet over.Ben wel erg moe.

@ Anoek: Ik duim dat je volgende week ook een posi testje in handen hebt!

@ Noor: Wat een mooie foto's weeral!

@ Suus: Lekker veel tijd om te poetsen en klusjes op te knappen, maar op tijd rusten hé?
    Hopelijk snel nieuws van je moeder, want die onzekerheid is niet niks!

Hmmm, wie ben ik vergeten?? Sorry daarvoor! :)

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ meiden, heb wat minder nieuws....

Mijn opa is gevallen en heeft zijn onderste ruggewervel gebroken.
    Nu is het zo dat mijn oma net 3 maanden in een verzorgingstehuis zit (ze is dement) en zo heeft mijn opa dus de handen vrij.
    Maar nu is hij dus gevallen en ligt hij zelf in het ziekenhuis! Waarschijnlijk komt het omdat hij niet goed voor zichzelf zorgt, ook qua eten en drinken. Hij is heel mager en was uitgedroogd.
    Toen is hij dus onderuit gegaan. Hij kan nu helemaal niks binnenhouden en moet steeds overgeven. Hij is zo mager en grauw! :(
    Daarbij hebben de artsen een vlekje op zijn longen gevonden (tijdens de standaard onderzoeken) en wij denken nu al het ergste.....Misschien dat hij daarom ook zo mager is en niet wil/ kan eten. Zelf hebben we het vermoeden dat hij kanker heeft en dat het al op veel plekken in zijn lichaam zit.
    Er worden nu volop onderzoeken gedaan, dus we moeten in spanning afwachten.

En als dat nog niet alles is, heb ik sinds vanmorgen bruinverlies.
    Zo uit het niets (geen seks gehad oid...)
    Ik ben nu zo bang dat het mis is/ gaat!
    Morgen dus de echo, maar ik ga van het ergste uit. Bah....die onzekerheid is sooooo killing! :(
    Heb ook wat menstruatieachtige krampen.
    Meer dan afwachten kan ik nu helaas niet doen!

Morgen moet ik tegen 10.20 uur voor de echo.
    Die heb ik zo vroeg in mijn zwangerschap omdat ik dus bij de gyn loop en daar krijg je standaard een vroege echo.

sorry voor mijn ego, maar moest het ff van me af typen!

10. Pris

Pris Fanatiek lid

Gaaaaaaaaaaaaaaaap pff misschien had ik iets eerder naar bed gemoeten gisteren......
    Was op tijd thuis maar heb daarna nog concert van MJ gekeken )die ook gewoon op dvd in de kastligt), Neverland docu en daarna nog een andere docu over MJ....lag pas rond half 1 in bed en om 0515 ging t wekkertje weer :$

Maar ja dan ben je eenmaal aan t kijken en is t toch wel weer boeiend...vanavond ga ik ook zeker kijken!!

@ Darcy....Een licht streep is ook een streep!!!!

@ Miranda Ja dan begint t echte leven weer:x
    Wel gelijk dat Matthew in zijn eigen bedje moest slapen, nu hopen dat ie dat blijft doen.
    Heeeeeeeeerlijk toch zo'n luie ochtend:) Was toch geen weer om naar buiten te gaan!!
    Ik ga zo je foto's kijken!!

@ anoek. Ik duim heeeeeeeeeeeel erg dat jij snel ook positief kan testen. Strand is erg leuk...wij wonen denk op 25 min. van t strand vandaan..komen er helaas te weinig...Peter haat zand ;)

@ Suus Erg omslachtig idd met dat bloedprikken...
    wat knap zeg dat je dat zelf doet met de gordijnen!! Kan ik echt niet;) Wanneer is er meer bekend over je moder??

@ Patries / Darcy / Anoek Als TT weer gaat touren ga ik zeker!!
    Hopelijk komen ze dan ook naar vaste land Europa en wil nog wel een keer naar de UK :):)

@ Patries...Tygo is bijna twee en ik voel me ook nog steeds dik:(

@ Patries Wat lastig dat je zo misselijk bent..hopelijk gaat t snel voorbij!! En 39 weken alweer!!! SPannend zeg!!!!!

En nu kan ik niet verder naar beneden scrollen..... Sorry voor degene die ik nu even ben vergeten...tot later

11. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

@Suus: Tja het zal je maar gebeuren dat het toch een jongetje is. :$We hebben een paar weken geleden nog een echo gehad ivm de stuitligging. En toen werd opnieuw gezegd dat het een meisje is, dus als het een jongetje is zou dat wel heel raar zijn. En als ik jou was zou ik je daar ook maar geen zorgen over maken. Het is gewoon een meid!:p
    Zo te horen heb jij dus ook genoeg klusjes te doen in huis, op zich is het dan wel lekker even die extra tijd. Hier was ook een hele lijst en hij wordt steeds korter en korter. Heerlijk. Al wat nieuws over je mams?

@Anoek: Nou van mij mag je wel een paar zwangerschapshormonen hebben hoor, ik heb er voor mijn gevoel te veel. Dus hier komen er een paar……………………..:)
    Ben je lekker uitgerust na een tukkie te hebben gedaan. Heerlijk hoor dat je daar de tijd voor neemt, dat moet je ook gewoon doen. Is er bij jullie ook een stop met zwemmen ivm de vakantie? Hier dus wel, er is 6 weken geen zwemmen. Ja wel vrij zwemmen, maar dan kan ik net zo goed naar het buitenbad hier in het dorp met het mooie weer.

@Miranda: Meid bedankt voor je krabbeltje. Balen dat Matthew zo uit zijn doen is, op zich wel begrijpelijk natuurlijk. Je hebt zo’n ander ritme op vakantie. Hopelijk is hij snel weer helemaal in het NL ritme. En dat gemopper ken ik heel goed. Jamie heeft daar ook wel eens last van. Meestal als ik hem dan mee naar buiten neem of een boekje met hem ga lezen wordt hij alweer wat vrolijker. Hij was vanmorgen puur chagrijnig toen hij uit bed kwam. Ik heb hem toen verleidt om lekker in z’n bibabad te gaan. Nou hij heeft heerlijk gespeeld en was helemaal hyper en vrolijk daarna. Weet iedereen nu eigenlijk van jullie verloving?

@Virginie: Wauw morgen alweer 10 weken zwanger. Nog 2 te gaan meid en dan kan je extra gaan genieten. Balen dat je je nog steeds misselijk bent. Tja het hoort er allemaal bij.;)
    Werk je eigenlijk nog steeds fulltime? Lukt dat allemaal een beetje?

@Marsab: O meissie toch. Wat is dit nu allemaal weer. Ik hoop dat het bruinverlies en de krampjes toch een vals teken zijn en dat je morgen een hele mooie echo hebt.
    En dan is je opa ook nog gevallen en opgenomen in het ziekenhuis. Wat schrikken allemaal. Meid ik hoop dat het allemaal mee valt en dat je opa snel opknapt en dat je morgen een kloppend hartje mag zien op de echo. Dikke knuffel voor jou meid. Ik denk aan je.

@all: Vanmorgen toch nog wat gepoetst in huis, alle kamers ruiken weer heerlijk fris. Badkamer/toilet ook weer heerlijk schoon. Dus de kleine meid mag van mij komen hoor.:)
    Vanmorgen ook nog met de Poezenboot gebeld, erg aardige meid aan de telefoon. Tom begint helemaal op te fleuren. Er waren al een paar vrijwilligers helemaal gek op hem, want ja hij is toch wel heel speciaal. Hij knuffelt er ook alweer op los. O meiden wat doet mij dat goed. Ze houden hem nog wel even in quarantaine, is wat rustiger voor hem en hopen snel een nieuw baasje voor hem te vinden. Maar ze hebben er zeker vertrouwen in. Nou ik dus ook.

Het zonnetje begint hier te schijnen, dus ga zo maar even wat boodschapjes doen.

Marc is ook de hele dag thuis, op zich wel leuk zou je zeggen. Maar hij doet vrij weinig in huis, zit het liefst de hele dag achter de computer en als ik dan wat ga doen is het van doe je niet te veel, is het niet te zwaar etc etc. Ik kan daar eigenlijk niet zo goed tegen. Laat mij maar gewoon lekker mijn gang gaan. O als dat meisje van ons nou eens komt, dan heeft hij ook wat te doen en hoeft hij mij niet te vervelen en te irriteren.:(
    Sorry hoor voor mijn klaagzang.

Goed ik ga mijn schoenen aantrekken en er even opuit.

Liefs, Patries

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@miranda: wat een ontzettend leuke fotoos! en wat lijkt hij dan ook alweer groot he :)
    valt mij regelmatig ook bij anne op.. zo ineens.. lijken ze ineens heel groot :)
    gelukkig is ze even later gewoon weer dat dreumesje wat nog een hoop te leren en te groeien heeft :)

@darcy: mja kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt.. en dat blijf je ook doen totdat je weet wat het is denk ik?
    dus die huisarts is misschien best wel een goed idee..
    overigens.. anne heeft hier ook een jaar geduurd.. dus niet meteen de moed opgeven :)
    oeoeoe zie ik nu dat je stiekum terwijl ik dit typ.. gister alsnog een positieve test in handen had? gaaf!!

@patries: nog steeds niks? ik had verwacht dat zo langzaam aan.. jij ook wel met een beebje zou rondlopen :)
    gelukkig wel wat minder warm nu... misschien dat het dan wat beter gaat..
    wat een ontzettend leuke babykamer trouwens

@marsab: heb jij nooit moeite met schoenen kopen voor aiden dan? pfoe wat lees ik nu weer.. je opa, bruinverlies... nare tijden zo! ik hoop dat het allemaal wel meevalt voor jullie

@all...
    hier dus me suf gezocht naar schoenen maatje-anne (21 dus)
    zuidplein niets.. ja winterschoenen.. maar daar was het toch echt wat te warm voor!
    in de stad gister gekeken.. ook niks
    tot gistermiddag de kdvjuf opmerkte dat haar kleindochter teva's droeg... (want we zochten natuurlijk sandalen)
    en dat die superleuk waren.. nou kende ik die enkel van de groen/oranje zigzag streepjes.. en die vind ik nou niet echt werelds ofzo :)
    maar... zij vertelde dus dat die van haar kleindochter geowon roze zijn. dus toch maar online even op "roze teva"-jacht geweest en ja hoor!
    deze heb ik dus net besteld.. toch wel echt heel leuk

verder... waarschijnlijk per 1 augustus weer aan het werk!!

dus de wereld komt hier weer een beetje bij elkaar zo :)

13. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab....Oh wat een rotsituatie met je opa zeg:(:(:(
    Hopelijk valt t allemaal mee en hoeft hij alleen te herstellen van de breuk. Wanneer is er meer bekend??
    Snapt je oma het een beetje??

Over je zwangerschap: Niet gelijk al te druk maken!!!! Het kan van alles zijn. Morgen krijg jij t mooiste verjaardagscadeau wat je je wensen kan!!

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ pris: nee mijn oma weet van niks. Ze onthoud toch niks meer en dan bestaat er de kans dat ze zich alleen onrustig gaat gedragen, omdat ze dan "voelt" dat er iets mis is...

Wanneer er meer duidelijk is, is niet bekend...

@ saskia: ja er zijn niet echt leuke schoenen in die maat, of ze zijn al weg.

15. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Alles gaat heel goed met Milan ( en de andere kids) Ze hebben nu inderdaad vakantie, maar de oudsten zijn logeren, de een bij de ene oma en de ander bij de andere oma, dus lekker rustig. Milan is al een echt minimensje met driftbuien en al!! Hij is heel knuffelig en lief, maar kan ook een monster zijn hoor, dan zit er echt een kop op! Hoort er allemaal bij.

Liefs Moons

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marsab, je opa gevallen en ene plekje op de long, ik hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt en dat hij snel weer opknapt.
    Ze zullen nu wel snel verdere onderzoeken gaan doen denk ik?
    En bruinverlies, kan vanalles zijn maar ik snap je onrust en onzekerheid. Ik duim zo hard als ik kan voor je en dat je morgen een goede echo hebt. Knuf!

Uh, wie had die teva's besteld? ik heb hier in de winkel gekeken maar de kleinste maten waren al weg, heb je ze via internet?

Ik ga zo weer even liggen, ben de laatste tijd vaker dizzy, zo vreemd. Als het aanhoudt ga ik volgende week eens langs de huisarts, even bloedprikken, laag hb zou mogelijk zijn.

het kijkt me hier ineens donker, jeetje. Ben net terug van de winkel gelukkig. Even bij de aldi geweest, is zo'n vreselijke winkel hier, maar we moesten de schnitzels eens proberen zeiden vrienden van ons, dus dat gaan we doen (donderdag)

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    driftbuien? Sarah wees net naar de tv, ik zei nee, nu niet. Nou, ze werd me toch een partijtje kwaad.
    Ik h eb het idee dat wij haar soms neit zo goed begrijpen, ze komt dan naar me toe en brabbelt iets en als ik dan de verkeerde reactie geef wordt ze boos............

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    ANouk: hahah herkenbaar, hier ook hoor, iets verbieden en dan BOOS worden!!! En ik heb ook vaak dat ik heeeele verhalen hoor, maar er geen zak van snap haha.

Marsab: wat een vervelende situatie met je opa... Hopelijk blijkt het toch mee te vallen!! En bruinverlies kan idd heel goed niets te betekenen hebben, maar snap je bezorgdheid hoor. Ik duim heel hard voor een mooie echo voor je!!!

Darcy: laten we ervan uitgaan dat het gewoon goed zit hoor!!
    Niet al te vaak gaan testen... Ik duim voor je.

Saskia: leuke sandaaltjes!!! Ja lastig shoppen in die kleine maatjes he?
    Hier ook beide maatje 21 pas hihi.
    Hebben wel zomerschoentjes, maar die zijn met deze hitte ook nog erg warm. Hebben allebei iniminie-crocs gekregen, lichtblauw heel schattig om te zien. En verder had ik sandalen gekocht voor ze, die zijn echt prima om gewoon op te lopen, maar zo voor in en om het huis zijn die crocs wel heel makkelijk, moet ik zeggen, was een fijn kadootje hihi.

Pris: sterke bak koffie coming your way ;)

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    de boys zijn op het kdv en Isa en ik hebben een lekker meidendagje. Krijgt ze even lekker de onverdeelde aandacht. Hebben geshopt (leuke uitverkoopjes gescoord) en lekker geluncht en koffie gedronken in de stad, heel gezellig.
    Zo nog wat boodschapjes en de boys ophalen.

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Patries: wat fijn dat het nu zo'n stuk beter gaat met Tom!!!

Deel Deze Pagina