@marsab: he getsie, geen goed niews van je opa. Ik duim voor je voor een goede echo morgen meid!! Bruinverlies hoeft echt niets te betekenen he? @patries: wat fijn dat het beter gaat met Tom, super zeg! @noor:dat klinkt gezellig zo'n meidendagje. @pris: ben ook niet handig met die gordijnen hoor, normaal doet mjn moeder dat, maar die wilde ik nu niet vragen. Het is nog best redelijk geworden gelukkig, maar vond het niet leuk om te doen moet ik zeggen. Mijn ouders gaan nu toch een weekje op vakantie en als ze terug komen krijgt mijn moeder nieuwe onderzoeken in het ziekenhuis. Wel sneu, ze ziet er nu al tegenop. Het zijn ook niet de leukste onderzoeken natuurlijk en ze weet wat ze kan verwachten, want ze heeft ze allemaal al eens gehad. @schoenmaat: oeh, wat een kleine maatjes. Jesper heeft nu al maatje 24 en groeit hard door. Maar ja, mama ook 40/41 en papa heeft zelfs maatje 46, dus erg verwonderlijk is het niet. @praten: hier ook al zinnetjes van 3 of soms 4 woordjes, erg schattig hoor. Jesper is echt een kletskous, houdt nog geen 10 min. zijn mondje dicht, vind het echt heel lief. Gisteren zei hij ineens: momo mee paardje jeo kijken. (mijn zus heet moniek, die noemt hij momo, hij wilde met haar mee naar haar paard leo kijken) Was wel even trots hoor.
@ all: dank je voor de lieve berichtjes, ik weet dat ik gewoon moet afwachten. Maar had vandaag echt een dip-dagje. Kan steeds wel janken! @ praten: Aiden begint nu net met 2 woordjes te praten: bijv. bootje ete = broodje eten og aabei = nog een aardbei (klein fruitmonster! hihihi) Ook leert hij met de dag nieuwe woordjes, zo leuk! @ suus: knap hoor van je kleine man! Hij gaat als een speer qua taal of niet! Super joh! @ anette: wat naar dat je steeds zo duizelig bent! Misschien krijg je wel ijzertabletten oid. @ noor: wat leuk een dagje met Isa alleen! Hebben ze ook wel eens nodig, de volle aandacht. Leuk hoor!
@ Patries: Ik vergat je zeggen nog bedankt voor je sms voor de verloving-felicitaties. Enne graag gedaan van krabbeltje. Nu gaat het weer ok met Matthew na zijn dutje Ja bijna iedereen weet van onze verloving nu de foto op Hyves staat haha! Begrijpelijk dat het jou gaat irriteren als Marc niets doet. Ik haat dit ook als Jeroen lekker languit voor TV kijkt of achter de pc zit. Dat denk ik maar...ga eens wat buiten de deur doen dan kan ik lekker mn eigen gang gaan! @ Marsab: Laat je verjaardag voor morgen niet verpesten...hoop dat je morgen een positieve nieuws krijgt na de echo, en ohjeetje van je opa zeg...hoop dat het snel beter gaat met je opa. Oh bah zeg...knuffie van me!
Ga nu eten koken...gebakken krieltjes, hamburger en lekker italiaanse sla.... eet smakelijk meiden! X
Pff hebben jullie gekeken naar MJ?? Nou ik heb t niet droog gehouden hier toen Paris dat over haar papa zei.... Morgen weer aan t werk en kom ik weer reageren. Welterusten!!
Effe snel een berichtje voor Marsab, deze middag reageer ik op de rest (geen tijd nu.. ) @ Marsab: Wat naar van je opa, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen met wat er juist scheelt en ik duim héél hard dat het niet (te) erg is. I.v.m. dat bruinverlies, duim ik ook héél, héél hard voor jou dat er niets is en je deze middag een pracht van een echo krijgt! Trouwens: GELUKKIGE VERJAARDAG!!!!!!!
Marsab: Van harte gefeliciteerd!!!! Ik hoop dat je straks bij de echo je mooiste verjaarscadeau zult krijgen!! Liefs
Pris: ja hier zeker ook naar de ceremonie gekeken. Mooi. Vond Brooke Shields ook heel mooi, wow wat vertelde ze dat allemaal mooi! En ja bij de woorden van Paris hield ik het al zeker niet droog.... Darcy: hoe is het nu met je???? xxx Virginie: alweer 10 weken, hoera!!
Goeiemorgen meiden, @Marsab: Meid van harte met je verjaardag. Ik hoop dat je straks een super mooie echo hebt met een kloppend hartje. Ik duim voor je. @Virginie: Van harte alweer 10 weekjes zwanger!! @Pris: hier ook de ceremonie gezien, erg emotioneel. @all: ik kom vanmiddag nog even uitgebreidt reageren. Ga zo naar een vriendin op de koffie. Normaal zwemmen we iedere woensdag met elkaar, maar nu er een stop is vanwege zomervakantie spreken we gewoon iedere week gezamelijk af voor een kopje koffie/thee. Hopelijk kan ik tussen de buien door, want het regent hier. En ik ben niet zo gek op regen. Tot later meiden. Alvast een fijne dag. Liefs, Patries PS: en het is hier nog steeds rustig. Wel wat ongi krampjes, maar trekken steeds weer weg. Dus ze blijft nog wel ff bij mams zitten denk ik.
marsab, wil je even heel veel succes wensen voor de echo en van harte gefeliciteerd met je verjaardag. nadeel van zon vroege echo is dat ze niet persee een hartje hoeven te zien en dan heb je nog meer onzekerheid. hoop dat alles goed is en je je kindje ziet met een kloppend hartje. enne succes met je opa bloedverlies is vaak pas ernstig als het helder rood is enbruinverlies kan overal van komen schoenmaat is hier nu 23. alicia is wel erg lang en mams heeft 41en paps 45dus ja niet zo raar dus
patries, spannend zeg die laatsteloodjes. weet nog dat mobielfriek hier kwam zeggen dat ze nog nergens last van had en de volgende ochtend poste ze dat ze was bevallen haha dus het kan elke moment zomaar ineens gebeuren. succes hier gaat het nog steeds perfect met de kids, alicia vind het allemaal erg leuk en we doen nando samen in bad, leggen hem op bed etc. ze is totaal niet jaloers en deelt zelfs der nijntjes als nando huilt. wel wil ze heel de tijd der tut in zijn mondje stoppen als ie huilt en zit dan heel zielig aaaahhhhh. echt moedertje dus. de borstvoeding is helaas ver terug gelopen naar die borstonsteking. rechts komt er in totaal met 1 dag kolven net 100cc uit en links met gemak 70 per keer. ik probeer het nog op te krikken maar ga me er niet bij stressen. wil het niet lukken jammer dan, ben al begonne met bijvoeden zat niks anders op.
@ Pris: Heb de woorden van Paris (MJ) gemist want ik was bezig Matthew boekje aan het voorlezen en in bed stoppen. Helaas was Matthew vannacht van 04.00-06.00 uur wakker, bij ons gelegen, pfff...ben nu gaar op het werk. Alleen toen ik Matthew naar het KDV wegbracht, ging het prima. Totdat hij doorhad dat ik weg moest, begon hij hysterisch huilen. Hij hield me stevig vast. De leidster moest hem losmaken van mij. Het raakte me erg aan en ik heb zitten janken toen ik op weg naar mn werk reed.... @ Lovewinnie: Nando piraat-speen, geinig! Jammer van je BV...maar je hebt je best gedaan. Zolang nando maar goed eet en groeit, is het prima! @ Patries: veel plezier bij je vriendin. En wie weet heeft Lovewinnie gelijk over Mobielfreak. Het kan zo zijn dat je morgen je meisje in je armen hebt! @ Darcy: hoe is het met je nu? @ Marsab: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat de echo een goed nieuws heeft. Dat van je bruinverlies kan ook door de oude bloeding van gesprongen adertje komen. Dat had ik ook zo toen ik zwanger was van Matthew. Zeg meiden, ik ga maar weer aan het werk! Liefs X
Goedemorgen!! Marsab!!! Gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik duim voor een goede echo voor julie...ik hoop dat je even iets kan laten weten vandaag. @ Lovewinnie. Wel fijn dat Alicia niet jaloers is, kan heel irri zijn als dta wel zo is. Is die borstontsteking helemaal genezen nu?? Leuke foto's!!! @ Patries Veel plezier vanmorgen. Leuk dat jullie dat zo doen nu t vakantie is van zwemmen. ongi-krampjes = beginnende weeen hoor!!! Zal ze van t weekend al komen!!!??? Ik ben erg benieuwd naar de naam enz.... Oh snap wel dat t ook wel irri kan zijn nu Marc zoveel thuis is...ik moet zelf ook weer een beetje aan Peter ''wennen'', is nl steeds met de boot bezig geweest en nu weer veel thuis.. @ Virginie 10 weekjes!!!! Gaat zo snel alweer!!!! @ Noor jij dus ook niet drooh kunnen houden....denk dat er velen met ons zijn!!
weet iemand waar je kindermaatjes havaianas kan kopen?? En zullen die kleintjes daar al op kunnen lopen?? Een vriendin heeft ze voor haar dochtertje van 2, zijn zooooooo gaaf!! Zij heeft ze uit Amerika....Kunnen toch ook wel voor een jongentje??? @ Joyce / Noor Lijkt me gezellig !
Even snel voor marsab, Gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop ook dat je een mooie echo hebt!! Ik duim voor je! Alvast een dikke knuffel! Verder reageer ik nu even wat minder hoor meiden, gaat niet zo lekker hier, ben echt heel erg dizzy en beroerd de hele dag door mijn bloeddruk... (schijnt niet meer hoger te willen dan 100/50 na veel drukte , 'normaal' is nu 90/40 zo'n beetje, soms nog lager helaas) Vandaag is Marissa naar de opvang en doe ik dus echt even extreem rustig aan. Bye!
Hey meiden Ben net terug met het gezin, zijn even naar de markt geweest hier in het dorp - en heb bij Action en Kruidvat leuk klein speelgoed gescoord voor in het vliegtuig (Spanje, augustus.) Zojuist een nieuwe verpakking Kruidvat-tests geopend en een testje gedaan met 2e urine, nou, er staat een duidelijke streep hoor. Weet niet wat het gisteren was, maar nu test ik niet meer - die ene die ik over heb, bewaar ik wel voor mijn schoonzusje. Ik ga er vanuit dat het deze keer goed zit, voel me ook zwanger Marsab: van harte gefeliciteerd en 'many happy returns'! Ik hoop toch zo dat je zometeen goed nieuws post hier, dat je een goeie echo hebt gehad! Laat even van je horen, meis. Patries, fijn dat Tom settelt. Hij moet zijn draai nog vinden (en nu ik lees dat hij in quarantaine zit helemaal, da's niet zo vreemd, hoor!) en wie weet, zit hij binnenkort voor het raam op de grachtengordel, een beetje naar buiten te turen vanuit zijn grote herenhuis Miran, zo'n scene als met Matt op het kdv hier ook meegemaakt - ik ging vanaf school bellen naar de leidster, omdat ik bleef volschieten. Wat bleek? Ik was de straat nog niet uit, of meneer zal alweer een boekje te lezen op haar schoot Toch voelt het rot, hè? Kun je een beetje rustig aan doen op je werk, na zo'n korte nacht? Rootje, jouw bloeddruk is inderdaad erg laag. Fijn dat je vandaag heel kalm aan kunt doen, hoop dat je je straks wat beter voelt. Kun jij je werk / opdrachten goed plannen in een week? Noor, wat leuk dat je meidentijd inruimt met Isa. Ik kan me goed voorstellen hoe fijn en belangrijk dit is, zij heeft immers een tweeling onder haar die ook aandacht willen en da's toch anders met twee jochies Lekker lunchen met mama en shoppen is dan ook echt leuk voor haar! Virginie, werk jij nog steeds op het advocatenkantoor? En weten ze daar al dat je in verwachting bent? Saskia, wat lees ik nou, ga je per 1 augustus aan het werk? Wat leuk voor je! Kun je wat meer vertellen erover? Hier, of via PB? Mobielfreak is al een klein tijdje niet meer geweest hier... zou het wel goed gaan met haar... Saskia, spreek jij haar nog op MSN? Pris, heb een soort samenvatting van MJ's memorial gezien - dat meisje, arm kind. Het is al een heel mediaspektakel en ik vraag me af wat zij later (mondjesmaat?) zal leren over haar vader... zielig hoor, voor die kinderen. Waar wordt MJ nou begraven? En is die kist echt van goud, zoals op internet staat? Lovewinnie, mooie foto's weer Alicia de schrik te boven gekomen? Geen problemen meer met haar hoofdje en de speeltuin? Nando heeft trouwens een mooi, helder koppie. Prachtig ook met die speen. Bv geven is leuk en bijzonder, maar moet je niet slopen. Vind het knap hoe je dit toch maar doet en het kolven volhoudt, chapeau. Nou meiden, ga even liggen, ben (serieus!) moe en slaap 's nachts ook heel diep sinds 2 nachten. Mijn liezen steken en mijn boobies begin ik ook te voelen. Het zou toch zo leuk zijn, een brusje voor Ollie! We zeiden maandag tegen elkaar, dat dit een meisje is... Help me herinneren als het zover is