September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@marsab: gefeliciteerdm et je verjaardag!!

snel even laten weten hoe de echo was he... dat zou zomaar het mooiste kadootje kunnen zijn :)

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: fijn dus een duidelijke streep!!! :) HOERA!!!!!
    Heerlijk hoor!! Het zou super zijn een broertje of zusje voor Ollie. Dan zou het euhm een maart kindje worden???
    Ben benieuwd of jullie vermoeden uitkomt, oooh wat spannend en leuk!!!

ik ben ook al steeds aan het kijken of er nieuws is van de kant van Marsab...

Saskia: wow dat zou super zijn, per 1-8 aan de slag, hoe en wat precies??

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Lovewinnie: Mooie foto's!!! Wat lijkt Alicia groot!! En wat is Nando liefjes, zo schattig met zijn tutje! Fijn dat ze niet jaloers is en Nando zo bemoedert!

@ Pris: Ik heb maar stukjes gezien, want heb het niet zo voor MJ, maar heb het ook niet droog gehouden bij de woorden van Paris. Is toch een kind dat haar vader verliest, moet zo moeilijk zijn.

@ Rootje: Rust lekker uit hoor, zal je goed doen!

@ Patries: Veel plezier vandaag! En hopen dat die ongi-krampjes een voorteken zijn dat het niet lang meer gaat duren.
    Fijn dat er dus ook goed nieuws is van Tom, is toch wel een opluchting!
    Ik werk inderdaad nog steeds voltijds, is wel redelijk zwaar en ben kapot, zeker met de renovaties in huis én een heel druk kind bij momenten. Maar ik doe mijn werk graag en zou het eigenlijk niet kunnen/willen missen, alleen een beetje minder zou welkom zijn.

@ Miranda: :( Zooo moeilijk als je kind zo doet!! Keld doet het ook meer en meer als ik hem afzet in het kdv, of zo'n echt zielig pruillipje hebben, ziet er echt verdrietig uit dan en mama's hart breekt.. Gelukkig is hij altijd supervrolijk achteraf, is wel een troost!

@ Anoek: Misschien komt je vermoeidheid echt wel door een eventuele zwangerschap. In ieder geval, ik was de laatste tijd voor het testen héél erg moe.. ;)
    En die driftbuien, hier hetzelfde hoor. Meneertje moet dan zijn zin hebben, maar hij moet maar leren dat alles niet meteen kan.
    Af en toe zetten we hem ook in de hoek, je kan zo'n kind niet straffen, maar hij moet écht wel leren wat oké is en wat niet (bv. naar de kat schoppen. Is zijn vriendje, maar toch moet ie zo nodig af een toe schoppen..:x)

@ Noor: Ik haat Crocs, maar Keld draagt ze ook, vooral in de tuin. Erg makkelijk hé? :)
    Leuk, zo'n meidendagje.

@ Suus: Knap van Jesper dat hij dat kan! Hopelijk genieten je ouders van de vakantie, zal ze vast en zeker goed doen!

@ Saskia: Leuke sandaaltjes!!!!

Ik blijf me afvragen hoe het is met de meiden die hier niet meer komen. Hoe zou het met Sophie zijn en haar dochtertjes? Met Maart, Jessica, Han, Joepie,....?

4. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Havaianas???? hahah ik niet weten ;)

Rootje: wat naar dat je zo duizelig bent steeds, ja dat is zeker niet gek met zo'n lage bloeddruk, hopelijk snel wat beter!!

LovewinnieL leuke foto's. Hoe is het verder met Alicia? Ben je alweer met haar naar de speeltuin geweest??

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hey girls!

Bedankt voor de felicitaties!
    Nou en het hartje klopt hoor! :)
    Alleen ben ik 2 dagen minder ver dan we dachten (raar, aangezien ik precies weet wanneer ik mijn ei heb gehad)
    Maar goed, omdat het nog zooo pril is mag ik volgende week dinsdag wéér voor een echo! :D
    Ben helemaal blij hiermee!

xxx

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Darcy: Wauw, super!!! Je bent echt wel zwanger!! :D
    Ja, ik werk er nog steeds maar ze weten het nog niet. Zullen niet zo gelukkig zijn, maar dat is hun probleem. Ik hebben binnen anderhalve week verlof en dan moet ik terug bij de gyn, dus vertel ik het na de vakantie! Kijk er al naar uit.. ;)

@ Marsab: Nog geen nieuws????

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hey wat een goed nieuws!!!! GEFELICITEERD!!
    en super natuurlijk dat je volg week weer een echo krijgt!! heerlijk!!
    Geniet van dit mooie nieuws op je verjaardag!! Heerlijk!!

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Marsab: Had te vroeg gepost dus!!!
    Supernieuws, wat een mooi verjaardagscadeau!!! Nu lekker genieten!

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    OH en laat de volgende week maar goed kijken of het er echt wel 1tje is! (ipv 2 bedoel ik dan he, hihi)

10. Pris

Pris Fanatiek lid

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MARSAB!!!
    Nu is t helemaal officieel!!! Je bent zwanger en AIden wordt grote broer!!!!

11. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Noor / Marsab...Zou wel leuk zijn een tweeling erbij

@ havaianas: http://www.havaianasus.com/kids-baby-sandals/baby-brazil.html?s=9755 Zijn er in alle kleuren.

@ Rootje Oh Jeetje meid lastig dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk gaat t snel over anders is t wel een hele lange weg te gaan nog…
    Je weet waar je t voor doet…maar ja is niet altijd makkelijk dan….

@ Darcy. Jaaaaaaaaaa ook jij weer een positieve test!!
    Ben zo blij voor jullie!!!
    MJ weet ik verder ook niet, kist scheen 18.000 euro te kosten en wel van echt goud te zijn.
    Wel zielig idd voor die kids…..Echte vader of niet…Het was HUN vader.
    Lekker tukkie doen nu!!! Gewoon aan toegeven!

@ Saskia Weer aan t werk??
    Hoe wat waar???

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ Noor, ik heb er maar 1 gezien. Maar ff extra checken is nooit verkeerd he! Ze heeft er idd niet speciaal naar gezocht.
    Toch ga ik er niet vanuit hoor....

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Gefeliciteerd met het goede nieuws, Marsab :D
    Ik kwam al even kijken of je nieuws had gepost!

Wanneer na de positieve test belde jij je gyn?
    Ik vraag dit, omdat ik ook eerst via het ziekenhuis ga deze keer en dan pas naar mijn eigen vlos.

Benieuwd wanneer jij hebt gebeld en wat ze zeiden?

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: wat super dat je echt zwanger bent!!!!

@ Marsab: toch een mooie verjaardagscadeau voor jou!!!! Ik had gisteren al een krabbeltje bij je achtergelaten ;)

@ Virginie: gewoon op je werk vertellen pas NA je vakantie ;)

@ Rootje: niet zo fijn als je bloeddruk laag is. Gravitamon inslikken schijnt ook beter voor je zijn. Ik had deze ingenomen toen ik zwanger was.

Heb geen zin om te werken....

En kreeg een mail van AH (Albert Heijn) dat een fotoalbum van mn vakantie Lanzarote al klaar is, dat het morgen of overmorgen in AH komt liggen. Ik kan echter niet wachten.
    Normaal gesproken bestel ik het via webprint, maar het kan alleen tot 40 pagina's, terwijl ik veel meer leuke foto's heb, het is AH geworden, dus 74 pagina's.... :$ wel gaat het ons 65,95 euro kosten :(:$

15. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Darcy en Marsab, van harte gefeliciteerd, en nu lekker genieten!

Liefs Moons

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ pris, volgens mij loopt jouw banner 1 maand voor of niet!?

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ darcy: van harte meisie! Echt zwanger hoor! Jij moet ook je banner gaan veranderen hoor! :D
    Ik heb gebeld op de dag van mijn NOD! En toen hebben ze gelijk een afspraak voor een echo gemaakt! ;)

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@miranda: hier ook zielige blikken.. maar ze is al druk aan het spelen voor ik de deur dichtgetrokken heb gelukkig

@lovewinnie: wat lijkt alicia al groot zo zeg!

@noor: die roze sandaaltjes.. zijn van teva :)
    ik vond teva altijd maar een beetje zozo... gekke oranje zigzagjes konden mij niet zo bekoren :)
    maar deze zijn hartstikke leuk natuurlijk.

@werk: per 1/8 in rijswijk als sales binnendienst

@mobielfreak: spreek ik inderdaad af en toe nog wel op msn.. maar ze heeft er nog wel een beetje druk mee geloof ik.

@darcy & marsab: dubbel goed nieuws!! Allebei gefeliciteerd :D

verder gaat het hier zn gangetje vooral.. nog even genieten van de rust.. nog steeds af en toe moe.. dus kijk al uit naar de relatief lange reistijden.. maarja ik heb wel ongeveer alles gekregen wat ik zou willen en dat is wel heel prettig :)
    zaterdag vier ik dat ik vorig jaar 30 ben geworden.. dus allemaal duimen voor mooi weer! :)
    nu eerst maar even alvast wat op ruimen.. dan hoeft dat vrijdag/zaterdag niet meer :)

19. Pris

Pris Fanatiek lid

Hmm....ga t aanpassen ;)

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    marsab geweldig dat de echo goed was. nu duimen dat de eerste 12 weken goed verlopen (en de rest natuurlijk) dan kun je echt gaan genieten. doe je nu vast ook wel en groot geijk. de kans dat het nu nog mis gaat is al een stuk kleiner

darcy,van harte gefeliciteerd. ook al zwanger. erg leuk. weet ng dat ik het hier poste haha en ondertussen is hij alweer 3 weken oud.

alicia lijkt niet alleen groot dat is ze ook echt. een reus net als der moeder. ze heeft de lengte van een 2,5 3 jarige vergeleken met de kindjes hier uit de beurt. van de week waren we naar de peuterspeelzaal om alicia's inschrijving te bevestigen en ze viel niet eens op tussen de oudere kids. ze weegt 12,5 kilo en meet 93cm. ze zit in maat 98 alweer. hoezo een kleintje :).

buggy: gebruiken jullie hem nog. alicia heeft al ruim 6 maanden geen buggy gezien en doet alles te voet. mensen kijken me aan alsof het mishandeling is maar ze wil er gewoon niet meer in. heb nu een plankje achter op de buggy maar nee hoor madam loopt liever. geen paar meter maar gerust kilometers. niks geen mopperen, luisterd goed en is totaal niet uitgeput ofzo maar geniet er echt van. heb ik gewoon een kind wat dol is op wandelen of is dit normaal

me meisje is wakker. ga zo voor het eerst alleen met 2 kids met de auto weg. wordt even oefenen met inladen denk ik haha. normaal is paps er ook bij of ik ga te voet. wens me maar succes heb het vast nodig.

Deel Deze Pagina