September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

#13641 Pris, 8 jul 2009
    Laatst bewerkt: 8 jul 2009
  2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Whahahaha, Pris die is echt grappig (en goed gemaakt ook!)

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

Dankjewel, ik doe vandaag GEEN BAL, ben alleen maar op het forum actief en een beetje met mijn zoon aan het spelen...!

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Marsab, dank voor je reactie. Ga ik voor het weekend bellen voor een afspraak, ook i.v.m. de vakantie.
    Ik durf nog geen banner te maken, morgen mijn NOD en wil dat eerst voorbij zijn. Suf hè ;)

Lovewinnie, echt een expeditie met 2 kids, laat even weten hoe het gegaan is met de auto :)

Saskia, hoe ben je aan je baan gekomen? En hoelang moet je reizen?

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@pris: ik liet die slippertjes zien aan job en hij is helemaal verkocht!
    Vanavond even online bestellen dus. :)

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Lovewinnie: je hebt echt mazzel van Alicia. Matthew maakt nog steeds gebruik van de buggy. Soms gaat hij uit zichzelf daar zitten als ik boodschappen ga doen.
    Als hij wilt lopen, is prima, dan neem ik de buggy altijd mee. Dit omdat Matthew zo lang over doet met het lopen, en lekker weglopen of ander straat inlopen of niet naar ons willen luisteren. Paar x gewaarschuwd, zo niet, dan gaat hij de buggy in!

En ander vraag voor jullie over de luiers:
    Matthew draagt nu Pampers luiers nr 5. Ik merk al aan hem dat hij helemaal geen geduld heeft om blijven liggen. We denken erover om luiers overstappen op Pampers Easy Up (Pants, lijkt op zwemluier), dit alleen voor overdag. Als hij geplast heeft ofzo, kan ik hem makkelijk staande verschonen. Maar als hij gepoept heeft, dan moet hij maar gaan liggen. Het is 'n paar x voorgekomen dat hij de poepluier vastpakt en probeerde te smijten (gelukkig wist ik vaak op tijd voor te komen) en of zijn hand gaat gelijk naar zn billen toe, al meteen poep-hand...grrrrr.....
    Matthew is echt niet klaar voor om op pot gaan zitten, dus daar beginnen we niet eraan. We wachten nog wel mee....

7. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Ben ik toch weer even snel...

@Marsab, gefeliditeerd!!! Fijn dat er al hartactie was! En nog fijner dat je volgende week weer mag! Lekker gaan genieten nu he!

@Darcy, jij ook nogmaals gefeliciteerd en ook lekker gaan genieten!

Zo nu nog even op de bank liggen voor ik weer eten ga maken enzo!
    Tot later!

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Lekker joh!
    Binnenkort maar op koffie/thee bezoek bij me komen nu je vakantie hebt!

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ohja, mijn collega d'r 21-jarige dochter en haar vriend zijn afgelopen maandagavond in haar woning (containerwoning aan de Jonker Plantsoenweg in Zaandam [denk dat darcy en patries het wel weten waar het is] ) overgevallen zijn door 3 mannen met een pistool. Ze moesten op de grond liggen en vastgebonden. Eentje werd met een pistool bedreigd. Ze hebben de sieraden, laptop en geld meegenomen. De slachtoffers wisten daarna zichzelf bevrijden. Gelijk de polities gebeld.
    Mn collega was met ze tot 03.30 uur op het politiebureau gebleven.
    Vond het wel heftig, omdat het niet ver van mij vandaan is....
    Eng, hoor!
    Nu vooral de daders vrij rond lopen...

10. Saskia78

@pris: job gaat de havaianas bestellen :)
    wel deze: Havaianas Baby Pets
    en dan de roze met het koetje :)

11. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Miranda. Wat snel al dat je vakantie album klaar. Dan ben je lekker bij zeg….zzou ik ook wel willen!!
    Wel veel geld…maar ja afdrukken, plakkertjes kopen en een album is ook veel bij elkaar.
    Hier ook geen zin om te werken… moet nog 1,5 uur.

@ Saskia Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
    Is dat een goede verbinding met t ov?? Jij hebt geen rijbewijs toch??
    Waar bestel je dat online…..ik bestel eigenlijk alleen online bij Esprit en H&M.
    Ben altijd beetje bang dat t niet goed gaat ofzo.

@ Lovewinnie…ik zou eigenlijk niet weten hoelang Tygo is….
    Ik gebruik hier nog steeds de kinderwagen. Ben zo blij met dat ding.
    In t dorp fiets ik ook veel. Ik denk niet dat Tygo t zolang uithoudt zoals Alicia maar probeer t eigenlijk ook niet.
    Hij gaat gewoon de kar in…..
    Succes vanmiddag. Alles goedgegaan??

@ Darcy. Nog geslapen??
    Lekker rustig aan doen. Gelijk heb je!!!

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

FF snel reageren.

Marsab: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEID!
    En een kloppend hartje, wow!! :D Een mooier verjaardagscadeau bestaat er niet, super joh!!!! Alsnog van harte gefeliciteerd met je mooie echo!!!

Darcy: Ja meid, jij bent toch ook echt zwanger hoor, JOEHOE!!!
    En als ik het goed heb wordt jij ook een maartmama ;), toch?!
    Echt grappig, want vorig jaar testte ik zo rond deze tijd positief van Timo! Wat gaat de tijd toch snel ;)
    Wanneer denk je precies uitgerekend te zijn?

Probeer vanavond meer te reageren. Zit ff in dipje...
    Werk wil niet echt lukken en ben het gewoon ff helemaal zat, BLEGHH....:x

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Om eerlijk te zijn zal ik niet overstappen omdat Tygo niet zou willen liggen. Ik weet niet zo goed hoe ik t uit moet leggen maar voor mijn gevoel zal ik Tygo dan zijn zin in iets geven waar ik t niet mee eens ben. Ik ben de ''baas'' (let op dit staat tussen '';):D) en als Tygo even moet liggen voor een schone luier dan is dat even niet anders. Hij moet zich er dan maar even bij neerleggen (in dit geval letterlijk en figuurlijk:))
    Weet trouwens niet of ik t duidelijk vertel, hopelijk begrijp je me.

Wat een eng verhaal zeg van je collega :$ en dat ze nog steeds vrij rondlopen. Bah wat naar.

14. Saskia78

@pris: gewoon op de site die ik linkte
    als het goed is.. bezorgen ze binnen 1-3 dagen.. dus laat je wel weten of het is gelukt :)

en verder vandeweek besteld op slippersandshoes.com
    en... kreeg van ups een berichtje dat dat morgen bezorgd zo worden... dus dat weet ik ook binnenkort

bestel normaal ook niet zo vaak online hoor.. ik zie liever wat ik koop... en ik pas liever wat ik koop :)
    maarja.. nu dat gedoe met anne dr schoenen.. (vergeleken met de rest hier is 21 inderdaad relatief klein zag ik!) toch maar online wat besteld
    ze moet toch ergens op lopen tenslotte :)

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.427
    36.306
    113
    @marsab: dubbel gefeliciteerd meid!! Super hoor.

@darcy: jij ook nogmaals gefeliciteerd, fjn dat je er een beter gevoel over hebt.

@lopen: jesper loopt nog maar heel kleine stukjes helaas. Ik neem eigenlijk altijd de buggy mee, want anders wil hij getild worden. Aangezien meneer rond de 16 kilo weegt wordt dat me wat te gek.
    Twijfel dus ook nog steeds of ik straks een duowagen aan ga schaffen of niet.

16. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goedemorgen meiden!

@ lopen: Keld KAN heel goed stappen, lopen, rennen, maar probleem is dat meneertje 'selectief doof' is ;). Gisteren in de winkel nog, duurde niet lang, maar langer dan 2-3 minuutjes duurt het niet, dan begint hij overal rond te lopen en aan te prutsen. "Nee Keld, afblijven. Keld, bij mama blijven,.." ;) Dus, als ik langer werk heb dan 5 minuten, in de buggy, of ik word gek!!! Zo leert hij het ook niet, maar dan krijg je van die taferelen die je niet bij jezelf wilt zien! :D

@ Pris: Ik begrijp je volledig, Keld wilt ook niet blijven zitten bij het verversen, maar het MOET. Kan hem moeilijk de hele dag in een vieze luier laten lopen. Maar inderdaad, wij zijn de 'baas'! :)

@ Suus: Wauw, Jesper 16kg!! :$ Keld weegt nog maar zo'n 12kg. Hoe groot hij is, weet ik niet, volgende maand naar het CB, ben eens benieuwd.

@ Marsab: Lekker je verjaardag gevierd? Verwend geweest door je mannetjes?

@ Saskia: Wat fijn dat je terug gaat werken!

@ Miranda: Wat eng van je collega's, moet zo verschrikkelijk zijn om mee te maken!

Nu ga ik écht beginnen werken hoor! :)

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.427
    36.306
    113
    @virginie:haha, ja, ik heb een klein dikkerdje hoor.. Nou ja, klein is hij niet echt, ik denk een cm of 90 inmiddels. Wel is hij heel breed, echt heel brede schoudertjes. Hij past ook bijna niet meer in de autostoel, wel qua lengte, maar zijn schoudertjes passen er niet tussen zeg maar. Wel lastig hoor. Ook met kinderwagens ed.

18. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    wow die moet later de meiden van zich afslaan Suus!!
    Ik heb niet echt een idee hoe groot en zwaar mijn mannen nu zijn.
    Ik schat een cm of 85-86 en een kilo of 10,5 (Chris) 11,5 (Tijn)
    Klein en fijn dus hihi en schoenmaatje 21 (wel richting de 22)
    Maar een duobuggy klinkt wel erg fijn hoor!! Ze zijn toch ook nog wel klein om bijv op een buggyboard te zetten, zeker als je wat verder weg gaat!
    Ik heb de jongens ook nog best veel in de wagen.
    Vaak wandelen ze een heel eind richting de supermarkt, vlak voor we er zijn gaan ze dan in de wagen (meestal gewillig) omdat we de weg moeten oversteken. In de supermarkt waag ik me er sowieso niet aan om ze los te laten lopen. Dan gaat de een de ene kant op en de ander de andere kant. Ben bang dat er dan het een en ander aan proviand sneuvelt en mijn humeur trouwens ook haha.
    Soms beginnen ze wel te brullen onmdat ze eruit willen, maar meestal gaat het heel goed. En tja, ze moeten ook leren dat ze soms nu eenmaal concessies moeten doen. Als ze weer wat groter, lees: beter instrueerbaar zijn dan is het prima. Maar voor nu doe ik het mezelf echt niet aan om met twee kleine hooligans de supermarkt in te gaan.

Zo. Mijn eerste kopje koffie van de dag is op, heerlijk koffie verkeerd met een grote scheut opgeklopte melk én een snufje kaneel. mmmmmm.

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen mama's!

Leuke slippertjes, Saskia. Wat stoer toch eigenlijk, dat kleine spul.

Suus, jij hebt gewoon een lekkere beer als zoon, helemaal goed. Hij woog toch ook 10 pond bij de geboorte? W.b. zijn schouders - vanaf wanneer mag een kind op een stoelverhoger en uit het stoeltje? Weet jij dat?

Miran, zou de easy pants ook nog even laten voor wat ze zijn. Hier ook af en toe een drama, maar consequent NEE zeggen helpt hier wel. Onze kids moeten immers nog leren dat ze soms even geduld moeten hebben (en ja, ook met verschonen...)

Lopen doet Ollie ook graag, maar ik zet hem pertinent in zijn buggy als we de Kruidvat in gaan of een andere winkel. Alles op ooghoogte, ik herinner me een incident van enkele weken geleden, toen meneertje met foundation en andere make-up de winkel uitliep en ik stond af te rekenen... Hele rel, ik voelde me opgelaten en was uitgeput van 10 minuutjes shoppen :);)

In de super gaat Ol in de winkelwagen en geef ik de boodschappen aan, om in het karretje te doen. Helemaal goed.

Marsab, hoe was je verjaardag? En wanneer gaan jullie het grote nieuws vertellen?
    Al meer berichten over je opa?

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ben nu overigens lichtelijk aan het instorten, was vanmorgen zeer vroeg (lees: 05:40 uur) op en begin 'm te voelen ;)

Ollie begon te roepen en i.p.v. weer in slaap te vallen, werd het "drinken, drinken" en ging ik maar een flesje Pyamapap brengen. Tja, hij sliep daarna weer, maar ik niet meer!

Heb dus ontbeten, de was gedaan, meegehuppeld met de work-out op Net5 (wat saaaaaaaaaaaaaai) en mijn haar geverfd voor de bruiloft van familie a.s. zaterdag...

Gaan zo de deur uit, vanmiddag nog naar de film "Brüno" en Ollie weer naar het kdv nu. Wat een lange dag gaat dit worden, zal ergens wel in slaap gaan vallen :D

Gisteren nog op kraambezoek geweest bij het kindje van mijn vriendin, die met 42 weken thuis beviel (2 weken geleden.) Wat is dat dan weer klein :$
    Mijn man had de baby vast en keek me opeens met van die waterige oogjes aan - tja, hij vindt het geweldig dat we weer ouders gaan worden.

Heb trouwens maandag getest en een foto gemaakt van die test, op het bureaublad van mijn pc gezet met de tekst: "Zullen we samen gaan hopen op dit wondertje?" Hij schrok zich lám en was meteen blij, maar hoopt wel dat het deze keer goed blijft gaan, net als ik natuurlijk...

Deel Deze Pagina