September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    nou ik krijg de foto er niet op dus heb ik er maar 2 in mijn album gezet, werkt ook :D

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

leuke fotoos hoor han! :)

ik wilde eerst ook altijd dat mijn kindje gedoopt werd

maar sinds ik in rotterdam woon besef ik dat mijn "binding" met de kerk voornamelijk eentje was met de kerk waar ik eigeniljk altijd kwam
    en niet met de kerk in zijn algemeenheid
    dus geen doop voor anne vrees ik :)

3. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    aha leuk joh, is wel een verschil joh zuid en overschie!....

woon je hier in rotterdam allang of niet? ik namelijk tot 3 jaar terug in brabant!

4. Saskia78

ik woonde altijd 15km van amsterdam

maar het is zo moeilijk okm daar een huis te vinden...
    of het is hartstikke duur.. of je wil er eigenlijk liever niet wonen.

toen sprak ik dus een ex en goede vriend van mij.. en die vertelde dat hij ging trouwen EN dat ze gingen verhuizen
    en dat ik dus evt. wel het huis van zijn aanstaande vrouw kon kopen.
    puntje bij paaltje.. in hilligersberg, vlakbij de plassen
    55m2 dus ruim zat voor 1 persoon.
    huis van begini 1900.. begane grond met een tuin van ook zo'n 55m2 erbij...
    voor een bedrag waar je in weesp dus amper een portiekflat uit de jaren 70 kon kopen :)

dus dat maar gedaan..
    daarna job ontmoet.. die woonde in zeeland tho..
    maar al snel woonde hij min of meer bij mij
    en toen anne kwam.. tja toen werd het huis toch wat klein
    alsin.. een extra slaapkamer kon gewoon niet

en hiligersberg is ietwat duur als je groter wil wonen dan wat ik woonde zegmaar
    kan wel hoor.. ook best betaalbaar voor 2 mensen.. was het niet dat je dan de helft nog meot verbouwen.
    en gezien ik al zwanger was.. hadden we daar niet zo'n zin in ;)

dus uiteindelijk gesettled voor een nieuwbouwproject in zuid.
    bevalt prima hier overigens..
    al is dit echt stad.. in tegenstelling tot hilligersberg waar ik me nog altijd in een dorp voelde :)
    voordeel is dat ze hier al dat oude spul toch willen platgooien en vervangen door iets duurdere nieuwbouwprojecten.
    dus dan hoop "rotzooi" trekt hier als het goed is vanzelf weg
    daarbij voel ik me nou niet echt onveilig op straat.. en ga ik zelfs savonds nog alleen met anne shoarma halen om een uurtje of 9 zonder problemen.

dus tja.. het is absoluut iets heel anders... maar toch geen slechte zet geweest denk ik :)
    mocht je overigens iemand weten die dus een leuk huisje van 55m2 wil kopen.. het staat nog te koop :)

5. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @ SAskia:Wij zijn ook op zoek naar een koopwoning omdat ik nu in een flat woon maar zoals je zegt de "veilige"wijken zijn zo duur en alleen zuid en hoogvliet heb je betaalbare woningen en nog groot ook!
    Misschien moeten we niet zo moeilijk doen en er gewoon voor gaan....maar ja makkelijker gezegd dan gedaan, k heb altijd in brabant rustiggewoond en overschie is ook rustig dus is moeilijk voor mij denk ik om me aan te passen aan die drukte....

We zien het wel!

Heb je een appartement of gewoon eensgezinswoning?

6. Saskia78

mja hilligersberg is geloof 1 van de veiligste wijken
    maar dat word toch ook wel minder heb ik het idee
    en je betaalt je er blauw als je leuk wil wonen :)
    zo aan de bergse plas wonen lijkt me heerlijk.. maarja leg maar gauw een miljoen neer...
    (en das toch echt maar 1 straat bij mijn oude huis vandaan)

nu dus hier betaalbaar en toch ook mooi :)
    maar ik heb je een pbtje gestuurd met een linkje :)

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ foto, dank jullie wel voor de reactie op de foto!
    Ik vond hem ook super mooi!

@ gebruik www.imageshack.us
    1. Via bladeren een foto uit je bestand zoeken
    2. Het knopje aanvinken van resize image
    3. Klik op HOST IT! (ff wachten en je krijgt een nieuw scherm te zien)
    4. Dan ga je naar de aller laatste link (helemaal onderaan de pagina, direct link to image staat erachter)
    5. deze link selecteren en kopiëren
    6. Dan deze link plakken in je berichtje van zw. pagina
    7. Dan weer selecteren en klikken op IMG (IMG komt dan voor en achter de link te staan!)
    8. Verzenden en je afbeelding staat op zw. pagina!

SUCCES :)

@ Meeting, zal ik gewoon een datum zeggen en dan maar kijken wie er allemaal kan?

8. Saskia78

@marsab: ik heb in januari nog niet echt plannen..
    behalve de 27ste :)
    verder loopt mijn agenda nog maar tot half november dus leef je uit :)

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Zaterdag 12 of 19 januari (heb al PB dat sommigen niet kunnen op 26 januari)

PB MIJ FF!!

10. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @ Saskia: heb je pbgestuurd!

11. Ddp

Ddp Niet meer actief

Hej hallo mama’s!

Hier een druk wkendje achter de rug! Maar wel gezellig!
    Zaterdag voor het eerst Tara achtergelaten bij mn ouders.
    Moest wel wat tranen laten hoor, pfff wat moeilijk!
    Ben zelf lekker gaan shoppen met een vriendin.
    Alles was goed gegaan met mn kleine meisje bij opa en oma!

Voelde me alleen zaterdagavond kl*ten, maar verder voelde ik me eigenlijk best goed van het weekend! :D
    Vandaag haal ik de schade weer in geloof ik.....

Duimen, ik heb zo’n idee dat Tara misschien ook wel gaat duimen. Ze is sinds een weekje druk bezig om haar vuistjes in haar mondje te stoppen. Heel geweldig gaat dit nog niet, want ze zit vaak of te hoog of te laag. Zo grappig om te zien!!! Als het haar na een poos proberen nog steeds niet lukt, dan begint ze te huilen.

Mouschy, wat fijn dat Marijn het zo goed doet!!!! Lekker gevoel geeft dat als moeder he?? Je mag trots zijn op jezelf!!!

Hoe is het met Ollie, Darcy?? Nog steeds zo verkouden?? En hoe gaat het nu met de BV??

Wat een mooie foto Marsab!! Jij hebt altijd van die gave foto’s!!! Wat is trouwens een centraal punt voor ons beide als we wat gaan afspreken??? Ik heb trouwens al een hele tijd maat 2 van de luiertjes.....volgens mij hebben ze die best een tijdje om.

Lovewinnie, hoe is het met je?? Al beetje bekomen van de schrik?? En hoe voel je je? Heb je al last van kwaaltjes?

Han, wat fijn dat het allemaal zo goed verlopen is!! Mooi jurkje!! Ennuh gefeliciteerd met je nieuwe baan! Dat is nog eens leuk nieuws!!

Pomme, doe mij zo’n man!!

Dat is zeker wel snel Newlymom, misschien omdat je lichaam nog een beetje van slag is ofzo....

12. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @zoe84; denk ook dat mijn lichaam een beetje van slag is, ben ook erg moe enz......misschien komt het daardoor?

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Dag dames!
    Hoe is het hier?
    Hier een lekker weekend achter de rug. Zaterdag naar het bos geweest met de boys in de wagen en Isa lekker wandelen, daarna lekker een pannenkoek bij de boshut gegeten. Gisteren visite. En vanmorgen naar het kinderdagverblijf van Isa voor de "schoolfoto". Eerst met alle peutertjes (zoooooo schattig) daarna individueel en daarna met de mannen op de foto! Ben heel benieuwd!

Luiers: ik gebruik al tijden nummer 2 van Huggies. Vallen inderdaad wat kleiner dan bijv de pampers, maar zijn lekker smal en Chris en Tijn zijn een beetje slungelig (lees lang en slank ;)) dus dan is dat wel fijn! Vrijdagmorgen belde mijn oppas: ben je thuis, dan kom ik even wat langsbrengen! Komt ze aanzetten met twee megapakken huggies en twee pakken luierdoekjes, lief he? Echt zo'n schat!

Doorslapen: Hier al 3 nachten van 22.30 tot 4.30 en hier ben ik al heeeeel blij mee! Ze zijn nu net de 4kg voorbij dus ik denk dat ik niet mag klagen. Hoop wel dat ze tegen de tijd dat ik weer moet gaan werken nog een uurtje langer doorslapen!

Han: wat super dat je zeker bent van een baan! Schijnbaar zijn de bazen de nieuwbakken mama's goed gezind, eerst Suus en nu jij!
    Leuke foto's trouwens!

Marsab: superfoto!

Saskia: was je bij Jobs ouders op visite? Waar in ZL komt hij eigenlijk vandaan? Stefan komt ook uit Zeeland, uit Zeeuws-Vlaanderen om precies te zijn. Ja, veel "drukte" doet zo'n kleintje toch weinig goed he?

Zoe: hoop dat je je wat beter voelt.! (Shoppen kan wel helpen ;))

Lovewinnie: hoe is het nu? Ben je al naar de HA geweest?

Newlymom: oef das balen zeg! Maar idd, je lichaam is nog van slag, het zal spoedig wel weer regelmatiger worden!

14. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @Noor28: k hoop het!

Wat betreft hetdoorslapen hier: hij sliep zaterdag bijv. van half 10 tot 6 uur in de ochtend!
    En gisteren van 11 uur tot 7 uur inde ochtend,
    Hij is het nu wel gewend gelukkig!Ik hoef dus niet eens midden in de nacht op te staan maar vroeg in de ochtend! :)
    Hopen dat ie dat volhoudt!

15. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    He meiden,

ben alweer een poosje niet geweest, maar het gaat hier dan ook niet heel geweldig.

Vandaag is Jesse's papa weer voor 't eerst hele dagen aan 't werk, dus dat is al wennen en Jesse weigert overdag in zijn eigen bedje te gaan slapen. 's Nachts wil hij dit wel, maar overdag dus niet. Hij slaapt bij mij op de arm of in de buikdrager en als je hem dan in zijn bedje wilt leggen is hij wakker of wordt wakker en begint te huilen. Hij blijft 9 van de 10 keer huilen tot je hem haalt (al laat je hem 45 minuten liggen, hij blijft huilen) Dit is erg vermoeiend en ik kom nergens aan toe.
    Misschien heeft iemand tips, want ik zit er toch wel behoorlijk mee.

Gisteren is Jesse met zijn papa voor 't eerst in het grote bad geweest en dit vond hij echt zeer leuk, hij genoot zichtbaar.

Jesse slaapt helaas nog niet door. Hij gaat rond 19.00 uur naar bed, krijgt dan om 23.00 uur een fles (maak ik hem wakker) en wordt dan zelf wakker tussen 3.00 en 4.00 uur. Daarna slaapt hij nog tot 7.00-8.00 en dan is het afgelopen en wil hij alleen nog bij mij slapen.

Wij gebruiken nu mini2 van kruidvat, deze passen goed.

Groetjes Simke

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Simke: inbakeren?

17. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Simke: kan je hem ook niet troosten in zijn bedje? helpt het als je ernaast blijft staan en hem evt aanraakt bijvoorbeeld? dan kan je dat namelijk doen en dan als dat goed gaat steeds verder afbouwen. Begrijp je wat ik bedoel? De eerste tijd kom je dan nog nergens aan toe maar dan gaat hij mss wel een keer ergens slapen.
    Mss kan je proberen zijn kamer te verduisteren.

Noor: lekker dat het wandelen zo leuk was, heerlijk hoor!

Newlymom: beter in de ochtend als midden in de nacht :D

Zoe: winkelen en iets voor jezelf doen kan idd helpen!

Marsab ik ga het uitproberen :D thnx!

18. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
  19. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    jaaaaa gelukt! wat kijkt ze verliefd naar haar mobiel he!

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    wat een snoepje

Deel Deze Pagina