hoihoi Ik heb afgelopen nacht gelukkig lekker kunnen slapen, marissa heeft netjes van 8 tot half 8 geslapen. @lovewinnie, jouw meisje ook al zo goed bezig!! Marissa doet al 3 weken alle poepjes op het potje. Ze heeft wel een luier om, maar die doet ze dan zelf uit en haar broekje en onderbroekje ook. Sinds dit weekend doet ze ook regelmatig plasjes op het potje. Ook wij werken met de stickers en het werkt erg goed. Zodra ze wat gedaan heeft loopt ze meteen naar de kast op haar stickerboek te pakken en komt dan om een sticker vragen. Het is inderdaad wel vreemd als ze 's nachts eerst droog zijn. Hoewel Marissa wel vaak na haar middagdutje nog droog is. Ook heerlijk dat Nando zo veel beter is nu! Nu kun je echt van je kindjes genieten! @miranda, leuk 2 feestjes in een Wij vieren de verjaardag van Marissa de 12e, 1 dag na haar echte verjaardag. We gaan waarschijnlijk de 11e iets leuks doen, want papa is ook vrij dan. @mobielfreak, heerlijk toch zo'n boef Die van ons kan er soms ook wat van hoor! Dan zie je die oogjes gaan glimmen en dan weet je dat ze iets van plan is. @darcy, 'lekker' geshopt dus Fijne vakantie nog meid! Zo ik ga nog even wat dingetjes doen boven. Dan hoef ik geen herrie te maken als Marissa erin ligt zo. Bye!
Wow wat een reacties...hoop dat ik dat allemaal kan onthouden Allereerst iedereen bedankt voor jullie welkomstberichtjes! Ik begrijp dat jullie al vanaf de zwangerschap met elkaar kletsen, wel heel speciaal! @Miranda: schisis gaat alleen weg door operaties, ik zal het straks iets meer toelichten, en Julian is idd een heeele mooie naam hihi En hoop dat Matthew en jij gauw weer diarree-vrij zijn. Lees ook over een verlovingsfeest...wat leuk zeg, dubbel feest dus!! @darcy: oh heerlijk jij bent dus nu in Spanje op vakantie, ben jaloers hoor Ik ben vandaag weer begonnen met werken, heb 3 1/2 week vakantie gehad, dus ook niet te klagen gehad maar toch Ik zie ook dat je zwanger bent, gefeliciteerd!! Haha zie het al voor me, die grote joekels vis op ijs (dan zou mijn eetlust juist ver te zoeken zijn, alhoewel ik gek ben op vis ) @rootje: jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Gelukkig dat je misselijkheid minder wordt, was je erg misselijk? En vervelend van je slapeloze nachten! @gonzo: en nog een zwangere succes met de laatste loodjes (helemaal met dit weer!) @marsab: Oh voor jullie ook heftig hoor! Ben je super blij dat je eindelijk zwanger bent en dan gaat het mis...hoop voor jullie dat je dit keer niet zolang hoeft te wachten en dat het goed gaat! Nogmaals sterkte! En een banner.....ehhhhh tja......ga me er maar eens in verdiepen @pris: Leuke baan, en lekker die verdeling van uren, gaat Tygo dan naar de creche? @mobielfreak: ik begrijp uit je verhaal dat je alleen met je 2 kids verder wil en daarom op zoek gaat naar een ander huis? Sterkte! @virginie83: Jouw kereltje over 2,5 week alweer 2, gaat snel hé. Ik weet nog niet wat we hem gaan geven...toch binnenkort maar eens op zoek naar wat leuks @lovewinnie: Jij nog gefeliciteerd met je zoon Nando! Fijn dat het bij de fysio goed is gegaan. Zindelijkheidstraining, daar denkt Julian (en ik eigenlijk ook niet ) nog totaal niet aan, wel knap hoor dat Alicia 's morgens al droog is! Zo...ik geloof dat ik niks vergeten ben, zo ja sorry! (en aan sommige berichtjes te lezen heb ik lang nog niet iedereen "gezien"...) Zal zo een wat uitgebreider berichtje typen over ons voor de nieuwsgierigen Fijne avond!
Hoi meiden, Hier al weer een tijd niet gereageerd, maar ik weet gewoon niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Ik vind het toch wel ff wennen hoor 2 kids. Daarnaast is Marc ook nog thuis. De meesten mensen zeggen tegen mij, dat is handig kan je mooi alles samen doen. Maar heel eerlijk gezegd vind ik het maar niks. Je lijkt wel iedere dag op elkaars lip te zitten en dat geeft toch wel irritaties. Waarschijnlijk komt dat ook wel eerder doordat wij op een appartement zitten. Dus nu maar af en toe de deur uit met alleen de kids of alleen Jamie (dan ff snel tussen de voedingen door zeg maar). Ondanks dat gaat het hier wel goed. Senna is een heerlijk meisje. 's nachts komt ze meestal maar voor 1 voeding, dus dat is heerlijk. Daarnaast vraagt ze overdag wel veel aandacht. Ze huilt veel overdag, dus heb haar veel in de buikdrager, dan gaat het goed. Als ze maar lekker hobbelt, dan gaat het goed. Maar als ze haar even neerlegt, dan is het brullen geblazen. Dit herken ik echt niet van Jamie toen hij klein was. Dus nu al een meisje met een echt willetje. Verder gaat de bv heel goed. Gister heeft Marc haar voor het eerst een flesje gegeven. Ze nam het eigenlijk meteen en vanmorgen nam ze ook weer gulzig de borst. Dus helemaal goed. Met Jamie gaat het ook goed, alleen is hij nu al bijna 3 weken thuis (de gastouder is met vakantie). En hij vraagt zo veel aandacht iedere dag. Ik vind het stiekum toch wel lekker als hij vanaf volgende week weer naar de gastouder gaat. Heb ik zelf wat tijd om bij te tanken en wat voor mijzelf te doen. En natuurlijk ook ff wat aandacht aan Senna kunnen geven. Jamie is trouwens wel heel lief voor Senna, komt vaak kusjes en aaitjes aan haar geven. Heel lief dus voor zijn zusje. Alleen wel wat minder voor zijn mama. Hij luistert niet zo goed, probeert alles uit en kan soms heel boos doen, vooral tegen mij. Hij is ook wel jaloers naar Senna toe. Dan is het ook echt baby weg, baby bed en ga zo maar door. Best lastig vind ik zelf. Maar goed het hoort bij de leeftijd en ook bij het krijgen van een zusje. Ineens alle aandacht die je voor jezelf had, moeten delen is niet leuk. We proberen het maar zo veel mogelijk te negeren en hem ook af en toe alleen aandacht te geven. Door bijv. een boekje alleen met hem te lezen, rondje fietsen/lopen, koekjes/cakejes bakken, kleien/kleuren, noem maar op. En ik merk dat hij dat heel prettig vind. Dus wat meer quality time voor hemzelf doet wonderen. Zo dat was ff een update van mij kant. Vanaf volgende week zal ik wat meer tijd hebben om mee te kletsen, dan gaat jamie weer naar de gastouder. Ik zal ook nog ff snel proberen te reageren. Liefs, Patries
Nou hier een wat uitgebreidere versie van ons gezin(netje ) Wij wonen in een klein dorpje in Gelderland met z'n 6en, manlief, ik, Robin (12 jr), Luke (10 jr), Isa (7 jr) en Julian van bijna 2 Julian is dus geboren op 6 september om 4.05 uur na een thuisbevalling van 2 uur Helaas kwam de verloskundige er daarna vrij snel achter dat hij een open gehemelte heeft een schisis dus. Zijn lip is niks aan te zien, zit echt alleen inwendig, wel een heel groot gat overigens. Zij zei meteen dat we een zware tijd tegemoet gingen, met ziekenhuisbezoeken (oa in het Radboudziekenhuis te Nijmegen) en operaties en moeilijkheden met drinken enz. Dus dat was erg schrikken, ik was op dat moment zo beduusd nog door de snelle bevalling dat het allemaal niet zo tot me doordrong, maar ja nog geen 5 uur later zaten we dus al in het ziekenhuis voor de eerste onderzoeken De kraamweek verliep hectisch, maar we hadden een super kraamhulp die dus al eerder een kindje heeft gehad met een open gehemelte. Toen zij wegging werd Julian ziek en is hij voor 2 weken opgenomen vanwege dubbele oorontsteking, ontstoken oogjes, voorhoofdsholte/bijholte ontsteking. Die oorontsteking heeft hij eigenlijk gehouden tot nu toe (het rare is dat hij het alleen maar rechts heeft) Hieraan is hij ook al 3x geopereerd, hij zit bijna continue aan de ab, want zonder wil gewoon niet. Afgelopen mei is hij aan zijn gehemelte geopereerd en hebben ze het zachte gedeelte dichtgemaakt (het harde gedeelte wordt later gedaan, meestal pas rond 10 jaar) ook deze operatie is met veel moeite gegaan, want het ging na een paar dagen gigantisch mis en belandde hij dus op de ic. Daarnaast heeft hij nog mastocytose (mestcelziekte) dit weten we sinds kort, dit heeft hij sowieso in zijn huid zitten, maar het kan ook zijn dat het in zijn bloed en/of organen zit, dit hebben we 3 weken geleden laten onderzoeken en daar krijgen we als het goed is a.s. vrijdag de uitslag van. Door alles wat hij heeft en heeft gehad gaan ze nu ook kijken of dit alles misschien komt door een chromosomenafwijking of dat het ligt aan zijn immuunsysteem...sorry voor het lange verhaal, maar dan weten jullie een beetje hoe of wat Maar ondanks alles is Julian vrolijk en blijft lachen ik zal morgen even kijken of ik misschien ook een foto kan plaatsen. Verder werk ik dus 16 uur als secretaresse en kan ik gelukkig mijn tijden zelf indelen of thuiswerken, maar meestal werk ik op di en do, omdat dat ook de dagen zijn dat Julian naar de creche gaat. Hobby's (wanneer er tijd voor is ) ik lees erg graag, af en toe een film kijken en eropuit met gezin of vriendinnen. Tja dat was het wel zo'n beetje dacht ik...lang genoeg
Poe hee, wat een warmte geven ze af de rest van de week.....dat wordt verkoeling zoeken 8) @Darcy - lekker hoor op vakantie in Spanje, ben best jaloers hoor ! Kijk je uit met ijsjes? Geniet er maar lekker van. @Pris - Thijs gaat niet naar het kdv, mijn moeder paste altijd op hem, maar die is op vakantie, dus ik zorg nu alle dagen voor hem, wel zwaar af en toe, maar 't is niet anders. Ik moet idd in het ziekenhuis bevallen vanwege de ks. Leuk verhaal van Tygo, haha!! Wat bedoelde hij er eigenlijk mee @Marsab - geniet nog maar lekker van je vakantie hoor!! Ik hoop voor je dat je lekker van je gezinnetje kunt genieten en lekker helemaal uitgerust terugkomt van vakantie @Virginie - ja inderdaad is deze zwangerschap sneller gegaan dan de eerste, maar nu mag het van mij wel komen hoor, zeker nu het wat warmer wordt . Hoe gaat 't met jou? Kan je het al een beetje zien dat je zwanger bent? Hoe voel je je verder? Zo te horen is Keld ook een lekkere dreumes . Wat kunnen ze toch ontdeugend zijn he? @Lovewinnie - heb jou nog niet eens gefeliciteerd met Nando, Bij deze alsnog gefeliciteerd met je zoontje!! Wat fijn dat het nu met de fysio een stuk beter gaat, als hij continu huilt is ook niet fijn. En wat knap is Alicia al. Hier doet Thijs nog niks met zindelijkheid, behalve naar zijn pamper wijzen als hij een scheetje heeft gelaten en daar om gaan lachen, ach ja!! @Rootje - fijn dat Marissa zo lekker heeft geslapen, hebben we af en toe toch nodig he?? Gaat 't verder goed met je zwangerschap?? @Mobielfreak - Tim is ook al lekker aan 't uitproberen, volgens mij zijn alle dreumessen in die fase beland, tenminste zo lijkt het wel. Ik hoop dat je snel een huisje hebt, deze situatie is ook niet fijn. @Gibi - had ook nog nooit van schisis gehoord moet ik zeggen. Wist je dit al op voorhand (voor de geboorte?) of kunnen ze dat niet zien? Er is hier gisteren een paar huizen verder op klaarlichte dag ingebroken. Gewoon aan een doorgaande weg de onderste ruit van de voordeur ingeslagen en twee plasmaschermen, een playstation, geld en sierraden meegenomen in een tijdsbestek van niet meer dan 10 minuten. En dan te weten dat ze maar ongeveer een half uurtje niet thuis waren. Het gekke is dat mijn vader de dader met scherm heeft weg zien lopen (mijn ouders waren op visite bij mij), maar dat ging zo snel dat hij ook geen goed signalement heeft van de dader en hij natuurlijk ook niet had verwacht dat iemand dat scherm gestolen had van een paar huizen verderop. Er gebeurd hier eigenlijk nooit iets en moet zeggen dat ik het best eng vindt nu ik hoogzwanger ben en alleen met Thijs thuis ben....het zal je maar gebeuren!! Yak!! Zo ga nog even tv kijken en dan lekker een koude douche nemen, dat heb ik wel verdiend vind ik
@Miranda/Darcy: Meiden nogmaals bedankt voor jullie cadeau voor Senna. Ik vond het trouwens erg gezellig dat jullie hier waren. De jongens waren ook zo lief aan het spelen, helemaal geweldig. @Darcy: een hele fijne vakantie in Spanje. Weet niet of je mijn smsje nog had ontvangen, mss dat je toen al in Spanje zat. En de carrefour, daar heb ik 2.5jaar boodschappen moeten doen toen in in Dubai woonde. In het begin een heel doolhof, maar op een gegeven moment weet je alles te vinden. hihi 1 voordeel is wel dat ze bijna alles daar wel hebben en dat in 1 winkel. @Marsab: Meid wat fijn dat je het langzaam aan een plekje kan geven. Het doet gewoon heel veel met je lichamelijk, maar ook geestelijk. Helaas kan ik het weten. Fijn dat je nu wel heerlijk kan genieten van je gezinnetje en de rest van de familie op vakantie. Die vakantie kwam nu eigenlijk wel heel goed uit. Meid toch nog ff een dikke knuffel voor jou. O ja, je mag mijn adres hebben hoor via Miranda. @Mouschy: Meid nogmaals van harte met de geboorte van Arthur. Mooi ventje hoor. @Pris: Meid nog bedankt voor je berichtje via de hyves. En lief dat je nogmaals naar me vraagt. Leuk dat berichtje van Tygo. hihi Heerlijk hé die kids. En weer bezig met acupunctuur, ik vind het heel knap van je hoor meid. Je wilt zo graag, dus het gaat je zeker lukken. Nog bezig met touwtje springen? @Virginie: Jeetje meid alweer 14 weken zwanger. Fijn dat je je wat beter voelt. En nog maar 2.5week dan is Keld al weer 2. Wauw gaat zo snel. Jamie is helemaal gek van Cars, dus ik wil versieringen van Cars kopen. Verder nog geen ideeën. @Rootje: Balen meid dat Marissa zo beroerd heeft geslapen, gelukkig vannacht weer beter. Maar zulke gebroken nachten hakken erin. Hopelijk kan je je slaap snel weer inhalen. Mooie echo trouwens en fijn dat je minder misselijk bent. @Suus: Jeetje meid bij jou gaat het nu ook echt opschieten. Heb je al opnieuw een groeiecho gehad? En al wat meer nieuws van je mams? Ik ben erg benieuwd. @Gonzo: Welkom terug meid. En voor jou kan het dus elk moment gebeuren. Mijn meisje lag trouwens ook nog steeds niet ingedaald op donderdag en op maandagochtend ben ik toch bevallen, dus het zegt niks. Het schijnt bij een 2e vaak heel normaal te zijn dat ze niet al ingedaald zijn. Dus het kan zomaar gebeuren hoor meid. @Noor: ik wilde jou ook wat vragen, maar nu weet ik het niet meer. Komt later wel weer. @Saskia: Hoe is je eerste werkdag verlopen? @Lovewinnie: Zo te horen heb jij het dus ook druk met 2 kids. En wat gaat het goed met Nando. Fijn hoor. En Alicia wordt dus al een grote meid met plassen op de wc. Hier wel eentje die vaak op zijn potje zit, omdat hij dat wilt. Maar nog nooit 1 druppeltje in geplast hihi. Komt vanzelf wel. @Mobielfreak: Ik hoop dat je snel wat anders vind. Redt je het nu wel weer zo bij D en je schoonouders in huis? Ik dacht dat je bij hun weg was gegaan en bij een vriendin zat tot je iets anders had gevonden?? Volgens mij heb ik iets gemist. @Joyce: je leest dit nu niet, maar zo te horen hebben jullie het naar jullie zin op vakantie. Lekker genieten meid. En toen wist ik het echt niet meer..... Ik kom snel weer echt mee kletsen meiden, want ik mis jullie echt
Darcy: ooooh wat klinkt het fijn daar! Jammer dat Ollie spookte vannacht, maar ja hij moet ook acclimatiseren natuurlijk!! Hoe smaakte de paella?? Lovewinnie: wow wat fijn dat de FT al zo goed heeft geholpen op Nando's gedrag!! Hopen dat een helmpje niet nodig is, maar grote kans natuurlijk dat nu zijn voorkeurshouding wordt aangepakt dat niet nodig zal zijn! Jee wat een pittig dametje is Alicia toch al!! Niet te vergelijken met die twee van mij hoor!! Gibi: welkom!! Wat voor soort schisis heeft je zoontje? lip?kaak?gehemelte? combi? Pittig hoor, is toch wel even heel wat anders dan een gezond kindje, dat besef ik me nu wel weer even extra!! Patries; wat leuk dat je even om het hoekje komt gluren!! Lekker druk he? Wel fijn dat de nachten zo goed gaan! En je hebt groot gelijk hoor dat je je moppie lekker dichtbij je draagt, als zij het fijn vindt, lekker doen!! Virginie: jajoh Keld ook alweer bijna twee! Wat gaat het toch hard he?!?! Ik moet nodig de uitnodigingen gaan maken!! Wij doen het niet al te gek, is toch al gauw druk met mensen die hun kids meenemen. Ik maak zelf de taarten, lekker met marsepein bekleed, wil een auto- en een piraattaart gaan maken. EN verder hangt het een beetje van het weer af, hoop natuurlijk om lekker weer, dan kunnen we lekker buiten zijn!!
O ja @Gibi: Welkom meid! En wauw met z'n 6en. Zit ik te zeuren dat ik het nu al druk heb met 2 kids. *schaam me diep*
Saskia: hoe is het met je?? Suus: jij ook alweer de laatste loodjes!! Sterkte met de warmte van de komende dagen!! Gonzo: good to see you again!! ook jij sterkte met de hitte en met de laatste loodjes!! Mobielfreak: mag hopen dat je snel een eigen stekkie vindt!!
@Gibi: Jeetje meid zo te horen dus een behoorlijk heftig begin voor Julian en jullie natuurlijk. Ik vind het toch wel knap hoor als je nog tijd kan vrijmaken voor jezelf met 4kids hihi Fijn dat je je werk zelf in kan delen. @Gonzo: En ja de 2e zwangerschap gaat zeker sneller, hier ook zo beleelfd. Ik kan je ook zeker voorstellen dat het van jou nu wel mag komen, vooral met die warmte. Dat breekt je toch wel op. En schrikken hoor van die inbraken bij jullie in de straat. @Noor: Jeetje jouw boys ook alweer bijna 2. Wat gaat het snel hé. Wat leuk dat je de taarten zelf gaat maken. Ik wil ook nog steeds zo'n avond zelf taarten maken doen, maar is er nog steeds niet van gekomen. Jij had dat toch wel gedaan? Lijkt me zo leuk als je dat zelf kan. Hoe gaat het trouwens met de jongens en met Isa? Goed nu ga ik er echt vandoor.
O wat erg, ik moet mijn banner echt nodig aanpassen. Anders loop ik wel erg lang overtijd. hihi Hopelijk dat ik morgen ff tijd zie omdat te doen, want dit ziet er wel erg raar uit. Oke, nu ga ik er echt vandoor.
Marsab: heel fijn om te horen dat jehet toch zo naar de zin hebt op vakantie!! Aiden heeft het vast ook heerlijk! Lekker in het zwembad? je vroeg hoe ik het vind dat mijn mannen alweer bijna twee zijn, wel, ik zal zo even een stukje uit het dagboek van mijn website quoten
Hoi Patries, Van harte gefeliciteerd met je dochter Senna (mooie naam!) Is dus nog niet eens zo heel lang geleden aan je banner te zien? Hoop dat alles goed is gegaan en logisch dat je moet wennen aan 2! Hoef je je echt niet voor te schamen En tijd voor mezelf.....die neem ik gewoon
ow Gibi ik zie dat in de tussentijd jij een bericht hebt getyot op de vorige pagina, vraag beantwoord
ik heb het even gelezen Gibi, pittig hoor meid!! Het lijkt me echt heftig! Maar goed te lezen dat het zo'n heerlijk manneke is verder!! Sterkte toch ook met het weer afwachten op de uitslagen!!
Hoi Noor, Mooie naam heeft je dochter!!! en wat leuk een tweeling, dat lijkt mij nou erg druk haha ik wilde het al typen, dat het antwoord op je vraag op de vorige pagina stond...gaat snel hier met schrijven!! Maar vind het nu al erg leuk...weer een nieuwe hobby?!
@gibi: zo meid, klinkt alsof jij het ook niet makkelijk hebt! en groot gelijk heb je hoor, tijd voor jezelf moet je af en toe gewoon nemen. @patries: over mijn moeder nog geen nieuws, vorige week maandag al naar de internist geweest, maar nog geen nieuwe uitslagen, dus nog afwachten. Heb hier inmiddels 2 groeiecho's gehad en volgens de laatste wordt het weer een groot kindje. Het lijkt me ook wel zwaar hoor, denk dat Jesper straks ook erg moet wennen dat hij de aandacht moet verdelen, lijkt me ook fijn dat hij dan een paar dagen in de week naar de creche gaat. Kan hij daar zijn energie kwijt en wij even op de kleinste concentreren. 1 voeding in de nacht is trouwens wel erg fijn! @darcyh heerlijk in Spanje, ja de carrefour is enorm he? En van die vis was ik echt over mijn nek gegaan haha. Hoe vindt Ollie het? Lekker in het zwembad aan het genieten? Sorry weet het heel even verder niet meer, ben echt een verschrikkelijke warhoofd momenteel. Heb net een beeindigingsvoorstel ontvangen van mijn werk, waarmee ik akkoord ga. De datum beeidiging is 4 januari 2010, wat dus heel goed uitkomt ivm de kinderopvangtoeslag. (toch blijft dat krom geregeld) Weet nog niet wat ik moet gaan doen tussen het einde van mijn verlof (rond 20 november) en 4 januari, want het kantoor sluit 1 oktober al, maar dat zien we nog wel. Vind het ook helemaal niet erg om lekker thuis te blijven tot dan haha. Verder weer twijfels over mijn vk. Vorige keer liep het al niet helemaal lekker en had ik zo mijn twijfels over wat ze allemaal zeiden, maar dit keer weer. Op eigen verzoek hebben ze mijn bloed geprikt op suiker, dat vonden ze niet nodig namelijk, terwijl beide gynaecologen in ht ziekenhuis er naar vroegen. Gelukkig was dit wel goed. Toch vind ik het laks omdat dit standaard schijnt te zijn na zo'n zwaar kindje. Verder staat ze lijnrecht tegenover het ziekenhuis. Na de laatste groeiecho gaf de gyn aan dat het idd weer een groot kindje zou gaan worden. De vk zei dat het wel meeviel en dat het nog ze hier in het ziekenhuis in het noorden dat vaak zeiden en dat ze dat overdreven vond. Vond ik zo'n rare reactie, ze ontkrachtte alles wat de gyn zei. Dus zat er voor mijn gevoel lekker tussen in. Heb toch besloten alleen naar de gyn te luisteren, ik moet immers ook in het ziekenhuis bevallen en op deze manier krijg ik ook niet meer vertrouwen in de vk. Volgende week woensdag weer naar gyn en donderdag naar vk, zal ik wel meer weten hopelijk. Heb eerlijk gezegd weinig zin om weer tot 42 weken door te lopen en alsnog een ks te krijgen, dan liever met 41 week bv al. Al heb ik nog altijd de voorkeur voor een natuurlijke bevalling. Sorry voor het lange verhaal dames!! Met jesper gaat het verder goed, maar hij blijft erg pittig. Volgende week gaat hij weer een paar dagen naar het kdv. Wat ik wel lekker vind eerlijk gezegd, maar daar voel ik me dan ook weer een beetje schuldig over.. Herkenbaar? Mijn man doet verder heel veel met hem, maar ja, die is nu wel gewoon aan het werk. Hij heeft maar 1 weekje vakantie gehad, de rest bewaart hij voor na de bevalling.
Halloooooooooooooo!! Ik dacht even te komen reageren maar er is zoveel geschreven (leuk leuk leuk) vandaag dat ik maar even wacht tot morgen op mijn werk Fijne avond! Welterusten en tot morgen!!!! Liefs P
@ Gibi: dank voor je felicitaties. Jeroen heeft me ten huwelijk gevraagd tijdens ons verblijf op Lanzarote in het bijzijn van onze zoon Matthew, leuk hé. Ik zie dat jij hoop pagina's beetje teruggelezen hebt om ons leren beter kennen. Vind wel knap van je. Gezellig meekletsen. Je hebt heel verhaal gezet over je zoon Julian en schsis. Heftig allemaal. Aan het buitenkant zie je niets aan hem, maar wel van binnenkant. Wel sneu dat Julian zo vaak in het zkhs is beland, zo zielig, zeg. @ Suus: daar is dit topic voor om je eitje kwijt kunnen. Ik snap je wel dat je liever rond 40 weken de ks wilt ondergaan en niet overlopen. Ik duim voor je dat je eerder de ks mag krijgen. Even doorbijten. @ Rootje: heerlijk dat je eindelijk goed geslapen hebt. Hopelijk de komende nachten ook ondanks het tropich weer die eraan komt. @ Patries: wat leuk dat je komt reageren. Ik begrijp je heel goed dat het soms irritant is dat Marc veel thuis zit. Je krijgt net het gevoel alsof hij niets te doen heeft...hoe zit met het zoektocht naar een nieuwe baan van hem? Begrijpelijk dat Jamie soms jaloers is op Senna en je aandacht mist, ook al doet je je best om de aandacht te verdelen. De andere kant is ook goed dat Jamie volgende week naar de gastouder gaat daar kan hij volop aandacht krijgen, jij aan Senna. Als Jamie thuiskomt is het etra leuk om hem aandacht geven. Dan is de balans weer goed, denk ik. Dat Senna erg aanhankelijk is van jou. Zal het door de snelle bevalling komen? Ja inderdaad moet je banner opnieuw aanpassen haha. Morgen ga ik weer verde rreageren...het is nu kwart over 10 's avonds. Ik ga zo naar bed en morgen zit ik net als Pris op werk, daar kan ik ook ff tussendoor verder reageren. Welterusten, Liefs, Miranda
gequote uit mijn dagboekje van de website dd 28 juli Time flies... Morgen over 4 weken is het zover, Chris en Tijn worden alweer 2!!! Kan me mijn zwangerschap, de opname, de bevalling nog zo goed herinneren! Het zien van de eerste echo, waarop we niet 1 maar 2 stevig kloppende hartjes zagen! De verrassing, verwondering, verwachting. Het steeds maar weer behalen van mijlpalen in de zwangerschap: 12 weken, 26 weken, 32 weken. Het veilige gevoel dat we in ieder geval al zover waren gekomen. De opname, voor ons totaal onverwacht, de schrik, maar tegelijkertijd de wetenschap dat het verder allemaal goed ging én dat we, mochten de mannetjes nu geboren worden, geen gekke en nare dingen hoefden te verwachten. De, toch wel, opluchting dat na drie dagen opname bleek dat de doorbloeding in de navelstreng weer helemaal normaal was. De opluchting ook dat de jongens in ieder geval niet op Hans' verjaardag geboren zouden worden. De schrik in mijn lijf toen ik merkte dat de vliezen waren gebroken. Trillend, totaal nog niet verwacht. (struisvogelpolitiek?) De totale rust toen 24 uur later de weeen langzaam op gang kwamen, de serene rust tijdens het opvangen van de weeenstorm, de verwondering toch dat na anderhalf uur bleek dat ik al bijna volledige ontsluiting had. De opluchting, verwondering, blijdschap, onvoorwaardelijke liefde toen Chris op mijn buik werd gelegd. De opluchting, verwondering, blijdschap, onvoorwaardelijke liefde toen ik ook Tijn bij me kreeg. De klus is geklaard. Euforie! De tranen van blijdschap. De totale emotie toen Isa haar broertjes voor het eerst mocht bewonderen! De eerste flesjes, de eerste dagen, naar huis! De eerste weken, de korte nachten. De zware uurtjes. De eerste keer lachen, rollen, kruipen, zitten, staan. De eerste verjaardag! En o wat is er in dit tweede levensjaar (is er écht alweer bijna een jaar voorbij sinds er voor ieder 1 kaarsje op de taart stond?) weer veel gebeurd! Het los gaan lopen, wat al snel overging in door de kamer galopperen. De eerste woordjes (het zijn er nog steeds niet veel, maar er komt schot in de zaak! ) Het springen, klimmen, van de hoogste glijbanen gaan. Het zelf eten (oh boy!) Het spelen en kleuren, bouwen en ballen. Het voor de eerste keer op de gang. Het voor de eerste keer haren knippen. Wat is er veel gebeurd! Van twee kleine dreumesjes nu echt al ondernemende, ondeugende, drukke, grappige bijna-peuters! Wat is het af en toe vreselijk druk, maar wat is het ook genieten! Twee gezonde mannetjes, en een gezonde, steeds grotere dochter: wat een zegen! Nu dus alweer bijna tijd voor twee kaarsjes op de taart! Moet me gaan voorbereiden op een feestje, alles regelen, bedenken hoe en wat. Binnenkort daarover meer nieuws!