Hello girls!! Tjee, wat is er veel geschreven sinds gisteren, moet nog even wennen hoor, dus niet zo snel Vandaag was 't goed warm zeg...poehee! Maar goed, heb maar lekker in het badje bij Thijs gelegen. Maar hier ook een dreumes die last had van de warmte en mij daarom maar ging knijpen en met alles waar hij niet aan mocht zitten ging gooien :x, hoezo uittesten... @Patries - leuk van je te horen en uiteraard nog gefeliciteerd met Senna. Hoe gaat 't allemaal? Geef je Senna bv? Lukt het je een beetje om de aandacht te verdelen? Hoe gaat 't met de nachtrust....of het ontbreken daarvan . Dus bij jouw was je meisje ook laat ingedaald. Ik zal het wel horen hoe die kleine er as maandag bij ligt....hoop wel dat hij of zij op gaat schieten hoor @Suus - ik was idd jouw smsbuddy, maar zie dat je al een nieuwe hebt. Aangezien we vorige keer ook gelijktijdig bevallen zijn is dat niet zo verkeerd denk ik . Mooie taarten trouwens...kan je er niet eentje mailen?? Enneh leuke foto's hoor!! @Saskia - fijn dat je nieuwe baan bevalt - toch altijd even afwachten he? Dus Anne was ook al van slag door het weer....gelukkig schijnt 't morgen wat koeler te worden....dat hoop ik dan maar @Marsab - leuk om te schminken, ben bang dat Thijs dan de verf opeet, aangezien hij nog steeds echt alles in zijn mond doet, hij eet ook kleurpotloden... en hoe was je film?? @Imsala - wat een verhaal weer....sterkte met alles wat komen gaat @Gibi - wat een leuke kids heb je, heb je nog tips voor moeders die er binnenkort twee hebben . Waar was je in Zeeland op vakantie, ik woon daar nl. @Noor - je hebt mij ook een brok in mijn keel gegeven met je tekst zeg....mooi hoe je dat hebt neergezet, ik ben niet zo'n schrijver. @Darcy - gelukkig wil jij mijn buddy zijn ! Ik zal je een pb sturen met mijn nr. Hoop voor je dat de misselijkheid wat afzakt. Hoe heeft Ollie geslapen?? Zo ga nog even wat doen en dan laat ik de dag voor wat het is....het is alleen geen temperatuur om te gaan slapen, maar we zullen zien!
@Noor - leuke foto's!!! En knap dat je dat in je eentje aandurft en natuurlijk fijn dat alles goed is gegaan
@gonzo: ja, idd was jouw buddy, maar omdat we weer bijna tegelijk zijn uitgerekend, leek het me wel handig om nog een buddy te hebben.
@ Gibi: denk eens aan een andere naam voor een draagbare foon.. dan weet je wel wat mijn oude naam was
@noor: leuke fotoosh oor! @gonzo: nog veel last van toeristen laatste paar dagen? volgns de kranten puilt zeeland uit... maar heel de maand augustus zijn mijn schoonouders op vakantie dus gaan we waarschijnlijk niet al te vaak die kant op
Komt ie: @ Virginie Lekker dus wel naar Frankrijk geweest!!! Fijn zeg. Wat zijn jullie aan t verbouwen?? Babykamer?? Keld is zeker de eerste op de lijst met actieve mamas die 2 wordt??? * als ik tijd heb maar weer even de lijst opzoeken* Balen he werken met dat mooie weer!! Lekkere bbq gehad???? Ja buikje is zichtbaar!! @ Darcy Ja Caarrfour die zijn echt HUGE!!!! Klinkt heerlijk om even op t strand te eten. En alweer 8,5 week zeg!!!! Oh wat klinkt t allemaal heerlijk zeg die vakantie. Erg leuk om nu te lezen hoe jullie t hebben. Niet te warm daar?? Lekker zeg met zwembad!!!! Vind Ollie t zwembad leuk??? Wel vervelend dat je zo misselijk was!! En je was droog in een half uurtje, dara is een droger niets bij. @ Lovewinnie. Oh wat heerlijk dat t nu zo goed gaat met Nando!!! Goed dat jullie naar de fysio zijn geweest en dat t zo goed geholpen heeft!! Logisch dat je niet altijd aan de sept 2007 mamas toekomt. Best druk met 2 van die kleintjes!! Jammer dat de tuin nog niet af is. Ga je t nog wel proberen voor die tijd of houd je t maar bij de noodvoorziening?? @ Miranda 2 feestjes in 1!!! Helemaal leuk. Zal een drukke boel gaan worden maar wel gezellig! Schiet het een beetje op met verbouwen??? Heeft Matthew nog last van diarree? En hou gaat t met jullie??? Ik ga altijd touwtje springen als Tygo slaapt (sávonds) en gewoon in de tuin. Tot nu toe kon dat gewoon omdat t droog was. Ja weet dan niet of het stom is omdat te vragen maar je antwoord is duidelijk!!!! Ook bbq!! Was t lekker???? @ Rootje Gelukkig ook een goede nacht gehad!!! @ Gibi Nee Tygo gaat 2 dagen naar oma. Op woensdag en vrijdag. Op maandag heeft mijn vriend (Peter) een papa dag. Werkt op deze manier super voor ons en zijn blij dat we t zo op kunnen vangen. Wat een verhaal zeg van Julian, heeft t niet makkelijk gehad dat kereltje (en jullie als gezinnetje ook niet). Maar wat een kanjer zeg!!!! Kreeg je vandaag niet een uitslag?? Een kinderloos weekend dus voor jullie. Veel plezier!!!!!! Wat een mooie kindjes heb je zeg! Leuk om te zien! @ Patries Het klinkt idd wel ideaal om deze tijd heel veel met elkaar door te brengen. Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat het irritaties met zich meebrengt. Waarschijnlijk ook omdat Marc verplicht thuis zit en niet gewoon even vakantie heeft. Wel lastig allemaal. Fijn dat t zo goed gaat met de bv. Volgende week Jamie weer naar de gastouder dan gaat t ook wel weer anders worden. Hij komt weer in zijn eigen ritme en dingetjes dan en dat zal ms wel weer te merken zijn. Gelukkig is hij wel lief voor zijn zusje!!!! Denk idd dat het aandacht vragen er een beetje bij hoort. Is voor hem ook een grote verandering zo. @ Gonzo / Suus Beetje uit te houden met de warmte??? @ Gonzo Ja dat is wel zwaar dan als Thijs de hele dag thuis is. Slaapt hij nog wel tussen de middag?? Zo eng idee zon inbraak!! Ook voor je spullen maar gewoon t lef dat ze hebben om op klaarlichte dag iemands huis in te gaan. Bah bah bah. Zijn ze wel gepakt??? Fijn he dat uitproberen pff en lekker in t bad erbij!!!! @ Suus. Jeetje wat duurt t lang met die uitslagen voor je moeder. Als je toch ook naar de gyn moet dan zal ik de vk wel een beetje links laten leggen. Met dit soort dingen is vertrouwen erg belangrijk en als dat er niet is dan werkt t denk ik niet. Misschien wel bespreekbaar maken. Hier zeiden ze toen ik zwanger was van Tygo (zowel bij de ha als in t zkh) dat ze de grootte van een kindje niet in kunnen schatten (?????) Ik ga straks taarten kijken op de site J Oh wat een leuke fotos!!! Die taart is mooi!!!!! En wat knap zeg voor een eerste taart. Wat een ondeugend mannetje zeg die kleine van jou!! Mooie trouwjurk ook. @ Noor. Jij hebt toen toch een foto geplaats hier of op Hyves?? Zag er zooooooooooo leuk uit!!!! Geweldig!!! Is dit je vrije weekend of moet je wel werken?? Kan me voorstellen dat t best een hele onderneming is zo op pad met de kids (en zeker met water erbij). Maar super geslaagd dus Leuk. Wel grappig dat ik de plek herken waar je was J WELKOM IMSALA!!!!! Wat sneu voor M zeg en wat een verhaal weer, houdt t dan nooit op??!! Hopelijk kunnen ze vandaag die vent oppakken!!! Hopelijk gaat t wat beter met M! Niet over strijk praten hier!!!! *Pris zit in de ontkenningsfase en probeert die grote mand met strijk om zolder even te vergeten** @ Marsab Als je ouders al een trampoline hebben zou ik het zelf niet doen denk ik, zo blijft het daar erg leuk voor hem. Leuke lijstje had je! Nu maar hopen dat zijn verjaardag echt gevierd kan gaan worden en dat ie niet ziek is dit jaar. Leuke film? Wel erg jammer dat je nu niet mag zwemmen zeg, van t weekend weer nar huis??? @ Saskia Primark zit in Alexandrium, is dat ver voor jullie?? Goed te horen dat t goed gaat met je nieuwe baan. Wel pittig dat je volgende week er gelijk alleen voor staat. Leuk he dat spelen met andere kindjes en contacten inde speeltuin. Ik vind t zo leuk om mee te spelen in de speeltuin ga ik achter Tygo aanrennen en ligt ie helemaal in een deuk Toch zie ik om me heen dat veel mamas dat niet doen. @ Joyce ben je alweer in t land of niet??? Ik hoop dat als je terugkomt er een brief op de mat ligt dat je langs mag komen voor een gesprek!!! Gisteren leuke dag gehad. s Morgens vooral veel boodschappen gedaan voor de bbq. Alles op de fiets wat ook wel weer een uitdaging was. Gisterenmiddag lekker op mijn ligstoel gelegen in de tuin. Echt t was zo lekker, boekje erbij, af en toe ff verfrissing zoeken bij de tuinslang, even in slaap vallen...leek net vakantie hihi. Tygo heeft drie uur geslapen dus had echt ff tijd voor mezelf. Ook nog visite gehad en Tygo heeft weer lekker in t badje gespeeld. s Avonds heerlijk aan t bbq-en geweest met mijn vader en moeder, Heerlijk gegeten en t was erg gezellig!! Tot straks!
@ Imsala: wat akelig zeg...wel sneu voor de kleine.... @ Gibi: wat prachtgezin heb je, wat is Julian 'n kanjer om te zien. Hij zweeft idd mooi in de lucht! @ Suus: dank voor je pb en merk je sms in de loop van de tijd wel @ Saskia: ook dank voor je pb Ga nu pagina 1444 lezen...
@ Suus: wat een mooie taartfoto's!! Jesper droeg een romper met lange mouw bij zn 1ste verjaardag. Dat heeft Matthew ook, voor het bij slapen gaan.... @ Noor: zal je genoemde site kijken...waar haal ik de tijd vandaan om een taart bakken...moet echt 'n x doen dat is echt leuk, vooral lekker de geur uit de oven...hhmm...
@ Suus: wat een mooie trouwfoto, zeg!!! @ Noor: je foto's had ik al tevoren op Hyves gezien, echt leuk, vooral isa in de lucht!
@miranda: haha, ja die heeft jesper ook voor het slapen gaan, hij kwam toen ook net uit bed en mijn man zou hem aankleden... @pris: eerlijk gezegd vind ik het een beetje te warm. Gisteren naar Ikea geweest, lekkere airco. Normaal ben ik gek op warmte en bij jesper vond ik het ook heerlijk, maar nu even niet.
@ Virginie: je buikje is zichtbaar!! @ Pris: Ik van Hyves naar september mama's 2007, en jij andersom haha! Matthew heeft gisteren nog wel wat diarree, want hij was eergisteren op het KDV geweest.... De verbouwing vindt volgend weekend plaats want Jeroen moet morgen werken en volgende week zaterdag is hij vrij. Hij denikt erover volgende week vrijdag vrij nemen, dan labnge weekend voor de verbouwing. Vanavond gaan we naar Hornbach om marmern tegels op te halen...voor de keuken en open haard! Ja bbq was lekekr! Strijken???? Wasda????? Bij mij liggen de strijkijzer en strijkplank onder de stof.....bijna niet meer te gebruiken... Heerlijk dat jij gisteren een relaxte dag hebt gehad met Tygo in de tuin. Bij ons nu schijnt de zon nauwelijks....het zal vanmiddag gaan onweren denk ik.... Ik ruik Matthew's poep nu....hoop dat het niet weer diarree is.... Tozzzo!!!! xxx
Hier ff 'n update: Matthew heeft eindelijk wat 'n stevigere ontlasting....het zal volle melk bij hem wel geholpen zijn ipv halfvolle melk, maar ik kijk nog paar dagen tot aan maandag a.s. (maandag gaat ie naar het KDV)...
@miranda: anders kun je ook een paar dagen slappe thee geven ipv melk, is ook goed bij diarree. enne strijken? dat doe ik niet hoor! alleen straks even de babylakentjes en that's it. Moet ik eerst mijn strijkijzer weer opzoeken.
@ Strijken. Oh hier wel regelmatig hoor. Vooral shirts voor Peter , broeken enz. Lang niet alles, meeste dingen van mij zijn strech en valt wel weer netjes als ik t aantrek. Maar t is geen hobby ofzo. @ Miranda. pff ja de tijd om een taart te maken....maar als Noor t kan moet t bij ons ook lukken hihi!! Veel werk dus voor de boeg. Doet Jeroen alles zelf?? Met een dag extra vrij kan hij lekker veel doen. Gelukkig gaat t iets beter bij Matthew! @ Suus Kan me goed voorstellen dat t TE warm is nu. Lekker de schaduw opzoeken met je voeten in een emmer water Leuk ikea!! Goed geslaagd??? Hier ook al minder zon nu. Zal vanmiddag wel gaan regenen met onweer.