@pris mja weet ik nog niet meeste mensen zakken toch de eerste keer en dan moet ik 300x iets vertellen waar ik onwijs van baall
Goeiemorgen meiden, Hier ben ik dan eindelijk weer. Ik heb Jamie vanmorgen naar de oppas gebracht, dus het is hier weer wat rustiger in huis. Jamie had vandaag een traktatie mee naar de oppas. We hebben gister caketjes gebakken en die heb ik met prinsessenglazuur en wit/roze muisjes versierd. Jamie heeft ze vanmorgen op een blad met ballonnen en een kaartje: HOERA! Mijn zusje Senna is geboren op 13-07-09. xxx Jamie: meegenomen naar de oppas. Daar mag hij ze uitdelen aan de andere kids. De oppas vond de caketjes geweldig en de kids ook. Dus ze gingen meteen drinken maken en de caketjes opeten. Dus ik heb Jamie na 4 weken weer met een gerust hart kunnen achterlaten. Hij had het nl veels te druk met z'n caketjes. Senna slaapt nu al 4 dagen van 23-24uur tot 6.00uur. Dus ze komt niet meer voor een voeding 's nachts. Zo gek. Bij Jamie heeft het wel ruim een half jaar geduurd voordat hij door sliep. Doordat mijn ()() bijna ontploffen 's ochtends kolf ik ze na de 1ste voeding af, dus ik begin al een aardig reserve op te bouwen in de vriezer. Verder heeft Senna wel heel veel last van krampjes. Gister overdag heeft ze heel veel gehuild en ik heb wel ruim 10 luiers moeten verschonen, ze bleef maar poepen. Niet normaal. Hopelijk zijn de krampjes snel over. Ik vind het zo zielig als ze daar zo veel last van hebben. Voor de rest is het een heerlijke meid. Ze is vandaag alweer 4 weken oud. Het gaat zo hard. Ze is al zo hard gegroeid en wordt al een echt wijs dametje. Heerlijk gewoon. Met mij verder ook alles goed. Ik voel me stukken beter, vooral door de goede nachten. Verder ben ik wel heel druk in mijzelf ik wil zo veel nog doen tijdens mijn verlof. En ik zit vandaag precies op de helft van mijn verlof. Het gaat zo snel. Ik wil er zo graag van genieten, maar heel eerlijk gezegd doe ik dat wat minder. En dat heeft vooral te maken dat Marc thuis is. Het liefst zit hij de hele dag achter de computer, spelletje spelen. Of net als nu, omdat hij niet achter de computer kan, zit hij tv te kijken. Ik kan me er zo aan irriteren, omdat ik vind dat er genoeg te doen is in huis. Maar helaas Marc ziet dat gewoon niet, zoals volgens mij de meeste mannen. Nu probeer ik maar af en toe een ommetje te maken met de kids en probeer ik zelf met vriendinnen af te spreken, zodat ik er even uit ben en me niet hoef te irriteren aan hem. Sorry als ik zo slecht klink over hem, hij is echt wel heel lief, maar soms...... Goed ik ga verder niet meer klagen. Het gaat verder namelijk wel heel erg goed. Met mij, met Marc en met de kids. Nu alleen nog tussen Marc en mij Maar dat gaat ook zeker goed komen. Die hormonen razen ook nog hevig door mijn lijf, ben erg snel geirriteerd, dus ja ik ben nog steeds aan het ontzwangeren. Het gaat zeker goed komen. Ik moet nog heel veel pagina's terug lezen, maar dat ga ik vanmiddag doen. En dan zal ik ook eindelijk mijn banner aanpassen en wat foto's van de kids plaatsen. Meiden tot vanmiddag. Liefs, Patries xxx
Heej Patries, tja mannen...... haha, je ziet mijn verhaaltje nog wel als je terug leest. Komt helemaal goed meid. Het ontzwangeren is qua humeur volgens mij nog erger dan het zwangeren, daarbij moeten jullie weer wennen aan de nieuwe situatie, aan jullie meisje, hoe ze is en weer een nieuwe plek vinden. Lijkt me best lastig. FIjn dat Senna doorslaapt, kom je zelf ook meer aan je rust toe. Je banner is een beetje overtijd, haha
@ Anoek Veel plezier in Venray. Gelukkig niet de hele dag hoofdpijn gehad, allen s morgens een paar uurtjes. Lekker toch dat jullie al helemaal de naam weten, ook geen twijfel meer.!! @ Saskia. Das ook wel weer waar, kan je weer een aantal keer vertelklen dat je bent gezakt..... @ Patries. T zal best wel lekker zijn nu Jamie weer naar de oppas is. Leuk dat je een traktatie hebt gemaakt. Hoeveel andere kindjes gaan er ook naar de gastouder?? Ik kan me het zo goed voorstellen dat je je aan heb irriteerd Volgens mij is t zelfs bewezen dat mannen dat soort dingen minder vaak zien (maar t zal me niets verbazen als een man dat onderzoek heeft gedaan) Ik zeg regelmatig: Wil je dit doen OF doe je dat. Dan moet ie wel een beetje kiezen. Hoop dat t wel bespreekbaar is!! Fijn dat ze een beetje doorslaapt, logisch dat je je daardoor beter voelt!! Erg sneu die krampjes Tot vanmiddag!!
Goeiemorgen meiden. Matthew sliep vannacht bij ons. Hij zal wel een rare droom hebben. Gelukkig sliepen we alle 3 goed! Ja nog steeds last van diaree, maar hij is nog steeds levendig en speels, vrolijk. Hij drinkt genoeg, een vette plasluier! Vanmorgen heeft hij heel boterham gegeten. @ Saskia: Omdat Matthew in het vliegtuig heeft gezeten/gevlogen. Sindsdien wees hij elk vliegtuig aan als ie aankomt vliegen. Wat leuk verhaal over de molen! Hoe gaat het nu met Job eigenlijk? @ Pris: ik kan me goed voorstellen dat jij het helemaal niet prettig vindt om Tygo aan te zien hoe hij op de grond bonkt. Matthew deed dat ook vroeger. Ik heb hem duidelijk gezegd dat hij niet mag bonken, maar wel lekker boos worden op een andere manier. Dat heeft dus gewerkt. Als hij boos wordt of niet zin krijgt, gaat hij heel hard huilen of op de grond gaan liggen, verder niets. Is je hoofdpijn over? Of moet je ongesteld worden? @ Anoek: Hoezo saai? Ben juist benieuwd naar een naam als er tweede zich gaat aankondigen en een geboortekaart! En wat voor t-shirts ga je dan kopen in Venray (ja dat is heel Limburgs?). Veel plezier shoppen daar! @ Saskia: je zou het toch niet gaan verklappen wanneer je gaat afrijden! @ Patries: wat leuk dat jij samen met Jamie een cakes hebt gebakken (waar haal je de tijd vandaan met Senna erbij!). Heeft Jamie niet gehuild toen je hem achterliet bij de oppas? Arme Senna dat zij zoveel moest poepen. Ik wist niet dat er afgekolvde melk in de vriezer mocht. Er werd mij verteld dat het niet mocht??? Je hebt toch niet de gekruide voedsel gegeten waardoor Senna last van krampjes heeft? Begrijpelijk dat het jou irriteert over Marc. Je doet niet negatief over hem, maar je eitje gewoon kwijt. Je mist gewoon om weer ff alleen-zijn (dan wel met Senna) in huis. Snap ik ook wel. Ook denk ik dat je misschien irriteert wanneer er bezoekjes bij je komen gaat Marc toch achter de pc zitten. Je bent dan niet de enige. Jeroen doet hetzelfde. Ook al zijn we thuis en genoeg te doen hebben, zit Jeroen gewoon lekker achter de pc. Als ik ff achter de pc zit, gaat ie TV kijken. Hij kan net zo goed om met Matthew spelen of wat dan ook. Daardoor gaat Matthew steeds meer aan mij hangen omdat ik wel de aandacht aan hem geef tussendoor. Ik praat ook niet slecht over Jeroen, maar toch .dan vraag ik hem of hij dat of dit even wilt doen, dat doet hij wel. Maar uit zichzelf doet hij niet. Ik moet hem dan wel een zetje geven. En hoe zit het dan met de zoektocht van een baan voor Marc????? @ Joyce: nu al thuis??? En wat is het geworden van je nieuwe baan? @ Darcy: ik denk dat jij al aan het afkicken bent hier op de pc .laat je je ff wat horen of het alles goed met jullie zijn daar??? Ik ga maar weer verder aan het werk . Liefs, Miranda
welk programma gebruiken jullie om fotos te plaatsen hier? ik deed het altijd met imageshack maar die is niet goed meer en doet niks.nu gebruik ik fotobucket maar kan hier dan alleen een link plaatsen en geen foto wie kan me helpen
@ Lovewinnie: Ik upload niet via een andere site maar echtstreeks vanaf me laptoppie, bij overige optie als je een bericht typt kan je bestanden toevoegen via de beheer bijlagen knop
o ben echt blond he. weet je dat ik die regel al 100x bekeken heb want dacht al dat er z'n optie opzat. weet ik veel dat ze die optie zo goed verstoppen haha
even inbreken hoor... aangezien jullie kindjes op het punt staan om 2 te worden.... Ik heb nog een heel leuk shirtje gemaakt voor de 2e verjaardag van Sam. Iemand van jullie die het misschien wil overnemen, pb dan Groetjes, Marloes, die nu weer braaf terug gaat naar de juli (en juni) mama's
Hallo allemaal!!! Goed weekend gehad?? @ Lovewinnie: Mooie foto van Nando, hij heeft blijkbaar bruine ogen? Knap van Alicia's tutje! @ Miranda: Gelukkig blijft hij speels en at hij een boterham. Blijft wel érg lang, de diaree.. Hihi, leuke foto's!! Keld is momenteel ook gek van vliegtuigen én van tractors, dan is hij helemaal blij.. @ Saskia: Alweer een leuk verhaaltje! @ Anoek: De tijd gaat écht te snel hoor. Maar ik vind dat Sara er ook al zo groot uitziet! Mooie foto's trouwens. En leuk toch, dat jullie al een naam hebben en geboortekaartje gekozen, een zorg minder! Hier nog niets, ik denk dat het moeilijk zal worden en we wachten tot we weten wat het word! @ Pris: Ik snap heel goed dat je daar niet tegen kan, je vindt dat heel erg om ze dat te zien doen. Hier doet hij dat voorlopig nog niet, maar hij kan hem écht heel kwaad maken. Ik ben benieuwd naar de foto's!!! @ Patries: Wat fijn dat het zo goed gaat met Senna! Je voelt je meteen beter dan hé? En leuk, cakejes bakken met Jamie, nu heb je toch iets meer rust, is wel lekker. Nu Marc nog. Ik begrijp je frustraties hoor, je snapt niet da ze dat niet zien en toch is het echt zo. Maar ik mag momenteel niet klagen, mijn mannetje helpt erg goed mee. @ Marsab: Wat een mooie foto's! En wat ben je dun én gespierd, mooi! Hoe is het met jou ondertussen? @ Suus: Wat zielig van Jesper!! Hoe gaat het nu met hem? @ Gonzo: Relaxen is wel belangrijk natuurlijk, zeker nu! Ik zet Keld in de hoek als hij stout geweest is, en het werkt ook! @ Simke: Je mag terecht trots zijn hoor, wat knap!
haihai meiden beetje druk met werken dus niet helemaal bij, maar kom wel even snel buurten. Wat een leuke foto's allemaal zeg!! Saskia schatiig Anne bij de molen! Geinig dat ze dat dat zo leuk vond!! Job weer opgeknapt? Miranda leuke plaatjes van je mannetje, stoer binkie hoor met zijn zwaard!! Anouk Wat een snoepje is het toch! Heerlijk die krulletjes en kanp al zelf zwemmen hoor!! Marsab ook superfoto's, heb ook op je hyves gekeken, wat een lekekr mannetjes is Aiden toch ook!! Heerlijk genoten!! Lovewinnie: Nando wordt ook echt groot al nu hihi, maar als je m naast Alicia ziet is het echt nog een ukkie. Lief zo samen!! Pris: balen van je hoofdpijn zeg. Oh kan me zo goed voortstellen hoe vervelend het is als Tygo zo boos is. Ik kan me er hier ook vreselijk aan ergeren als er hier eentje uit zijn pannetje gaat om niets!! Patries: wat fijn dat Senna al zo goed slaapt! Jee 4 weken alweer... gaat hard! Leuk dat Jamie zo trots was op zijn cakejes!! En tja... mannen..... soms word ik er hier ook stapeldol van. Vrijdag en het weekend gewerkt en er is werkelijk waar door hem niets meer gedaan dan eens de vaatwasser uitruimen en de vuilniszak vervangen. Kom je lekker thuis in de bende die je dan ook nog eens zelf mag opruimen. Uit wraak heb ik wel alle kleertjes van de kinderen gestreken en die van mezelf, maar zijn overhemden lekker laten liggen voor hem hahaha oooh erg... Wanneer is Joyce eig terug van vakantie?? en hoe zou het inmiddels met Darcy zijn??
virginie: jij aan het werk? Groot gelijk hoor dat je de echo afwacht als je denkt moeilijk uit de namen te komen, scheelt weer hersenbreken
@ Miranda Gelukkig kunnen jullie zelf ook wel slapen als Matthew tussen julli in ligt. En balen dat hij nog steeds diarree heeft Gelukkig drinkt hij wel goed en heeft ie goede plasluiers. @ Hoofdbonken Tygo. als hij gewoon boos is had ik m lekker laten leggen en zou ie geen aandacht krijgen maar meneer heeft gewoon t hele weekend met rood / blauwe plekken op zijn voorhoofd gelopen. Weet ff niet wat hier mee te doen. Als t gebeurd in de buurt van de trap doet ie t tegen de rand van de traprede AUW!! of (en dat vind ik de allerergste) tegen de buitenhoek van een muur :x Maar ja hij heeft t een tijdje wat minder gedaan en hopelijk gaat t vanzelf weer over (maar wel zsm ajb) @ Lovewinnie Foto's gelukt!!!!! Wat wordt ie groot zeg Leuk samen!!! @ Virginie Hoe gaat t met jou?? @ Noor. Zo herkenbaar met je man in t huishouden...ms moet ik Peter zijn was ook maar eens laten leggen. En op maandag heeft Peter echt PAPA dag......en dan hoef je natuurlijk niets aan t huishouden te doen (hoewel die vanmorgen wel wat boodschapjes had gedaan) Ben je nu echt aan t werk of thuis aan t werk. Wanneer beginnen de scholen weer???
Hahaha dit is een goeie....of hij hiermee blij zal zijn @ Lovewinnie: leuke piccies van Alicia en Nando!!!
Ik heb het gegoogeld over peuterdiarree. Wat Matthew het heeft, komt het echt overeen. Als hij bloed en slijm in z'n diarree heeft dan pas de HA inschakelen, en/of als hij koorts of suf wordt ook. Alleen gisterenochtend een harde ontlasting en de rest van de middag diarree, aan gele kleur, maar vanochtend om 07.15 uur heeft hij dikke donkerbruine stevige diarree (niet dunne). Per dag verschilt het. Hoofdbonken Tygo, dat hoop ik ook echt dat het snel overgaat bij hem. Het is echt nooit leuk om te zien. Ja hier ook als Jeroen op donderdag Papa dag heeft moet ik hem echt aansporen of hij de vaatwasser wilt uitruimen, boodschappen gedaan dan meteen ook uitpakken/opruimen. Dat doet hij wel omdat ik het zeg
We hebben hier ook alle twee eentje... 2 kansen meer dan Peter (beetje flauw van me....) Ik hoef echt geen per se 27 miljoen euro winnen, wat moet ik met al deze geld daarmee???? Sorry dat ik dit zo over denk ook al kom ik iedere maand 500 euro staan Ik zou echt blij zijn als ik b.v. 5 miljoen euro win, dat vind ik echt voldoende genoeg