September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Update van deze kant.

@all: Wat zijn jullie toch lieve meiden. Iedereen even een lief woordje over Jamie zijn toekomstige operatie. Ik vind het zo lief dat iedereen zo met iedereen mee leeft en aan iedereen denkt. Geweldig gewoon.

Senna: Donderdag naar de ha geweest voor haar plekjes op gezicht. ha denkt soort van eczeem, maar kon niet precies zeggen wat voor. Hebben nu een Vasiline creme meegekregen, soort onderhoudscreme. 1-4x per dag insmeren. Helaas lijkt het iedere dag alleen maar erger te worden. Haar hele gezicht zit nu bijna onder en er zijn zelfs al wat plekjes op haar schouder en in haar nek/hals. Dus ik ga maandag wel weer bellen. Ze lijkt er overigens geen last van te hebben. Ze huilt niet veel en zit er ook niet aan. Dus ik weet het niet zo. Ik zelf had als baby zijnde ook eczeem op mijn gezicht. Bleek toen ook koemelkallergie te hebben. Dat is nu over. Dus mss toch wat opletten met wat ik eet/drink.

Jamie: Gisterochtend is Marc met Jamie naar het zkhs geweest. Eerst naar dokter voor hart/longen luisteren en wegen/meten. Jamie zag de behandeltafel en toen was het al brullen. Hij wilde helemaal niks. Terwijl bij het cb we geen problemen hebben met wegen/meten. Uiteindelijk heeft de dokter Jamie toch kunnen onderzoeken, alles was goed. Daarna bloedprikken. Ze hebben hier een speciale kinderkamer voor het bloedprikken met allerlei speelgoed. Er waren 2 dames en die hebben samen bloed afgenomen. Jamie heeft wel gehuild en probeerde zijn arm weg te trekken, maar dat was het gelukkig. Na afloop had hij een plastic horloge met een plaatje erop gekregen. Hij vond zijn horloge geweldig, maar verteld nu nog over de prik au in zijn arm.

Nu dus oproep afwachten voor dagopname en operatie.

Marc: Sollicitatie ging goed. Nu gesprek met eigenaar. Deze bleek alleen andere dingen met Marc te willen, dus dat was een beetje vreemd. Blijkt dat de eigenaar, directeur en manager (dat is zoon van de eigenaar) niet op 1 lijn zitten met wat ze precies willen met Marc. Dus welke functie hij nu zou moeten uitvoeren. Heel apart en dus wel erg verwarrend voor Marc.
    Ondanks dat ziet Marc het wel positief in, gesprek verder verliep goed. Nu is het dus afwachten. Hopelijk hebben we begin volgende week meer nieuws. Spannend dus nog.

Patries: Met mij gaat het gelukkig goed. Ben wel weer wat meer moe. Senna komt rond 3 uur nog voor een voeding en daarna weer rond 6 uur. Dus tussen die voedingen zit maar 2 uur, waardoor het voelt alsof ik nauwelijks heb geslapen die nacht. Dus heb wat opstart probleempjes 's morgens zeg maar. Marc heeft het nu af en toe te voorduren met mij. Doordat ik zo moe ben, blijf ik maar eten en dan vooral suikes. Ben een echt zoetigheid monster op het moment. Gelukkig ben ik al aardig afgevallen, nl 12kg. Maar zou nog graag 5kg eraf willen, dan zit ik op het gewicht voordat ik zwanger raakte van Senna. Maar ja ik geef nog bv, dus mag niet gaan lijnen, daarnaast is het nu bijna 5 weken geleden dat ik ben bevallen. Dus ja wat zit ik nu te zeuren. Maar ondanks dat baal ik ervan dat de laatste 5kg niet vanzelf gaan. Met Jamie was ik gewoon 10kg extra afgevallen en toen vrat ik ook echt alles wat los en vast zat. Maar dit keer dus niet helaas.
    Maar goed ik moet gewoon niet zo zeuren, als ik nou gewoon niet zo veel snoep, dan zal ik heus wel rustig wat afvallen zonder te lijnen. Maar ja ik kan er gewoon niet van afblijven. Vooral nu ik thuis ben vind ik dat moeilijk. Dan ben ik moe en dan ga ik maar wat zoetigs eten met vooral veel suiker. Ik ben maar lastig. :x

Nou genoeg gezeur van mij kant.

Nog iets leuks. Vrijdag gaan we nl voor een weekje naar Duitsland, Sauerland. Samen met mijn ouders in een huisje op een park. Zit een subtropisch zwembad, speeltjes, manege, natuurpark, restaurantje etc etc op het park dus dat moet goed komen. Gewoon even er tussen uit. Heerlijk gewoon. Dus iets om naar uit te kijken. :)

Oké ik ga er vandoor. Nog wat kleine boodschapjes halen en dan naar mijn ouders. We gaan heerlijk bbqen. Jammie :p

Meiden een fijn weekend en tot snel.

Liefs, Patries xxx

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Patries, wat heerlijk, een weekje weg!
    Arme Jamie, zie het helemaal voor me, zo´n ziekenhuis en witte jassen :(

W.b. Jennifer: ik heb haar mobiele nummer, zal haar als ik in NL ben eens een belletje geven. Maak me toch ook zorgen om haar...

Rootje, nog nieuws ondertussen? Imsala al een vaste plek toegewezen gekregen?

Miran, hoe ging het klussen vandaag, lekker opgeschoten?

Ga even douchen, zijn vandaag op een heerlijk stukje Spaans strand geweest zonder Nederlanders, lekker zwemmen en in de schaduw van palmbomen. Zit nu werkelijk onder het zand ;)

Vanmorgen na het posten hier mijn ontbijt eruit gegooid, wat was ik misselijk, ik kon wel huilen zo erg moest ik spugen, er kwam geen end an :(

Als het niet beter wordt, dan ga ik Anouk´s advies opvolgen en tegen de tijd dat ik moet gaan lesgeven aan de pillen. Zit er eigenlijk een inwerktijd op die dingen, of werken ze meteen 8)

Iedereen een fijne avond!

PS wat wordt het mooi weer in NL volgende week :$:)

3. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hier ben ik weer even....eerst eens even reageren.

@Rootje - wat goed dat je Imsala helemaal naar Arnhem hebt gebracht, je verdient absoluut een pluim!!

@Imsala - heel veel sterkte, maar wat fijn dat je nu eindelijk weg bent daar

@Suus - hoop dat je je een beetje goed blijft voelen en je bloeddruk niet teveel stijgt.

@Darcy - je had idd al een pb gestuurd, maar zag geen melding daarvan in mijn mail, dus vandaar dat ik dacht dat je nog niks gestuurd had, maar heb je nr in mijn telefoon staan 8). Enneh, ik dacht dat Darcy je echte naam was...oeps!! Ach ben zwanger, haha!! Rottig zeg die misselijkheid van jou, ik hoop dat t snel afneemt! En wel even wennen zonder de wijn, maar die tijd komt weer snel genoeg hoor!

@Hellokitty - das weer even geleden, leuk dat je ook weer meeschrijft. Enneh succes met je mond!!

@Anoek - hmmm lekker drop, ik eet het ook gewoon hoor, mijn bloeddruk is ook laag dus kan 't hebben....

@Miranda - succes met je plafond verder, hoop voor je dat 't snel klaar is

@Pris - hoe gaat 't met de uitnodiging?

@Joyce - leuk dat je vakantie zo leuk was. Nog gefeliciteerd met je tweejarige jubileum!

@Marsab - mooie uitnodiging hoor...zou willen dat ik zo crea was!

@Patries - wat raar die pukkeltjes bij Senna, is dat geen baby-acne, dat heb je toch ook? En wat zielig van Jamie dat hij geopereerd moet worden, en terecht dat hij het niet leuk vindt bij een dokter, vind er ook niks aan ;). Ben benieuwd hoe 't verder gaat met Marc zijn gesprek, maar wel verwarrend twee verschillende verhalen over de functie..hmmm! Kan me voorstellen dat de nachten vermoeiend voor je zijn...red je je voor de rest wel met Senna en Jamie? Lekker trouwens een weekje Duitsland, fijn om er even uit te zijn.

Zo...ik weet t niet meer

Hier zit ik er wel een beetje doorheen eigenlijk, van mij mag ukkie komen en zeker nu er weer zo'n warme week aankomt...daar heb ik geen zin in!! Sorry voor diegene die dat wel fijn vinden. Nou ja, we zullen maar afwachten, er zit niks anders op. A.s. dinsdag weer controle, toch weer spannend.

Fijn weekend verder!!

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy, het werkt vrij snel, ik geloof na een paar uur dat ik al verschil merkte. Ben nog wel misselijk en gammel maar red het zo wel.
    Oh ja, mijn lieve mama denkt dat het er 2 zijn omdat ik nu zo ziek ben ,haha, ze zou wel willen ja :)

5. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Even kort een berichtje van mij over Imsala. Alles gaat goed met haar en de kids.

Ze is nu een paar dagen bij mij thuis. Maandag kan ze naar een opvangplek in Hilversum.
    Ze probeert even tijd te vinden om zelf even een keer wat te plaatsen, maar we weten nog niet of dat gaat lukken.

O ja sorry als ik nog niet op pb’s gereageerd heb, ben een beetje druk geweest met alles regelen hier voor Imsala en de kids

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Gonzo: nog een week te gaan dan hoop je de kleine in je armen, spannend! :$

@ Rootje: hoe is het met je nu? Al iets van Imsala gehoord? ;)

@ Suus: Hoe voel je je nu? ;)

@ Pris: Hoe heeft Tygo 't gehad op Linnaeushof? Heb je vandaag nog lekker gewerkt? :)

@ Joyce: is er al iets over je nieuwe baan bekend? In A'dam of Haarlemmermeer? :(
    Jullie opa was meegegaan op vakantie, is van jouw kant of Dave's kant? Is er geen oma meer?

@ Patries: Heerlijk dat jullie vrijdag a.s. naar Duitsland gaan. Niet gepland maar toch erg leuk om iets naar uit te kijken. Heerlijk dat Marc een week lang niet achter de pc hoeft zitten waar je niet hoeft te ergeren ;) heerlijk genieten van de omgeving in Sauerland. Tussen 1999-2003 kwam ik heel vaak naar Sauerland, prachtomgeving!
    Als Jamie maar niet op zijn verjaardag opgeroepen wordt!!
    Vervelend dat het erger wordt bij Senna!
    Ben benieuwd wat voor functie Marc uiteindelijk zal krijgen.

@ Darcy: ik denk dat je een meisje krijgt??? Omdat je zo erg misselijk bent. Maar eigenlijk doet er niet toe. Mijn beste vriendin was tot 6e maand erg misselijk, en ze kreeg een zoontje. Het kan van alles zijn. Sterkte....en geniet nog de laatste dagen in Spanje!

De plafond zit er op, alleen 1 gipsplaat tekort :$ van de week zal er nieuwe gipsplaat erop. We waren om 10 uur begonnen en om 14.45 uur klaar, pff....en alleen moeten er nog gaatjes stoppen en naden vullen, en hopelijk komt structuurverf mooi uit. Hopelijk over 2 weken klaar. Aankomend weekend moet Jeroen werken, dan wordt niets.
    Wel zal Jeroen morgen keukenvloer en open haard gaan betegelen. Ben benieuwd.

Matthew viel pas rond half 4 in slaap op de bank, papa Jeroen ging ff motorrijden en ik snel in de woonkamer opruimen, stofzuigen en schoonmaken. Om 16 uur lag ik lekker in de zon om te lezen en tegen 17 uur douchen. Toen Jeroen thuiskwam en niet veel later werd Matthew wakker. Daarna lekker ff boodschappen doen. Bleek mijn pinpas thuis laten liggen. Jeroen smsen of hij wilde komen afrekenen. Gelukkig deed ie wel en daarna lekker bbq-en.

Slaap lekker,
    Liefs, Miranda

7. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@miran: zie hierboven :)

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    We posten allebei bijna tegelijkertijd.
    Fijn dat het goed gaat met Imsala en de kids.
    Hilversum is wel lekker dichtbij bij Imsala's roots.

Geef Imsala en kids een knufs van mij en voor jou en Marissa ook!!!
    Ik begrijp dat je druk hebt met dit alles, dat is heeel logisch!
    Maar wel ergggg lief dat je ff 't hier hebt geplaatst!

XXX

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Rootje/Imsala: wat fijn dat ze maandag naar Hilversum kan en wat ontzettend lief dat ze dit weekend bij jou mag logeren. Je verdiend echt een lintje hoor! Dikke knuf voor jullie allemaal!

Miran: Mijn vader is meegegaan op vakantie, dus de opa van Kyra en Timo ;) Mijn ouders zijn gescheiden, dus vandaar. Mijn vader is overigens 54, dus ook een 'groot' kind :D
    Wat balen dat je nu precies 1 gipsplaat tekort kom zeg :x

Patries: Heb helemaal over je heen berichtje gelezen van Jamie:), sorry! Ach, wat zielig zeg voor Jamie! Idd vooral die narcose, gossie, arm ventje! Hopelijk is het allemaal snel achter de rug. Dikke knuf voor Jamie!
    En wat vervelend die plekjes in het gezicht van Senna. Timo had het ook in het begin die plekjes in zn gezicht en nek, maar bij mij zeiden ze dat het door mn voeding kwam en hormonen die daar inzitten. Het trok allemaal vanzelf weg uiteindelijk.
    Je hebt zeker Lanette creme voorgeschreven gekregen? Is echt heerlijke creme, ik gebruik het ook heel veel.
    En kan me voorstellen dat je even wat slaap tekort komt momenteel. Probeer je 'smiddags nog wat te rusten? Ik heb dat ook nog een tijd gedaan en dat heb je ook echt nog even nodig.

Meiden, morgen meer. Ga mn bedje opzoeken.
    Truste allemaal!!!!

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mogguh...

zit aan een Wasa cracker met Gouda kaas, een combi die ik nooit eet op vakantie (lees: ´s lands wijs, ´s lands eer) - maar het is het enige dat ik binnenhoud...

Imsala dus naar Hilversum, wat fijn voor haar en de kinderen. Hopelijk een goede plek waar ze tot rust kan komen en zich kan oriënteren op de toekomst. Rootje, TOP!!!

Miran, druk aan de verbouwing dus. Wat zal het mooi worden :)

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    He rootje,
    we posten elkaar vrij na elkaar met 1 minuut :)

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: als je maar 'n beetje eet, over uurtje of 2 weer 'n beetje. Zo hou je het wat binnen...wat mij toen hielp is de fruit eten. Lekker fris en zo hielp ik tegen mijn misselijkheid.

@ Joyce: mijn ouders is ook gescheiden toen ik 3 jaar was, alleen hebben ze geen contact met elkaar waardoor ik mn vader al jaren niet meer zie. Heel af en toe wat contact. Ik heb hem voor het laatst x gezien toen hij op kraambezoek van Matthew kwam (hij was 1 week oud). En daarna kwam hij nooit meer langs en vroeg niet meer naar Matthew. Tsja....ik heb zoiets van : laat maar. Er speelde zich toen ook veel meer, dankzij de dominante vrouw van mn vaders leven.

Een fijne dag allemaal!

13. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hier ben ik ook eventjes ;)

D. is in ieder geval weer flink aan het slijmen bij me, om een nieuwe kans, wil me terug etc etc.. Hij snapt het echt niet geloof ik.. Krijg allemaal smsjes dat hij nagedacht heeft en zal stoppen met andere wijven en nog veel meer blabla waar weinig terecht van zal komen..
    Hij wil nu ineens voor me vechten, maar heb hem ook gewoon de waarheid gezegd, dat hij daar nu gewoon te laat mee is! Dat ik er klaar mee ben. Hij mag vechten van me, maar dan niet voor mij, maar voor de kinderen.
    Ik heb geen idee of ik internet zal hebben daar in Hilversum, maar zal Rootje op de hoogte houden van hoe en wat en zij zal jullie weer updaten mochten er spannende dingen gebeuren daar ;)

Meiden, bedankt dat jullie met me meeleven, jullie steun doet mij ook goed in het maken van mijn keuzes momenteel..
    Het zal een zware tijd worden en echt niet ineens van een leien dakje gaan, maar de moed en de wil is er in ieder geval..
    Terug naar D. wil ik niet meer, T. komt nu een beetje tot rust, de angst in zijn oogjes begint langzaamaan te verdwijnen heb gewoon een heel ander kind ineens.. D. begrijpt echt niet dat het nu voorbij is, die had t er al over dat hij vandaag met me af wilde spreken voor de kinderen (en waarschijnlijk om mij te paaien) en ik heb dus glashard: Nee gezegd tegen hem. Heb 'm verteld dat het nu niet in het belang van T. is om hem te zien, T. moet eerst tot rust komen. Daarna kijk ik wel (als ik ook de regels weet van Hilversum) of het in zijn belang is en ik het zelf ook wil.. Mijn angst is gewoon ook ergens dat hij me op zo'n moment paait en ik weer terug ga..
    Nu ben ik best sterk erin, maar er zal heus nog wel een moment van zwakte komen denk ik..

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ imsala: goed van je dat je eindelijk de stap hebt gezet, ik ben trots op je! En als je zwakke momenten hebt, denk dan als eerste aan je kinderen!

@ rootje: Wat ben jij een lieve schat! Dat je dit doet voor imsala! Petje af hoor!

@ joyce: super leuk dat je er weer bent! En wat leuk dat je je vader mee hebt gehad op vakantie! :D

@ patries: ach wat zielig zeg voor Jamie! Aiden is ook helemaal panisch voor de artsen door de stuip, oorontstekingen, tekenbeet etc. Hij heeft ook al steeds zoveel artsen gezien. Ja en dan is het ook vaak huilen geblazen. Geef Jamie maar een dikke knuffel van ons!
    En hopelijk trekken de plekjes bij Senna snel weg mbv die creme!
    Ze is al weer een maand...gaat snel!

@ darcy: Wat ontzettend vervelend dat je zo misselijk bent! Ik hoop dat je er snel vanaf bent hoor! Heb je al iets een buikje?

@ miranda: nou schiet nou wel mooi op dan bij jullie in huis! Echt de grote verbouwing bij jullie!? hihi Balen van die gipsplaat, zul je net zien! ;)
    Heeft de bbq gesmaakt? ;)

@ anoek: hihi, een tweeling!? Nou we zullen het volgende week weten! Ben benieuwd!

@ gonzo: meid ik hoop dat je snel mag bevallen, ik snap dat je nu niet op warm weer zit te wachten! Succes nog ff!

@ gibi: nou je mag naar school vragen hoor! hihi Ik heb er wel zin in, maar nog een paar weken vakantie had ik ook niet erg gevonden! ;)
    Nee, morgen moet ik er weer aan geloven, maar ik doe maar 2 dagen in de week. Dus de weken vliegen wel om denk ik! Op naar de herfstvakantie! hahaha :D

@ all: Met mij gaat het wel goed, ben nu van het vloeien af (af en toe nog iets bruinverlies) en we kunnen er weer voor gaan!
    Dat si wel erg fijn hoor! Heb weer ovulatietesten gekocht en ga vanaf morgen weer beginnen met tempen.

Gister een buurtfeest gehad:
    grote tent, bbq
    Een tobbedansen = opblaasglijbaan die eindigt in een waterbak. Je moet er dan met een luchtband vanaf. Erg leuk.
    Een springkussen
    ballonnenclown en een schminkclown, die later nog een kindervoorstelling deden.
    Het was erg geslaagd en het weer zat natuurlijk mee! :D

Sorry als ik je vergeten ben! :)

15. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    He meiden,

jemig wat wordt er veel geschreven. Ben 4 dagen niet wezen kijken en hup 10 bladzijdes verder.
    Ik zal zo beginnen met teruglezen, reageer dan later wel op iedereen.

Groetjes Simke

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    @patries: wat moeilijk dat jamie geopereerd gaat worden. Veel sterkte! Een kennisje haar zoontje is daar laatst ook aan geopereerd. Alles goed gegaan, alleen bijkomen uit de narcose ging daar wat vervelender. Hij vond dat wat eng.

@rootje: wat goed van je dat imsala bij jou kan blijven eventjes, super meid!

@imsala: net als wat marsab zegt, probeer bij momenten van zwakte (en die zullen er vast komen, je bent ook maar menselijk) eerst aan je kindjes te denken, helemaal als T. nu al zo opgeknapt is.

@marsab: wat fijn dat het vloeien weer over is. Succes met klussen hihi, hopelijk is het snel weer raak. Heb hier trouwens nog een paar ovutestjes liggen van matcare, mocht je er belang bij hebben moet je maar even een pbtje sturen met je adres, dan stuur ik je ze toe.

Gisteren weer voor controle geweest en wederom was de bloeddruk goed, 120/75. Dus was dat woensdag nou geweest is?
    Vreemd hoor, maar ben blij dat het goed is. Hoef pas vrijdag weer naar de vk voor controle en heb ook niet het idee dat er voor die tijd iets te gebeuren staat.

Dit kindje ligt net als jesper toen nog steeds cbibi, dus heb het vermoeden dat het weer hetzelfde zal gaan als toen, we zullen zien!

Heb er helemaal geen zin in om nog 5 week door te moeten lopen, maar ja, wat doe je eraan en het is voor een goed doel he.

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Suus, tja, we hebben er allemaal mee te maken gehad maar wat is ook alweer cbibi?????? Heb echt geen idee, ik kan met nog herinneren dat het op de kaart van de vk stond maar that's it.
    Nog 5 weekjes meid, en dan zul je je kleine wondertje eindelijk ontmoeten.

Marsab, ik duim heel hard voor je dat het snel weer raak mag zijn, dikke knuf.
    En, de uitnodigingen al helemaal klaar? Wat ben je toch ook een creabea.

Imsala, Rootje. Super dat je bij Rootje mag blijven. En al helemaal goed dat T opknapt, je ziet dan ook waar het allemaal voor is. Meid, je bent zo ontzettend sterk dat je die zwakkere momenten ook aankunt. Het feit dat je deze keuze hebt gemaakt zegt al dat je onwijs sterk bent. je komt er wel, heeft tijd nodig maar ik weet zeker dat je het allemaal weer op de rit krijgt. Knuf
    Rootje, je bent een schat!

Uhhhhhhhh...........

We hebben een grote glijbaan voor Sarah gekocht, via een soort martplaats van hier in de buurt. Van little tikes voor maar 25 euro, zag er nog prima uit. Morgen gaan we hem halen.

Misselijk, neemt hier weer iets toe, helaas, maar ja, als ik donderdag maar zie dat het hartje klopt weet ik weer waarvoor het allemaal is.

Sarah ligt nog te keten in bed, mamamamamama...papapapapapa....... en een lol dat ze heeft. Grappig vind ik dat, ze valt vanzelf in slaap. Kan zijn dat ze haar knuffel uit bed mikt en dat we die dan moeten pakken en dat is het dan ook. Vanochtend heeft ze tot 9.30 geslapen (ja, behalve van 6.15-7.00, dat was voor mij te vvroeg om op te staan).

Liefs Anette

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Imsala: erg fijn dat je iets van jezelf laat horen. En dat T. wat meer rust krijgt. Als er weer een zwakke moment komt, sluit ik me aan bij Marsab: denk eerst aan je kids. Kids heeft een stabiliteit en vertouwde/rustgevende moeder nodig! En als je terug krabbelt ben je echt helemaal terug bij af....Not done! Doe het voor je kids, maar ook vooral voorjezelf! Sterkte!!!!

@ Marsab: je hebt leuke weekend gehad. Morgen weer aan de bak! Wennen hé?

@ Suus: ja je doet het voor je ukkie, maar wat is cibi ook alweer?

@ Pris: al klaar met de koffers inpakken?

@ Anoek: vervelend dat je alweer misselijk bent. Matthew heeft ook vanochtend tot 09.00 uru geslapen :)

@ Simke: nog gelukt met alles teruglezen??? ;)

De marmeren tegels (natuurstenen, gebroken zwart en donkergrijs kleur) op de keukenvloer en bij de open haard zijn erg mooi geworden, wel moeten er nog eerst impregneren en voegen. Laat de tegels maar eerst goed hard drogen. Maar eerst wachten we op de keukentegels (hetzelfde materialen als keukenvloer, dan wel in licht beige kleur), die is nog in bestelling. Dan komt er landelijk/boeren keuken mooi over. Als de keuken helemaal klaar is, ga ik de foto's hier plaatsen van vooraf en achteraf.

Morgen weer aan de bak...pff...heb geen echt uitgerust weekend gehad....tsja....
    Slaap lekker,
    Liefs, Miranda

19. Jmr

Jmr Niet meer actief

hej mama's!!

hier ff een berichtje van mij na een druk wkend!
    zaterdag gewerkt, zaterdagaaf bbq, zondagmorgen zwemmen, zondagmiddag visite, zondagavond visite......en toen was het wkend alweer voorbij helaas!! en morgen weer werken....

heb alles al wel bijgelezen maar kom morgenaaf ff reageren!
    Duik nu zo mn bedje in als Baby te huur is afgelopen...

Trusten mama's en alvast een fijne dag voor morgen!

liefs

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    meiden ben er weinig geweest de afgelopen dagen, moest echt ff bijtanken van de periode druk druk druk op het werk. heerlijk genoten van mijn weekend dus.
    ben niet helemaal bij, sorry, komt wel weer, maar wilde toch ff snel reageren op:

Imsala: goed dat je nu op een goede plek zit. Wees sterk!!

Rootje: TOP! geen andere woorden voor.

Pris: een heel fijne vakantie alvast!!!

Deel Deze Pagina