September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

ZO te horen zit ze daar goed. In iig voor de tijd voor drie maandenHeb je nog nieuws??
    Wat goed dat jij haar zo hebt opgevangen! Top zeg!!!!

Hoe gaat t met jou??
    Zal wel druk geweest zijn opeens een loge met kids erbij en zwanger zijn.
    Hopelijk gaat t een beetje.!

2. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hier ook nog een berichtje uit Zeeland

@Rootje - fijn dat je Imsala zo goed geholpen hebt. Hou ons op de hoogte!

@Pris - fijn dat je uitnodiging klaar is. Hoe is met de oma van Peter? Opa is ook niet zo gek lang geleden overleden, toch? Hoop dat je snel opknapt en fijn dat je niet hoeft te werken en misschien even kan bijtanken

@Virginie - ook jij niet zo lekker. Drink je wel genoeg met je zwangerschap omdat je hoofdpijn hebt? Zeker met dit weer is dat wel een aanrader. Hoop dat je snel opknapt en anders gewoon weer op vakantie ;). De verjaardag van Keld is al heel dichtbij....gaat snel he?

@Darcy - doe mijn best om zsm te gaan bevallen, maar ukkie heeft nog geen zin :(....misschien heeft hij jullie aanmoediging nodig, haha!! Bijna einde vakantie, wat dat betreft met die misselijkheid is het lekkerder om in je eigen omgeving te zijn, natuurlijk wel jammer dat deze vakantie toch een beetje overschaduwd is door het misselijk zijn. Maar meid, het is voor een goed doel, al voelt dat af en toe vast niet zo!! Alvast een goede reis naar huis!

@Hellokitty - Tara wordt al een grote meid!! Wow, goed hoor dat ze al op een potje poept! Ik heb 't idee dat de meiden voorlopen op de jongens, of lijkt dat maar zo?

Vandaag weer controle gehad, maar niks bijzonders, stond zo weer buiten. Baal er wel van, want ben zo bang dat ik op Thijs zijn verjaardag nog maar net bevallen zal zijn (als 't een beetje tegenzit een ks) en daar zou ik zoooooooo van balen. Aangegeven aan de gyn. maar natuurlijk gaan ze me daar niet eerder voor inleiden en omdat ik een ks gehad heb al helemaal niet :(. Ukkie is ook nog niet ingedaald en ik moet maar geduld hebben, maar dat heb ik niet!!!
    Het vervelende is dat ik nu ook griep heb en Thijs ook sinds gisteren koorts heeft.....:x en dat met het vieze warme weer de komende dagen.....HELP!! Ik heb 't even gehad hoor meiden, sorry voor mijn geklaag!!

Ga nog wat drinken en mijn mandje in ;)

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ Darcy: welcome back! Jeetje je gaat idd als een speer met je zwangerschap Al bijna de 12 weken voorbij! Gelukkig maar!

@ pris: hoe is het met je, heeft het tukkie je goed gedaan? En beterschap voor oma! :(

@ hellokitty: was weer erg gezellig vanmorgen! Leuk om je weer ff te spreken! En ik zie vanzelf wel een paar foto's van Tara verschijnen! (liefst met een hoge resolutie)
    Gaak ff een mooie digiscrap voor je maken!
    Heb er net ook weer 1 van Aiden gemaakt, zal hem zo plaatsen! ;)

@ virginie: Ja zaterdag is de grote dag bij jullie al! Jeetje wat gaat dat snel! Ben je al uit over het feestje en de cadeaus? Zo ja: VERTEL!!

@ miranda en ik hebben het over een nieuwe meeting gehad, misschien in oktober een keertje? In ieder geval ná de verjaardagen van de kids! En dan kunnen we namelijk alle verjaardagen in 1 keer houden/ vieren, met veel taart, snoepjes en gezelligheid! ;)
    Wie is er voor?! :D

Ik zal zo ff mijn nieuwe digiscrap spammen!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    @pris: balen dat je niet lekker bent zeg! Enne, ik wil ook altijd het hele huis netjes hebben voor we op vakantie gaan, vind het gewoon heerlijk om dan thuis te komen in een super netjes huis, schone dekbedden enz.

@gonzo: hier ook al geen geduld meer en moet nog langer. Zie er ook ontzettend tegenop om met jesper zijn verjaardag te bevallen of net bevallen te zijn (idd misschien met ks)..

@saskia: heeft de pizza een beetje gesmaakt?

@darcy: laatste dagje dus? Als ik niet lekker ben ben ik ook altijd het liefste gewoon thuis. Wel jammer dat je nog steeds zo ziek bent, misselijkheid vind ik altijd zo erg!

Vandaag weer even druk bezig geweest,tch nog ergens goed voor de nesteldrang.
    -ramen gewassen
    -garage opgeruimd
    -plank opgehangen ( nou ja, eigenlijk heeft mijn vader dat gedaan haha)
    -traphekje eindelijk bevestigd
    -haren geverd, tja, ik wordt gewoon op mijn 25e al grijs, niet bepaald charmant!

Met jesper verder alles goed, alleen weer krentenbaard! Nou ja, beter nu dan over een paar weekjes als de baby er net is.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    @marsab: o ja, nog vergeten te zeggen dat ik je uitnodiging voor aiden zijn verjaardag helemaal super vind! Wou dat ik zoiets kon. (en het geduld ervoor had, hah)

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    de nieuwste van mij:

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    wow mooi Marsab!!
    Hoe gaat het nu verder met je??

Pris: beterschap meid!! Hoop dat je voor je vakantie opgeknapt bent!!

HelloKitty: fijn dat je minder last hebt nu. Wat lastig dat Tara zo slecht slaapt... Al een kado op de kop getikt??

Imsala: goed dat je nu een tijdelijke plek hebt! Inderdaad: op de zwakke momenten: denk aan de kinderen, denk aan de reden waarom je bent weggegaan, deze stap heb je niet voor niets genomen!! Sterkte!

Rootje: ontzettend lief dat je zo voor Imsala hebt gezorgd!! Top!!
    Hoe is het verder met jou? en met je zwangerschap??

Gonzo: sterkte met de hitte meid!!
    Hopelijk dient de kleine zich snel aan! Bij een tweede zwangerschap dalen kindjes soms pas tijdens de bevalling in!!

Suus: jij ook sterkte met de hitte. Wat naar dat Jesper weer krentenbaard heeft zeg!! Hoop dat het met dit weer snel indroogt!! Beterschapsknuffel voor hem!!

Virginie: ja zaterdag is het alweer zover!! Twee!! Hard gegaan he?!?!

Wie weet waar de verjaardagslijst is?!?!
    Heeft iemand hem miss nog tussen de eigen geposte berichten staan??

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Saskia: en hoe smaakte de pizza??
    Al helemaal gesetteld op je werk??

Suus: lekker aan het nestelen dus haha. Rustig aan hoor meid!! Red je het verder een beetje?? Oe balen dat je al grijze haren hebt gespot...:x

Darcy: laatste dagje dus, alvast een bijna welkom thuis ;)
    kan me wel een beetje voorstellen dat het ook weer lekker is om thuis te zijn. En enorm klote van die misselijkheid!! Hoop dat het snel verbetert!! Bij mij was het na een week of 12 wel voorbij...
    en gefeli met je kwart/zwangerschap :D

Miranda: hoe is het daar??

Anoek: donderdag de echo toch?? spannend!!

Gibi: bij jullie de school alweer begonnen of volg week??

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Patries: al nieuws over Marcs baan?!?!

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ gonzo: logisch dat je je zo voelt, is geen gezeur hoor! Ik hoop zo dat de kleine zich snel aandient. Zou idd niet zo leuk zijn als je nog in je kraambed ligt, op de verjaardag van Thijs!

@ noor: ach hier gaat het wel weer.....ik merk dat ik het wegstop. Als er iets is wat me er aan herinnert, barst ik zo ineens weer in tranen uit. Het bloeden is nu gestopt en we hebben zelfs al weer seks gehad. Op 2 september moet ik voor controle. Hopelijk zien ze dan dat alles goed is en dat er misschien al weer eitjes in de maak zijn.

@ suus: ach Jesper krentenbaard. Hopelijk is hij er snel vanaf. En je bent zelf lekker bezig! hihi, veel dingen weer schoon. Altijd fijn! :D

@ rootje: super dat je dit allemaal doet voor imsala! Fijn om te horen dat ze een plekje gevonden heeft. Nu maar afwachten hoe het gaat lopen voor haar.
    \hoe is het met jou dan? Nog altijd veel drukte in de bloemen? Augustus is ook wel echt een trouwmaand of niet?

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Isa is gisteren weer begonnen met school, nou meteen dolle pret hoor! Liet een nieuwe kleuter zien waar de pauzehap opgeborgen kon worden en heeft een prima dag gehad. ook vandaag weer een prima dag gehad. Kan niet anders zeggen dat ze daar gewoon prima op haar plek zit. Ben echt nog steeds erg blij dat ik voor die school gekozen heb.

Jongens banjeren nog altijd lekker door. Peuterpuberen begin wel een beetje te komen nu. Kletsen nog altijd weinig, maar maken wel kleine vorderingen. Zijn veeeeeel te druk met klimmen, klauteren, springen en gevaarlijk doen....
    Mama, ik kan toch best in de designradiator klimmen als ik in bad zit?! Sure, why not hahaha.
    Auto hoor ik wel 1000 keer per dag voorbijkomen, tja echte jongetjes dus :D

Ik ben aardig bijgetankt da afgelopen dagen, vandaag een druk maar goede dag op het werk. Nu weer twee dagen vrij :D

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Dank je wel! :)

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Patries: hoe is het in je gezinnetje? en met jou natuurlijk?

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Marsab: ik kan het me indenken meis. Probeer het toch niet weg te stoppen, weet het makkelijk gezegd, dat is ook altijd mijn strategie bij zware dingen. Mij hielp het altijd wel om dingen op te schrijven, mijn emoties te verwoorden. Hoop ook dat op de controle allemaal goed is.
    Dikke knuffel!!!

15. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

FF ego. Heb eindelijk mn foto's op Hyves geplaats van onze vakantie. Heb er totaal ruim 350 gemaakt en kon moeilijk kiezen welke ik er nu op moest zetten, hihi
    Dus voor de nieuwsgierigen, ff checken...
    Zal proberen morgen er een paar hier te plaatsen, maar ben beetje druk.

Truste allemaal!
    X

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    oeeeeeee ik ga gelijk gluren Joyce!!! :D

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marsab, die is echt gaaf, supermooi gemaakt.

Pris, je schreef over de situatie van mijn vader, uh, ff geen idee. Zijn gezondheid kwakkelt wat en daar maak ik me wel eens zorgen over maar of je dat ook bedoelt?

Verder niet echt terug gelezen, mijn kop spat uit elkaar van de koppijn dus dadelijk lekker naar bed maar ons achterbuurmeisje is voor het eerst niet mee op vakantie met haar ouders en nu dikke pret natuurlijk. Staat nu housemuziek op, bleh.
    Moest wel lachten straks, ik kijk door de zolderraam, zie ik lege pizzadozen, lege flessen. Dat wordt nog opruimen voor haar, haha

Dus... welterusten allemaal en tot morgen

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marsab. logisch toch dat je er emotioneel onder bent. Is toch een verlies dat je een plek moet geven en moet verwerken.
    Laat die tranen maar gaan, dan ben je het kwijt voor dat moment.

Knuf

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Noor: wat leuk dat Isa het naar haar zin heeft gehad op school! Is toch altijd weer een spannend en speciaal moment! Een lieve behulpzame meid dus! :)

En jouw boys zijn dus ook al zo eigenwijs en ondernemend. Hier is het vaak: nee nee nee nee (uit het mondje van Aiden dan he! ;)) Ach ja, ik vind het ook wel weer grappig soms...

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    wat een gaaaaaaaaafe foto's!!! Echt onwijs leuk!! Heeeel mooi (dame aan het strand!!!)
    stuk voor stuk plaatjes, maar wat wil je met die mooie kinderen!!
    Leuk om te zien vind ik dat ik ze best veel op elkaar vind lijken, maar toch lijkt Kyra ook erg op jou en Timo op je man!!
    Heerlijk, heb echt genoten tijdens het kijken!! :)

Deel Deze Pagina