Hé Noor! Thnx!!! Ja, ben er ook erg trots op! En het zijn natuurlijk bijna alleen maar kliekjes van de kids Grappig dat jij Kyra op mij vindt lijken en Timo op Dave, de meesten zeggen namelijk vaak andersom Had je ook nog gekrabbeld op Hyves... Ga nu echt lekker mn bedje opzoeken... Truste!!!
Hé meiden, Iedereen aan het genieten van het mooie weer??? Of aan het werk? Ik helaas het laatste.. Gelukkig, een goed vooruitzicht deze avond: voetbal en frietjes!!! @ Joyce: Ben benieuwd naar je foto's, hopelijk plaats je er hier ook een paar, als je tijd hebt.. @ Anoek: Haha, hoe waren we zelf toen!!! @ Marsab: Heel mooi gedaan hoor! En inderdaad, laat die tranen gaan, de beste manier van verwerken, denk ik.. @ Noor: Goed dat Isa het naar haar zin heeft, toch belangrijk! Hihi, gevaarlijke jongens! Hier ook hoor, het praten gaat nog moeizaam, ook al komt er elke dag nu wel iets nieuws uit en wordt het toch iets verstaanbaarder. Maar hij heeft gewoon zijn woordjes die hij gebruikt en die versta ik dan ook.. @ Miranda: Thx voor de pb!! @ Pris: Lekker uitgerust?
Hé meiden! Op verzoek even een aantal foto's van onze vakantie Ga er 14 plaatsen, kan moeilijk kiezen
Zijn er iets minder geworden, aangezien ik niet alle foto's geupload krijg Anoek: Het plaatje op het strand is inderdaad Paleokastritsia Ben jij daar ook geweest dan? Erg mooi daar! Ga nu weer ff verder zonnen nu de kids nog liggen te slapen, ga vanavond op iedereen reageren!
Augustus: Virginie83: Keld (22-08-2007) Miss X: Yocena (25-08-2007) Noor: Chris en Tijn (26-08-2007) broer van Isa Joepie: Esmay (30-08-2007) Mobielfreak: Tim Owen (31-08-2007) broer van Lisa September: Brigitte: Judith (01-09-2007) Newlymom: Yassine (02-09-2007) Mouschy: Marijn Ejan Elad (04-09-07) Ief: Lyn (07-09-2007) Joyce82: Kyra (08-09-2007) zusje van Timo Zoë84: Tara (11-09-2007) Rootje: Marissa (11-09-2007) Lovewinnie: Alicia (12-09-2007) zusje van Nando, Maart: Yasmine (12-09-2007) Marsab:Aiden Kyen (13-09-2007) Suus: Jesper (13-09-2007) Edokid: Eva (13-09-2007) Rian: Daimy (14-09-2007) Gonzo: Thijs (15-09-2007) Savita: Niels (15-09-2007) Sophie: Sophie (20-09-2007) Moons: Milan (21-09-2007) Simke: Jesse (24-09-2007) Pris: Tygo (24-09-2007) Patries: Jamie (25-09-2007) broertje van Senna Saskia: Anne (25-09-2007) Han: Daniëlla (28-09-2007) Miranda040172: Matthew (29-09-2007) Modigliani: Timothy Aidan (29-09-2007) Darcy: Oliver (30-09-2007) Oktober: Jennifer: Gwyneth (03-10-2007) Februari: Anette: Sarah (16-02-2008 )
@ Anoek: dank voor je PB. @ Virginie: ik heb je nog terug gepbt! Rond 16.30 uur kom ik nog hier terug..eerst ff spoedopdrachten op werk wegwerken. Maar ik heb het alles gelezen...tozzzzzo!
joyce, ja ,we zijn in 2000 in Curfu geweest en vonden het erg geslaagd, we zaten in het oosten, in Perama, bij het vliegveld. Als je aankomt vlieg je over een soort brug, daar kun je ook vligtuigspotten, erg gaaf. Nou, daar dus. Scooter gehuurd en gaan. Mooi is het daar he. Je foto's zijn ook erg mooi zeg. Ik ben net uit bed. Vanochtend heerlijk ruzie gehad, vriend wilde gaan fietsen, ik mee, beetje tegenzin omdat ik zo beroerd was maar ja... Opd e fiets, de eerste bobbel, mijn band aan de slappe kant dus ik zeg daar iets van. Viel wel mee zegt ie. Dus ik zeg, leuk zeg, zo fietsen (ahum, beter niet kunnen doen). Dat was dus onze fietstocht, nog geen km van huis en weer terug. Tja, kun je hebben. Vanmiddag is hij met Sarah gaan zwemmen en ben ik maar in bed gaan liggen, nu voel ik me wel weer beter. Oh, ik kan ook soms niet aardig zijn.......
ik blijf lachen om de achterburen, gsiteravond supergezellig, hoor je vaochtend (nou ja, half 1) gerammel van bierflesjes en gezucht en gesteun, kater????????? En ze hebben zo'n lol, die hebben toch ook geen vakantie nodig, dit is veel leuker, haha,
@ Pris: Ik heb nog geen motorrijbewijs, het is niet afgemaakt omdat ik zwanger van Matthew werd. Wel was ik gezakt voor bijzondere verrichtingen grrrr. :x Top dat je uitnodigingen klaar zijn Jammer dat het nog steeds vaag is over oma. En .... je bent toch niet zwanger.... als ik je symptomen lees....? @ Marsab: leuk met je op MSN gekletst te hebben Mooi digiscrap foto! Gewoon jezelf laten gaan wanneer je verdriet hebt aan toen! Leuk over de aankomende meeting... @ Gonzo: Beterschap! Probeer ook wat relaxen. Als je blijft piekeren gaat je ukkie niet indalen. Gewoon lekker ontspannend...wie weet @ Suus: ik ook grijs haar op mijn 30ste! Nu is het erg zichtbaar aan voorkant..grr...geen tijd/geen geld voor haarverf kopen. Ik wil het wel aanbrengen voordat Matthew 2 jaar wordt 8) @ Joyce: wat mooi hoe Kyra naar zee kijkt en wat prachtige foto's. Ik zal vanavond naar de foto's op je Hyves kijken. @ Darcy: als het goed is, ben je inmiddels weer thuis aan de Zaanse!!!!! Hier is ook lekker hitte weer, daar ben je zeker inmiddels gewend I moet nog 20 min werken en moet hoop opdrachtjes wegwerke...pff...morgen maar weer een nieuwe werkdag... Liefs, Miranda
hoi allemaal ben ik weer. ihet was nogal hektisch omdat ik overtijd was en de pil niet juist had gebruikt maar gelukkig niks aan de hand. ben uiteindelijk erg heftig ongesteld geworden en ben dus gelukkig niet zwanger. wat een hitte he, nando vind het allemaal maar niks en is nog huiliger dan hij al normaal is. frusty hoor. zindelijk: hier gaat het super. alicia heeft sinds gisteren geen luiers meer aan ook snachts niet en had gisteren 3 ongelukjes en vandaag tot nu toe 2 waarvan 1 mijn eigen schuld. ze gaf aan pipi te moeten doen maar ik was nando aan het eten geven. lang ophouden kan ik nog niet verlangen van der haha. als ze in der broekje plast geen probleem. even naar de wc, er op zitten, leg uit dat het eigenlijk op de wc of het potje moet en of ze het volgende keer even wil aangeven en klaar. maak er verder geen probleem van. kleertjes uit, nieuwe aan en spelen maar weer. ze heeft vandaag zelfs een kaka op de pot gedaan ja alicia noemt het kaka en pipi haha. ik vraag haar elke uur of ze moet plassen even om haar er aan te herinneren. ik ben er mee begonnen nadat alicia voor de zoveelste keer der luier uit trok en in de kliko gooide met het gebaar vies en woordje bahbah. nu dus maar even zo en goed op de signalen letten. zit nog lekker in mijn verlof dus heb nog even de tijd en lukt het niet nou jammer dan komt vanzelf. stimuleer wel maar het is geen verplichting even terug lezen nu
Hi mama's Zoals Miran al schreef: ik ben inderdaad terug in het Zaanse. Nog maar een paar uurtjes, hoor Mensen, wat ben ik BLIJ dat ik weer thuis ben! Liep als een kind rond hier, alles netjes en schoon en mijn eigen spulletjes, ik weet niet wat ik heb. Ben nooit zo kneuterig (o ja, ben zwanger ) De vliegreis ging goed, Ollie ligt nu te slapen, hij was doodop. Tja, het ritme in Spanje was geheel anders natuurlijk: 's middags siësta en 's avonds tot een uur of tien doorgaan. Gisteravond zag ik hem aan de hand van papa zó het zwembad inrennen vanaf de kant Meneer had pret en wou niet slapen, al was het al tien uur geweest Pfff... ga zo foto's uploaden, zag hier ook prachtige van Joyce voorbij komen. Te gek, hoor! Wat weet ik nu nog meer: Marsab heeft prachtig gedigiscrapt (hm, vreemd geschreven ) en Gonzo wacht op de beeb... Anouk krijgt hoofdpijn van fietsen (nee hoor, grapje) en kan net als alle andere vrouwen een kreng zijn (hoera!), Miranda heeft veel werk te doen en Noor's Isa gaat heerlijk op school (wat fijn, joh!), terwijl de eerste september 2007 baby al zindelijk is (you rock, Alicia!) Tot laters, meiden. Even de was uithalen. X
Even laatste nieuws: Jullie kennen Jessica nog wel van hier: Haar 3e kind,Kadir, is geboren na een zeer zware bevalling!! Verhaal volgt nog. Hij is geboren op 18 augustus om 19.00. Hij weegt 2760 gr en is 49 cm. Vanochtend om 11.30 mochten Jessica en Kadir naar huis!
@ Joyce: ik heb je foto's op hyves bekeken, erg mooi! Ook hier en daar wat reacties gegeven @ Lovewinnie: gelukkig daty je niet zwanger bent. En goed dat Alicia zindelijk is. Wie volgt? Nr. 2??? @ Darcy: welkom!!! Heerlijk...oost west thuis best Ben erg benieuwd naar je foto's!!!!