zo, hier onweert het al............................................ Dadelijk naar de kapper. Vanmiddag vk. En de badkamer MOET gepoetst vind ik. Sarah gaat naar het kdv, heb even gebeld omdat ze om 9 uur nog steeds sliep. Kan ook niet anders, gisteren sliep ze pas om 23.30!!!
pfoe.. dit is niet bij te houden als je 4 dagen werkt hoor @patries: kop op! bij ons kwam het ook goed met een ww-uitkering het is inderdaad wel drastisch minder... maar het is beter dan helemaal niks... en je hebt verrassend speling als je een beetje oplet met wat je koopt/doet viel ons in ieder geval mee.. wij kwamen precies rond met ww 1 tip... ik neem aan dat jullie een digid hebben? (of anders even aanmaken) in principe krijg je alle formulieren in de post.. maar OOK via internet met je digid inloggen op myuwv... ideaal (en de verwerkingssnelheid is veeeeeel hoger) verwerkingstijd is normaal 5 dagen.. maar met de post is dat pas als het aankomt op de afdeling in kwestie... (dus niet aankomstdatum uwv) en als je het electronisch doet.. word het gewoon meteen verwerkt @marsab: rustig aan! en vooral niet te veel wegstoppen (makkelijker gezegd dan gedaan) en als het eruit wil... lekker eruit laten. @rootje: je bent mijn held voorlopig @joyce: ze kan wel goed mikken!! (en die 2e foto is echt geniaal.. ze kijkt echt onwijs beteuterd naar dr croc) bweh.. en voor de rest moet ik nog een terug lezen geloof ik maar anne begint nu eht goed fanatiek te peuteren.... dus ik ga zo eerst even naar buiten sinds maandag zit ze officieel op de peutergroep maar wat een verschil zeg! in 3 dagen kdv-tijd is ze van lief en shattig naar een authentieke peuter getransformeerd veel drukker, ze praat ineens ook 3lettergreepwoorden... en betere zinnen.. fanatieker met het potje en ze bijt ook onwijs van zich af... (mama blijf af!) helaas is mama daar minder van gediend ze heeft sinds maandagavond al 3x op de trap gezeten... nahja.. denk dat ze dat de rest van dr leven net gehaald had... en ze wil ook niet slapen vandaag lijkt het... amar dat komt denk ik omdat het gewoon raar weer is.
Darcy: wat een leuke vakantiefoto's! Lekker kort koppie heeft Ollie, ziet er meteen zo wijs uit haha. Ik stuur je ff pb, ben graag op de hoogte van hoe het met Jennifer is. Had haar ook al een paar keer pb gestuurd, maar denk dat ze niet op de "nieuwe site" is.
@ Noor: 2 feestjes, leuk! Ben ook héél erg benieuwd naar de taarten! @ Saskia: Een peuterpubertje! En wat flink, te denken dat Keld hier echt alleen nog maar woordjes zegt en dan nog.. Verleden week stootte de kat een doos om in zijn kamer en de reactie was wel "kat, kapot"! En dan echt een gezichtje van foei, foei!! Super die kindjes! @ Anoek: Nu al onweer? Hier is het nog steeds onwijs warm, vind het verschrikkelijk voor het ogenblik! Veel plezier bij de kapper EN zeker bij de vk! @ Darcy: De Jehova getuigen subtiel naar huis kunnen sturen? Fijn dat je weer thuis bent, leuke foto's trouwens. Wat is Ollie een knap kind! Ik heb je gepbt! @ Lovewinnie: Superflink hoor van Alicia!!! @ Joyce: Hahaha, wat een superfoto!!!!! Die is om later aan haar vriendje te tonen, zal ze geweldig vinden! Maar het zijn echt mooie foto's van een mooi gezin! @ Patries: Balen zeg, van Marc's baan! Goed dat Senna lekker gegroeid is!
Pfffffffffff, wat een weer!!!! Ben anders zo gek op dit weer, maar nu.. Morgenavond komen mijn schoonouders eten, zaterdag en zondag mijn familie. We houden het net als verleden jaar klein, hebben niet zoveel familie en hebben nu niet veel zin in iets groots. Vind het zo onwerkelijk, dat het al 2 jaar geleden is.. Gaat toch veel te snel??
hai mama's!!! pfieuw wat kletsen jullie toch veel haha, kan het niet bijhouden hoor!! Hier is alles ok! Tara is nu toch ook echt wel in de "Ik ben 2 en ik zeg nee" fase gekomen. Pff, vind dat wel moeilijk hoor! Ze lijkt ook nergens van onder de indruk. Ze schreeuwt me gewoon keihard NEE terug.... speen, wou dat ze niet bestonden!! Wat een drama's af en toe om dat ding! wil gewoon dat ze hem alleen in bed heeft en dat is ook een hele tijd goed gegaan! Op vakantie hebben we het een beetje laten verslonsen en nu vraagt ze echt continue om de speen! Vanmiddag voet bij stuk gehouden met als resultaat 20 minuten lang onophoudelijk krijsen en huilen. Niet gegeten en zo naar bed. lag net nog te snikken in haar slaap......ze snapt gewoon niet dat die speen alleen voor in bedje mag...als ik haar dan zeg dat ze dan een grote meid is wil ze geen grote meid meer zijn....MOEILIJK!!! Slapen, dat gaat ook vreselijk op moment. Ze ligt nu wel te slapen maar dat komt natuurlijk omdat ze zo heeft gehuild. Helemaal munt haha! De rest van de week dus ´s middags gewoon niet geslapen. Wel hartstikke moe...Ook ´s avonds breng ik haar huilend naar bed. kan al niet eens meer het liedje zingen, dan huilt ze al. laat haar steeds snikkend op haar knietjes zittend achter....dan breekt je mammie hartje echt wel!! Kortom, Tara is een peuter hihihi
Darcy, welkom thuis! helemaal weer gewend in je huisje? Ik moet dan altijd eerst weer ff een dag of 2 wennen aan thuis haha. alle was er al door? hoe is het met de misselijkheid? Jehova´s....ik heb een collegaatje die jehova is en kan daar hele gesprekken mee voeren. We denken heel verschillend haha maar laten elkaar wel in de waarde! Als ze hier aan de deur komen, wimpel ik ze ook altijd af! Patries, jeetje wat balen zeg van marc´s baan! Wel een beetje vaag ofniet dan?? Houdt moed meid! Ennuh je moet idd gewoon ff op de kleintjes letten nu...ik schrijf altijd alles op, dat helpt ook moet ik zeggen! Niet te veel meer over nadenken nu, lekker vakantie gaan vieren!!! Joyce, super mooie foto´s!!!! wat een scheet is Kyra en Timo ook trouwens! Die foto met die schoen zal ze leuk vinden later! Lovewinnie, knap zeg van Alicia dat ze al zindelijk is! Hier heeft Tara van de week voor het eerst op het potje gepoept. Maar er gebeuren nog teveel ongelukjes...plassen ziet ze echt niet aankomen nog! Denk dat ze er nog te jong voor is nu Saskia, zo te lezen weet jij dus ook alles van een peuter puber af! Vind jij het ook zo moeilijk?? heb het gevoel alsof ik de hele dag scheidsrechtertje aan het spelen ben en continue alles verbied! Maarja ze doet ook alles wat niet mag haha Marsab, vandaag weer werken he? Al weer gewend na zo´n dagje?? tara had het steeds over Aiden op de terugweg hihi Verder kan ik niet teruglezen en ben het ook ff vergeten... kga nu maar eens even wat doen en dan moet ik vanaaf en morgen weer werken! Vrijdagaaf broertje en vriendin op bezoek om wat te bedenken voor mn mams(word 50). Dus drukke daagjes voor de boeg. Zaterdag gelukkig lekker vrij! Moet dan om half 8 al bij de kapper zijn, gaaaaap!! liefs
Patries, een beetje vaag die actie van Den Bosch. Ik hoop dat er toch nog iets positiefs uitkomt voor Marc. Logisch dat je je er druk om maakt maar het komt goed. Eerst toch gaan genieten op vakantie, dat hebben jullie allemaal verdiend en daarna soliciteren. Misschien dat Marc een binnenvetter (is dat Nederlands?) is die zich niet zo snel uit in onzekerheden of dat hij zich sterk houdt voor jou. Niet leuk maar laat je vakantie er niet door bederven.
@ Darcy: Mooie foto's. Die blauwe pet had Matthew 't ook vorig jaar, helaas paste het nu niet meer ja lieve oogjes van Ollie! Is het nog gelukt dat Jehova getuigen erin trapten? @ Pris: klaar met de kleren inpakken????? @ Marsab: mhm....je hebt 't eerder aangeboden...zou je 't ook eentje voor me willen maken met je digiscrap voor Matthew's verjaardag. Ik ga je vanavond een mail sturen met hoge resolutie van foto van matthew en een foto van Thomas and the Friends met uitlegje hoe ik graag wil hebben (het zal niet ingewikkeld, maar leuk en simpel) @ Patries: Weet je vader dat jij al 2 kids hebt omdat je jarenlang geen contact met hem hebt? Succes met de kleren inpakken en even tussenuit voor jullie, zal het je echt goeddoen en voor Marc ook. In een ander omgeving in Duitsland gaan jullie meer met elkaar praten en zo...even lekker ontspannend....van je onzekerheid over de financiën begrijp ik heel goed, we moeten iedere maand steeds 'n dubbeltje omdraaien pfff...zo nu en dan wat spullen verkopen via de mp om wat eten kopen kan ook niet anders.... @ Noor: 2x feest...dat doe je goed bezig @ Lovewinnie: Ik zet "po" op het verlanglijst van Matthew Knap van Alicia. Wie weet volgt Kyra als nr 2, want ze heeft in crocs gepoept. @ Joyce: hilarisch van poepje!!! Ik duim voor je dat je snel goed nieuws krijgt van werk haarlemmer. @ Anoek: is je kapsel mooi geworden? Hoe was het bij de VK? @ saskia: Leuk dat ze al op peutergroep zit. Matthew pas op 1 oktober, maar volgende maand gaat hij wennen op de peutergroep. @ Hellokitty: Matthew gebruikt de speen bij het slapen maar ook wanneer hij verdrietig of pijn heeft, verder niet. Straks om 15.30 uur gaat onze werk dicht ivm borreluurtje bij onze leidinggevende thuis in Westzaan
Hey meiden, kunnen jullie je voorstellen dat het zulk slecht weer gaat worden? Hier in N-Holland gewoon stikbenauwd en superveel zon door de wolken... ik wil die regen wel Anouk, hoost het bij jou al? Primeur: Ollie had geen luier om (had ie afgedaan) en zat op de grond, toen hij ging plassen. M'n man hem razendsnel op de po gezet, waar ie uitplaste. Wij klappen natuurlijk! Daarna liep Ol met de schone po rond alsof het een troffee was Patries en Miran, wist van jullie niet dat jullie je vader niet meer zagen. Ik ook al jaren niet meer... is het soms typisch Zaans Ga even de PB'tjes beantwoorden, over Jennifer.
@hellokitty: volledig herkenbaar ook hoor maar probeer toch maar vol te houden.. (ook als mn hartje breekt zegmaar) want anders zijn we straks nog verder van huis al vind ik eht soms echt gewoon sneu.. maarja sommige dingen moeten nou eenmaal.. en sommige dingen kunnen echt niet (koelkast continu open zetten omdat je het zo warm hebt.. is zegmaar bijv. niet zo'n optie ) en de poezen moeten het ook om de haverklap ontgelden en een lol dat ze dan heeft... maarja ze mag ze van mij gewoon echt niet pesten hoe leuk ze het ook vind (en ze bedoelt het ook echt niet rot meest van de tijd.. maar ze snapt gewoon niet dat het voor de poezen wel heel rot is) heb dr net met een emmer water in de tuin gezet.. normaal maak ik een badje in de deksel van de zandbak maar als het echt ineens heel spontaan hard begint te regenen wil ik toch wel de zandbak dicht kunnen doen dus nu staat ze met een washandje alle stoelen te poetsen!
lieve meiden alles goed, een mooi kloppend hartje. Op 26 maart uitgerekend. Ben aan het koken en dan met de echo naar de opa's en oma''s. Liefs Anette
Anouk: WOWIE, gefeliciteerd met het kloppend hartje! Leuk dat jij en Darcy beetje gelijk lopen met de zwangerschap als ik vorig jaar van Timo. Mijn uitgerekende datum was 19 maart Pris: Al helemaal ingepakt en klaar voor morgen? Wil jullie een hele fijne vakantie wensen en vooral lekker gaan genieten. Ennuh, als je me een keer smst, zet ik het wel op het forum hoor Patries: Echt balen joh van Marc. Ik heb nu momenteel ook een uitkering, maar verschil bij mij is natuurlijk dat ik geen kostwinner ben en dat is Marc natuurlijk wel bij jullie... Probeer wel te genieten van jullie welverdiende vakantie meid met jullie 2 mooie kids! Ik duim voor jullie dat Marc snel werk vindt! En natuurlijk een hele fijne vakantie meid, geniet ervan! Hellokitty/Saskia: Gelukkig, als ik jullie verhaal zo lees ben ik niet de enige die met een puberende peuter zit Bij Kyra is het ook veel 'NEE' en dan is het ook niet gewoon zeggen, nee gewoon schreeuwen. Bij mij moet ze dan gelijk de gang op, want ik hou niet van gegil. En als ik haar dan van de gang haal, ga ik op mn knieen bij haar zitten en moet ze me een kusje geven. Ik zeg ook elke keer dat ze 'sorry mama' moet zeggen, maar dat lukt nog niet De stelling 'ik ben 2 en zeg nee' geldt hier dus ook en klinkt me erg bekend in de oren... All: ben druk bezig met het maken van ons vakantieboek. Ik doe het via de Kruidvat en ik moet zeggen dat hij erg mooi wordt! Tis erg verslavend en zit nu aan pagina 40 Laat er ook eentje extra afdrukken voor opa, zal hij wel erg leuk vinden Darcy: Stuur je ook ff pb wat betreft Jennifer. Fijne avond allemaal!!!!
@ Joyce: Timo nu al 5 maanden! Snel he...en verslavend he van de fotoalbum aan het maken.... @ Anoek: gefeliciteerd dat je zwanger bent en de echo mooi is geworden! Plaats je de echo hier wel hier @ Darcy: jij ook al....wist niet dat je ook jaren geen contact met vader hebt. Daarom wil ik graag dat Matthew voor altijd een goede band met zijn vader blijft wanneer het over is tussen jeroen en mij (liever niet, maar je weet maar nooit). Matthew blijft zijn vader gewoon zien. Ik heb wel vaderfiguur echt gemist....heb ook later op mijn 22ste bij riagg gezeten voor hulp want ik was mezelf kwijt. Nu weet ik donders goed wie ik ben en wat ik wil! Typisch Zaanse.... maar Zaanse meiden zijn sterk @ Saskia: Matthew gaat onze katten heerlijk gillend achterna lopen en bemoeit ook mee: nee niet doen, weg met de poezen etc... Hij heeft lol in!
Hey meiden, Hier ook weer even forummen en helaas nog steeds geen teken van een spoedige bevalling . @Joyce - wow wat een superleuke vakantiefoto's zeg!! Hoop dat er snel positief bericht komt over je sollicitatie! Kyra kan wel goed gericht poepen trouwens . @Miranda - probeer wel te relaxen, maar lukt niet zo omdat mijn koppie met teveel bezig is (ook al wil ik dat niet), maar doe mijn best!! Grijze haren staat toch voor wijsheid?? . Waarom staan sommige forumnamen trouwens onderstreept in de verjaardagenlijst, of heb ik dat gemist? @Anoek - fijn zo'n fietsavontuur, haha!! Ach meid, ik ben minstens zo'n kreng hoor, zeker nu ! Dat verbloemen we gewoon onder het motto hormonen, maar soms is het ook wel een makkelijk excuus, haha! Super nieuws van je echo en hoe reageerde de opa's en oma's op het nieuws?? @Suus - ja balen he die onzekerheid over wanneer we gaan bevallen en ook nog eens de verjaardag van onze zoontjes zo dichtbij. Volgens mij willen we de regie in eigen hand houden en dat werkt helaas niet zo met een baby die niet naar ons luistert, haha! Het scheelt, we zijn niet alleen...Ben je ook gesmolten door het weer van de afgelopen dagen? @Lovewinnie - super van Alicia zeg!! Thijs wordt geen tweede, die heeft nog gewoon pampers!! @Darcy - welcome back thuis!! Fijn dat je weer in je eigen stekkie bent, home sweet home! Ook jij superfoto's van de vakantie zeg!!Oh ja, stuur je nog even een pb over Jennifer. Ik droom trouwens niet over mijn baas, maar dat zou meer een nachtmerrie zijn trouwens . @Patries - spannend wanneer Jamie opgeroepen gaat worden. En begrijp je hoor dat je zo over de financiën inzit, maar probeer nu nog te genieten en wie weet komt er binnenkort een andere leuke baan voor Marc, komt vast goed!! Senna groeit goed zo te lezen. Enneh, fijne vakantie!! @Noor - bak je ook taarten op bestelling ?? Moest wel lachen over het stukje dat je mannetjes de designradiator beklimmen, hihi!! Ook jouw mannetjes zijn bijna jarig, wat gaat 't toch hard. @Virginie - alvast fijne verjaardag toegewenst van Keld, wat geef je Keld als cadeautje?? @Marsab - iedereen verwerkt het verlies op zijn eigen manier. Moet zeggen dat ik na vier miskramen enigszins imuum leek te worden voor verdriet. Het hielp mij wel om te denken dat het kindje dan toch niet goed was en dat mijn lichaam dat goed aanvoelde, al blijft het natuurlijk meer als waardeloos. Meid hoop dat je snel een gezonde zwangerschap hebt!! Zo ga nog even douchen en dan mijn mand weer in!! Gelukkig zijn Thijs en ik al weer van ons griepje af, op nog wat verkoudheid na, wel fijn! En nu wat koeler morgen, wat wil ik nog meer
@ hellokitty: hahaha, Aiden zwaaide ook nog een hele tijd na "Dag Taja"! hihi Zo schattig! Ach het werken was wel weer leuk hoor. Die kids zijn ook altijd zo schattig, twas wel enorm warm vandaag, vooral mijn klas. De zon staat er de hele dag pal op! pppfff... En dat van het speentje lijkt me ook erg moeilijk. Aiden heeft er gelukkig niet zoveel problemen mee, maar we nemen hem nog wel altijd mee als we een hele dag weggaan of zo. Gewoon voor de zekerheid, achter de hand. Maar 9 v/d 10 keer hoeft hij de speen dan toch niet in. Idd alleen in bed, dat is gewoon zijn "knuffel", zijn troost. @ anoek: van harte met je goede echo! Je hebt het verdiend meisie! Nu lekker shoppen en genieten! @ Joyce: jeetje zeg, al 5 maand! Bijna een half jaar bv toch? Knap van je meid! Leuke pics hoor! Vooral met het poepie in de schoen! wwhahaha, ze kan goed mikken! Leuk die fotoalbums! Ik ben er ook nog mee bezig, zooo tijdvretend! @ Patries: ach nee toch....ik snap dat jullie balen! Maar maak er toch wat van met elkaar. Niks kan het rijke gevoel van een mooi gezin verpesten, zelfs werkloosheid niet! Probeer dat te onthouden! @ saskia: haha, jij hebt dus ook al echt zo'n meid met een eigen willetje! Leuk en slim bedacht van die koelkast! Idd lekker koel! @ darcy: leuke vakantie pics! Jij staat er ook erg mooi op en ik snap dat je smelt bij die prachtige ogen van Ollie! Hij heeft een lekker kort koppie, verstandig met dit weer! @ miranda: ja ik wil best een digiscrap voor je maken! Dan wacht ik op een paar foto's! Ik zal mijn best doen!