@ gonzo: ja zo zie ik dat ook hoor! Dat het kindje niet gezond was. 4 miskramen is ook niet niks hoor... Ik ben heel blij dat je weer zwanger bent en dat je het helemaal uit hebt gedragen! En nu duim ik dat de kleine boef zich snel aandiend! hihi! Spannend hoor!
@ lovewinnie: Wat heb jij een knappe meid! Dat ze al bijna zinderlijk is! Jeetje zeg, Aiden gaat nu net af en toe op het potje zitten, maar wil er ook nog vaak niks van weten. Mama: "Aiden op het potje zitten?" Aiden: " Nee, nee, nee, nee!" Okeeeeeeee........ Ja ik ga het ook niet forceren. Alles op zijn tijd! Je mag blij zijn met zo'n snelle meid! Scheelt je weer luiers!
Hoi meiden, Hier toch maar weer eens even een reactie: @potje: Jesse wil zo nu en dan ook op het potje. En soms doet hij er ook echt wat op, soms plas en ook al een keer een poepie. Onze kids worden groot. We zijn niet echt aan het trainen, maar als wij naar de wc gaan , wil hij vaak ook en dat mag. @Marsab: mooie uitnodiging en ook al zo'n mooie digiscrap! @Joyce: mooie kids en mooie foto's!! @Darcy: stoere knul, leuke foto's! O, en welkom thuis natuurlijk. @ anouk: gefeliciteerd!!! @noodweer: hier nauwelijks, alleen een donkere lucht, wat regen en geflits en een donder hier en daar. Jesse vond het wel grappig en riep namp aan, namp ui, namp aan, namp uit (namp=lamp). De eerste werkweek zit er voor mij al weer op, was wel weer even wennen. Was 's avonds echt bekaf. Jesse en ik hebben vanochtend samen tot kwart voor tien geslapen!! Hij wilde er van deweek ook echt niet af om 7 uur. Het slapen gaat al wel iets beter, hij gaat zonder al te veel gedoe in zijn eigen bed slapen, maar halverwege de nacht vindt hij het toch eng of zo en belandt hij uiteindelijk bij ons in bed (waar hij snel weer verder slaapt en in zijn eigen bed zet ie het op krijsen). Nou,ja we gaan er van uit dat het wel weer over zal gaan. Was nooit een voorstander van kinderen in je bed, maar als het echt niet anders is, dan moet het maar, er moet de volgende dag toch ook weer gewerkt worden. Groetjes Simke
LOL! haha Jouw Jesse is een grapjas! Namp aan, namp uit! Wat vervelend dat Jesse zo bang is in zijn bedje...dan is het vervelend dat ze nog niet goed kunnen vertellen wat er aan de hand is! Gewoon lekker in bed nemen hoor! Daar is het immers het veiligst voor hem!
@ gonzo: morgen word je uitgerekend!!!!!! @ marsab: ik ga zo 'n paar foto's naar je mailen Wat voor potje heb je dan thuis? @ simke: grappig van jesse! Het is niet erg als Jesse in jullie bed ligt, zolang jullie hem maar veiligheid en beschermend gevoel bieden. Ik had vorige maand ook zo'n fase dat Matthew liefst bij ons slapen vooral 's nachts. Nu is wat minder...het zal wel overgaan, hoor. @ gonzo: dat streepjes onder namen d.w.z. ik heb hun adressen.
Hallo meiden, Alles staat klaar, nu een paar uurtje slapen en dan gaan rijden. Ik heb iig Joyce haar nummer dus zal ff sms-en. weer Ik ben weer helemaal opgeknapt gelukkig. Meiden tot over meer dan twee weken dan kom ik ALLES bijlezen. Liefs Priscilla
@Marsab: dat vinden wij ook, hij voelt zich dan meteen veilig en slaapt binnen 10 mminuten, terwijl we anders de rest van de nacht naast hem kunnen zitten en hij meteen huilt als je opstaat. Hij vond het geflits wel grappig (Wij vonden hem erg grappig!)
Hey meiden, @Anouk: Meid van harte! @Gonzo: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Nu is het alleen nog afwachten tot de kleine zich meldt. @Miranda/Darcy: Jeetje ik wist ook niet dat jullie beide je vader niet zien. Wel heel apart. Tja misschien toch iets Zaans. Ik spreek mijn vader al sinds mijn 18e niet. Hij woont trouwens net als mij ook in Krommenie, maar ik ben hem dit jaar nog maar 2x tegen gekomen en dan loop ik gewoon snel een andere kant op. Volgens mij heeft hij me nog nooit gezien/herkent. Hij weet wel dat ik 2 kids heb. Ik kom nog steeds bij mijn oma, tja en dat is zijn moeder. Dus via via zal hij genoeg weten, maar kennen zeker niet. @Darcy: Bedankt voor je pbtje over Jennifer. Wil je haar laten weten dat ze juist welkom is op het forum om erover te praten. Wij leven allemaal zo met haar mee. @Pris: Meid jij ook een hele fijne vakantie. @all: Sorry voor de meiden die ik vergeten ben, maar mijn hoofd is nu echt een vergiet. Zit al bijna met mijn hoofd in Duitsland hihi @all: Meiden bedankt voor jullie lieve woorden. Tuurlijk weet ik ook wel dat we er uit gaan komen ook met de financien. Ik ben zelf iemand die erg op de centjes let, ik ben ook een echte spaarder. Mss dat ik er daarom ook zo van baal, want we hadden net aardig wat centjes gespaard en mss dat we nu wat spaargeld moeten gebruiken. Daarnaast houdt ik van zekerheid, van onzekerheid wordt ik altijd een beetje nervous. Ik wil het liefst alles zelf in de hand hebben. Tja en in dit soort situaties gaat dat helaas niet. Vandaar dus. Maar het gaat zeker goed komen. Nu eerst genieten van onze vakantie. Goed meiden we hebben geen internet daar, dus ik ben over ruim een week weer terug op het forum. En niet te veel kletsen hé, anders kan ik het allemaal niet bijhouden. Tot over een week. Liefs, Patries xxx
Hee meiden, Ben ik ook weer eens. @patries: snap het heel goed hoor. Wordt er ook al erg onrustig door dat ik straks geen werk meer heb en dan ben ik idd geen kostwinner. Ik houd ook erg van zekerheid en van spaargeld op de bank. @gonzo: ja, ik ben een beetje een controlfreak en zou het liefst de dag van de bevalling gewoon al weten haha. Ik ben blij dat het weer wat kouder is, vond het gisteren niet uit te houden. Hier net weer op controle geweest. Ze voelde aan mijn buik en dacht dat het toch een gem. kindje zou worden. Voor de zekerheid wilde ze toch nog wel een echo doen. Oeps, ze had het toch mis. Volgens de echo weegt het kindje nu al 8 pond! Daarom is afgesproken dat zodra ik 40 weken zwanger ben er wordt gekeken of ik al ontsluiting heb en wordt ik indien mogelijk gestript en evt ingeleid tussen 40-41 week. Nu maar hopen dat er dan tenminste iets van ontsluiting is, anders wordt de kans op een ks nog erg groot. Al moet ik zegge dat ik daar sowieso wel rekening mee houdt. Was wel grappig, ze zei nog dat ik mijn kindjes ergens verstopte, want aan mijn buik kondn ze het echt niet zien/voelen.
@ gonzo: nu mag je bevallen!!!!! Het is je uitgerekende dag! @ Suus: ik hoop dat je snel de ontsluiting krijgt....misschien maar mhm...lekker seksen....wie weet? Dan moet je wel zin in hebben, hoor...goh 8 pond al....goh....! Enne ik ben ook de degene die de financiën beheert. Jeroen niet zo, ik let daarom extra op wat we uitgeven. Ik heb wel spaarrrekening en jeroen niet...omdat hij nog de schuld openstaat....grrr....tsja...
Zeg meiden... Ik ga maar verder met het huishouden...stofzuigen, wc schoonmaken, daarna gaan matthew en ik lekker samen douchen en aankleden, dan boodschappen doen....en ik kom eind van de middag nog wel terug kijken...als Matthew slaapt kom ik ook hier weer spieken! Liefs, Miranda
@pris en patries: idd een heel fijne vakantie gewenst! @patries: probeer er toch lekker te van genieten meid, ondanks alles. Het zit je niet allmaal mee de laatste tijd. @miranda: ja, moet er niet aan denken, maar denk toch dat we binnenkort maar even moeten gaan seksen haha! Wie weet wat het oplevert.
Lieve meiden, Heb effe geen tijd om te reageren! Ik was vrij vandaag (wat je vrij noemt natuurlijk) en heb heel het huis gepoetst.. Ben bekaf, maar alles is gedaan.. Had het de voorbije weken wat laten aanslepen met de verbouwingen enz.. maar aangezien het Keld's verjaardag is en familie op bezoek komt, wou ik het toch netjes hebben.. Resultaat: sinds halfnegen vanochtend bezig.. Nu juist klaar. Ik ga nu Keld gaan ophalen en dan lekker relaxen.. Mijn schoonouders komen eten straks, maar is gelukkig niet teveel werk!! Haha.. O ja, de eerste traantjes zijn al gevloeid bij het lezen van Keld's verjaardagskaartjes! Mijn man was er niet gelukkig, anders had hij weer raar opgekeken!!! In ieder geval, superweekend aan allen! Ps: Gonzo: Je mag lekker bevallen hoor!!!
@ suus: hahaha....!! @ gonzo: geen bericht.....zal ze toch nu al gaan bevallen??? @ Virginie: ik ben ook bekaf van het huishouden....alles is nu netjes wel lekker..... Veel plezier met je schoonouders. We gaan vanavond naar P3 in Purmerend, ik ben lid van PV, dus feestend nazomeren. Lekker gratis toegang, eten en drinken. Ben benieuwd. Zo straks kom mn vriendin hier eten en gaat matthew oppassen. Een fijne avond allemaal, Liefs, Miranda
Hi y'all! Miranda, veel plezier met Jeroen vanavond, lekker even een glaasje nemen en achterover zitten na deze drukke dag Pris en Patries wil ik een heel fijne vakantie wensen! Geniet er lekker van met jullie gezinnen, meiden! Van Gonzo heb ik nog geen SMS ontvangen, ik kijk wél regelmatig Mocht ze onder schooltijd een berichtje sturen, dan grijp ik een laptop en zet ik de kids aan het werk - even inloggen en jullie zijn dan op de hoogte van haar babynieuws Wat is het warm vandaag... ik had het écht benauwd, al was het minder erg dan gister Moet zeggen dat ik, sinds ik thuis ben, nog wel misselijk ben, maar niet meer heb gespuugd (hoera!) - het doet me ook goed om weer thuis te zijn. Kijk dit dus nog even aan, misschien geen medicatie nodig. Op mijn werk vandaag riep iedereen dat ik zo was afgevallen, hoe ik het had gedaan ("Welk dieet, meid? Ge-wel-dig") en ik maar zeggen dat ik weinig at door de hitte en me gewoon niet top voelde Niks gelogen, dus! Volgende week vertellen, wat half september sjouw ik door de Ardennen met mijn mentorklas en ik wil wel wat vrijstellingen (mountainbiken... 15 km lopen... nachtelijke surveillance bij 50 opgewonden pubers op 2 slaapzalen...) Virginie, alvast een heel fijne verjaardag voor je zoontje morgen, meid, je bijt het spits af zoals we hier zeggen Ik hoop dat het een heel gezellig weekend wordt met veel verwennerijen voor je lieve Keld! Suus, toch een flinke beeb op komst, ik hoop voor jou dat het snel staat te gebeuren en dat je een voorspoedige bevalling zult hebben. Een keizersnede zou niet niks zijn, je kent het klappen van de zweep, maar er rekening mee houden is verstandig. Wie weet hoe snel deze uk ter wereld wil komen Sterkte nog even, net als Gonzo. Fijne avond, meiden. Krijgen zo een puber van 13 te logeren en hij neemt zijn Playstation 3 mee, mijn man is helemaal in de wolken en de hele avond staat gepland... chips, cola en computeren op de flatscreen tv Ga ik maar lekker naar boven... dus misschien nog tot straks
had ene heel verhaal getypt en flink gereageerd, drukop inter en ja hoor internet weggevallen grrr alles weg. was zo kwaad dat ik de laptop van de bank af gooide. dit is niet de 1e keer. elke keer zeg ik dat ik eerst moet kopieren voor de zekerheid maar vergeet dat toch. morgen maar weer opnieuw ga zo me bedje in even leuk alicia is de 1e officeele zindelijker september 2007 baby haha peuter dus ondertussen. heel de dag geen ongelukjes, uit zichzelf naar de wc of potje voor poepje en plasje. hoef niet meer te vragen alicia plassen nee ze geeft het zelf aan en gaat zelf. ze is helemaal trots en klapt in het rond als ze iets heeft gedaan. ons meisje is nu 3 dagen uit de luier en is gewoon dag en nacht zindelijk. wow sta er nog van te kijken. het waren een paar flinke wasjes en even flink trainen maar het resultaat is verbluffend. ze is begonne met met 1 jaar, 11 maanden en 1 week oud haha ook toevallig
Ik zet m nog even neer, het feesten gaat beginnen morgen!! Augustus: Virginie83: Keld (22-08-2007) Miss X: Yocena (25-08-2007) Noor: Chris en Tijn (26-08-2007) broer van Isa Joepie: Esmay (30-08-2007) Mobielfreak: Tim Owen (31-08-2007) broer van Lisa September: Brigitte: Judith (01-09-2007) Newlymom: Yassine (02-09-2007) Mouschy: Marijn Ejan Elad (04-09-07) Ief: Lyn (07-09-2007) Joyce82: Kyra (08-09-2007) zusje van Timo Zoë84: Tara (11-09-2007) Rootje: Marissa (11-09-2007) Lovewinnie: Alicia (12-09-2007) zusje van Nando, Maart: Yasmine (12-09-2007) Marsab:Aiden Kyen (13-09-2007) Suus: Jesper (13-09-2007) Edokid: Eva (13-09-2007) Rian: Daimy (14-09-2007) Gonzo: Thijs (15-09-2007) Savita: Niels (15-09-2007) Sophie: Sophie (20-09-2007) Moons: Milan (21-09-2007) Simke: Jesse (24-09-2007) Pris: Tygo (24-09-2007) Patries: Jamie (25-09-2007) broertje van Senna Saskia: Anne (25-09-2007) Han: Daniëlla (28-09-2007) Miranda040172: Matthew (29-09-2007) Modigliani: Timothy Aidan (29-09-2007) Darcy: Oliver (30-09-2007) Oktober: Jennifer: Gwyneth (03-10-2007) Februari: Anette: Sarah (16-02-2008 )