September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    oh ja, de chocolade was heeeeeeeeerlijk, toblerone. Jammie

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Noor: ik heb me vergist over je dubbele feest :)
    Wauw wat een mooie traktatie voor het kdv. Wat zit er in?

@ Anoek: Matthew ging laat slapen en begint te krijsen, na 10 min is ie stil, maar om 07.00 uur is hij al wakker....daar gaat onze intieme moment....hihi...

@ gonzo: ik heb je gepbt.

@ Anoek: je hebt mijn mail van de week al ontvangen????

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen, meiden!

Noor, wat een mooie taart :) Ziet er heel feestelijk uit (en heel netjes gedaan!)
    Goed dat je dit post, moet ook eens gaan nadenken over Ollie's traktatie ;)

Miran, had het gelezen hoor! Je hebt een leuk feestje gehad (ik bedoelde het meer als constatering :)) Wel balen dat jullie dan niet kunnen uitslapen, he. Vinden we hier soms ook zo erg (vooral na vrijdagnacht, met onze pubervriend.) Wat voelden we ons oud en brak gisteren :D

Anouk, het hoort bij de leeftijd. Ollie lag soms ook te keten in zijn bed, hele verhalen aan het brabbelen, namen opnoemen, groot feest. Het zal een soort verwerking zijn van alle dagelijkse indrukken? Gewoon laten gaan, ze valt vanzelf in slaap :)

Gonzo, die pubers vinden het maar wát fijn als ik even geen aandacht aan ze besteed :D Dus stuur me rustig een SMS en ik regel online contact met het forum.
    Toen mijn vriendin belde om te zeggen dat ze na 7 jaar en 1x IVF eindelijk zwanger was, liep ik acuut de klas uit met een "Nu even niet, vermaak jezelf maar even!" :D

Pfff... ben sinds gisteravond weer zo weeïg en ik hoopte nou juist dat het aan het afnemen was... Ben wel blij met mijn rooster, werk ma-woe-vrij en kan dus tussendoor een dagje bijtanken... Merk wel dat het zwaarder is om voor Ollie te zorgen nu ik me zo slap voel :( Hopelijk is het snel over.

Anoek, heb jij nog last van misselijkheid, of slik je Emesafene?

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy, ik gebruik nog steeds Emesafene maar de misselijkheid zelf verwdwijnt niet, alleen het overgeven.
    Ik heb ook zo'n vieze smaak in mijn mond, had ik bij SArah ook.
    Morgen moet ik weer werken maar ik heb geen idee hoe dat zal gaan. Nu slaap ik 's middags als Sarah in bed ligt even maar ik kan slecht op mijn werk even gaan liggen. Bedden zat in het zkhs, dat wel :)

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    hahah ja idd dat zei ik ook altijd, bedden zat in het ziekenhuis, maar ja... verre van ideaal he?!
    Nou hier vandaag weer vol zat in het ziekenhuis, op mijn afdeling dan hihi. Dus heb me niet verveeld. Maar nu ben ik de komende 4 weekenden vrij jieeeehaaaaaa!
    Lekker uitpuffen op de bank. Steef en de kids hebben het heel gezellig gehad dit weekend (En de zooi viel mee hahahaha)
    Bovendien staat ie nu nog boven de overloop van laminaat te voorzien, dus ik klaag even niet. Lekker laten gaan als ie de geest heeft! :)

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Virginie: :):):) Alsnog van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Keld, heb steeds de 23e als datum in mn hoofd gehad :):):)
    Hopelijk hebben jullie er een leuk feest van gemaakt. Pff, alweer 2 jaar hé, waar blijft de tijd ;)

Gonzo: Nog steeds geen babynieuws meid en zo te lezen zit ukkie nog prima daarbinnen :D Zodra je bent bevallen zullen we snel het bericht van Darcy lezen...!

Noor: Jij aankomend weekend dus groot feest, JIHA! Ik het weekend daarop, gaat allemaal veels te snel, maar wel weer erg gezellig.
    Taart ziet er erg feestelijk uit, mooi gedaan! En zoals Miran al schreef, wat zit erin???? ;)

Suus: Ook bij jou nog alles rustig dus? Ben benieuwd wie er als 1e gaat bevallen en misschien wel allebei tegelijk, hahaha, het kan zomaar!

Miranda: Zo te lezen een erg gezellige avond gehad, alleen een beetje kort nachtje gehad ;) En vandaag ook een lekker maar drukke dag gehad! Vanavond maar lekker vroeg je bedje in ;)

Anoek: Oh lekker chocola!!! :D Maar helaas er niet minder misselijk door geworden ;) Nou ja, als het maar gesmaakt heeft, hihi

Darcy: Balen joh meid, dat je je nog steeds zo voelt. Heb je al enig idee wat het misschien zou kunnen worden? Had je bij Ol ook een voorgevoel dat het een jongen zou worden?
    En ik zie jou al helemaal de klas uitrennen zodra Gonzo jou gesmst heeft, hihihi :D

All: Wij zijn vandaag heerlijk wezen varen met de kids en oma was gezellig mee. Kyra vond het helemaal geweldig en Timo heeft het grootste deel geslapen, maar toen hij eenmaal wakker was en ik hem uit de maxicosi haalden, had hij de grootste lol, zó schattig!

Wil vanavond om 22u in mn bed liggen! Tis al heel de week 11u, half 12 en dat begin ik nu toch echt te voelen ;)
    Truste allemaal!

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dan ga ik de dag op ons topic afsluiten ;)

Joyce, we denken sinds de test dat dit een meisje is, dus ik val van de behandeltafel bij de echoscopist als het een jochie blijkt te zijn :D
    Wat wordt Timo groot trouwens, gaat hard!

Anouk, Emesafene (zo lees ik op het forum wel meer) is dus niet zo super tegen misselijkheid - wel tegen spugen?
    Ik ga het niet aanvragen, ben spuugvrij sinds dinsdag (effe afkloppen ;)), maar zie evenzogoed op tegen het werken vanaf morgen...

Noor, heerlijk dat je nu 4 weekenden vrij bent! Dat wordt genieten van je gezin. Is de vloer mooi geworden?

Slaap lekker, meiden...

8. Jmr

Jmr Niet meer actief

Goeiemorgen!!!

ik ga zo ff op mn gemak teruglezen! of ik er ook toe kom om te reageren weet ik niet...moet om 10 uur weg om te werken en tara zit nog in de pyama naast mij dus ik denk dat ik dat niet red....:D

fijne dag vandaag mama's!!

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    in de taartpuntjes zitten een doosje rozijntjes, een ballon, en een sultana-achtig koekje van die smiley-koekjes.

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden,

een aantal hebben mail/pb met een update over Imsala.
    Hierin staat ook haar adres evt voor een kaartje voor de verjaardag van T volgende week.
    Als het niet gehad hebt en je wilt hem wel, pb even naar me!

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    rootje: you'de got mail!

Darcy: ja vloertje is mooi geworden, alleen de plintjes moeten nog. Toch ziet t er meteen heel anders (ruimer!) uit! Thanks hihi.
    Jij aan het werk vandaag??

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden,
    Ik ben zojuist gebeld door Medial.
    IK MAG DONDERDAG OM 09.00U OP GESPREK KOMEN!!!:D:D:D:D:D:D
    Ben zó blij! *Joyce doet een vreugdedansje*:p

XXX

13. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    SMS VAN PRIS!

*Hai meiden! Hier is het super! Leuke rustige en vlakke plek met zon maar ook schaduw. T vermaakt zich prima! Zwemmen vind ie helemaal geweldig. Mooi weer hier met een strak blauwe lucht. Kortom het is hier heerlijk! Liefs ons vanuit een mooi Kroatie!*

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi meiden,

Joyce, wat een heerlijk nieuws, een gesprek! Ik ga duimen voor je, hoor :)

Fijn ook dat Pris het zo heerlijk heeft :)

Rootje, ga het adres op het envelopje zetten.

Noor, die plintjes zijn notoir, blijven áltijd liggen! Dat je het weet, hier heeft het ook lang geduurd ;)
    Tof dat het mooi is geworden.

HelloKitty, lekker gewerkt vandaag? Hoop dat de pootjes omhoog kunnen bij je, vanavond!

Ga even een toren bouwen met Ollie, hij ligt op de grond te snikken dat papa het moet doen, maar die staat te koken.

Vandaag een goeie dag, goed gegeten, niet misselijk. Hoop toch zó dat het nu over is met die ellende ;)
    Heb trouwens een leuke mentorklas (op 2 alpha-mannetjes van 15 na...) en het was lekker starten. Woensdag mijn eerste lessen, want... ik ben op dinsdag vrij :D Heerlijk!

Meiden, een fijne avond voor jullie! X

15. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hey girls!!

Zo eerst even reageren..

@Noor - ziet er erg mooi uit de taart zeg, kan ik hem bij je bestellen ;)?? Als een man iets uit zichzelf doet, vooral laten doen en stimuleren :D Gelukkig viel de rommel mee.

@Miranda - ik heb je een pb teruggestuurd

@Darcy - ik kan je ook een aantal "valse" smsjes sturen met de melding dat het zover is, dan kan je wat vaker de klas uitlopen :p! Fijn dat je niet moet spugen en misschien gaat het nu allemaal wat afzakken....zou wel fijn zijn he?

@Anoek - en hoe is 't met het slapen van Sarah, is ze nog steeds zo aan 't kletsen. Hier neemt Thijs ook regelmatig zijn dag door en gaat alle woorden opnoemen die hij kent...ach, als ze dan maar niet vervelend zijn toch?? En nu jij nog wat bijslapen

@Joyce - klinkt leuk jullie vaaruitje!! Enneh goed hoor dat je op gesprek mag, duim voor je dat je wordt aangenomen.

Update - vandaag weer op controle geweest bij de gyn en babe maakt geen aanstalten om eruit te komen. Vruchtwater was meer dan genoeg aanwezig, nog niet ingedaald, hartslag was prima.....zucht!!! Heb weer gevraagd tot wanneer ze me laten lopen en dat zal waarschijnlijk uiterlijk tot volgende week vrijdag zijn. Als ze dan moeten inleiden wordt de kans op een ks toch wel erg groot :x. Meiden doe een bevallingsdans voor me en duim voor me dat ukkie er zeer snel uitkomt, LIEFST NU :D!!

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    @gonzo: aah, je staat hetzelfde te wachten als ik dus.. Ik duim heel hard voor je! Spreek beebje maar even streng tegen, hij/zij mag vannacht wel komen he?!

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Darcy: Fijn dat je vandaag een goeie dag heb gehad meid, hopelijk is het ergste nu voorbij! Zou erg leuk zijn joh een meid erbij, ik hoop dat je gevoel klopt!

Gonzo/Suus: Ik heb zojuist een bevallingsdansje gemaakt en allletwee de beebjes even goed toegesproken ;) Ik hoop dat het werkt :D

Ik duik vanaaf weer vroeg mn bedje in, is me wel goed bevallen gisteravond :D

Truste allemaal! X

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    even heel snel. Vandaag gewerkt, man wat viel dat tegen, ik kruip nu ook snel in mijn bed... Hier is het trouwens erg benauwd, niet fijn. Waar is die regen???????????????

Gonzo/Suus, nog even volhouden. Is het vannacht geen volle maan? Ze zeggen dat dat invloed heeft (geen idee). Ik hoop voor Gonzo dat de kleine uk zeer snel gaat komen en dat Suus snel volgt.

Darcy, een goede dag vandaag. Lijkt me heerlijk! Houden zo. Ik hoop dat je het ergste hebt gehad en nu kunt gaan genieten.

Joyce, gaaf dat je mag komen, ik ga hard voor je duimen. Leuk zeg en spannend ook.

Pris, je kunt ons ook niet missen ;)..... Fijn dat jullie het leuk hebben. Geniet ervan, heerlijk!

Sarah is in een diepe slaap gevallen, niet meer gehoord. Ze heeft flink gespeeld op het kdv, water, water en nog eens water.
    afgelopen nacht hebben Sarah EN ik liggen gillen. Mijn vriend schrok zich een ongeluk. Lig ik te dromen, heel onrustig en ineens begon ik te gillen. Ja, dat weet ik wel maar ik weet dan nooit of ik echt gilde of dat ik het droomde.

WElterusten allemaal en tot morgen.

Liefs

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey meiden,

hier ben ik eindelijk!!!! :)

Feestje(s) van Keld waren heel fijn, lekker veel taart gegeten dit weekend (en dat zag de gyn gister ook aan de weegschaal.. :D), Keld heel flink geweest. Hij heeft centjes gekregen voor kleding, heeft speelgoed en kleding gekregen, allemaal leuk!!

Moeilijk om te geloven dat ons lieve zoontje nu al 2 is, des te meer groeit het besef dat ik echt intens van deze zwangerschap én de eerste maanden ga 'moeten' genieten, je staat er niet genoeg bij stil en ineens zijn ze 2..

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve felicitaties, deed me weer even slikken, jullie zijn allemaal erg lief!!! :)

Straks moet ik naar het CB met Keld, dus geen tijd om verder te reageren, want ik hoor dat hij wakker is..

Tot later!!

20. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ MissX: Ik weet niet of je nog regelmatig komt lezen, maar in ieder geval een héél gelukkige 2e verjaardag voor YOCENA!!!!

Ik hoop dat jullie het goed stellen en jullie vandaag een leuke dag hebben!!!

Deel Deze Pagina