September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ marsab: dank voor je uitleg van hcg! Ik blijf dit nog steeds raar vinden waarom je lijf niet mee werkt om zwanger te worden..gewoon tegen ze zeggen of ze je eitjes gaan controleren! Gewoon doen!
    Dit is goed voor je eigen geruststelling!

@ simke: vervelend van je lichamelijke klachten....vakantie aan toe?
    Doe er rustig aan!
    Verlanglijstje: regenjas, regenlaarzen, dvd van thomas of dora of wat anders ook, C&A/H&M kadobon voor de kleding, winterjas, po :)D) mhm....ik weet zelf ook niet wat. Matthew heeft al eigen driewielerfiets en loopfiets, glijbaan, quad...tsja...

@ gibi; erg leuk om iets van je te horen. Je mag best aan jezelf denken door 'n uurtje rust nemen! Lekker gaan lezen of jezelf tutten of wat dan ook is. Dat doe ik iedere dag ook, dan leef ik me weer op!

@ noor: graag gedaan ;)

De waarzegster voorspelt dat Suus en Gonzo tegelijkertijd gaan bevallen :D:p;):D:p;)
    ....mijn benen zijn heeeeel erg moe van dubbele babydansjes maar ik zet het nog wel ff door.... ;)
    Nogmaals sterkte met jullie laatste loodjes!

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Rootje: hoe is het nu met je? En je zwangerschap?

3. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Chris en Tijn gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!!
    Enne papa en mama natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie peuters!

IMSALA -NIEUWS BELANGRIJK!!!

We horen vanmiddag of er misschien een andere plek is voor Imsala en kids. Dus nog geen kaarten ed sturen :) Het adres kan ineens veranderen vandaag :)
    Later meer nieuws (waarschijnlijk via de mail/pb)

@verlanglijstjes, die van marissa staat hier: marissa.wilgraaghebben.nl
    Van ons krijgt ze deze mini-trampoline:
    Bekijk bijlage 11810

En van opa en oma een echte poppenwagen met verzorgingstas, dan kan ze straks met mama en de baby wandelen :)

Zo dan ga ik nog snel wat doen en wachten op het telefoontje van Imsala.
    Bye!!

4. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@miranda, gaat goed hoor met mij! En met de zwangerschap ook, krijg al een flink buikje. Vanochtend zijn er foto's gemaakt, die probeer ik er vandaag en anders morgen even op te zetten :)
    Ga nu snel wat doen, want misschien ben ik weer de hele middag weg en er moet nog veel gebeuren.
    Bye!

5. Jmr

Jmr Niet meer actief

Noor, gefeliciteerd met Tijn en Chris!!!!!

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Noor, gefeliciteerd met je twee 2-jarige boys!! :)
    (hoop dat je de kaart hebt ontvangen vandaag)

Ga nu teamvergadering bijwonen en het nieuws vertellen, de beide bazen weten het al en reageerden heel positief :)

HelloKitty: w.b. slapen - steeds hetzelfde ritme aanhouden en hopen dat het snel overgaat... het zijn fases (die erg lang kunnen duren...)
    Sterkte.

Iedereen een fijne middag!

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    HIEPERDEPIEP HOERA!!!!!
    Lieve Noor, gefeliciteerd met je 2-jarige kanjers Chris & Tijn!
    (als het goed is ontvang je vandaag ook een kaartje van mij:D)

Later meer....
    Doedels!

8. Jmr

Jmr Niet meer actief

marsab, je hebt mail!! op je live account....

darcy, thnx voor je tip....dat doen we eigenlijk al wel...maar het duurt idd al zooooo'n poos! elke avond gillend naar bed...kan het slaapliedje niet eens afmaken of ze krijst al. word er zelf ook zo :( van...

9. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

IMSALA-NIEUWS

Adres gaat veranderen!! Is helaas geheim!
    Dus niemand mag het weten, zelfs ik niet :(
    Ze zegt dat de post voor haar en de kids naar haar oude adres mag... Dus bij D.
    Ik zal het voor de zekerheid morgen nog even op de mail/pb zetten voor degenen die het niet (meer) hebben.

10. Jmr

Jmr Niet meer actief

hej rootje, jeetje wat een verandering ineens...hoe is ze er zelf onder? en de kids? wil je me anders een pbtje sturen als je het hier niet neer wilt zetten?? en hoezo gaat haar post naar D?? dat is toch niet handig denk ik dan...:(

heb hier een middagje alleen...tara is met mn schoonzusje en nichtje naar de winkel voor een kadootje voor haar verjaardag! leuk! Ben vanaf vanmorgen 7 uur al aan het poetsen, ben het nu spuugzat haha. maar wil tara's kledingkast even uitzoeken...heb net weer allemaal nieuwe kleertjes gekregen van H&M..jippie!:)

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Rootje: Dat betekent ook dat jij en Marissa niet naar Tims verjaardag toegaan :(:(:(
    En ik sluit me ook aan bij HelloKitty aan: hoe is Imsala eronder en de kids? Waarom de post naar D. toe, dat betekent dat D. ook niet mag weten waar Imsala en de kids gaan wonen:(
    Ik mail je wel want ik wil graag een sms nr van haar hebben zodat ik ze kan smsen als Tim jarig is ;)

Geweldig van de site wat marissa graag wilt hebben, ik ga vanavond ook eentje maken voor matthew, heel handig zodat mn familieleden en vrienden hierin kunnen kijken, top zeg! Nooit geweten dat het zoiets bestond!!! :)

@ Darcy: hoe reageren mensen op de vergadering dat je in blijde verwachting bent :D

@ HelloKitty: leuke kleding van H&M, ik hoop dat ik ze volgende week ook binnen krijg, heb gisteren ook online besteld voor Matthew! :)

Ik ga maar weer verder aan het werk,
    Liefs, Miran

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Tijn en Chris, gefeliciteerd met jullie 2-e verjaardag. Een hele fijne dag vandaag. :):)

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hm, de situatie weer veranderd bij Imsala, de post snap ik niet helemaal maar goed, er zal wel een reden voor zijn.
    Mag ze tegen niemand zeggen waar ze naar toe gaat? Jee, lijkt me heel heftig zeg. Dikke knuf en denk aan jullie!

14. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hey meiden,

Hier is onze walrus weer :D!!

@Noor - gefeliciteerd met je twee "grote" jongens!! Snap wel dat je er emo van bent hoor, 't gaat ook allemaal zo snel.

@Marsab - hmmm vreemd dat je hcg nog in je lichaam hebt, meestal is dat vrij snel uit je lijf, ligt er wel aan hoe lang je in verwachting bent geweest, maar vijf weken is wel lang hoor!! Misschien toch zwanger dan?? Je hebt 't meer dan verdiend meid. Ik snap ook best dat je best jaloers bent hoor dat ik zo ver bent en dan ook nog eens loop te klagen...zo bedoel ik het niet, maar dat snap je wel ;) Enneh, neem eens wat op met zingen, kunnen wij ook beoordelen hoe 't klinkt :p

@Simke - ook bedankt voor het dansje, maar ook die heeft nog niet geholpen. Straks help ik iedereen aan de spierpijn, haha!!

@hellokitty - slapen was weer niet veel, maar dat is het toch niet zo, pak 's middags gelukkig nog wat rust als Thijs slaapt. Hoop voor je dat ze snel weer een goed slaapritme te pakken heeft, maar hou inderdaad in gedachten dat het fases zijn (om er enigszins de moed in te houden)

@Isabel - hoe is 't met jou?? Alles goed met Dean en Milley Joy (schrijf ik dat goed?)

@Gibi - vervelend als je je ritme nog niet hebt kunnen vinden. Hopelijk komt dat weer snel! Fijn dat je kids het voor de rest leuk vinden op school.

@Miranda - haha, leuk van die waarzegster! Nou wie weet, 't zou goed kunnen hoor...

@Darcy - en hoe reageerde je team op het nieuws??

@Suus - volgens de waarzegster van Miranda zouden we evt. tegelijk kunnen gaan bevallen 8)!! Hoop voor jou ook een spoedige bevalling. Aan de dansjes van de meiden hier zal het niet liggen :)

Hier vandaag af en toe wat harde buiken, zou er dan toch iets gaan werken daarbinnen? Maar voor de rest niks spannends nog, maar het was al meer dan ik tot nu toe gehad heb.

Fijne avond verder allemaal!!

15. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    @Miranda - had jij mijn pb nog ontvangen? Zou je mij dan nog het lijstje willen sturen?? alvast bedankt!!

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    even snel meiden
    heel erg bedankt voor de felicitaties! THANKS!!
    Vanmorgen kaarten ontvangen van Darcy, Rootje en Pris: enorm leuk en lief, THANKS!!
    Vanmiddag was het heel gezellig. De jongens hebben zich prima vermaakt en van de taart gevroten! Hoop morgen meer te posten en ook plaatjes, maar helaas ben ik zelf helemaal niet lekker. Sinds vanmorgen of eig gistereavond al niet helemaal fit en nu wordt het al maar minder. Geirriteerde luchtpijp, stem kwijt, gewoon niet helemaal in orde. Dus ik hoop dat het morgen beter is, na an early night!!
    Nogmaals heel erg bedankt en snel meer!!
    Liefs!!

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Rootje: Jee, wat heftig allemaal, als jij zelfs het adres niet mag weten :( Maar ik zie je mail wel over de mail verschijnen!

Gonzo: Zal er dan toch wat aan het rommelen zijn daarbinnen???
    Wie weet, zo lang kan het ook allemaal niet meer duren! Ben je trouwens zenuwachtig voor de bevalling of laat je het allemaal over je heen komen? Je zal ook wel moeten hé, hihihi

Hellokitty: Zo, is de kast weer winterproef van Tara :p

Marsab: Hmm, inderdaad raar dat je nog hcg in je lichaam heb zitten. Zou er dan toch geen wondertje gebeurd kunnen zijn?

Darcy: Hahaha, Kyra ziet er lief uit, maar heeft ook echt haar peuterdriftbuien hoor. Vanmiddag stond ze binnen een kwartier 2x op de gang, ze heeft zo'n grote mond en alles is 'nee' *zucht* En dan niet normaal 'nee' zeggen, nee gewoon gillen.
    Maar gelukkig lees ik hier van iedereen dat ze er allemaal last van hebben. De stelling klopt toch aardig hé, 'ik ben 2 en zeg 'nee' ;)

Noor: Leuke dag gehad? Begrijp je best dat het emo is, het gaat ook allemaal zó snel!

All: vanmiddag de buurtjes gedag gezegd. Die gaan vannacht vertrekken richting Oostenrijk, waar ze naar toe gaan emigreren. Het is al heel lang een droom van hun geweest die ze nu werkelijkheid gaan maken. Ze hebben 2 kids, een dochter van 12 en een zoon van
    9 die er helemaal zin in hebben. Grote stap, maar wel een enorme uitdaging. Ze vroegen al of we een keer langs wilden komen :D Een wintersportadres hebben we al, hihihi ;)

Meiden, morgen om 09.00u gesprek, DUIMEN!!!!
    Zal morgenochtend echt de wekker moeten zetten, anders slaap ik er echt doorheen. De kids worden ook altijd rond 9u wakker en dat is dus te laat :p Ik laat jullie morgen in ieder geval weten hoe het gesprek is gegaan!

Fijne avond allemaal!

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey meiden,

ik ga naar bed, voel me óp - valt effe vies tegen, die lange dagen weer :( De pubers vreten energie...

Team reageerde superleuk, geroffel op tafel, kortom, helemaal goed. Ik laat het de leerlingen volgende week weten (of vrijdag, want de tam-tam gaat snel!)

HelloKitty: klinkt als een ander soort 2-jarig 'nee', dat krijsen voor het slapen gaan. Volhouden, misschien volgens de methode '5 minuten wachten - even troosten - 10 minuten wachten - even troosten - 15 minuten wachten - even troosten'?
    Dit was de tip die ik van Rootje kreeg en het werkte!

Gonzo: jij bent vrijdag bevallen :D Doe het sms'en effe tijdens het 6e uur, zo rond half 2. Uit die klas wil ik wel even weglopen ;):D

Noor: klinkt als een goeie verjaardag, benieuwd naar de foto's!

Joyce: draaiende duimen, veel succes morgen!

Meiden, nu te bed... ik voel me zo misselijk...
    (1 voordeel: van maat 42-44 naar 38-40 gegaan...)

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Gonzo: je hebt je pb terug! ;)

@ Noor: gaaf dat het geslaagde feest is!
    Je hebt toch geen rare griep.... zeg! Zorg goed voor jezelf! Beterschap!

@ Joyce: hihi leuk al winteradresje ;)
    Jammer dat ik je geen sms nr had dan had ik je op tijd wakker kunnen bellen ;)
    Heel veel succes morgenochtend op soll gesprek!!!

@ Darcy: ik zie het al voor me dat je mooi slank zwanger wordt...kortom: je krijgt een jongetje. Mijn beste vriendin was tot 6e maand zwanger voortdurend misselijk en spugen, maar ook erg slank zwanger...ze kreeg een zoon ;)
    Mijn andere vriendin ook pcies zelfde....
    Maar ik kan 't ook mis hebben!

Mhm....ik geloof dat ik niemand vergeten ben....
    Slaap ze!

XXX

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

*** kleine Imsala-update ***

Postadres is nog even niet bekend, ze krijgt waarschijnlijk een postbusnummer waar het heen kan, maar dat hoort ze morgen waarschijnlijk. Evt kaarten en pakketjes voor T mogen evt naar D omdat ze daar as zaterdag de verjaardag vieren. Dan nemen ze het meteen mee.
    Ben nu net thuis en moe, morgen via de mail meer waarschijnlijk.

Deel Deze Pagina