September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy, dan zal ik Miranda even tegenspreken..... Bij Sarah veel afgevallen door spugen en maar 4 kilo in totaal aangekomen en, jaja, een dochter :) haha, daar kun j ewel wat mee, niet?
    Ik heb het idee dat ik alleen maar aankom door mijn hapjes tussendoor. Is vaak iets hartigs omdat dat het beste valt.

Joyce, heel veel succes vandaag, ik zal voor je duimen.

Imsala, Rootje, het is me toch wat zeg, een postbus lijkt me inderdaad handig. Moeilijk allemaal hoor.

Gisteren thuis gebleven van het werk, nu weer een poging wagen. Misschien kan ik iets eerder weg. Voordeel is dat Sarah afgelopen nacht bij mijn ouders heeft geslapen en vandaag passen zij op. Mijn moeder gaat shoppen met Sarah, samen naar Intertoys, ben benieuwd. Heb ook maar even vermeld dat vandaag een nieuwe kinderkledingzaak geopend wordt ;)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen,

vandaag een butt-dag, voel me heel wappie :( Spontaan onze beweeglijke Ollie een extra dagje naar het kdv gebracht; hij blij en lekker spelen met zijn vaste maatje, papa werken en mama thuis bijtanken. De beste beslissing ooit.

Rootje, laat maar weten via de mail wat Imsala's (post)adres wordt. Hoop dat ze spoedig een woning heeft, dit is toch ook niet rustgevend...

Noor, hoe gaat het nu met je? Heb je misschien griep? Beterschap, meis!

Nou, de kaartjes voor Ollie's party zijn naar de vrienden en familie gestuurd, ik heb even ideetjes gepikt van Marissa's lijstje en ben benieuwd waar mensen dit jaar mee komen, vorig jaar stond er een tafel vol :$ (ook niet nodig :))

Fijne dag allemaal...

3. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@darcy, niet te veel dingen van ons lijstje gepikt he :p

@all, ik ben vanochtend nog even druk en ik wacht nog op een telefoontje van Imsala, maar zodra ik meer weet mail/pb ik jullie hoor! Misschien dat ik tijdens Marissa's middagslaapje vast een mailupdate stuur, maar moet even kijken hoe het loopt vandaag. Ben namelijk een beetje druk vandaag en morgen ;) Tja ondanks het verhuizen van Imsala gaat het werk ook gewoon door...

Bye!

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Rustig aan, Rootje! Denk vooral effe aan jezelf, he!

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hallo!!!

Maandag naar de gyn geweest en alles ziet er goed uit. Ik moet 11 september wel voor een screening echo naar het ziekenhuis, om alles in detail te bekijken. Ze wil me geen punctie laten doen wegens verhoogd risico op een miskraam dan, maar aangezien het met Keld wél nodig was, wil ze tenminste een uitgebreide echo.

Ik zal zo snel mogelijk een foto van jarige Keld posten! :)

Heb al bijgelezen, nu trachten te reageren..

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Rootje: Beetje rustig aan doen meid! Wel super dat je dit allemaal doet voor Imsala. Voel je je voor de rest goed? Ben benieuwd naar fototjes!! :D En maandag naar de vk? Wie weet zien jullie dan wel of het een meisje of een jongen is?
    Leuke trampoline trouwens!

@ Darcy: Inderdaad het beste wat je kan doen, gewoon een Darcy-dagje en bijtanken!

@ Anoek: Sarah zal lekker verwend worden dus!! :)

@ Joyce: En, en, en????? Hoe is het gesprek gegaan??? Alles goed hoop ik! Mooie foto's van je kids hoor! Zien er inderdaad erg lief uit.. Maar dat wil inderdaad niets zeggen! :D Jammer genoeg.. :D

@ Noor: Super dat alles goed verlopen is, maar jammer dat jij je niet te best voelt. Misschien inderdaad een griepje? Verzorg je maar!

@ Gonzo: Misschien is er wel iets aan het rommelen, spannend hoor!!!!

@ HelloKitty: Best lastig die slaap-situatie.. Zoals Darcy zegt, volhouden, maar kan zo ontzettend moeilijk zijn.. Bij ons gaat het slapen perfect maar het eten is telkens een drama.

@ Gibi: Lekker aan jezelf denken! Gelukkig gaat het goed met je kids in de klas..

@ Suus: Duimen blijven draaien dat je meid eerder komt! Hier ook af en toe een moeilijk kind hoor, in de hoek dan maar, maar vind het zooooo zielig als hij zo zit te huilen.. Tja, hij moet het maar leren denk ik dan.. ;)

@ Miranda: Haha, ik hoop voor Suus en Gonzo dat ze dan snél bevallen op dezelfde dag!!:D

@ Marsab: Kan je echt niet zwanger zijn???? Wachten op het onderzoek dus??

En voor het overige, laat mijn geheugen me even in de steek.. Sorry meiden!!!! :)

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    hi girls!
    Virginie: fijn dat het allemaal goed was bij de gyn!
    Waarom had je toen indertijd bij Keld ook weer wel een puncite nodig? weet het niet meer...

Rootje: poeh wat heftig allemaal......

Vandaag weer kaartjes in de bus!!!!

Saskia, Joyce: BEDANKT!!!
    wat leuk, echt verwennerij!! :)

Ik ga even een tukkie doen, voel me niet meer erg beroerd, maar wel moe en mijn stem is nog steeds weg, dus zie mijn kans schoon nu de jongens pitten.
    Later meer.
    Liefs!!!

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Noor: Ik had een triple test laten doen (kansberekening op syndroom van down) en daar kwam uit dat het 1/33 was. Nu hebben we dat weer laten doen en met de bloedteste én de nekplooimeting komt het op 1/950, zonder nekplooi op 1/154. En dat vind ze oké, maar voor de zekerheid wil ze toch liever een screening laten doen. Als het nodig is, wordt die punctie alsnog uitgevoerd, maar ze wil liever afwachten. Volgens haar is dat een stof in mijn bloed dat de uitslag zo hoog maakt. Zullen zien, hopen op het beste in ieder geval..

Slaap lekker!

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Noor: graag gedaan van het kaartje, alleen jammer dat ie vandaag pas in de bus lag ipv gisteren :(:(:( Gelukkig voel je je weer iets beter, doe nog maar lekker rustig aan! Vanochtend in het Spaarne geweest.. ;)

Darcy: Lekker rustig aan doen hoor meid, en je hebt een prima deal zo gesloten :D

Hellokitty: Kyra heeft bij mij ook een tijd slecht geslapen en veel gehuild. Mijn moeder zei dus tegen mij, zou ze geen last van maagzuur hebben? Dit hoor je best wel vaak bij kindjes rond deze leeftijd, alleen kunnen ze het natuurlijk nog niet zeggen. Ik heb toen een handdoek onder haar matrasje gelegd, zodat haar hoofd iets hoger kwam te liggen en geloof het of niet, sindsdien heb ik haar niet meer gehoord. Misschien een tip om uit te proberen, baat het niet dan schaadt het niet, toch?! Suc6 in ieder geval, het kan erg vermoeiend zijn...:(

Miran: Je hebt pbtje ;)

All: Meiden, lief dat jullie vanochtend allemaal aan me gedacht hebben en dat is niet voor niets geweest, want heb een superleuk gesprek gehad en schat mn kans dus erg groot in :D Het klinkt allemaal erg positief. Ik zou 3 ochtendjes gaan werken van 8u tot 12u en 1x per maand een weekenddienst op de zaterdag of zondag ook van 8u tot 12u. Dus ideale werktijden en lekker in mn eigen omgeving.
    Aankomende week gaan wij eerst nog een midweekje naar Rabbit Hill (ja alweer op vakantie... :)) en na mn vakantie zouden ze me bellen.

Fijne dag allemaal!

10. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Vergeet ik nog iets te melden.

Ik heb zojuist mijn knutselpakket ontvangen die ik voor Kyra dr verjaardag heb besteld om uit te delen op het kdv.
    Het is een Dora taart geworden, erg leuk:D

Voor degene die ook nog druk denkende/zoekende zijn, misschien is deze site ook wat voor jullie: www.annekoen.nl

Zodra de taart in elkaar geknutseld is, plaats ik uiteraard een foto :D

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat goed, Joyce, dat moet wel goed nieuws worden! Wie weet is dit dan je nieuwe baan :)

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    super dat het zo'n positief gesprek was Joyce!! Komt vast goed!! Zou je dan ook binnen het zkh prikken?!?! Dat zou leuk zijn! :) :D:D:D
    Leuk de taart die je gaat maken!
    Heb dus ook zoiets gemaakt voor de jongens om morgen uit te delen. Heb alleen alles zelf uitgeprint haha en geknipt 8) althans dat laatste heb ik Stefan laten doen :D

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Joyce: dank voor je PB en je hebt je Pb terug!
    te gek van je nieuwe baan! En dan nog op vakantie...wauw!!! Heerlijk joh!

@ Darcy: gewoon niet schuldig voelen dat Ollie 'n extra dagje op het KDV zit. Als hij maar plezier beleeft en jij wordt straks 'n blije mamma als je hem weer ophaalt!

@ Rootje: je hebt druk zeg...maar doe er rustig aan meid! We wachten wel rustig af over Imsala!

@ Noor: beterschap!

@ Virginie: wat goed over de controle. Ik had ook bij Matthew nekplooiingtest en bloedtest gehad vanwege mijn leeftijd.

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Weten jullie nog dat Matthew ca. 2 weken terug of zo zoveel dunne diarree heeft gehad....wat bleek....gisterenavond ontdekte ik dat er 2 helemaal achterste kiezen door zijn!!!
    Dus nog eentje, dan is zijn gebit helemaal compleet (8 kiezen, 4 hoektanden, 4 boventanden en 4 ondertanden)!

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ik juich hier nu te vroeg....want de diarree is alweer begonnen....4 luiers binnen 1,5 uren....:(:(:( Verder merkten Jeroen en ik op hoe Matthew vandaag slecht eet en eet alleen met de tanden, dat zegt ons al genoeg...

Een fijne avond!

16. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Noor: Het knutselpakket wat ik heb ontvangen moet ik ook nog zelf uitknippen en in elkaar zetten. Het is dus echt een doe-het-zelf pakket :D Maar wel ontzettend leuk om te doen!

Miran: Tjee hé, dat verklaart dus die luiers van Matthew... Nog bedankt voor je sms :D

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    JIHA, check net mn mail en daar staat in dat mn fotoboek klaar is :D
    Kan nu al niet wachten om m op te halen morgen :D en ook een exemplaar aan opa te geven :D

Fijne avond allemaal!!!

18. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Zo even mijn belofte nakomen....

De buikfoto's staan in mijn album!!!

Ik ga naar bedje, morgen drukke dag weer...

Welterusten allemaal!

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Mhm.....Gonzo en Suus hebben zich niet hier meer gemeld.... liggen ze nu al te puffen??????????

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Heb op je foto gereageerd!!! ;)

Deel Deze Pagina