September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goedemiddag allemaal!

@ Miranda: Hihi, ik was nét hetzelfde aan het denken. Wie weet... Darcy, nog geen smsje??? :D
    Heeft Mat nog diaree ondertussen?

@ Joyce: Fijn dat het gesprek vlot verlopen is. En veel knutselplezier gewenst!

@ Rootje: Begint al goed duidelijk te worden hé!! :)

2. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Jaja, mijn buikje wordt goed zichtbaar en dan was dit om 7 uur 's ochtends :) Je moet hem eens om 21 uur zien :)
    Zal misschien zondag eens een ochtend- en avondfoto maken om het verschil te laten zien :)

O ja enne ik heb een ander adres voor Imsala :) Dus jullie hebben mail zo...

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.479
    113
    Nou hier nog niks hoor meiden! Misschien dat Gonzo druk bezig is, ik hoop het voor haar.

@rootje: zo wordt al een behoorlijk buikje, leuk hoor.

ik pb je zo nog even mijn e-mail adres, wil ook graag op de hoogt worden gehouden van imsala als dat kan.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Kan natuurlijk niet echt forummen op werk.. Maar ik MOET even de uitnodiging voor anne's verjaardag delen :D

Anne Sophia Daniels staat hij!

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    whahahahahahahaha heeeeeerlijk! Lach me rot hier!!
    Hebben jij en Job dat zo samen gefabriceerd? GEWELDIG!!!! en bovendien: superorigineel!!!

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Whawhawhawha, WOW Saskia, wat gaaf zeg!:D
    En zoals Noor al beschreef, super origineel.
    Zijn de stemmetjes van jullie beide?

Noor: Als ik word aangenomen begin ik idd eerst op de poli van het Spaarne en zodra dat allemaal goed gaat, loop ik mee met de buitendienst. Dus grote kans dat ik je een keer tegenkom :D

Zal nu ff smsje van Pris neerzetten:

*Hai meiden! Hier nog even een bericht uit Kroatie. Tygo is al 2 dagen aan het spugen, lijkt nu wel beter te gaan. Hij zit nu aan de bschuit en water. Hopelijk gaat het snel weer helemaal goed en kunnen we weer zwemmen. Weer is wel super, alleen maar blauwe lucht. Hopelijk daar alles ok met iedereen! Liefs Pris*

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Saskia, wat creatief en een erg leuke manier om een uitnodiging te versturen. Hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen? GAaf.

Pris, balen dat Tygo zo moet spugen, is het de warmte of toch iets anders? Dat hij maar snel weer opknapt en jullie verder kunnen gaan genieten van de vakantie.

UH, verder geen idee, ik heb vanmiddag vrij genomen, voel me zo beroerd, heb lekker geslapen en ga nu koken

8. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hier ben ik weer.....en nog steeds met een baby aan boord ;)

@Noor - fijn dat de verjaardag van je jongens zo leuk was. Ben jij al wat opgeknapt??

@Darcy - helaas niet op je voorgestelde tijdstip een sms gestuurd. Ben je ondanks dat toch de dag goed doorgekomen?? Hoe voel je je nu? Leuk maatje heb je nu.....ik weet niet welke maat ik heb, voel me een walrus in ieder geval :D

@Miranda - heb je pb gehad hoor, maar was nog niet eerder online, vandaar dat ik niet gereageerd had...solly!! Ik zag dat mijn naam niet helemaal goed stond, zal zo de lijst nog even aanpassen en voor de zekerheid naar iedereen opsturen. Tnx!! Enneh, dat verklaart de diarree van Matthew met die kiezen.

@Anoek - hoe voel je je nu? Vervelend dat je je zo beroerd voelt...En is Sarah geslaagd bij de Intertoys en de nieuwe kledingwinkel?

@Virginie - 11 september een screeningsecho, toch weer spannend lijkt me. Ben benieuwd naar de foto's van Keld zijn verjaardag.

@Joyce - klinkt positief je gesprek. Eerst even lekker van je vakantie genieten en dan positief afsluiten met het nieuws dat je bij je nieuwe baan kan beginnen ;). Trouwens, leuke tip die site!

@Rootje - mooi buikje hoor!! Bedankt weer voor je update.

@Saskia - wat ontzettend leuk gedaan die uitnodiging. Hoe krijgen jullie dat voor elkaar??

Hier nog niks te melden, heb alleen veel kramp in mijn lies :(, maar dat heeft vast niks met een evt. bevalling te maken lijkt mij. Verder maar weer afwachten. Maandag terug en dan wordt er een datum geprikt voor evt. inleiden. Hoop maar dat het niet meer nodig is!

Fijn weekend allemaal.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.479
    113
    @saskia: haha, origineel hoor!

@gonzo: ik hoop ook voor je dat inleiden niet nodig is!

Hier een relaxte dag gehad, mannetje was vrij ivm een groningse feestdag, dus dat was wel fijn.

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Gonzo: het blijft wel spannend zo!!

Suus: jij ook alweer 39 weken!! pfff gaat zo snel! Al zal het voor jullie wrs niet snel genoeg gaan!!

Joyce: wat leuk zou dat zijn!! Gewoon zorgen dat je op de neuro of op de stroke unit komt prikken! :)
    Bedankt voor de update van Pris!! Balen dat Tygo niet helemaal in orde is, maar kan natuurlijk makkelijk komen door zee- en zwembadwater of het andere eten. Hoop maar dat ie vlug opknapt.

Hier ben ik weer wat beter, maar nu is Tijn niet lekker, die hangt maar wat op de bank.... Nuja, hopen dat een PCM en kadootjes hem toch een leuke dag bezorgen!
    De taarten zijn in ieder geval (al zeg ik het zelf) geweldig geworden! Ik zal vanavond of morgen foto's plaatsen!

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat een leuk en origineel ideee zeg! ja bij ons komen alleen opa en oma's... vanaf volgend jaar als het wat meer bewust is gaan we ook uitnodiging versturen..

Dean is vandaag alweer 2, 2 jaar geleden had ik nu net mijn gel ingekregen en moest de dag nog beginnen.. word wel een beetje emo als ik eraan denk..

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    IsaDemi, van harte gefeliciteerd met Dean!
    Maak er een gezellige dag van!

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden,

Saskia, een ge-wel-dig filmpje, zag jullie al zitten fröbelen en wat het is leuk geworden :) Heel origineel (plaatje voor plaatje, shot voor shot gemaakt, toch?)

Gonzo, ik krijg de zenuwen van je :) Nee hoor, ik wacht rustig af, net als de andere mama's hier. Jij moet het uiteindelijk doen en ik 'hoop' dat die pijnlijke kramp betekent, dat je kindje indaalt nu.
    Nog even, meis!

Suus, jij nog een weekje te gaan - ben je het al zat? Hoop dat het voorspoedig mag gaan nu, voor jou en Gonzo allebei!

Miran, die arme Matt - kiespijn en van gekkigheid niet weten, hoe je moet eten... Arm jong...
    Kun je nog wat door zien komen?

Misschien dat Tygo er ook last van heeft in Kroatië? Hoop dat hij snel opknapt en vocht binnenhoudt, het is er dus mooi weer en lekker warm. Fijn dat ze genieten daar.

Joyce, hoop echt dat dit je baan wordt, hoor! Zou leuk zijn als je dan af en toe Noor tegenkomt, je kent elkaar van een forum, gek eigenlijk he :)
    Ben je al aan de knutsel en laat je even weten hoe het fotoboek is geworden?

Virginie, waar blijft de verjaarsfoto van je zoon ;)
    Wat heeft hij trouwens voor cadeaus gekregen?

Rootje, ik zie een prachtig buikje, je hebt ook zo'n mooie mama-blos op je wangen :) Hoe voel je je?
    (mijn kaart aan Imsala komt dus niet op tijd, die zat nog in mijn agenda - zal 'm naar het nieuwe adres sturen...)

Anouk, ben jij weer een beetje opgeknapt? Ook veel aan het slapen?

Patries, hoe was het weekje weg, hebben jullie lekker genoten en zijn jullie een beetje tot rust gekomen?

Nou, hier alles okay. Gisteren een TOPdrukte met nieuwe klassen en een dag, die eindigde op de 2e school (waar ik een 4VWO heb, literatuur geef.) Was allemaal leuk, maar ik heb 's avonds met manlief op de bank gehangen, western gehuurd en voeten in een badje. Ben wel moe, hoor...

Ga zo naar de kinderopvang, waar het Zomerfeest is - ga helpen schminken, spelletjes begeleiden, etc.

Morgen het afscheid van een vriend die is overleden en aansluitend een borrel. Maandag de uitvaart. Een raar weekend...

Meiden, een fijn weekend gewenst en ik hoop later meer berichten te kunnen lezen hier!

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Gefeliciteerd met Deans verjaardag!!!! :D

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hiep hiep hoera dean is 2 jaar. van harte gefeliciteerd

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goeiemorgen mammie's!

@ Saskia: wat een leuke filmpje, helaas kon ik niet verstaan wat jullie zeiden....kan iemand hier ff voor me vertalen/vertellen wat er gesproken op het filmpje staat!

@ Gonzo: ik hoop dat je niet ingeleid hoeft te worden!

@ Suus: Ik zal maar voorlopig niet te vroeg juichen dat je al lag te puffen evenals Gonzo ;)
    En je hebt mijn sms nr nog wel ;)

@ Pris: arme Tygo dat hij ging spugen en hoop dat hij snel opknapt! Zodat ze verder kunnen genieten in Kroatie!

@ Joyce: het zou heel grappig en leuk zijn als je Noor daar ook tegenkomt ;) En heb je de baan in A'dam al afgezegd voordat jullie op vakantie gingen?
    En is de fotoalbum mooi geworden? Hoe reageert je opa hierop?

@ Darcy: veel plezier vandaag op het zomerfeest bij het KDV. Ik had al in juni gehad. Rare weekend van die afscheid, gecondoleerd.

17. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    haha saskia lig helemaaldubbel. echt leuk en orgineel. die popjes klinken ook zo blij :)

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    En nu even van mijn kant:

Matthew lijkt zich erg uitgehongerd te hebben gisteren. Jeroen vertelde dat hij afgelopen donderdag nauwelijks gegeten heeft.
    Gisteren pakte ik anders aan...ik gaf hem boterham zonder korst. Hij vrat al meteen 4 boterhammen op zonder korst, appel, banaan, aardbeien etc. Maar de diarree hield dus niet op.
    Ja de witte puntjes in z'n kaak zijn heel duidelijk zichtbaar.

Matthew was gisteren van 07.30 tot 20.15 uur opgebleven, hij wou geen dutje doen.
    Pas vannacht lag hij te spoken om 05.00 uur, hij kwam bij ons liggen. Hij zei: plets plets doet de regen. (het was echt hard regenen!) Hij praatte teveel..uiteindelijk viel hij in slaap tot 09.30 uur! :)

Toen Matthew tegen papa zei: "papa gaat maken" (hij onthoudt goed wat Jeroen gisterenavond tegen mij zei dat hij in de keuken verder gaat afwerken en plinten maken). Vaak sta ik versteld hoe Matthew zegt of begrijpt en zo!

Een fijne dag vandaag!
    Liefs, Miranda

19. Jmr

Jmr Niet meer actief

hai mama's!

daar ben ik weer!! Gisteren een dagje gewerkt! Gisteravond in de planning om lekker op de bank te gaan liggen maar heb onverwachts een lesje Zumba gedaan op de sportschool samen met mn mams haha. Mams gaat al naar de sportschool en wou zo graag dat ik meeging...maar het was hartstikke leuk dat Zumba! Heb trouwens wel gemerkt dat ik niet zo soepel in mn heupjes ben:$ haha!
    Vanmorgen al vroeg op pad geweest met Tara voor een nieuwe winterjas en nog wat nieuwe kleertjes voor de winter! Tara is klaar voor de winter!! Die ligt nu lekker te slapen, papa is naar de voetbal...dus mama heeft het rijk alleen!!!

Patries, hoe was jullie weekje weg?

Darcy, de tip van Joyce al geprobeerd met het koekje mee naar bed? Mijn vriendin deed dat ook toen ze zo misselijk was. Die at eerst iets voordat ze uit bed ging, hielp echt!
    De fase met het slapen lijkt bijna ten einde, maar ik durf het niet hardop te zeggen haha! ze sputtert nog wel even tegen maar is al sneller in slaap!! Wat leuk dat ze allemaal zo leuk reageerden op school op je zwangerschap! Kan vreselijk zenuwachtig worden van dat soort dingen haha, jij ook?? Gecondoleerd met je vriend....wat vreselijk en dat zijn geen leuke dingen zeg, getsie!

Anoek, al lekker bijgetankt of nog zo moe?? en heeft je mams nog wat leuks gekocht voor sarah??

virginie, hmm dat is ook lastig als het eten zo'n drama is. Wil Keld niks eten? Want die periode heeft Tara ook gehad...schoof zo haar bordje aan de kanten en ging avond na avond met een lege maag naar bed! Dat hebben we gewoon genegeerd en niet veel aandacht aan gegeven, nu eet ze weer heel goed...

Gonzo, hoe is het met jou en ukkie?? nog steeds geen zin om op de wereld te komen??

Suus, en met jou en je ukkie?? ook nog geen zin?? hou je het nog een beetje vol?

Noor, hoe is het met jou? al helemaal weer beter of nog niet echt fit?? En nu Tijn ziek? aaah zielig!! Hopelijk knapt hij snel op!

IsaDemi, gefeliciteerd met Dean!

Joyce, de kast van tara is weer winterproof ja hihi! laat de winter maar komen!!!:D (ben stiekem een beetje klaar met dat warme weer) Top dat je gesprek zo goed ging!! dat komt vast helemaal goed joh!! Hopelijk kun jij snel aan de slag!!:) En net dat slapen van Tara gaat het al iets beter! Ik heb het gevoel alsof ze ons aan het uittesten is en haar zin door wil drijven! Lekker een mini vakantie voor de boeg!! leuk die site, ga denk ik ook zo'n taart bestellen!!

Miranda, hoe is het met matthew's diarree? en zit je nu midden in de puinhoop? keuken verbouwen en een nieuwe vloer??

Rootje, mooi buikje al hoor!! ik pb je zo even mn mail adres, wil ook wel graag de info van imsala....hoe is het verder met je?? last van veel kwaaltjes??

Saskia, wat een leuke uitnodiging!! heel origineel en wat een werk om dat voor elkaar te krijgen!!!!!

Marsab, how are you?? en wanneer vieren we de verjaardag van onze boefjes??

nou ik ga nog ff relaxen voordat mn meissie wakker word!!
    fijn wkend allemaal!!!

20. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Isademi: Gefeliciteerd met de verjaardag van Dean, 2 jaar alweer!

Rootje: Mooie buikfoto's meid! Willen jullie trouwens weten wat het wordt of laten jullie je verrassen? Bedankt voor de update over Imsala!

Gonzo: Nou zeg, je houdt ons wel in spanning hoor, maar voor jou zal het nog het allermoeilijkst zijn. Maar...het kan nu echt niet lang meer duren. Geniet echt nog even van je buikje, want straks is het echt weer een gemis.

Suus: Ook jij houdt ons lekker in spanning! Wie weet bevallen jullie gewoon tegelijk, zou erg leuk zijn!

Darcy: Leuk zeg het zomerfeest op het KDV! Wij zitten in de Hollandse Weken thema op het KDV. Ja, ik hoop ook echt dat die baan wat wordt, heb er ook zo'n goed gevoel bij. Het zou me heel erg verbazen als ze nee zeggen, maar hou er stiekem toch een beetje rekening mee, want je weet nooit.
    Fotoboek is nog niet binnen helaas :( Dus dat wordt op zn vroegst pas vrijdag als we terugzijn van vakantie...
    En alle taartstukjes zijn uitgeknipt, nu nog in elkaar gaan knutselen...

Patries: En alweer lekker thuis meid? En hebben jullie genoten van julie weekje weg? En alles goed met de kids gegaan? Ben benieuwd naar je verhalen. Oh ja, was afgelopen maandag bij onze vriendin op visite :) en heb leuk nieuws gehoord ;)

Miranda: Is het einde al een beetje inzicht wat betreft de verbouwing? Ben wel benieuwd naar foto's hoor ;) Ja, ongelooflijk wat de kids onthouden hé, ben er ook steeds verbaasd over.

Noor: Leuke dag gehad vandaag? En hebben de boys genoten van alle cadeaus en aandacht?

All: Voel me niet helemaal top. Last van mn keel en beetje moe. Dave was ook al niet lekker, dus hoop niet dat het doorzet. Wil me wel fit voelen voor de vakantie.
    Duik vanavond lekker vroeg onder de wol...

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina