Isademi: van harte gefeliciteerd met de tweede verjaardag van Dean!! Hebben jullie een leuke dag gehad? Mooie cadeaus gekregen?
@Darcy: wat vervelend dat je niet lekker voelt. @Miranda: Zo, Matthew al bijna een volledig gebit. We denken dat het er bij Jesse wel aankomt, want hij is weer erg kwijlerig (dat is meestal een teken) @Gonzo: jeetje meid, je loopt flink overtijd. Duim voor je dat het nu snel komt! @alle jarigen: GEFELICITEERD (weet niet meer wie er al jarigen zijn/zijn geweest) Hier verder weinig nieuws, alles gaat zijn gangetje. Groetjes Simke
@ Hellokitty: De keuken is heel bijna klaar...alleen afkitten en nieuwe lamp ophangen dan is ie klaar. Ben blij mee...nu de huiskamer nog, dan wordt het in 2e weekend van september! Dan wordt het weer 'n troep...(gelukkig NA mijn ongesteldheid, want anders zou ik me mateloos irriteren en chagrijnig van die puinhoop!!! haha). @ Simke: in het begin was Matthew ook aant kwijlen, later wilde hij 't niet veel eten, dunne diarree en ging heel hard bijten op de speen of op iets harde ding bijten...nu is de diarree wat minder geworden.... @ Joyce: aacchhhhh jammer dat de fotoalbum nog niet binnen is...hoop dat de griep niet doorzet. Beterschap! @ Noor: wat een mooie taarten, zeg...je bent een ECHTE keukenprinses!!! en ook verjaardagsfoto's!
@noor: leuk hoor! ze hebben echt genoten wat een gave taarten ook! @isademi: hier ook vooral veel opa's en omas en overige familie dan zit het huis al wel bijna vol... verder komen er nog wat vrienden.. maar gezien we geen supergrote vriendenkring hebben zal dat wel mee gaan vallen en wil ook 1 kdv kindje vragen.. dat is echt een leuk kindje met leuke ouders EN natuurlijk anne haar grote vriendin.. dus tja @miranda: hoe gaat het nu met matthew? volgens mij komen er hier ook nog wat kiesjes... nog niets te zien maar anne loopt heel de dag met dr hele hand in dr mond te kwijlen.. en over de luiers WIL ik het niet eens hebben @filmpje: ik zal vandeweek ff op mn gemak de tekst opschrijven.. en verder moet ik alle credits aan job geven.. die heeft dat geknutseld terwijl ik op werk was vrijdag was anne lekker bij opa en oma logeren die waren net terug van een maand ecuador en hadden anne enorm gemist! (ze hebben zelfs speciaal voor anne kikkers gefilmd!) dus zaterdag weer opgehaald en natuurlijk allerlei filmpjes gekeken en kadootjes gekregen. Anne had een superleuke traditionele broek met shirtje gekregen, een tasje met vingerpoppetjes en allerlei muziekinstrumentjes. Ik een mooie ketting en een dromenvanger.. en als het goed is komt ergens uit de rest van de bagage nog wat voor job daarna lekker uiteten geweest bij de griek (had al weken zin om uiteten te gaan.. dus toen dat gister werd voorgesteld twijfelde ik niet natuurlijk ) straks nog verjaardag van jobs nichtje dat volgens mij 6 word. ministeck met een ballerinathema gekocht.. dat vind ze vast erg leuk Het is echt zo'n meisje wat rustig aan tafel gaat zitten om te knutselen en dergelijke.. dus ik denk dat ze ministeck ook wel erg leuk gaat vinden. (en ze zit tegenwoordig op ballet en vindt het superleuk dus thema is natuurlijk geen toeval) verder drukdrukdruk met werk..... dus meer reacties later hoop dat het alweer wat beter gaat met tygo.. ziek zijn is nooit leuk maar op vakantie nog vervelender.
Hola! Noor, wat een mooie taarten, weer succesjes!! Prachtig handwerk!! En leuke foto's van de boys Gonzo, hoe gaat het, trek je het een beetje..? Suus, jij ook nog okay? Hou het kort, over 1 1/2 uur naar Westzaan, waar onze vriend ligt opgebaard - daarna een borrel samen, om hem te gedenken. Morgen de uitvaart. Ben misselijk vandaag (hormonen...) en voel me redelijk wankel van de emoties... hoop dat ik mezelf niet kwijtraak vandaag.
@darcy: hier alles nog oke hoor. Heel veel sterkte vandaag! @noor: geweldige foto's, je mannetjes hadden het goed naar hun zin zie ik wel. Heel mooie taarten! Ga vanavond ook maar aan het bakken denk ik. Wil voor Jesper zijn verjaardag een dora taart maken en denk niet dat ik daar over 2 weken toe in staat ben haha.
Darcy, veel sterkte, dit zijn momenten waar je erg tegenop ziet. Altijd vreselijk, het verdriet en de pijn van het verlies van iemand. Noor, wat een geweldige taarten, maar.......... waren ze ook lekker? haha, grapje hoor. Erg leuke foto's ook. Zo te zien een geslaagd feestje Saskia, nog veel reacties gekregen op de uitnodiging? Echt gaaf, ik ga hem mijn vriend nog even showen, moet ie zien! Hier vandaag ineens niet misselijk, heel raar, maakt me ook wel onzeker. Geen buikpijn, geen bloedverlies maar wel heeeeel vaak naar de wc om te kijken, zo vreemd.............. we gaan even de bossen in, lekker wandelen
Darcy: sterkte meis, laat maar goed op je passen. Suus: nee idd dat zit er dan niet echt in denk ik haha. Verder alles nog rustig in de buik? Heb ook een tijdje geleden een Dora taart gemaakt, de huidskleur kneden vond ik het lastigste haha en verder wel een hoop gepriegel, maar wel enorm leuk! Gonzo: rustig nog daar?? Miranda: wat fijn dat de keuke zo goed als af is! Heerlijk!! Anouk: ja herken dat onzekere gevoel nog wel, maar ja, op een bepaald moment verdwijnt de misselijkheid ook gewoon he. En ja de taarten waren heeeerlijk!! De autotaart had ik gevuld met 4vruchten jam en bokkepootjescreme. De piratentaart met kersenjam en banketbakkersroom. Ik vond het gewoon moeilijk om m aan te snijden haha.
Hey meiden, Hier een teken van leven van mij Ik red het niet om alles te lezen, is gewoonweg teveel werk en aangezien ik geen internet tot mijn beschikking heb, moet ik het doen met de schaarse momenten dat ik elders ben.. Met mij en de kinders gaat het goed.. Zit inmiddels in Vlaardingen in de opvang, dus vlakbij Schiedam, is voor de omgang wel prettig. De kinders hebben dit weekend bij D. gelogeerd, ik sliep in de opvang. Morgen is T. dan jarig, dus vanavond even daar slingers ophangen zodat we het ook daar een beetje kunnen vieren. Gisteren zijn verjaardag bij D. thuis gevierd en was erg gezellig. Op de een of andere manier kunnen D. en ik nu veel beter praten met elkaar... Saskia: bedankt voor je pakketje Marsab:Bedankt voor je kaartje Heel erg lief van jullie, doet me goed! Meiden, het ga jullie goed en ik kom zo af en toe nog eens langs om eens wat te laten horen
@ imsala: ben blij van je te horen en ben ook blij dat het goed met je gaat! Een fijne verjaardag morgen! @ suus & gonzo: Ik hoop dat deze week DE week is en dat jullie gaan bevallen! @ noor: onwijs mooie taarten en leuke foto's! Ik heb je traktatietaart ook ff gepikt hoor! Vond het zooooo stoer! @ hellokitty: zullen we een datum prikken in de week na de verjaardagen? dus 15 of 16 september oid? @ miranda: oh heerlijk een mooie nieuwe opgeknapte keuken! Nu lekkere gerechten en verjaardagstaarten gaan bekken he! hihihi @ all: vinden jullie het leuk om in bijv. oktober een meeting te doen en alle verjaardagen van de kids te vieren? Dan kunnen we een datum prikken en lokatie etc.Lijkt mij wel gezellie! @ darcy & anoek: hoe is het met jullie zwangere dames? En met de misselijkheid? En moeten jullie al positiekleding dragen? @ virginie: spannend zeg van die hoge getallen! Hopelijk komt het idd door het stofje dat in je bloed zit! @ rootje: Je buikje is goed zichtbaar hoor! TOP!
Hier is ik weer...nog steeds met baby! @Noor - is Tijn al wat opgeknapt en ben jezelf ook weer helemaal beter? Wat een supertaarten zeg. Hoe kom je aan die recepten, of bedenk je die zelf? Mooi hoor. En erg leuke foto's van de jongens. @Isabel - alsnog van harte gefeliciteerd met Dean! Is hij erg verwend? Snap wel dat je er emo van wordt hoor. @Darcy - krijg ook de zenuwen van mijn eigen lichaam hoor, haha! Ik krijg het idee dat mijn lichaam het gewoon weigert (als zoiets al zou kunnen). En hoe was 't zomerfeest? Nog gecondoleerd met je vriend trouwens, is 't een beetje met je gegaan? @Miranda - knap he hoe die kleintjes soms al zoveel begrijpen. Ze kunnen het nog niet allemaal zeggen, maar wat zijn ze slim!! Hoe gaat 't nu met de diarree? Fijn dat de keuken bijna klaar is. En de woonkamer na je ongesteldheid, erg verstandig !! @HelloKitty - wow nu al een hele wintercollectie voor Tara. Zumba, is dat leuk? Ik heb er wel vaker van gehoord, maar wat houdt het nou precies in? @Joyce - en ben je al wat opgeknapt? Hoop niet dat het doorzet en zeker niet met de vakantie voor de deur. @Suus - jij ook nog geen activiteiten wat lijkt op een bevalling? Wordt jij nou sowieso bij 40 weken ingeleid vanwege de grote van je kindje? Weet je trouwens al wat meer over je moeder? @Anoek - snap je onzekerheid, maar rond deze periode is het normaal dat het wat af gaat nemen. Probeer er een beetje vertrouwen in te hebben, al weet ik dat dat af en toe moeilijk is hoor! @Imsala - fijn wat van je te horen! Alvast fijne verjaardag van Tim morgen. @Marsab - hoe is 't nu met jou? Heb je trouwens nog een keer getest? Wanneer moest je ook al weer op controle? Een meeting lijkt me ontzettend leuk, maar weet niet of de afstand te doen is voor mij, zeker nu ik dan als het goed is met twee hummels ben... Nou, hier nog steeds geen verdere actie, krijg een beetje het idee of mijn lichaam me voor de gek houdt! Vandaag beetje een baaldag omdat de kans op een ks per dag toe gaat nemen als babe niet zelf gaat komen. Maar goed, blijf positief en we horen morgen wel wanneer de datum van een evt inleiding is. Ik hou jullie op de hoogte.
@gonzo: heb laatst eens gelezen dat er vrouwen zijn die een bepaalde stof niet aanmaken wardoor de bevalling begint... Weet niet of het waar is, maar anders hoor ik er vast bij haha. Wordt trouwens niet bij 40 weken ingeleid, wordt vrijdag eerst gestript en dan wordt er die week erna verder gekeken, zal dus nog wel even duren. Denk ook dat het net als met jesper nog helemaal potdicht zit.
Hé meiden! Ik hou het even kort, want ben nog veels te druk met alles, pfff! Het maakt dus echt niet uit of je 2 weken of 5 dagen op vakantie gaat, je bent met allebei even druk En zeker met de weersvoorspellingen voor de aankomende week moet je toch genoeg garderobe meenemen Keelpijn is gelukkig over, Vitamine C doet ook wonderen! Noor: Wat een prachtige taarten en wat een leuke pics van de boys Je kan zien dat ze er van genoten hebben! Imsala: Fijn even wat van je te horen. Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Tim (kaartje moet je inmiddels ook ontvangen hebben) Marsab: JAAAAA, gezellig weer een meeting, ik ben voor! Gonzo/Suus: Als ik vrijdag terugkom van vakantie hoop ik toch echt te lezen dat jullie deze week bevallen zijn hoor! Ik denk aan jullie, heel veel suc6 en sterkte met de bevalling! Darcy: Pff, hoe is het gegaan vandaag? Vreselijk allemaal, sterkte met dit verlies! Anoek: Ook ik snap je onzekerheid, maar probeer er idd vertrouwen in te hebben dat het goed zit! Dikke knuf voor jou! All: Morgen kom ik niet meer online, dus ben er vrijdag weer! We hebben er onwijs veel zin in, alleen ff met zn allen duimen voor goed weer Ladies, tot over een paar daagjes CiaoCiao!!!!!!! -X-