@joyce: fijne vakantie meid!! (alweer...haha) Geniet ervan met je gezinnetje en ik duim voor mooi weer hoor! @marsab: meeting zal er wederom niet inzitten voor mij dit keer, ben waarschijnlijk dan nog niet zo lang geleden bevallen. Of jullie moeten een meeting gaan doen in het hoge noorden haha. Jullie zijn wel welkom hoor! @imsala: fijn wat van je te horen meid! @darcy: heb je het een beetje volgehouden vandaag? Trok je het een beetje?
@ Gonzo: nog steeds met baby in je buik! @ Darcy: hoe was het vandaag gegaan bij het afscheid nemen....ben je morgen ook bij de uitvaart aanwezig? @ Anoek: niet meer misselijkheid...das lekker toch...1e trimester is ook bijna voorbij, dan ga je de 2e trimester in net als Darcy @ Joyce: alvast veel plezier morgen en de komende 5 dagen, heerlijk!!! Ik stuur je wel een sms als Suus en/of Gonzo een baby in hun armen heeft! @ Imsala: hartstikke leuk omiets van je te horen! Begrijpelijk dat je niet alles terug kan lezen! (mn kaartje zal overmorgen aankomen ) @ Marsab: hoe is het met je duimpie nu??? Kan je nog wel tikken? @ Suus: Jesper is toch niet via de ks ter wereld gekomen??? Jeroen voelt zich nu niet lekker en grieperig.... Matthew heeft nog steeds helaas last van diarree....maar het is dan wel voor de goede doel...'n volledig gebit Overmorgen (mn vrije dag) ga ik naar Etos voor 3 pakken Pampers voor 20 euro!!!! Een fijne avond, Truste! XXX
Nu nog even stalken: Een foto van Jesper bij mijn buik, let alleen niet op mijn kleding en mijn striae, vreselijk!
En als laatste een foto van onze plafonniere. Had een heel mooie hanglamp gekocht, maar daar was ons plafond te laag voor. Baalde dat we nu een simpele plafonniere moesten ophangen, maar die heeft mijn moeder als verrassing opgeknapt voor ons. Ze heeft als hobby glas in lood ed en heeft de kap aangepast aan ons lakentje in het wiegje, ben er erg blij mee en lijkt heel mooi als hij aan is:
wauw suus wat gaaf! Staat heel mooi zeg die lamp! Je boft maar met zo'n moeder! @ miranda: mijn duim is nu alleen nog blauw en doet zeer als ik er wat mee doe! Anders valt het mee! (Voor de anderen: ik heb er een ijzeren balk op gekregen! Ja, AUW AUW!)
@ joyce: onwijs veel plezier he! En idd, je moet echt veel meenemen! ppff....geniet ervan! @ suus: mooie buik trouwens! @ gonzo: gggrrr....nog geen beeb! knuffel....
Joyce: een fijne mini-vakantie!! Marsab: auw dat klinkt NIET fijn!! beterschap ermee!! Suus: mooie buik hoor!! En superleuk het wiegje en de plafonniere!!
Gonzo: nou jouw geduld wordt ook wel op de proef gesteld zeg!! Maar deze week zal het toch wel gaan gebeuren!! w.b de taarten: ik heb eerder dit jaar een workshop gedaan over hoe je de taarten moet vullen en de marsepein enzo erover moet doen. Verder naar eigen inzicht gedecoreerd. Imsala: GEFELICITEERD MET DE TWEEDE VERJAARDAG VAN TIM!!! fijn even een teken van leven van jouzelf te horen! Alles terkte en goeds voor jullie!! Miranda: beterschap voor Jeroen! Poeh van die diarree word je ook niet vrolijk he?! Maar wat je zegt: het is voor een mooi compleet melkgebitje! Darcy: hoe is het daar?
@ Suus: wat mooie buikfoto's...nog even extra genieten van je buik @ Imsala: gefeliciteerd met Tim! Ik ga je straks ff 'n smsje sturen! Als ik lunchpauze heb! Jeroen meldt zich ziek vandaag...ik zit op mn werk en heb kriebel in mn keel. heb niet lekker geslapen vannacht omdat jeroen lag te woelen. Matthew zit nu op het kdv.... Fijne dag! X
Hallo iedereen, Effe een snelle reactie, heb geen tijd momenteel!!! @ Isademi: Een late felicitatie voor DEAN's verjaardag!!! Leuke dag gehad? Hier ook enkel grootouders eigenlijk.. @ Imsala: Een heel, heel gelukkige verjaardag aan TIM!!!!! Blij iets van je te horen, vooral dat het toch redelijk gaat met jullie! @ Gonzo: Nog steeds niets??? Nu kan het hoogstens een paar daagjes duren, maar de laatste loodjes wegen inderdaad het zwaarst, niet? @ Suus: Mooi buik, waar zie jij striae??? En supermooi bedje ook! @ Noor: Knap hoor, die taarten! Wou dat ik dat ook kon maken, denk toch dat ik het eens ga proberen, volgend jaar ofzo!! @ Saskia: Super!!!!! @ Darcy: Alles goed verlopen? Het is wat laat, maar toch gecondoleerd, is altijd moeilijk.. O ja, de foto's komen vanavond of ten laatste morgenavond!!! @ Anoek: Niet meer misselijk? Hoera!!!! Opeens was het ook gedaan hoor, bij mij! @ HelloKitty: Hihi, ik heb het stiekem ook gehad hoor, vind de herfst ook wel leuk, als het mooi weer is.. En dan kunnen de kids hun nieuwe kleding aantrekken!! @ Marsab: Alles goed met jou, voor de rest??? @ Miranda: Bah, ik weet wat je bedoelt, het is ook een puinhoop bij ons, vooral de gang dan. OVERAL stof, rommel,... Pfff, nog eventjes!!! @ Pris: Hopelijk gaat het snel beter met Tygo! @ Joyce: Fijne vakantie!! Geniet er nog maar lekker van! @ Patries: Hoe gaat het met jou????? En toen wist ik het écht niet meer.. Tot later meiden!!!
Joyce, hoe is het met je keelpijn e.d.?? Ik duim voor mooi weer voor jullie!! Geniet er lekker van meissie!!!! Tot vrijdag! Noor, wat een vreselijk mooie taarten!! Heb even zon site bekeken maar ik geloof niet dat me dat nog gaat lukken voor Taras verjaardag .volgens mij moet ik dat heeeeel vaak oefenen haha! Had een Hello Kitty taart zo gaaf gevonden nja misschien volgend jaar!! Simke, hier ook een kwijlerige peuter haha. Snipverkouden en tandjes in aantocht denk ik . Miranda, wat lekker dat de keuken af is ofniet?? Straks dus helemaal een opgeknapt huisje! Lekker hoor!! Saskia, zo te horen een leuk wkend gehad dus!! Lekker hoor bij de Griek eten!! En is de ballet ministeck in de smaak gevallen?? Darcy, hoe is het wkend gegaan?? Vreselijk verdrietig natuurlijk hoop voor je dat je niet te erg van slag was knuf voor jou! Anouk, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt omdat je ineens niet meer misselijk bent! Maar ook dat hoort bij de zwangerschap he .je hoeft natuurlijk niet 9 maand lang misselijk te blijven!! Het kan zo ineens over zijn lekker gewandeld in de bossen?? Imsala, goed om van je te horen!! Gefeliciteerd met Tim!! Hopelijk ben je een beetje op je plekje en kun je alles weer op een rijtje zetten . Marsab, ja is prima hoor in de week erna! Zal straks ff in mn agenda kijken .hoe is het verder met jou?? Wat betreft die meeting kan ik helaas niks beloven want ik heb het megadruk in oktober!! Elk wkend staat zowat al vol gepland met verjaardagen en bruiloften .ennuh wat spook jij uit dat je een ijzeren balk op je duim krijgt, auw!!!! Gonzo, google maar eens op zumba of op youtube staan ook wel wat filmpjes. Het is vooral heel veel danspasjes en swingen met je heupen haha. Hoop dat je het zo een beetje snapt, weet niet hoe ik het anders uit moet leggen haha. Beebje nog steeds geen zin?? Ik was toen 10 dagen overtijd maar weet nog goed dat ik echt een tikkende tijdbom was die niks kon hebben! Alles irriteerde me en was vooral heel chaggie haha, heb jij dat ook??? Suus, mooi buikje hoor!! Wat vind Jesper ervan?? Wat een superlief wiegje!! En die lamp, heel leuk!! Dat heeft je mams mooi gedaan zeg!
Zo! deze mama gaat nu even liggen! ben lekker ongi:x en krijg daar vaak koppijn van die om kan slaan naar migraine...daar zit ik niet op te wachten dus ik ga nu ff liggen! liefs
Hey meiden, Ben ik weer even Joyce, je kaartje kwam net door de brievenbus, dank je wel Miranda: Badankt voor je smsje, heel lief Ben nu dus bij D. we blijven hier eten vandaag voor T. zijn verjaardag.. Dan vanavond weer met de bus terug naar Vlaardingen, moet om half 8 binnen zijn daar met de kids.. Echt naar me zin heb ik het daar niet, mis de luxe van thuis zoals lekker ff internetten achter de laptop.. De begeleiders zitten continue op je neus te kijken wat je allemaal doet enzo, buiten dat heb je erg weinig privacy. In Hilversum had ik het veel meer naar mijn zin, maar ja was wel lastig om dan met de kids naar D. te gaan want dan zat ik gewoon 2,5 uur in de trein . Het is echt een kwestie van overleven daar. De mensen die daar zitten zijn verder wel gezellig hoor, maar er is voor ons gewoon bar weinig te doen daar. Begreep dat ik 9 maanden in de opvang moest verblijven voordat ik recht zou hebben op een urgentie nou dat word dus nog wat, geen idee of ik het uberhaupt wel zo lang vol zal houden daar.. Nu zit ik dus ook op een crisisplek, en dat is voor maximaal 3 maanden, daarna zal ik door moeten stromen naar een begeleid wonen traject ofzo, dan woon ik samen met een andere ouder en kind(eren) in 1 huis en daar komt dan 1 keer in de week begeleiding langs ofzo, ik wacht het allemaal maar af, meer kan ik ook niet doen nu.. Ik blijf gewoon reageren op woningen en hopen dat ik gewoon zonder urgentie een woning zal vinden...
Ik doe ff een copietje van wat ik bij de feb mama's geschreven heb hier, omdat er best wel vragen zullen zijn, waarom ik nu in Vlaardingen zit en in die reply geef ik er uitgebreid antwoord op zeg maar @ Mieke: In Hilversum mocht D. niet op visite komen en in Vlaardingen mag dat dus ook niet, nu zie ik het niet zitten om steeds maar door weer en wind ergens af te spreken met die kids, die moeten wat dat betreft in een vertrouwde omgeving zijn is mijn visie.. In zo'n opvang ga je nadenken, en daar in Hilversum kwam voor mij het besef, dat ik erg egoistisch bezig was door te zeggen dat ik ver weg zou gaan wonen, omdat ik op dat moment alleen aan mezelf denk en niet aan de kinderen en het belang om een vader te hebben in hun leven. Die urgentie duurt sowieso 9 maanden als je in de opvang verblijft, tenzij je aangifte doet, en dat wil ik dus niet. Want daar maak ik meer mee kapot dan me lief is. Mijn keuze om naar Vlaardingen te gaan heb ik mede gemaakt omdat mijn beste vriendin daar woont, onze oudste kinderen schelen 3 dagen, dus wat dat betreft hebben we heel erg veel aan elkaar. Hilversum was ook maar een tijdelijke voorziening, zou daar dus ook maar maximaal 3 maanden kunnen blijven, dus wat dat betreft is er geen verschil met Vlaardingen. Ik ben juist blij, dat D. en ik nu goed met elkaar kunnen praten over alles wat er gebeurt is. En dat we nu tenminste normaal samen door 1 deur kunnen, dat is gewoon heel erg belangrijk voor de kinderen. Kinderen hebben namelijk niets aan ruzieënde ouders die constant met elkaar in de clinch liggen over omgangsregelingen etc.. L. is nog maar klein, die merkt er weinig van, T. daarintegen merkt het dus wel, die heeft echt last van die eeuwige spanningen in huis gehad. Het voordeel in zoverre van dichtbij wonen is ook de kosten besparing qua reiskosten, zeker als we dalijk allebei in de sanering belandden, dan kan ik en hij geen 50 euro per weekend missen als de kinderen een omgangsregeling hebben. Buiten dat, kan ik dan ook makkelijker een keer doordeweeks een avondje weg zodat de kids naar D. toe kunnen. Ik kan en wil de kinderen niet weg houden bij D. dat zou niet eerlijk zijn tegenover de kinderen. Buiten dat zou hij dan bv jeugdzorg in kunnen schakelen en een omgangsregeling eisen, want sinds dit jaar is het vastgesteld in de wet, dat kinderen recht hebben op een vader en een moeder. En dat er dus verplicht een omgangsregeling moet komen. Het is dus niet meer zo, dat een moeder mag bepalen of een vader zijn kinderen (niet) te zien krijgt. D. vraagt me geregeld of ik aub weer thuis wil komen wonen en ik zeg hem elke keer weer dat ik dat dus niet ga doen. Dat ik het fijn vind dat het nu zo goed gaat tussen ons, maar dat dat geen afbraak doet aan mijn redenen om weg te gaan. Die redenen zijn er nog steeds, hij is hard aan het werk voor zichzelf om dingen op te lossen, en dat vind ik super van hem, maar niet genoeg om te zeggen: ik probeer het weer... Er is wat dat betreft teveel gebeurd en ik ben teveel gekwetst. Hij loopt nu bij maatschappelijk werk, krijgt anti-depressiva en slikt kalmeringstabletten, hij is druk om de sanering rond te krijgen voor hemzelf etc etc, dus wat dat betreft is hij goed op weg, maar wel te laat zeg maar..
De overige bestanden zijn blijkbaar te groot.. Zal deze straks proberen te verkleinen.. Maar toch nog een fototje van gisteren (18 weken) kunnen plaatsen:
Hoi meiden, Even snel van mijn kant... Controle was perfect, alles goed, nog niks aangekomen ten opzichte van de eerste controle (ook niet tov voor zwanger zijn trouwens). Kruimel gehoord, die was lekker aan het zwemmen. Dus steeds schopjes en wegzwemmen voor de doppler Over 3 weken dan de 20-weken-echo en voor volgende afspraak moet ik morgen even bellen, planningsysteem lag eruit, dus kon vandaag niet. Zo dan ga ik zo maar eens een moe klein meisje naar bed brengen. Tot later weer meiden!
Wauw Virginie, wat een mooi buikje En wat kijkt Keld vertederend lief naar zijn taart... echt een mooie foto! Suus en Gonzo, jullie houden het spannend. Ben heel benieuwd of de beebjes spoedig uit zichzelf gaan komen. Gonzo, mag dat dan, inleiden na een keizersnede? Dat wist ik niet. Marsab, sterkte met je duim (zullen je kinderen wel interessant vinden op school?) Duurt wel even voor het geheeld is, beterschap! Miranda ook beterschap, aan de griep wellicht... sterkte ook voor Jeroen. Bleh, het seizoen van de snotterneuzen begint weer Anouk, zo'n dagje misselijk-vrij moet je koesteren, is inmiddels mijn ervaring - voor je het weet, hang je weer boven een emmer... maar misschien ben jij er doorheen en wordt het nu al beter, mag best, bij Sarah ben je lang genoeg ziek geweest. Noor, die taarten zijn echt prachtig. Ik laat er eentje maken bij onze banketbakker, net als vorig jaar. Marsepein valt hier bij de mannen ook erg in de smaak. Imsala, hoop dat je vandaag ook mijn kaart hebt ontvangen voor Tim, van harte gefeliciteerd met de kleine grote man en ik hoop dat jullie spoedig eigen woonruimte vinden. Meiden, ik vergeet vast e.e.a. maar ik laat het hier even bij. Heb een vreselijk zware dag achter de rug, gisteren de borrel en het afscheid (dat was bijzonder en bijzonder mooi ook!) en vandaag de crematie... Een zaal vol familie, vrienden en bekenden, van motorclub tot parelketting, zeg maar. Mooie ouwe rock classics, prachtige verhalen van de sprekers en mijn vriendin deed zelf ook nog een woordje... Ik brak toen de vrienden de kist de zon in droegen onder een groots "Bye Bye, Baby" van Janis Joplin... ik stond tussen mensen die ik sinds de uitvaart van mijn vorige partner niet meer had gezien... Ben erg droevig. Ik kan die brok niet wegslikken. Wat mis ik mijn ouwe maatje soms nog zo... mijn vriendin zei: "Nu weet ik wat je heb meegemaakt... weet je wat ik dacht vannacht? Zouden ze samen aan een biertje zitten nu?" Pfff. Fijne avond, ik ga een malt biertje pakken en een kaarsje branden. Tot morgen x