Graag met ons wel delen.... Als je het niet wilt, heb ik wel een respect voor Werk ze, en doe rustig aan meid!
Gisterenavond een uitnodiging per mail verstuurd: Hoi !!! Hoera, ik ben jarig, Heus het is echt waar! Op 29 september, word ik al weer 2 jaar! Op Lanzarote was ik erbij, en heb het zelf gehoord. Pappa vroeg mamma om te trouwen en zij gaf hem haar woord. Ballonnen en slingers, het huis mooi versierd. Op zaterdag 26 september vanaf 15.00 uur wordt dit alles groots gevierd! Heb je zin om te komen, laat ons dan even weten, dat ook jij erbij bent en lekker blijft eten. kadotip pappa en mamma: (envelop) (voor verdere inrichting van het huis) Mijn kadotip: http://matthewt.wilgraaghebben.nl/ Het feestadres is: thuis in Zaandam Een kus, Matthew en van Pappa Jeroen en Mamma Miranda! (digiscrap is mede dankzij geweldig marsab!)
@miranda: leuke uitnodigen en marsab ook mijn complimenten, heel leuk gedaan zeg! @darcy: knap van je dat je het toch zo positief kan bekijken! Je hebt natuurlijk ook helemaal gelijk, maar je moet het maar kunnen beseffen. Ik hoop dat de wandeling je een beetje lucht geeft, kom op meid! Wat betreft die inleiding, kan me voorstellen dat jou dat ook wat eng lijkt. Je hoort toch veel dat ze het liever niet doen. Hier hoort de gyn/vk je idd in gerust te stellen, dat hebben ze hier gelukkig wel redelijk gedaan. Ik zie er natuurlijk nog tegenop, maar ben vast in goede handen. En feit blijft dat de kans dat er iets met het litteken gebeurt nog minder is dan 1% en dat de vk die mij begeleidt het gelukkig nog nooit heeft meegemaakt.
Hallo lieve meiden!!!! @ Miranda: Wauw, superleuke uitnodiging hoor (ook m'n complimentjes aan Marsab natuurlijk! ). Leuk tekstje ook.. @ Rootje: Geweldig dat de controle goed was! Gevoel zegt inderdaad niets, toch in de meeste gevallen. Ben eens benieuwd wat het wordt, altijd spannend!! In het ergste geval moeten we nog een 5-tal maand wachten.. @ Darcy: Kreeg kippevel van je berichtje. Ik wist niet dat je dit ook had meegemaakt. Moet echt heel erg geweest zijn voor jou. Ik kan mij niet inbeelden wat je hebt doorgemaakt, maar in ieder geval, je bent een positief mens en super dat je het allemaal zo kan zien en gelijk heb je!! Lekker gewandeld? @ Anoek: Fijn dat je een echo krijgt, ben je toch even gerustgesteld. Laat je weten hoe het geweest is? Ben je vandaag ook niet misselijk? Dan lijkt de misselijkheid gewoon weg te zijn, ik hoop het in ieder geval! @ Gonzo: Pffff, wat moeilijk meid! Ik blijf voor je hopen dat je ondertussen aan het bevallen bent, ook al helpt je dat niet veel!! Raar toch dat er zoveel verschillen van aanpak zijn, dan nog in hetzelfde land. Ik wist eigenlijk niet dat je niet ingeleid mocht worden na een ks. Ben eens benieuwd hoe het met mijn bevalling zal gaan deze keer.. @ Imsala: Ook weer niet makkelijk voor jou, het is effe op de tanden bijten, je moet erdoor! Ik denk niet dat teruggaan bij D. zin heeft (makkelijk gezegd, ik weet het. Uiteindelijk heb je kinderen samen en zie je hem ook graag), je verdient écht beter! @ Patries: Ik ben blij om te horen dat Marc en jij een gesprek hebben gehad. Dat is zo belangrijk in een relatie, maar niet altijd gemakkelijk. Inderdaad een wijze beslissing om geen ruzie te maken met de kids erbij, hier gebeurt het ook weleens, maar ik besef dat het niet goed is. Jullie vakantie heeft jullie duidelijk goed gedaan, fijn! Wat betreft het inkomen, slim van jullie om lijstjes te gaan maken, is erg handig, we doen het ook, geeft toch een mooi overzicht. Haha, Senna al een gebruiksaanwijzing, eigenwijze meid!! Leuk dat ze haar karaktertje al heeft! @ Suus: Ik kan me héél goed inbeelden dat je het zat bent. Vind het niet leuk voor je dat het weer zo'n gedoe is. Je hoopt toch dat het de volgende keer vlotter zal lopen, maar helaas.. Ben wel een beetje bang dat de tattoo zal rekken, het is niet omdat je niets ziet van een 1e zwangerschap, dat dit nu ook zo zal zijn. Ik smeer trouw elke avond olie, maar of het echt helpt.. @ Marsab: Een ijzeren balk??? @ HelloKitty: Ik heb nog effe tijd, maar zal na de bevalling ook overwegen om aan Zumba te gaan doen. Lijkt me heel leuk en intensief!! @ Brigitte: Misschien kom je hier af en toe nog piepen: Ik wens je meid JUDITH een heel gelukkige 2e verjaardag! Hopelijk is alles goed met je 2 meiden!!
ik wil even laten weten dat alles goed was bij de echo, hartje klopte mooi en kindje bewoog lekker. Heerlijk, en nu maar hopen dan dat de misselijkheid weg blijft!
Hello!! Eerst even op jullie reageren hoor... @Suus - geen idee waarom ze hier niet strippen, ze willen niks doen wat niet natuurlijk op gang komt, maar lijkt me niet dat dat kwaad zou kunnen. Ik zal wel geen baarmoederdrukmeter krijgen volgens mij, maar wie weet verrassen ze me . Ik heb er niet veel vertrouwen in dat ukkie zelf gaat komen nee, maar wie weet, een beetje hoop blijf ik houden. Lief dat je het voor me zou willen navragen in ieder geval. Oh ja, zag jouw adres niet staan op de adressenlijst, terwijl je naam wel onderstreept was. Had jij jouw adres wel doorgeven en is deze weggevallen?? @Darcy - het is allemaal heel wat hoor en vind het erg knap hoe je ermee omgaat en dat je zo positief bent, petje af voor jou 8)!! En ik zit ook niet op inleiden te wachten, zeker niet als er niks wordt verteld, maar op en duur zit er denk ik niks ander meer op....Maar voorlopig eerst genieten van je zwangerschap he!! @Miranda - wow, bijna geen ruzie. Nou dat kan ik niet zeggen, maar we proberen ook geen ruzie te maken waar Thijs bij is en gelukkig houden we ons daar beide aan. Bij ons zijn het ook vaak meningsverschillen. Bedankt voor je meeleven!! Leuke tekst voor op de uitnodiging zeg en natuurlijk ook een mooie digiscrap (Marsab!!). @Virginie - jij had toch vorige keer geen ks gehad, of wel? Blijft sowieso altijd spannend een bevalling, maar ook voor jou eerst even genieten he!! @Anoek - SUPERNIEUWS!! Wat fijn dat alles goed is en dat je onzekerheid voor niks is geweest. Als de misselijkheid nu wegblijft zal het een stuk fijner voor je zijn! Update: Vandaag heb ik aan de ctg gelegen voor de hartslag van de baby (dat was ook ingepland) en om mijn evt harde buiken te registreren. Baby had een wisselende hartslag en door het trappen had ik af en toe ook wat harde buiken. De gyn (genaamd Moordhamer ) bekeek de ctg en vond deze goed (zei verder niks). Ik en mijn vriend aangegeven dat we bij voorkeur morgen of donderdag al terecht willen, want wat maakt één dag of twee dagen nou uit. Kwaad dat deze gyn werd, want wil je dan geen spontane bevalling? Nou ja, lijkt me wel, maar niemand kan zeggen of die voor vrijdag op gang komt, ook hij niet. Dat kon hij niet begrijpen dat ik dan eerder wilde (nu mag ik dus a.s. donderdag). Ook nog gevraagd naar mijn antistoffen en die waren (binnen acceptabele norm) ook gestegen. Voor mij ook een reden dat ik zeker niet langer wil wachten. Ook nog gevraagd wat mij nu a.s. donderdag te wachten staat, maar hij zei alleen maar vliezen breken, hopen dat weeën komen, zo niet, dan infuus, maar dat is vast al eerder verteld. Nou nee dus! We hebben het maar gelaten voor wat het was. Ik krijg er altijd een beetje het gevoel dat ik veel te veel vragen stel en dat ik een nummer ben. Ben er zeker niet blij mee, maar kan er toch niks aan veranderen (helaas). Dus meiden vanaf donderdagochtend 08.00 uur zal ik jullie niet meer lastig vallen . En zoals er al meer gezegd is - jullie zijn inderdaad allemaal zo lief !!! Ga nog even wat laatste dingetjes doen. Toch raar als je een datum weet dat je gaat bevallen (het is ook nooit goed he ).
@gonzo: heb geen adressenlijst? Heb wel mijn adres doorgegeven. Iemand die de adressenlijst wel voor mij heeft? Ik snap niet dat de gyn niet snapt dat je eerder wilt, net alsof je er nu nog in gelooft dat de baby uit zichzelf gaat komen. Klinkt niet echt super dat ziekenhuis daar, lekkere bijnaam ook..
@ ijzerenbalk: we hebben nu een nieuw gietijzeren hek voor ons huis. We hadden eerst een hek van hout, die is nu dus weg! Vandaar dat ik me als een bouwvakker gedragen heb! @ anoek: YES een goede echo! Heerlijk gevoel moet dat geven! @ Gonzo: Eindelijk zit er schot in de zaak, super. Wel is het op een rare manier gegaan zeg! Jullie moeten wel voor jezelf opkomen hoor! Je moet met een goed gevoel kunnen terugkijken naar deze tijd! Pech gehad als ze jullie dan een zeurstel vinden! MAAR DIT BEN JE ABSOLUUT NIET HOOR! Je kindje en je veidligheid boven alles, ook boven zo'n Moordhamer! (jeetje, de naam verklaard alles) @ Suus: Dan ben jij zeker weten de volgende he! Hoe gaat het trouwens met je moeder? @ Miranda: leuk gedichtje! En dat lijstje, hihi hij is echt geka van Thomas en cars he! Zeker weten een echte jongen! @ darcy: Ik denk aan je meisie.....
Dat is duidelijk geworden....Thijs (Gonzo) en Jesper (Suus) zijn beide september kinderen 2007 krijgen straks ook nog september brusjes 2009! Leuk joh! @ Marsab: ja dank je... Ja Matthew is echt duidelijk 'n jongen! @ Gonzo: spannend....op donderdag a.s. al!!! @ Suus: je hebt een PB'tje! Ik meld me vandaag ziek thuis, ik was al niet zo lekker. Mijn hoofd zit vol, droge keel, kriebelhoest, slecht geslapen vannacht. Duidelijk dat Jeroen mij aangestoken heeft. Hij is ook nog steeds thuis. Hij wilde dat Matthew ook thisbleef. Ik wilde dat niet, want anders kan ik niet lekker rusten en dutjes doen wanneer ik maar wil. Ik heb Matthew naar het KDV weggebracht, hij heeft meteen naar zijn zin en lekker speelgeod afpakken. Haha...maar ik haal hem wel rond 16 uur op ipv 17.30 uur. Ik ga nu maar lekker bankhangen....ik heb wel vannacht rare droom over mex. griep gehad..hoop niet bij ons....! LIefs x
Kom net van controle weer, bij gyn. Alles was goed en schoon en toevallig was er op de echo te zien dat er een eitje op springen staat! Hopelijk doet hij dit ook en heb ik over 2 weken (rond Aiden zijn verjaardag!) een positieve test in mijn handen.... Oh dat zou echt zo mooi zijn! Gister toevallig geklust en vandaag ook nog maar ff!
@anoek: had helemaal over je berichtje heen gelezen, gefeliciteerd met de goede echo! @miranda: je hebt een pbtje terug! @marsab: wat fijn dat alles in orde en schoon is en dat er een eitje op springen staat, dan is het dus wel weer op orde, super hoor. Dat zou wel heel leuk zijn he een posi test op 13 september haha. Succes (en veel plezier natuurlijk) met klussen. Je hoort wel vaak van vrouwen die direct na een miskraam weer zwanger zijn, ik hoop dat dat ook voor jou geldt. Het moet lang niet altijd makkelijk zijn voor jou met al die zwangeren hier. Want jullie zijn alweer een jaartje bezig zeker?
Vanaf nu gewoon elke dag klussen Marsab!!!! de rest lees ik vanmiddag of vanaaf ff terug! ben druk....
Anouk: fijne bevestiging toch weer dan he! SUPER!! Marsab: ooooo dat wordt flink aan de klus dus!!! Hoop echt dat het raak zal zijn!!! Spannende tijden dus weer!! Heb je nog nagevraagd over hoe het zou kunnen dat je nog steeds pos testte laatst? Gonzo: dus als het goed is is vandaag je laatste dag van je zwangerschap, morgen lig je miss al te puffen om deze tijd Jeeeemig wat een man en wát een naam!! (Hier in een zkh in Haarlem is een gyn met de naam LIPS hahahahahaha das ook wat he?) Suus: daar nog geen movement??
@ Marsab: oohh spannend....maar het klussen is een erg leuke hobby, hoor Wat goed om te horen dat je baarmoeder schoon is! @ Suus: dank voor je pb'tje en ik heb alweer teruggereageerd, haha!
Hier ben ik ook weer even! @ Marsab: Wat een fijn nieuws! Ik hoop het echt dat je binnen 2 weken posi test, zou een mooi cadeautje zijn voor jullie, het is je echt gegund! @ Anoek: Fijn dat de echo goed was, een opluchting alweer! @ Miranda: Rust maar lekker uit! En ik zou Keld ook naar het kdv brengen hoor, als je ziek bent is het niet altijd makkelijk om achter een kind te rennen! Met mij is trouwens alles goed, dank je! @ Gonzo: Nou, wat een superdokter is dat zeg. Wel fijn dat je morgen mag gaan, dus lig je binnen 24 id. misschien al te puffen of met een beebje in je armen. Weten jullie al wat het is trouwens? Ik heb bij Keld wel een ks gehad. Ik ben ingeleid met 38 weken en het is uiteindelijk een spoedks geworden omdat het niet vorderde.. In ieder geval, veel succes voor morgen!!! @ Suus: Ik ben benieuwd wanneer jij aan de beurt bent!
Hihi, beebje is lekker aan het schoppen!!! Vind het zo'n zalig gevoel! Gisteren heeft papa het ook gevoeld, mooi verjaardagscadeau voor hem!
@ suus: soms voel ik wel een jaloers gevoel hoor, maar onze tijd komt nog wel! En ik ben heel blij voor iedereen die zwanger is! @ noor: dat was gewoon nog het hcg, ik heb een week later nog een test gedaan en deze was zo goed als negatief! Dus dat was wel fijn! @ virginie: wat een speciaal gevoel is dat altijd weer he, die schopjes! Nog van harte met de verjaardag van je man! @ miranda & hellokitty: ja dat wordt lekker klussen!