Virginie: oooh wat is het toch bijzonder he?!?! Heerlijk gevoel!! Marsab: I see, dan heeft dat nog best lang in je lichaam gezeten! Nu maar hopen dat de eerstvolgende test die je doet weer POSITIEF is!!! Ik sta poffertjes te bakken voor Isa, die is net uit school, jammie! Neem zelf ook maar een portie denk ik, beslag genoeg!!
Hey meiden, even snel en sneakie tussen de vergadering door: *********BUDDY ALERT*********** "Vandaag om 13:40 uur is Kris geboren, hij weegt ruim 8 pond. De bevalling is goed verlopen. Gonzo" Gonzo, nogmaals van harte gefeliciteerd, geniet lekker van je gezinnetje en veel geluk gewenst met elkaar!
Ooow wow, Gonzo, ik wilde je net succes gaan wensen Hoeft niet meer!!! Gefeliciteerd!!! Geniet lekker van je kleine man, hopelijk is alles goed gegaan, en heb je niet te veel schade opgelopen.
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Toch nog spontaan gekomen dus!! Gonzo: VAN HARTE GEFELICITEERD MET KRIS!!!!! Een heel fijne kraamtijd en heel veel geluk met je mooie gezinnetje!!! Ben heeeeeeeeeeeel benieuwd naar je verhaal en natuurlijk naar foto's
@ Gonzo: Ik krijg al een kippenvel dat je vanmiddag al 'n baby in je armen hebt!!!! Gefelicteerd met jullie Kris en je gezinnetje!!!!! Liefs, Miranda & Matthew
Gonzo: Jaaa!!! Toch nog spontaan bevallen dus. Super gefeliciteerd met jullie zoon Kris! Wow, dat hij toch nog uit zichzelf is gekomen zeg, echt heel fijn. Ik hoop dat het goed is verlopen en dat je van je mannetjes kunt genieten. Superfijn meid!
Gonzo, gefeliciteerd met jullie zoon Kris!!! Wat fijn dat het toch nog spontaan begonnen is. Hopelijk heb je een goede bevalling achter de rug en ben je nu lekker aan het genieten van je gezinnetje! Patries, alle rommel en wasjes alweer aan de kant na de vakantie?? Fijn dat jij en Marc zo goed gepraat hebben!! Hopelijk word hij snel ergens aangenomen!! Dat komt vast binnenkort helemaal goed meis! Niet te druk maken hoor, lekker genieten van je gezinnetje!! (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!) Anouk, wat een supernieuws!!! En wat een geruststelling! Hopelijk blijft de misselijkheid nu ook echt weg en kan het echte genieten gaan beginnen!! Wanneer ben je uitgerekend?? Darcy, meisje hoe is het met je?? opgeknapt van de wandeling?? Rootje, spannend dat je over 3 weken weet wat er in je buikje zit!! Ik wil dat bij een 2e ook zeker wel weten!!! De vorige keer was het een verrassing, maar het lijkt me ook heel leuk en praktisch om het wel te weten! Miranda, hele leuke uitnodiging!!! Die marsab kan dr wat van! heb zojuist ook mn kaartje van marsab over de mail gekregen! Zal hem vandaag of morgen ff plaatsen, hij is LEUK!!!!!! Leuke tekst ook trouwens, denk dat ik de eerste vier regels van je ga stelen Virginie, ik vond Zumba ook echt leuk en ik hou eigenlijk helemaal niet zo van sporten dus dat wil wel wat zeggen! volgens mij krijg je er een strakke taille en buik van!! en soepele heupen haha. Weet je dat ik me helemaal niet meer kan herinneren hoe het schoppen van een baby in mn buik voelt...weet wel dat ik altijd blij was als tara weer schopte! Al werd ik er op het eind knettergek van haha Noor, hmmm jammie, poffertjes!! is dat hetzelfde beslag als pannenkoeken?? Suus, hoe is het met jou? kun je het nog volhouden? er is nog hoop dat je spontaan bevalt, kijk naar gonzo!! ik duim heel hard voor je dat jullie meissie snel op de wereld wil komen!!! Marsab, thnx meissie, vind de digiscrap echt heeeel gaaf!!! Heel leuk! En die tekst is mooi!!!! hoe doe je het toch!!
All, Tara is sinds maandag snottertje verkouden!! Dinsdag was ze er echt slecht te pas van. Veel huilen en tegen mama aanhangen! Zo zielig! Gelukkig was het vandaag al een stuk beter!! Tara heeft mama ook nog lekker even aangestoken haha, we snotteren lekker tegen elkaar aan! Sinds maandag heeft tara ook besloten om 's middags niet meer te willen slapen. Als ik haar in bed leg is het echt brullen! En dat kan ze gewoon een uur volhouden. Nouja, dan maar niet naar bed! 's avonds is ze dan wel doodmoe en kan ze lekker optijd slapen. Ook dit gaat nog steeds heel slecht. Rikus heeft haar vanavond naar bed gebracht en toen was het ook weer huilen, huilen, huilen. Pfff, kan daar zo slecht tegen! Ben gisteren zo weggelopen, ontaarde moeder he?? Nou, kga lekker op de bank hangen en vroeg naar bed met een paracetamol en een flinke dosis neusspray!!
@hellokitty: ik kan soms ook echt niet tegen dat gehuil hoor, soms weet je gewoon dat er 'niks' aan de hand is en dan dat gekrijs.. Ja, hier nu weer een beetje hoop door Gonzo, misschien begint hier ook nog spontaan iets haha. Denk alleen nog steeds van niet. Heb aldoor het gevoel dat ik of tussen 39-40 week zou bevallen of weer zover overtijd zou gaan. Nou voor de eerste optie heb ik nog 1 dag en dat zie ik niet gebeuren, voelde me vandaag veel te fit!
@hellokitty, marissa heeft ook afgelopen weekend besloten dat een middagslaapje niet meer nodig is... wel grappig dat dat ongeveer gelijk is Maar ja ze zijn ook van dezelfde datum he Trouwens het is bij Marissa ook 's avonds drama. Maar wij gaan gewoon zolang ze huilt om de 5 min even een knuffel geven en weer in bed leggen en dan weglopen. Dan is ze meestal binnen 15 min in slaap. Zo ik ga zo lekker slapen, ben moe heb een paar drukke dagen gehad. Morgen ga ik lekker shoppen met Marissa Trusten meiden!
@Gonzo: Meid van harte met jullie zoontje Kris. Wat goed dat de bevalling toch nog vanzelf begonnen is. Ik ben benieuwd naar je verhaal. Nu alleen maar genieten meid! @Suus: Nu jij nog meid. Super mooie buik heb je trouwens zeg. En wat een lief wiegje. Dat lakentje heb ik ook in Senna haar bed. Echt zo lief en meisjesachtig. Nog ff en je hebt je meisje in je armen. Al meer nieuws mbt je mams? @Marsab: Fijn dat alles goed was bij de gyn en dat er een eitje op springen staat. Dat wordt zeker aan de klus. Enne ik ben ook direct zwanger geworden na mijn mk, dus het kan echt. @Virginie: Erg laat, maar nog van harte met Keld zijn verjaardag. En wat een mooie foto van je buik. Mooi tattoo ook zeg. @Noor: Meid jij ook nog van harte met Tijn en Chris.(sorry erg verlate felicitatie) Jij bent lekker crea geweest zeg. Met de kdv traktatie en ook de 2 mooie marsepeinen taarten. Super mooi. @Rootje: Mooie buikfoto's in je album. Heb ff gespiekt. Fijn dat jullie en mooie echo hadden. En je bent nog steeds een wereldmeid dat je zo veel voor imsala doet en ons op de hoogte houdt. @Annette: Gefeliciteerd met jullie mooie echo. Heb ff gekeken op de foto van je hyves. Super hoor meid. Ook al op je werk verteld? @Miranda: Een beetje kunnen bijtanken vandaag? Balen zeg dat je je beroerd voelt, maar ff goed uitzieken. Leuke uitnodiging van Matthew voor zijn verjaardag. Enne nog bedankt voor je update via sms. @Darcy: Hé meid hoe gaat het nu met je? Hoop dat je je wat beter voelt. En graag gedaan van het kaartje hoor. Soms heb je dat gewoon ff nodig. Heb je het al aan de leerlingen verteld van je zwangerschap? Wanneer mag je voor je 12 weken echo? O je hebt pbtje van mij. @Hellokitty: Balen meid dat Tara zo slecht kan inslapen. Ik kan me voorstellen dat je daar mee zit. Hier toevallig gister en eergister huilen in bed. Heeft ruim een uur geduurd. Hij was helemaal histerisch. Marc heeft hem uiteindelijk op ons bed in slaap gekregen, hij was niet stil te krijgen. En vannacht precies hetzelfde verhaal. Mss dat ze dingen toch anders gaan verwerken ofzo. Ik weet het niet. Zijn er meer kindjes die daar last van hebben? @Saskia: Wat een supere leuke uitnodiging voor Anna haar verjaardag. Geweldig. Hoe gaat het op je werk? @Imsala: Meid nog van harte met Tim. Balen dat je het minder naar je zin hebt hier op de opvang. Het is nu ff moeilijk meid maar het is zeker voor een goed doel. Fijn dat jij en D. nu beter met elkaar kunnen praten en dat D. hulp heeft gevonden. Heb je mijn kaartje nog ontvangen bij de opvang? Ik hoop dat hij aangekomen is. @Joyce: Jij zal nu wel heerlijk aan het genieten zijn van je daagjes in CP. Heerlijk hoor meid. Super trouwens dat je gesprek zo goed is verlopen. Ik duim voor je dat je bent aangenomen. Spannend. Leuk nieuws hé van onze gezamelijke vriendin. En toen wist ik het niet meer..... Sorry als ik iemand ben vergeten Hier verder alles oké. Ben druk met uitnodigingen voor Jamie zijn verjaardag. Tis niet heel spectaculair of orgineel, maar ik vind het wel leuk geworden. Een kaartje met Cars auto erop. Jamie vindt dat geweldig. Voor de rest heb ik ook allerlei Cars versiersels gehaald voor zijn verjaardag, dus blijven we een beetje in dat thema zeg maar. Marc is druk aan het solliciteren, Senna houdt ons maar bezig met haar gehuild overdag en Jamie is weer lekker bij de gastouder geweest. Vanmorgen ben ik weer samen met hem gaan zwemmen, hij vond het geweldig. En vanmiddag nog ff op de fiets met hem naar de markt geweest. Hij was weer helemaal happy. ff mama helemaal alleen voor hem. Heerlijk. O meiden worden jullie soms ook gek van jullie schoonfamilie?? Zondag weer zo'n heerlijk mailtje van mijn schoonmoeder gehad dat we niet hadden gesmst voor verjaardag etc en toen kwam alles er weer eens bij. O ja en ik had mijn schoonzusje niet meer gemaild, terwijl ik in mailtje naar mijn schoonmoeder had gezegd dat wel te doen. Ik had haar trouwens wel gsmsd, want dat was het enige waar ik tijd voor had gehad. Als ze eens een hele dag hier komt weet ze dat ik weinig tijd voor mijzelf heb op dit moment. Senna huilt overdag voordurend, als je haar maar vast houdt en wiebelt, dan is ze stil. Maar anders mooi niet. Daarnaast wil ik Jamie ook wat aandacht geven, want die wil me af en toe weg hebben omdat ik de meeste aandacht aan Senna geef. En geef hem eens ongelijk. Tja dus dat emailtje was ik niet meer aan toegekomen. Ik was al lang blij dat ik gesmsd had naar haar. Waarom bellen mensen niet of komen ze langs om erover te praten als ze iets dwars zit. Waarom alles maar per email uiten. Ik kan daar zo slecht tegen. Je kan dan nl niets terug zeggen, niet direct iig en je kan zo'n mail altijd verkeerd opvatten. Ik baal hier zo van. a.s. zondag gaan we gezellig bij ze op de koffie, nou ik heb er nu al geen zin meer in. Bah Sorry voor mijn gezeur, maar ik zit er zo mee.:x Ik heb al genoeg aan mijn hoofd, krijg je dit gezeur ook nog erbij. Oké ik ga nog ff wat opzoeken. En dan vroeg snel mijn bedje in. Liefs, Patries xxx
Heb ik ook eens een dagje geen tijd om te kijken, mis ik het baby nieuws............ Gonzo, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kris (leuke naam). Geniet ervan en laat je goed verwennen. Supernieuws. Hoe gaat het met jullie?
patries, wat moet je ermee? Blijkbaar vinden ze zichzelf belangrijk en zijn ze totaal niet bezig met het feit dat jij het druk hebt en dat je gezin op de eerste plaats staat (hoe kun je ook? ). De mail is geen medium om dingen op te lossen. Als jullie zondag op bezoek gaan zou ik er over beginnen:.. ik merk dat ......... klopt dat? Je kunt dan zeggen dat het niet de bedoeling is maar dat je het erg druk hebt en dat je blij bent dat je zelf even kunt gaan zitten en aan jezelf kunt denken af en toe. Geen idee wat je hiermee kunt, misschien kan je man het ook beter zeggen, die kent zijn ouders het beste. Ik zou het wel zeggen want de ergernis wordt alleen maar groter (ervaring) Niet leuk zo in ieder geval. Hoe komt het dat Senna veel huilt? Sarah huilde ook erg veel, ik herken je verhaal (en toen waren we nog met zijn drietjes, dus geen tweejarig kindje dat ook aandacht wil). Ik heb daar ook weinig begrip voor gehad helaas. Bij Sarah kwam het door verborgen reflux, toen ze medicijnen kreeg veranderde ze ineens in een heel ander, tevreden kindje. Zou je de huisarts niet kunnen bellen? Volgens de kinderarts huilen kindjes niet zomaar zoveel, volgens haar bestaat de naam huilbaby niet. Soms is het onverklaarbaar maar het is het kijken waard. Hele dikke knuf, Anette
@patries: wat vervelend dat Senna zo huilt, hebben jullie enig idee waarom, lijkt ze pijn te hebben? Jesper huilde de eerste 4 maanden ook alleen maar overdag. Dan heb je gewoon geen tijd om je met andere dingen (zoals schoonfamilie) bezig te houden. Er waren dagen bij dat ik blij was als ik om 15 uur had gedoucht en was aangekleed. Sterkte! Ik weet hoe zwaar het is.
Marsab, duimen draaien hier voor jullie. Wel balen dat het hcg zo lang in je lichaam heeft gezeten. Wist eerlijk gezegd niet dat dat zou kunnen. Maar fijn dat alles nu schoon is. Knuf Noor, mmmmmmm poffertjes, heerlijk gewoon. Je brengt me op een idee. Jammer dat we gisteren al pannekoeken hebben gehad. Sarah vind die zoooo lekker. MEt appeltjes erin. Virginie, nog fefeliciteerd, Fijn dat je je ukkie kunt voelen, gezellig! Miranda, hoe is het met je? Neem de rust die je nodig hebt, ziek zijn is zo vervelend. Mooie uitnodiging heb je, wat zijn jullie allemaal crea, met gedichtjes enzo. Ik moet Sarah nu echt uit bed gaan vissen, we gaan zwemmen en ze moet nog eten. Ze wordt maar niet wakker, de rolluik is omhoog, de muziek staat aan, kamerdeur open. Oh, die is echt helemaal op geweest. Gisteren nog bij de buren op bezoek geweest, net toen we wilden gaan kwamen de kinderen binnen, dus Sarah was weer volop aan het spelen.
@ Hellokitty: je mag mijn eerste 4 regels gaan pikken. Hier op het forum helpen we elkaar, maar ook geven we elkaar tips en zo!!!! Dan is iedereen tevree!!!! Succes! @ Patries: ik sluit me ook aan met anderen...ik zat ook te denken....Senna huilt ook niet zomaar....de HA bellen om door te verwijzen naar de therapeut (naam ben ik vergeten). Zeg maar massage... Laatst heeft 't ook bij Nando van Lovewinnie goe geholpen. Nu tevreden baby... gewoon doen!!! Dan heb je ook de rust en tijd voor jezelf terug, heel belangrijk! Sterkte, mop! @ Anoek: veel plezier met Sarah vandaag! Ik heb nu keelpijn, maar voel me wel beter dan gisteren. Ik besloot om vandaag niet gaan werken, wel heb ik gisterenavond aan 'n paar persoonlijk begeleiders via Hyves mail gedaan dat ik geen zicht op hun afspraken heb, of ze in de gaten willen houden en doorgeven aan hun naaste collega's. Ik ga maandag a.s. weer werken. Eentje beantwoordt me dat ze het gaat doen....fijn! Des meer te reden blijf ik vandaag thuis!
Ik heb Joyce gisterenavond een smsje gestuurd over gonzo. Haar smsje was: ********************************** Hay meis! Wat n leuk nieuws zeg.Feliciteer ze maar van mij! Hier alles prima, genieten volop met de kids. Erg leuk park ook! Kus aan iedereen! Liefs Joyce *************************************