September 2007 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by mouschy, Aug 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jmr

Jmr Niet meer actief

Nou, vanavond liep eindelijk eens niet zo heel dramatisch!!!! ik kon gewoon de liedjes zingen en pas toen ik de deur uitliep begon ze te huilen. Dat duurde maar 5 minuutjes!:$:D Maar toen kwam er iemand aan de deur, dat heeft zij gehoord dus ze begon te roepen....eerst genegeerd, maar toen riep ze dat haar "floor" was gevallen. Ik er weer heen, floor gepakt, weer ingestopt...drama! Weer niet willen liggen, huilen etc. Maaaaar na 5 minuten weer stil! En nu nog steeds stil! Super he?? Hopelijk gaat het morgen nog weer een beetje beter!!!

Zo, nu ff trug lezen

2. Jmr

Jmr Niet meer actief

Noor, word ook helemaal chaggie van dit weer! Liep er vanmiddag midden in, was kletsnat haha

Miranda, hoe is het met je? al wat beter?

Saskia, super zeg van Anne!!! Logisch dat je trots bent:D!! Go Anne!! Tara heeft dit voor ongeveer 2 a 3 weekjes terug ook gedaan, maar tot op heden niks meer haha. Was Anne trots??

Darcy, wat een supernieuws!!!! En wat een prachtige baby is Heinz/Heidi! Willen jullie het weten, of blijft het een verrassing?? haha ik lees net dat je aan suus vertelt dat je graag wilt weten wat het word, spannend!!! oei, hou je rug wel in de gaten en rustig aan doen he!! En idd verstandig om naar fysio o.i.d. te gaan! Klinkt wel als bekkenpijn...kun je wel omdraaien in bed??

Anoek, mooi kamertje!!! Als Tara een nieuw bedje krijgt, gaan we haar kamertje ook veranderen! Dan word het vooral veeeel rose denk ik haha! Echt een meidenkamer!

Patries, wat je ook nog altijd in je achterhoofd kunt houden is een Osteopaat...die kijkt en voelt je kindje en weet meteen of hij iets voor je kunt doen! Daar kun je ook heen zonder eerst naar de HA te gaan en word meestal voor een deel vergoed door het ziekenfonds

Marsab, ja zo denk ik er nu ook over...als ze niet wil slapen, nouja dan niet! ze word ouder en minder behoefte aan slaap natuurlijk! Nu gaat ze 's avonds wel veel eerder slapen...vond je digi heel leuk, kreeg er ook hele leuke reactie's op!! Heb eerlijk gezegd dat jij het hebt gemaakt hoor!:D

Zo, kga lekker op de bank hangen!!! Morgen en zaterdag werken!!
    liefs

3. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ hellokitty: Dat gaat de goede kant op met je dramaqueen ;) :p! Zo zie je maar, de aanhouder wint! Ik duim op een goede nacht morgen!
    Haha, je had gewoon moeten zeggen dat jij je roeping hebt gevonden in het digiscrappen! :D

@ saskia: ja dat is idd een heel andere benadering van dingen! Dan kun je er zelfs even om lachen....:)

4. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Twente
    Wauw anoek: wat een super kamertje zeg! Ik ben ook helemaal weg van wit, Aiden heeft nu nog een licht eiken set. Maar we kopen hem ook een wit peuterbed/ 1 persoonsbed.
    Daar zijn we nog niet helemaal over uit.....

Welke kindjes slapen ook nog gewoon in het ledikant? Wanneer beginnen jullie met het "grote" bed?

5. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,545
    36,525
    113
    Jesper slaapt ook nog in het ledikant. We hebben voor de baby een wiegje gekocht en denk dat als ze eruit gegroeid is dat we dan jesper een peuterbedje/ledkantje gaan kopen.

6. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@marsab, marissa ligt al in een peuterbed, maar ons buurmeisje heeft vorige week voor haar 3e verjaardag een peuterbed gehad, dus doe wat je zelf denkt...

Marissa gaat wel verhuizen van kamer volgende maand. Dat doen we zodat ze niet door de baby uit haar kamer 'verjaagd' wordt. Mocht je snel zwanger zijn, kun je het ook zo combineren, ledikant voor baby, groot bed voor Aiden....
    Enne ik duim voor een posi test hoor met Aidens verjaardag :)

7. Jmr

Jmr Niet meer actief

Hier slaapt Tara ook nog gewoon in een ledikantje! Zat zelf te denken aan ongeveer 2,5 jaar voordat ze in een groot bed gaat. Wij gaan meteen over naar een groot bed en doen geen meegroeibedje....vind dat eigenlijk zonde van het geld want je moet toch ook weer een lattenbodem en matras kopen terwijl ze er eigenlijk helemaal niet lang in slapen!

ik las trouwens laatst ergens iets over een "uitvalhekje" van de ikea?? maar kon het niet vinden op de site! Iemand enig idee waar ik het over heb??

liefs

p.s. iemand net het zesde zintuig gezien??

8. Jmr

Jmr Niet meer actief

Rootje, dat zou ik ook doen idd. Voordat de baby dr is Marissa verhuizen naar een ander kamertje!!! Zo krijgt ze niet het gevoel alsof ze naar een ander kamertje MOET omdat de baby dr ineens gaat slapen

9. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@hellokitty, heb net zitten kijken naar zo'n zijsteun, die zit ook op ons bedje, hebben ze volgens mij niet meer bij de ikea als ik het zo bekijk. Je zou het op marktplaats kunnen proberen. Hier de link van een mp-advertentie met net zo'n plankje aan het bed zoals wij hebben:
    http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kind-baby.marktplaats.nl/kinderkamer-bedden/276278235-peuterbed-meisje.html%3Freturn%3DeJwtjkkOgzAMRe%252BCBEsIk2iDUFWWPUG3gaQCMcTCRoVWvXsdwcr%252FfX8PSsby20tRokxSIT00amm7siMCGUWDBTOHk1oGglEpwnAeoyMSQge3baziQGNF1k%252FvflrDylWw0P1pwGmMxOLTM9b40sgQuzad7cnl5nUyS9%252B69MZ4zZNr4WBnyITIL26k2adjdbOrQwxvrmBWMktjNBsW3fUkAFgrERDyj2CRWqtNlRVp%252FHh65e8PgNJLMQ%253D%253D%26df%3D1%26fta%3DeNo9lMtu3DAMRf%252FFi6z1oJ7G%252FEAXXXcXUK90UE%252FGiD2J0yD%252FXok0upk5oK%252FJS0o0Rhe%252Ftujj9Hhbnt9x2aZ5i1KLOB3LRT6V7bLf47w%252BopjLtcPaYdnj3%252Bs6b6106bzuPXRb4%252BvjVt%252BueV6OGIwKbl4%252BIwhhvJzT5y32H4zzn4%252B41sde31It8327RvW0ro%252BLeNq3Xm29b3u%252Bl3oBp%252BWPX8MKxGnFlzrN115qizpO10Iew%252FAohQtFeHU0bYSv%252Bki2QvHtQCeV1fqQwmajbOjgsgteE5gMJ%252BAJuvhEIBvigFRKokhCIyxBMMIQQLWVQGcQDCFwRAVFCbGhNwzakwZLt0LgbWaNC1AZDLLGSVsIbIPGgDkxWLaKqstGXxIqjhK2lGrIc%252Bi9M%252FRu0vF%252FOANU8DDAO5%252BoHa%252FRksYVBfTI5eSQQReamMNUWINaD6vWtB6iiPUUcc4UNu%252BgpMYAlRLaorwnsLqdIO0w72Tok6YIAL9uNQJNzM
    Ja vrienden van ons hadden hun dochter niet verhuisd voor de baby er was, maar op het moment dat de baby van de wieg naar het ledikant ging en dus van papa en mama's kamer af, naar de babykamer. Op dat moment verhuisde dochter ook, en dat gaf drama's. Dus wij gaan dat wel anders doen :)

10. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Twente
    @ rootje: ja slim idee van het verplaatsen vóórdat de baby er is!

@ hellokitty: Ja hier ook het 6e zintuig gezien! Altijd weer heel bijzonder vind je niet! En het woordje dramaqueen wat ik zei over Tara, was als een grapje bedoeld hoor! ;)

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

May 19, 2007
    5,605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Noor: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! :D

p.s. ik lust ook wel een gebakje....;)

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

May 19, 2007
    5,605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ peuterbed: Matthew slaap nu al 2 maanden op z'n peuterbed met zijsteun. Gewoon wit bed bij Ikea gekocht. Maar hij slaapt dan nog wel in zijn trappelzak. Bij jullie ook?

Ik ben dan nog wel verkouden, maar wordt wel minder...

13. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@miran, Marissa slaapt in principe in haar trappelzak, soms wil ze dat niet en ligt ze alleen in een pyama in bedje...

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

Apr 3, 2007
    2,581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hallo iedereen!!

@ Peuterbedje: Keld slaapt nu zo'n maand of 2 in zijn raceauto :D. Dit heeft de maat van een gewoon 1persoonsbed. Hij slaapt trouwens zonder slaapzak, gewoon zijn donsdeken over hem. Eigenlijk is dit (raar maar waar) goed gegaan vanaf de 1e nacht.

@ Noor: Gelukkige verjaardag! Zoals Miranda lust ik ook wel een gebakje hoor!!!:D:D

@ Rootje: Hier moet niet van kamer gewisseld worden, maar je hebt natuurlijk groot gelijk om haar een tijdje voor de geboorte te verplaatsen, anders kan het misschien minder goed gaan..

@ Darcy: Mooie echo!!! Ben eens benieuwd of je gevoel klopt. Bij mij klopt mijn gevoel namelijk nooit :). Wel balen van je rug, is toch wel lastig..

@ HelloKitty: Voel jij je al wat beter? En Tara? Fijn dat het naar bed gaan beter verliep, hopelijk vandaag nog beter!

@ Anoek: Wat een mooi kamertje, ziet er lekker knus uit!!

@ Saskia: You go Anne!!! :)

@ Patries: Kindjes huilen toch niet zomaar?? Volg jou gevoel hoor, en praat er inderdaad over met Marc..

Waar zit mijn geheugen toch???? :):) Nu weet ik het dus niet meer..

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

Apr 3, 2007
    2,581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Moushy: Een hééééél gelukkige verjaardag aan MARIJN!! Maak er een mooie dag van ..

16. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

Apr 3, 2007
    2,581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    O ja, Keld is zooooo lief! :)

Ik vraag hem waar zijn xxxx is, dan wijst hij naar mijn buik of zegt hij 'buik' en dan geeft hij een kusje op mijn buik!! Is zo lief! Hopelijk blijft het zo!!

Dit geheel terzijde, maar wou het gewoon met jullie delen! :D

17. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Joehoe!

Ik ben vrij, mijn 4VWO is een dagje wandklimmen in Amsterdam, dus ik hoef niet te wachten tot half 4 (en de les nog tot in de fijne puntjes voor te bereiden.) Weekend!

Noor, gefeliciteerd met je verjaardag (goed dat Miranda dat weet ;))

Mouschy, gefeliciteerd met je zoon Marijn!

Bedankt voor de leuke reacties op m'n echo, ben ook wel heel blij hoor! Geweldig weer, zat vanmorgen al een lijstje te maken (veel hebben we natuurlijk al, maar er moeten wat dingen nieuw worden gekocht) en mijn vriendin heeft een tas vol trendy positiekleding te leen, echt super. Het wordt helemaal echt ;)

Trappelzakken/slaapzakken worden hier gewoon gebruikt, voor elk slaapje. Alleen in warm Spanje droeg Ollie niks.

Ook hier nog een ledikant, gaat nog prima, hij klimt er niet uit en doet er ook geen pogingen toe. Gaan in de herfstvakantie (midden oktober) een nieuw bed voor hem halen als we niet eerder richting de winkels gaan. Geen peuterbed, maar meegroei- of eenpersoons-bed, ook qua matras en beddengoed het handigst. Die beugel/zijsteun wil ik ook nog ergens zien te vinden, maar dat schijn je makkelijk zelf te kunnen maken. Uitdaging :)

Fijn weekend, meiden. Gaan jullie iets leuks doen deze twee dagen, als je niet hoeft te werken?

18. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Twente
    @ Noor van harte gefeliciteerd!

@ mouschy: van harte met Marijn!

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

May 19, 2007
    5,605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Mouschy: ook van harte met Marijn!

@ Darcy: matthew droeg ook geen trappelzak op lanzarote, veel te warm!
    Veel plezier in de Ardennen, meis!!!

@ Virginie: ooh wat lief van Keld!!!!

20. simke

simke Bekend lid

Jan 23, 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    He meiden,

reageer even heel kort. Moet nog terug lezen.

Wiens kindje ligt er al in een gewoo bed? We zijn hier erg aan het twijfelen.

Tot gauw,
    Simke

Share This Page