September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.555
    36.535
    113
    Hee meiden,

Even een kort verslagje van het ziekenhuis. Vandaag eindelijk eens een gyn ipv de vk. Ze vond mijn buik niet groot aanvoelen, geen 10 ponder zei ze. (zeiden ze vorige keer ook allemaal..) en dus moet ik nog maar afwachten! aaahhh, ben er spuugzat van. Je stelt je helemaal in op 41 weken en dan komt er toch nog weer een week bij, hoef pas met 41.3 weer heen.

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Suus: Pfff, wat k*t zeg! Dan heb je ook nog Jesper's verjaardag die eraan komt. Alles bijeen maakt het echt wel balen voor jou. Ik duim heel hard dat je meid zich vroeger aanmeldt hoor..

@ Miranda: Mijn banner is vandaag 2 2 2, :D

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hey meiden,

Dinsdag voor de 2e x naar het cb geweest. Arthur is weer flink gegroeid, in 2 wkn tijd 500 gram aangekomen. Hij weegt nu 4740 gram! Hij ziet er goed uit en de arts was erg verbaast dat hij zich nu al omdraait van buik naar rug! Hij heeft ook 2 prikken gehad. Altijd zo zielig om te zien! Hij was wel goed te troosten gelukkig.
    Ik geef hem trouwens al een tijd geen Zantac meer. Ik wilde eens zien hoe het ging zonder, en ik zie geen verschil. Dus het gaat super met hem. Hij spuugd bijna helemaal niet meer, heel af en toe een mondje maar dat is normaal. En het terug slikken van z'n eten is helemaal over gelukkig.:D Hij heeft dus geen reflux!
    Tis echt genieten met Arthur, zo'n zoet mannetje is het! Hij slaapt nog niet door, hij komt nog 1x per nacht om een uur of 3 om lekker even bij mama te zijn en te eten. Hij is steeds meer wakker in de box, hij kan zo een uur rond kijken en alles observeren.
    We gaan vrijdag 3 wkn op vakantie, dus dan ben ik niet online;) We gaan naar Limburg in een Landal huisje.

Afgelopen vrijdag is Marijn 2 jaar geworden! Wat gaat het toch snel! Marijn 2 jaar slideshow by mouschy - Photobucket
    Hier staat een slideshow van z'n verjaardag.

Suus balen zeg dat je overtijd loopt! Maar voor je het weet mag je genieten van je kleintje!!!

Miranda; arme vent dat hij zo moest huilen! Maar wel lekker verder getukt samen op de bank haha.

Anouk leuke dingen gekocht! Balen van je oog, beterschap!

Marsab wat leuk zeg! ik zou het niet kunnen haha.

Virginnie, hier ook een verkouden mannetje... Balen he dat het weer weer minder aan het worden is!

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Virginie: beterschap met Keld! Ja ook leuke banner met het getal 2.

@ Suus: ik hoop dat je ukkie deze week ter wereld komt, en niet vlak voor Jesper's verjaardag!

@ Mouschy: lekker joh op vakantie, geniet ervan! Ik zal thuis naar je slideshow kijken, ik zit nu op mn werk.

@ Joyce: weet je al iets over meer van je werk? Ze zou je gaan bellen na je vakantie???

@ Pris: ben je al terug van je vakantie???

5. Jmr

Jmr Niet meer actief

hai mama's!

joyce, hoe was de verjaardag van kyra?? en gaan jullie morgen nog wat leuks doen met haar verjaardag??

marsab, mooi hoor!! vind dat je heel lief zingt...herken je stem haast niet trouwens, grappig!

suus, ik duim voor je dat je ukkie snel komt en dat het spontaan op gang komt!!! knuffel!

Miranda en Virginie, leuke banners!!!!:D

Anoek, ik vis altijd achter het net op rommelmarkten...misschien dat ik te laat kom dat alle leuke dingen dan al weg zijn....hoe is het met je oog??

Miranda, leuk wken gehad zo te horen!!

virginie, leuk dat je nieuwe keuken deze week komt! spannend! kan me voorstellen dat je stof hapt hihi, getsie! nog eventjes volhouden!!

wat is het hier stil?? of ligt dat aan mij?? Ik heb heerlijk een weekje vakantie van het werk! Heb vandaag niks bijzonders gedaan behalve schoonmaken! Kwacht nu tot vriendlief thuiskomt dan kunnen we gaan eten, kheb honger!!!

6. Jmr

Jmr Niet meer actief

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden!

Ben nog steeds niet bijgelezen van afgelopen week :):):)
    Heb vanaf terugkomst van onze vakantie nog geen moment stil gezeten. Zaterdag druk met boodschappen geweest en de was en gisteren verjaardag van Kyra gevierd!
    Wat was het gezellig en druk ;) :DZe is echt enorm verwend en ze besefte erg goed dat zij vandaag in de belangstelling stond. Het wordt al echt een meisje, ongelooflijk.
    Morgen is natuurlijk de echte grote dag en dan is mn kleine meisje echt 2 jaar!!!
    Vandaag druk geweest met het in elkaar knutselen van de Dora-taart. Hij is erg leuk geworden en zal zometeen ook even een foto plaatsen.
    Morgen kan ze dan leuk op het kdv trakteren en 's middags willen we lekker met zn 4tjes naar het strand aangezien het 26 graden wordt!!! :$

Vandaag lag er weer een lieve kaart van Gonzo in de bus. thnx meid, erg lief!

EN ik had vandaag een telefoontje verwacht van Medial over mn baan, maar helaas nog niks gehoord. Valt me best tegen, want heb er zo'n goed gevoel bij. Nou ja, geen bericht, goed bericht hoop ik dan maar in dit geval!

Meiden, vandeweek ziet het er een stuk rustiger uit voor mij, dus dan ga ik alles op mn gemakje teruglezen.

XXX

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Dora-taart (traktatie voor kdv morgen) :D

9. Pris

Pris Fanatiek lid

Hallo meiden!!

Ik ben weer terug!!!

Vanavond bij mijn vader en moeder gegeten en nu ongeveer weer een uurtje thuis.
    We hebben t heerlijk gehad, verhaal en foto's volgen zeker nog!!

De eerste was draait nu, ga ff e-mail kijken en dan nog een beetje op tijd naar bed.

Tot later
    Liefs Pris

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi,

nog even welterusten wensen (als ik niet de laatste ben :D), Suus sterkte wensen (ik duim op een spoedige bevalling) en Joyce, check your mailbox @home morgen ;)

Hier gesloopt, heb een klas waar een paar Bokito's in zitten en dat apengedrag mogen die gastjes er woensdag op de strafmiddag even 'uitwerken' bij me. Echt niet te hárden, vier van die idiote gozers van 14 in je klas ;)

Sleep tight :D

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Lieve meiden,

Ik ben zoooo boos en Jeroen ook! :x:x:x

Gisteren haalde ik Matthew op van het KDV.
    Toen we thuis kwamen, rook ik Matthew dat hij gepoept heeft.
    Luier eraf halen...wat zag ik??? Oude plas en oude poep...harde poep op zijn bil...
    ik moest oude poep eraf schrapen (moeilijk schoonmaken), zijn billen, liezen, piemel en bal waren zo vuurrood en blaren!!!
    Matthew moest verschrikkelijk veel huilen van pijn. Het deed ons zo zeer om dat zo te zien.
    We hebben gelijk de foto's van zijn billen gemaakt.

Vanmorgen heeft Jeroen de locatiemanager van het KDV gebeld. Met heel verhaal verteld.
    Later belde zij Jeroen terug met een excuus. Ze zei dat Matthew inderdaad niet had verschoond!!!! Wat???? :$:$:$:x
    Hij heeft haar gezegd dat hij heel boos is en onacceptabel vindt.
    We hopen dat zij een flinke opdonder tegen de invalkracht heeft gezegd!

Morgen gaat Matthew weer naar het KDV dus met de invalkracht. verdorie...ik ga wel zeggen als ik Matthew ga ophalen,
    eerst ga ik zijn billen controleren en of de luier ook schoon is!

Nu nog niet helemaal over...ik moet hem heel voorzichtig schoonmaken omdat hij "auw auw" bleef roepen...zielig.:(

Ik kook van woede nu....

Dat wou ik jullie ff kwijt ...

Kussies x

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Joyce: van harte gefeliciteerd met Kyra's verjaardag!!!!

p.s. wat een mooie Dora traktatie!

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: welkom terug!!!! Doe er rustig aan om alles bij te lezen en zo...we horen je verhalen nog wel!

@ Darcy: je bent dus niet meegegaan naar de Ardennen?
    Pubers.....pffff..... ;)

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Jaja, vandaag is mijn kleine meisje echt 2 jaar! Pff, wordt er emo van als ik eraan denk. De bevalling 2 jaar geleden weet ik nog als de dag van gisteren...;)
    Vanochtend de kids naar het kdv gebracht. Kyra met haar mooie Dora-taart die ze straks gaat uitdelen, zó schattig. Voor de juffies heb ik een lekkere appelflap gehaald ;)
    We halen ze om 13u weer lekker op en gaan dan lekker naar het strand met ze!

Miran: Thnx voor de felicitatie meid!
    :$ Wat een verhaal van Matthew zeg, tuurlijk ben je woest, zijn ze helemaal gek geworden! Arm ventje, kapotte billetjes doen zo'n zeer, dikke knuf voor hem!

Darcy: Ga zo mn mailbox checken meid ;) En gezellig een paar Bokito's in de klas (volgens mij hebben ze aan jou dan wel een verkeerde schat ik zo in ;))

Suus: Dikke knuf voor jou! Ik wens je heel snel een spoedige bevalling toe meid!

Zo meiden, ga nu ff boodschapjes doen, want voor je het weet is het weer 13u!

Fijne dag allemaal!

15. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Pris: WELKOM TERUG meid! Suc6 met de was en teruglezen ;)
    En ben uiteraard nieuwsgierig naar foto's :D

Darcy: Zie nog niks in mn mailbox :( (of ben ik nu erg ongeduldig, hihi)

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi y'all!

Joyce, ik bedoelde je brievenbus in de voordeur ;)
    Van harte gefeliciteerd met Kyra!

Miran, dit is ECHT onacceptabel! Laat ze die foto's maar zien, misschien dat ze dan inzien dat dit gewoon verwaarlozing is :$
    Ik kookte toen ik je berichtje las, arme Matt!
    Laat even weten hoe het afloopt.

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.555
    36.535
    113
    @joyce: gefeliciteerd met Kyra!! Wat gaat het toch hard he?

@miranda: kan me zo goed voorstellen dat je boos bent! Goed dat je direct hebt gereageerd. Wij hebben jesper helaas ook al een paar keer met kapotte billetjes teruggekregen. Hij is allergisch voor sudocreme en dan krijgt hij direct een rode huid en blaren, dit wisten ze wel daar, maar die invalkrachten weten dat dan niet, zo irritant!!

Ik hoop dat matthew niet meer zo veel pijn heeft nu, zo zielig he?! Mijn tranen staan dan ook in mijn ogen. Weet trouwens niet of je nog wat ervoor gebruikt, maar bepanthen helpt hier supergoed. Dan is het echt vaak binnen een dag/nacht weg. Wel de zalf en niet de creme trouwens.

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey Suus, trek je het nog een beetje, meid?

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Joyce: Een héél, héél gelukkige verjaardag gewenst aan Kyra!!! Maak er een gezellig dagje van met je gezinnetje!!!!

20. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ All: Heb nu geen tijd om verder te reageren, heb het druk op het werk!!! Maar heb wel bijgelezen..

Tot binnenkort!!

xx

Deel Deze Pagina