Mobielfreak, jeetje, wat een verhaal. Heel veel sterkte meid. Ik ben gisteren naar de nacontrolle van de vk geweest, ze vroeg me hoe het ging, heeft mijn bloeddruk even gemeten en Milan even bewonderd. Geen inwendig onderzoek gehad, dit verschilt denk ik per vk, heb het bij onze middelste zoon wel gehad en bij de oudste weer niet. Ze vroeg of ik nog even wilde weten hoe zwaar Milan nu was, ze had de babyweegschaal voor de greep, dus natuurlijk wilde ik dat weten, was er wel benieuwd naar, nou wat denk je, schrok me kapot, 5800 gram met kleren, daar ging ongeveer 300 gram vanaf voor de kleertjes, dus dan bleef er nog 11 pond over! Hij doet het dus supergoed op de borstvoeding. Hebben het nog even over anticonceptie gehad, wil dus ook een spiraal laten zetten, en die heeft ze me even laten zien zodat ik een idee had hoe zo'n ding eruit ziet. Heb voor maandag een afspraak bij de huisarts, die verwijst mij dan door naar de gynecoloog. Liefs Moons
hm hier net een receptje gekregen voor de nuvaring maar ik heb dus echt helemaal geen zin in anticonceptie rare rommel in je lijf...
Jeetje Mobielfreak, wat een verhaal! Heel veel sterkte hoor! Geeft niks hoor om hier te 'zeuren'. We leven met je mee hoor! Extra dikke knuffel voor jou en Tim.
@moons: zo'n klein bewonertje vind ik niet zo'n punt maar het moet er daarna nog uit ook he... dus vandaar de nuvaring toch maar dat leek me in ieder geval prettiger dan de pil..
Ik wil ook niet weer aan de pil, voel me zonder veel beter. Hier liever geen bewonertje meer, vind het zo wel goed met 3 jongens, maar je weet maar nooit natuurlijk, daarom voor ons ook geen sterelisatie, is veel te definitief. Spiraaltje lijkt me fijn, nergens om denken, en voor 5 jaar klaar.
@ Mobielfreak: damn...toch geen echte roze wolk voor jou geweest! Denk aan jezelf en Tim, want jullie verdienen beter! Vind echt heel sneu wat je allemaal hebt moeten doormaken! Hier dikke knufs van mij en Matthew X
Mee eens! Ik wil geen pil hebben. Ik ben met de pil gestopt sinds februari 1997! Heb altijd met de condooms gedaan en ook het zingen voor de kerk uit! Pas 10 jaar later pas met bewust vrijen zonder remmen, daar kwam Matthew uit! Jeroen is geen held in condooms Die denkt over de sterilisatie na, ik vind hem te jong om dat te doen. Hij wordt volgend maand 30! Ja ik heb lekker jonge vriend @ Han:ben ietspietje nieuwsgierig waarom je k*tnacht hebt gehad. Ik moest zelf vannacht 3 keer wakker worden om BV geven ik heb nu echt mooi blauwe wallen onder mijn ogen Vanmiddag naar de VK...aan haar ga ik echt vragen stellen over de voor- en nadelen van BV en FV! Heb hoop vragen op papier gezet. Ik doe alleen uit mijn belang...wat het voor mij beste is.
Dank voor jullie eerlijke meningen over BV en FV. Ik zal zeker in overweging nemen en ga vragen stellen vanmiddag aan de VK voor de nacontrole. Ik las elders op de pagina's dat jij BV geeft, daarnaast ook FV als bijvoeding. Misschien wil ik dat ook, om Matthew laten wennen. Ja het lijkt mij erg leuk om je eerder gaan ontmoeten, dat gaat ons wel lukken want we wonen niet ver weg vandaan. Misschien volgende maand of zo op de doordeweekse dag onder het genot van theebezoekje. Dan kunnen Ollie en Matthew elkaar kennis maken evenals z'n mama's
Mobielfreak: echt zwaar sjit wat je nu doormaakt, gelukkig staat er een goede huisarts aan jouw kant en ik denk dat je het alleen toch veel beter kan als hij al niets deed in huis en met Tim, heb je zometeen lekker rust! En wat een aso's zeg die mensen van die vriendin, zoiets geloof je toch niet! dta dat soort mensen bestaan! ben een beetje naief dan denk ik...tokkies zijn er niets bij, van dat soort mensen moet je zo ver verwijderd raken als je maar kan! dus pak je spulletjes en zoek een veilige plek voor jezelf en Timmie, laat je helpen door de instanties, daar zijn ze voor! sterkte meis! MissX: hier laatst weer een heerlijke martini met ijs gedronken en toen kwam de trek naar een sigaretje weer, maar nu bijna een heel jaar zonder dus we moeten volhouden! Vanochtend voor het eerst gewogen sinds de bevalling...ik weeg helaas nog 99,3 kilo! AAAAHHHHH! Zo kan ik toch niet aan het werk, ik pas niet in mijn uniform en niet meer door het gangpad van een 747! hellup! Sonja?
miranda: Daniëlla is super verkouden en "stikt" bijna telkens waardoor ze helemaal in paniek raakt (en wij bijna ook) Ze is nu ook steeds te moe om te eten en wil dus om het uur/ 2 uur drinken en krijgt mijn borsten niet leeg, gevolg: stuwing! Ben naaar de huisarts geweest en heb een neusspray maar het helpt nog niet echt dus zit nu steeds met een huilend kind op schoot.
@Han: Rinikind van VSM voor Daniëlla, die zoutoplossing werkt goed. Ze gooit er meteen een hoop snot uit. Zielig he, ik deel je vermoeidheid, het is hier EXACT hetzelfde op dit moment... drinken gaat amper en niezen en snotteren des te meer @Mobielfreak: heb je een PB gestuurd. Jij en Tim komen nu eerst, denk daaraan! Blijf bij jezelf. @ Miranda: gaan we doen, lijkt me reuze gezellig om af te spreken! Je bent hier welkom, maar we kunnen ook in de stad afspreken natuurlijk. Gezellig, nogmaals
Ik heb zelf contact gezorg met jeugdzorg, zij gaan nu kijken voor een vrouwen opvang voor mij en Tim, moet nu dus asiel gaan bellen voor me honden
meid, het komt allemaal goed uiteindelijk.....er zijn instanties die aan je kant staan en een goeie huisarts dus t komt uiteindelijk goed! nogmaals sterkte!
Mobielfreak wat een klote situatie zeg... Ik raar jullie ook aan om ff een time out te nemen en even een tijdje uit elkaar te gaan, maar dat is makkelijk praten natuurlijk. Wel weer super nieuws voor je kleine mannetje, geen taaislijmziekte gelukkig! Kunnen je honden niet bij je man blijven? of bij vrienden zolang? Heb van de week ook op de weegschaal gestaan, en er moet nog 10 kg af ben er nu al 10 kwijt Marijn is erg huilerig op het moment, al 3 dagen! snap er niets van
Mobielfreak: hoop dat er snel iets voor je geregeld wordt! Kun je niet tijdelijk bij een vriendin ofzo terecht? Han en Darcy: beterschap voor Daniella en Oliver! Zo sneu als het net van die pruttelende koffiepotjes zijn!