@ Suus: wat lief plaatje. Bijzonder dat jij dat pakje aan had, Jesper ook en nu Elise. Leuk, vrolijk turkoise kleur!!! @ Pris: vreemd dat je nog geen oproep krijgt??? Anders maar cb ff bellen? Matthew mag pas terugkomen als hij bijna 3 jaar wordt, dus over een jaartje weer! Nee geen tips gekregen wat hij moet eten. Het gaat vanzelf. Tot mijn verbazing eet Matthew gisteren macaroni (nogal wat beetje pittig) wat op...het eten bij 's avonds moet leuk blijven. @ Saskia: klaar met je voorbereiding voor Anne's feest? Ohja...ik heb de taarten bij hema afgelopen maandagavond besteld. Met digiscrap (die door Marsab gemaakt heeft) gebruik ik voor de taart...ben zooooooo benieuwd, ga iig foto maken als de taart gelukt is!!!! Ja ik ga maar weer verder aan het werk! Ohja....de slaappil van jeroen was hij zelf erg onrustig vannacht, die hield mij 'n paar x wakker...ikke nu gaaapp....maar ben blij op op mijn werk zijn dan kan ik lekker de hele dag aan het bijkomen!
@ Suus Bijzonder zeg dat jij en Jesper dat pakje ook hebben aangehad! Jeetje dat dat zolang bewaard is al!!! Leuk!!! @ Miranda Als ik maandag nog niets heb gehoord van t cb dan ga ik wel even bellen. En basisschool moet je idd vroeg bij zijn tegenwoordig. Wij wonen naast een schooltje (zijn echt onze buren)en willen graag dat Tygo daarheen gaat straks, hebben al contact met de directeur
Oh morgen Tygo jarig Vind t zo leuk...weet ook precies wat ik 2 jaar geleden aan t doen was nu Zondag is t feest en morgen gaan we naar Sprookjes Wonderland in Enkhuizen, ben erg benieuw. Veel over gehoord hier en ook van bekenden, heb er zin in!!! Vanavond wel beetje versieren en de rest doen we zaterdagavond, zodat t ook zondag nog een beetje nieuw is8) T wordt mooi weer van t weekend dus we kunnen lekker naar buiten Moet nog wel veel doen (what's new) maar komt wel goed. Groetjes vanaf t werk! @ Lovewinnie Ik zag je www op hyves dat je alweer voor de eerste keer moest werken Gaat t goed allemaal. Beetje uitgerust?? Eerste keer nando wegbrengen goed gegaan??
@school, marissa is al ingeschreven sinds ze 9 mnd is, en we waren net op tijd, er waren toen nog 12 plekken voor haar kleuterjaar. Tja dat krijg je in de nieuwbouw he Gelukkig krijgt deze krummel voorrang omdat marissa er al ingeschreven is, maar zodra we een sofinummer hebben moeten we inschrijven, anders kunnen we zo maar te laat zijn, erg eigenlijk, maar zo werkt het bij ons in de wijk nu eenmaal... Zo ik ga even kijken of de kapper tijd heeft, dan weer boeketjes maken en nog wat huishouden ertussendoor proberen te doen. bye!
Wij mogen hier nog niet inschrijven. Zijn speciale ochtenden dat je je kind mag / kan inschrijven. Ik denk dat de regels per gemeente weer anders zijn. Succes bij de kapper!
Hoi meiden, Zoals beloofd de echofoto's van afgelopen maandag. Ik heb ze even op onze website gezet, hier is de link: http://www.oosterom.info/2007/krummel2 Foto's van de bloemen volgen waarschijnlijk volgende week. Moet morgen nog hard werken en vrijdag zijn we daggast op de trouwerij van vrienden, dus niet online voor zondag waarschijnlijk. Dikke knuffels voor jullie! Ik ga nu lekker m'n bedje in. Bye!
Mooie echo's Rootje, zag net trouwens dat jij ook op 30 januari jarig bent! Ik ook, maar ben 1 jaartje ouder, van 1978, grappig zeg. Mijn schoonvader is ook die dag jarig. Hier alles goed trouwens, heb gister 2e poging geslachtsbepaling gehad, maar helaas nog steeds de navelstreng tussen beentjes, ze denkt nog steeds een meisje, maar durft het nog niet met zekerheid te zeggen, nu mag ik wachten tot 20 weken echo (over 4 week) maar mag ook over 2 weekjes nog een keertje komen, denk dat ik dat doe. Milan is goed verwend maandag, hij vond het helemaal geweldig en de volgende dag moest ik nog steeds een handje geven aan hem, gefeliciteerd zeggen en een kusje, steeds maar weer, zo grappig. Ga nu lekker slapen, trusten meiden
Zucht... Het is eng in het donker.. Anne is klaarwakker en mama inmiddels ook want het is hier alweer 3 uur lang feest. Zelfs in bed leggen met mezelf er ongeveer bij... Helpt niet misschien toch maar een 1p-bed.. Kan ik er gewoon bij gaan liggen *zucht* net voor we naar bed gingen job laten beloven dat hij morgenochtend zou opstaan omdat ik om 8 uur al zat te slapen.. Dat schiet lekker op zo en net was ze eindelijk (beneden op de bank wel dan) rustig... Stat er een kat op dr keyboard... Keihard ook natuurlijk.. Ik ga zo denk ik het zndkasteel maar opzetten want ik weet het ook niet meer zo
ontbijt.. hier nog steeds een fles pap op de bank 180ml.. en soms nog 1 of 2 hapjes van mijn boterham... verder krijgt ze dan op kdv rond 9 uur/half 10 een cracker of fruit en thuis krijgt ze dat meestal rond 10... daarna gaat ze slapen (op kdv niet natuurlijk)
sabine bedankt voor het kaartje. kon hem wel gebruiken saskia, kom gezellg meekletsen hier middernacht. al 3 nachten slaap ik niet en zit er helemaal door heen. sliep zowiezo maar gemiddeld 4 uurtjes per nacht maar nu dus helemaal niet of zak soms 5 minuutjes weg. gisteren heb ik eindelijk was geslapen doordat ik 7 uur naar bed ging. ferdi ging er 12 uur in en ik was de duppe om er een keer of 20 uit te gaan tot 4 uur en toen was ik het echt beu. nando eet nog 2x per nacht en dat is al zwaar maar dan is alicia ook al niet lekker en roept ook al om mama om het half uur . mijn nachten bestaan dus uit lopen, eten geven en troosten . ben al een tijdje erg duizelig en nu zelfs last van flauwvallen en voel me gewoon erg slecht en zwaar uitgeput. deze week ben ik ook weer begonnen met werken en dat bevalt me wel, even tijd voor mezelf maar o wat verlang ik nu naar een bed. echter om de 5 minuutjes wakker worden is echt niet leuk en heb besloten dan maar niet meer te slapen. heb barstende koppijn en hoor nando alweer op de babyfoon. wil ik slapen moet ik er vanavond weer vroeg in en beslaat mijn dag uit nachten opblijven, zware werkdagen en minder van de kinderen kunnen genieten vanwegen de vermoeidheid en als ferdi thuis komt van zijn werk ben ik eigenlijk verplicht naar bed te gaan om een paar uurtjes slaapt te pakken. tygo, van harte met je 2e verjaardag maak er een top dag van. alle andere kindjes die alweer 2 zijn geworden sorry voor de niet persoonlijke felicitatie. momenteel zit ik er echt even doorheen. nando is al wel wat rustiger en is een echte brabbelkont. hij kletst de oren van me kop af haha. ok lacht hij erg veel en is echt een schatje. hij is sinds maandag dus ook naar de oppas en het wegbrengen viel me totaal niet zwaar gelukkig. bij alicia zat ik echt te huilen als een klein kind. denk dat ik gewoon aan wat anders toe was dan alleen mama te zijn. ze doen het trouwens erg goed. vandaag werken tot 3 uur pff waar haal ik de energie vandaan. ben in staat om me af te bellen, de kinderen naar de oppas te brengen en even onder de lakens te kruipen maar ben te goed voor andere en wil me collegas niet opzaddelen met mijn werk dit was het eventjes voor nu en ga terug lezen. eerst even naar nando die weer aan het spoken is.
miranda, jou ventje te licht, valt wel mee toch. alicia weegt minder en is langer en dat was goed. zou het verschillen tussen jongens en meisjes dan kwa verhouding lengte gewicht. suus, wat een heerlijke kids. jesper is zo te zien appe trots haad nog niet verteld over ons taart drama van de hema. had een super taart besteld met een foto van dora erop. alicia is echt fan van dora. kom ik daar zaterdag ochtend aan blijkt de taart kapot te zijn gevallen samen met 20 andere fototaarten. uiteindelijk 3 andere taarten gepakt en kreeg er 1 gratis dus de service was goed. een ongelukje zit in een klein hoekje maar baalde echt goed hiervan suus: wat betreft de borstvoeding, lukt het echt niet geef gewoon op. ik heb doorgevoed tot de bloed uit me tepels stroomde en daarna nog fultime gekolft. op den duur was ik dood en dood op en had overal pijn. ben toen de fles gaan geven en de eerste week voelde ik me wel schuldig maar daarna baalde ik dat ik dit niet eerder had gedaan. er was eindelijk rust in huis en wist weer hoe het voelde om geen pijnlijke tepels te hebben en bloedvlekken in me kleding ben even koffie pakken anders val ik met mijn kop op het toetsenbord
alicia loopt alweer bijna 6 weken zonder luier en het gaat perfect. ze geeft netjes aan wanneer ze moet, kan goed ophouden en op enkel snachts soms een ongelukjes is ze helemaal droog. meeting? even terug lezen hoe en wat ben me auto kwijt trouwens. zat zoveel motorschade aan dat ik hem weg heb gedaan. reparatie kosten waren hoger dan ik voor dat autotje heb betaald dus dan houdt het voor mijn op. ontbijt: meestal 1 boterham en die smeert ze zelf. gaan we met zijn alle aan tafel zitten (nu ja meestal ik met de kids) geef der een bordje en smeren maar. dit samen met een beker melk 10 uur bij de oppas wat lekkers zoals een koekje 12 uur boterham, meestal maar een paar hapjes en melk tussendoor weer wat lekkers zoals krentjes, koekje, snoepje en ook drinken ligt voor het oprapen. staat altijd een pakje of beker drinken op tafel. 15uur stuk fruit 18uur avond eten. de ene dan 1 hapje en de andere keer likt ze der bord uit. ga der niet om stijden. niet eten is goed wel eten is nog beter savonds soms nog wat lekkers zoals een paar chipjes en dit alleen omdat mama van lekker knabbelen houdt daarna tandjes poetsen, wat tv kijken en dan gaat ze half 9 naar bed slapen: hier nog steeds een middagdutje en sinds ze naar de oppas gaat moet ik der echt wakker maken na 2 uurtjes anders zou ze doorslapen.
Gaat daar dus ook lekker zit hier op dag 9 (van 10) dagen prednison waar ik onwijs van hyper maar vanavond was het op en sliep ik voor het eerst langer dan 2/3 uurtjes nouja.. Dacht ik dus heel het forum sliep.. Maar ik ben duidelijk toch niet de enige combineert ook echt niet met werk hè vind het best heftig.. Maar als je je nog eens verveeld snachts.. Ik zet af en toe msn weleens aan saskia_Groenestein @ hotmail.com
ga je ff toevoegen. kan nu de kids uit bed halen en klaar maken voor de dag. ik ben ondertussen stijf van de koffie en slaap voorlopig nog niet. ferdi komt om 6.45 uit zijn bed gerent en moet 7 uur beginnen. waarom ik hem niet geroepen heb. ja dag ben zijn oppas niet moet ie maar optijd naar bed gaan. had de tijd niet eens door.
A dat ken ik ja.. Je zit niet heel de nacht op de klok te kijken ant dan duurt het nog langer.. Dacht net anne in bed te leggen.. Was al drie kwartier in slaap had ik beter niet kunnen doen want ze is weer helemaal wakker hier dus ook maar eens ontbijt en koffie maken sterkte met werken straks.. Maar zou toch een dagje slapen plannen hoor desnoods in het weekend...
heb je net toegevoegd.. zie je alleen niet online maar ga er maar vanuit dat je druk met met kids en ferdi straks hier ook maar even imeand wakker schudden werkt thuis vandaag.. dus dat scheelt straks maar wat verjaarsvoorbereidingen treffen.. dat komt er helemaal niet van op het moment afgelopen weekend geshopt voor een peuterbed voor anne (zonder resultaat helaas) en zondags vroege verjaarsvisite en met die reistijden.. (anderhalf uur enkele reis) heb ik savonds ook niet echt vut meer dat is ook het rare van die pillen.. het voelt heel tweeledig je voelt je bijna 2 personen.. eentje die heel wakker en actief en vrolijk is.. en eentje die meer als een soort schaduw ernaast hangt en het liefst gewoon total loss zou neerstorten.. (gemerkt dat dan iets van een nuts/snicker wel helpt.. dan voel ik me weer gewoon 1 persoon die wel weet dat ze moe is... maar niet voor de helft omvalt) nahja.. anne is iig vroeg klaar vandaag.. die zit nu zelf al stoer dr tanden te poetsen (lees de tube leeg te eten als ik niet op let) dus denk dat we zodra de winkels open zijn.. hier op stap kunnen voor tractaties, een cakejesbakblik voor job om zelf te bakken.. en de kapper en de boodschappen en dan ga ik er vanuit dat tegen de tijd ik thuis ben.. ze toch wel echt moe is dus dan kan ik in huis wat doen en evt. nog even bijsnurken
Goeiemorgen, meiden - en dan een speciále groet voor Saskia en Lovewinnie, die echt gebuffeld hebben vannacht Meiden, ik kom volgende keer ook online, hoor. Gisterochtend vanaf 5 uur feest hier, dus nu weet ik wat me te doen staat (jullie opzoeken ) Pris, van harte gefeliciteerd met Tygo's 2e verjaardag!! En heel veel plezier in Enkhuizen met je mannen! (grappig, wij zouden vandaag ook naar Sprookjeswonderland!) Rootje, mooie echofoto's, heb even gekeken. Die ene waarvan jullie niet meer precies weten wat het is: zijaanzicht van het gezichtje en een stukje romp..? (ben hier héél slecht in ) Gaan naar IKEA nu, even e.e.a. halen. Zin in. Tot later en iedereen een fijne dag vandaag!