Lovewinnie en Saskia: Sterkte meiden met die vreselijke nachten!! Hoop dat het vlug beter gaat!! Darcy: ook daar korte nachtjes dus Hier vandeweek ook al een paar keer "feest" midden in de nacht. Zingen, springen, lol maken.... Vannacht daarentegen was het weer goed. Heb rond 6en wel wat gehoord, maar daarna moest ik ze om 7.15 alledrie wakker maken, Isa moest natuurlijk naar school. Sas: vanwaar de prednison??
Eten/drinken Hier nog altijd een fles pap 's morgens. Doordeweeks een uur of 7, in het weekend (hopelijk) half 8. Dan vaak nog wel een broodje of een banaan erachteraan. Half tien a tien uur: fruit met beker drinken. Half twaalf boterhammen (soms eten ze er ieder wel 3!!) met beker soyamelk Dan 12 uur naar bed. Half drie of eerder eruit. Beker drinken of een tuitbeker drinken (roosvicee of diksap) mee naar school. Eenmaal thuis koekje/rozijntjes/ontbijtkoekje/oid Met het eten (ca 1800) nog een beker drinken. Soms soyavla oid en dan Bad Bed. Meestal ligt alles hier er om half 8 in. Avondeten gaat hier wisselend. Sommige dingen vinden ze echt niet lekker, nouja, dat mag, ik lust ook niet alles. Over het algemeen is Chris 's avonds een goede eter, Tijn minder. Voorkeuren bij de heren: pasta's, aardappelen (vooral gebakken), komkommer, nasi of andere 1 pans gerechten.
@noor: nog steeds same old.. longontsteking vandaag de laatste pil.. ben benieuwd het hoesten is in ieder geval nog niet gestopt.. *zucht*
Hier vanmorgen Isa naar school gebracht, de juf was ziek dus er was een invaller. Daarna se jongens weer in de bakfiets en even naar de markt. Volgepropt met een krentenbol en een banaan, dat kon er nog best bij naast de bambix. Naar de slager. Stout joh die gasten, renden zo naar de lift, knopje indrukken, lift in, knopje 1, gillen van de lol, boven eruit en gauw naar de andere lift en weer idem dito naar beneden... Ik ben er natuurlijk wel even bij gaan staan, dacht laat maar even uitrazen die gasten. Maar bij de slager weer wegrennen.... Naar de mensen kijken, zwaaien, handkusjes geven die op de roltrap stonden... Voor straf de volgende keer dus NIET meer los... Oh gewoon niet luisteren vandaag, t is dat ze hun middelvinger nog niet bewust kunnen opsteken naar me.... Maar goed nu even gefopt met dvdtje babysesamstraat.... Tussen de middag de stofzuiger en de dweil maar weer even door de toko halen.... Eerst koffie, die loopt du moment door, en ik sta met een hand te tikken en met 1 hand in de melk te roeren Wat ben ik toch multifunctioneel hahahahah
NIET fijn zeg... Heb je vorig jaar ook gehad toch?? Ben je astmatisch ook, dat je daar sneller last van hebt of gewoon een kwestie van BAD LUCK??
@ Pris: Hartelijk gefeliciteerd met Tygo!!! Veel plezier in Enkhuizen Sprookjesbos! Je weet nog precies wat jij 2 jaar geleden hebt gedaan: puffen hé? @ Rootje: je bent heel snel bij met de inschrijving van Marrissa! Volgende week gaan we hiermee aan de slag met het surfen op de site welke basisschool t beste voor Matthew is. (Darcy/Patries: gezien jullie in de zaanstreek wonen, naar welke school sturen jullie Ollie/Jamie toe?) Mooie echofotos, inderdaad zie ik 2 gaatjes bij de nier. Afwachten maar op de verjaardag van mijn zoon zal ik aan je denken bij de echo-afspraak. @ Moons: jij en Rootje zijn jarig in januari, ik ook, ik ben jarig op 4 januari. Wie is er nog meer jarig in januari? @ Saskia: s nachts heb je wel de tijd om te forummen haha .vervelend dat Anne klaarwakker is. Matthew werd vannacht om 4 uur wakker, en heb bij ons gelegd, gelukkig sliep hij weer verder in heb je daarna nog kunnen uitslapen? (ik zie al dat jij en Lovewinnie gezellig zitten te msnen!) Beterschap met je longontsteking. @ Lovewinnie: erg vermoeiend voor je als je nachten steeds opblijft, zo op deze manier hou je het niet meer vol! Zonde van de Hema-taart, balen zeg!!!:x Alicia al 6 weken zonder luier, heel knap en trots op haar zijn! Mee eens over het avondeten ga ik hier ook niet mee strijden, zolang hij overdag goed hebt gegeten! @ Darcy: Wat ga je shoppen in Ikea, dus niet naar Sprookjesbos gaan??? @ Noor: pff..wat heb je lekker boefjes in huis! Ik heb net een overheerlijk zelfgemaakte appeltaart opgegeten, mijn collega had gewoon zin om te bakken en aan ons uitdelen, geweldig. Zeg meiden, ik ga maar weer verder aan het werk!
oh, ik baal. Wij wilden graag naar Anouk dus mijn vriend achter de computer en kaarten besteld. Kreeg ik een sms, ze zijn wel erg duur....... Dus ik gebeld en gezegd dat hij de kaarten waarschijnijk via een of ander buro heeft gekocht. Ja dus, nu 80 euro teveel betaald. Kwaad ben ik niet, maar baal er wel van. Nu ff terug lezen
had het hem net een sms gestuurd, nu balen we met zijn tweetjes. Ach, we maken er maar een sinterklaas kado van en doen dan verder niks voor elkaar. WE weten toch al nooit iets te verzinnen, haha
Anoek, balen is dat Nou, zet je er maar zachtjes aan overheen, jullie gaan naar... Anouk!! Een heel leuk Sint-cadeau Saskia, rot zeg, nog altijd die longonsteking... moeten die pillen ook tegen de hoest helpen? Wat nu, hoe nu verder dan? Noor, ik heb mijn handen al vol aan Ollie, zie ik dat jij in het kwadraat rondrent Wat een bengels Ik mag dat wel Nog lekker genoten van je koffie en mega-bokkenpoot? Miranda, Ollie staat ingeschreven bij de Werf, in Zaandijk. Een goede school, waar een enorme wachtlijst voor is. Als het tóch een school in Wormerveer wordt, dan kan dit altijd nog... vond het destijds (Ollie was 1!!!) echt belachelijk om al een school te moeten kiezen... maar ja, Randstad, hè... IKEA: wat is dat toch een leuke winkel Heb het onder de 100 euro (nou ja, nét aan) weten te houden. Een Expedit-kastje (4-vaks) staat nu op Ollie's kamer... een smalle, hoge boekenkast (staat in de babykamer), linnengoed, een schoolbord met krijtjes en stiften (cadeautje voor Ollie's verjaardag)... Wat we nog gaan halen: een simpele ledikant en matras. Ben ik nu gewoon klaar met de uitzet Triest De kleine man heeft nu een jongenskamer, echt leuk. Ik ga foto's maken als alles af is (morgen nog Engelse posters ophangen en een plank.) 't Is heel gezellig geworden. @avondeten: hier soms vloeiend de héle hap erin, soms zowat onderhandelen! Voorkeur hier voor pasta en stamppotten, de rest (zoals vlees) is niet zo boeiend voor Ollie
NB Ollie ligt nu met papa op bed... papa snurkt en Ollie zingt - in de herhaling - "Lang zal Ollie leven"
Wat zo lekker is, is dat de rode boerendeur in twee delen openklapt - en zo is er altijd frisse lucht en een mooi uitzicht (op de Zaan, de bootjes, de oude panden.) Ervóór zit nog een glasdeur, die is natuurlijk altijd dicht 's nachts Heb erg veel zin om de boel morgen mooi aan te kleden, allemaal posters op de schuine wanden, een nieuw lampje, etc.!
@miranda: nou eh.. tja.. anne slaapt bij ons in bed nooit dan gaat ze liggen keuvelen.. en daarna draaien en spelen.. en per saldo slaapt dan ook niemand @noor: het is nog steeds dezelfde helaas.. vandaar prednison ipv normale AB @anouk: hmm das wel een aardig bedrag ja! maar.. dan moet je het maar een extra leuke avond maken denk ik dan @darcy: nouja.. ze hopen dat het hoesten ophoud als de ontsteking weg is.. maar stiekem begon het met hoesten en kwam de ontsteking pas later dus dat is allemaal maar even afwachten @"lang zal olie leven": we hebben anne vandaag geleerd dat als iemand vraagt hoe oud ze is.. dat ze 2 moet zeggen (vast vandaag gedaan.. want morgenochtend komt opa dr. ophalen pris: van harte met tygo!! ik moet alleen wel bekennen dat ik dankzij hoop drukte hier.. tygo's kaartje vandaag op de post gedaan heb maar het is in ieder geval onderweg! @darcy: leuk zo'n zolderkamertje trouwens dat "zithoekje" is ook super! Verder was het het dagje wel.. anne wilde vanochtend nog steeds niet slapen.. huilen, gillen, krijsen.. dus ik heb dr uiteindelijk maar meegenomen tractaties kopen en naar de bakker... en dus een kopje thee bij de hema... waar anne graag uit mijn theebeker wilde drinken... maarja die was nogal warm. dus ze mocht met 1 vinger voelen... dus meteen WARMWAMWAM en man naast me "jeetje.. je zal maar zo'n kind hebben.. van mij had ze allang een beuk gehad" ik was echt zo boos. dat ik niets meer terug wist te zeggen! gelukkig viel ze rond 12 uur in de wagen in slaap.. en smiddags weer hele harde poep (net als gister op kdv) en daarna was ze weer dr hapy ikje nu ligt ze lekker te slapen gelukkig duimen jullie mee voor vannacht?
Pris: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE 2E VERJAARDAG VAN TYGO!!!! HIEPERDEPIEP HOERA!!!!!! Lovewinnie: Poeh hee, dat moet niet makkelijk voor je zijn meid gebroken nachten. Gelukkig herken ik dit niet, maar het lijkt me echt doodvermoeiend! En nu vooral met je werk ernaast, al is dat soms ook wel een rustpunt zoals je zelf omschrijft. Suc6! Darcy: Wat een onwijs stoer kamertje zeg, echt leuk!!! En die boerendeur is helemaal geweldig, wie heeft dat nou nog tegenwoordig! En nu al klaar voor de uitzet Wacht maar als je straks weet wat het wordt, hihihihi Saskia: Jeetje, nog steeds longontsteking! Sterkte ermee meid! Basisschool: Hmmm, ga toch maar eens informeren hier in de buurt. Kan er niet vroeg genoeg bij zijn tegenwoordig geloof ik. Langleve het Forum Ontbijt: Kyra krijgt meestal een boterham met appelstroop of jam en een plak ontbijtkoek erbij met melk. Af en toe krijgt ze ook nog Brinta wat ze erg lekker vindt. Tussendoor geef ik haar of haar fruitje of een doosje rozijntjes of Dora/Nijntje koekje met diksap of sapje. Tussen de middag eet ze meestal 2 boterhammem op met hartig beleg, maakt niet uit wat erop zit, mevrouw vindt alles lekker Tussendoor of fruitje of rozijntjes Dora/Nijntje koek (ligt eraan wat ze 'sochtends gekregen heeft) 's Avonds eet ze mee met de pot incl. toetje. Favoriet is gewoon aardappels met groente en stukje vlees of vis, maar pasta of rijst gaat er ook in. Soms is ze net een Kliko Tegenwoordig probeert ze nu ook mee te snoepen van Timo zn fruithapje Erg makkelijk, want dan hoeft ze niet te kauwen!