September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ja idd heeeeel RUSTIG :$

Toen ik op vakantie was dronk ik iedere dag cola om diarree voorkomen. Dat heeft mij wel geholpen haha...
    Thuis drink ik af en toe cola light of cola zero, als ik zin in heb.

Ja ik hou van knoflook, heerlijk om te smullen. Lasagna doe ik gewoon uit mijn duim, wat creativiteit doen.
    Ik keek toen vaak naar Jamie Oliver (Engelse bekende tv kok) en heb alle boeken van hem ;)

2. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

Kennen jullie mij nog?? O ik schaam me zo diep:):), heb al ruim een week niets van mij laten horen.
    En van jullie heeft Jamie allemaal super mooie kaartjes ontvangen. Meiden: Marsab, Darcy, Miranda, Joyce, Pris, Saskia, Gonzo , Noor en Rootje super bedankt voor de mooie kaartjes. Jamie vond ze geweldig!! Lief dat jullie toch nog aan ons gedacht hebben ondanks dat ik niets van me heb laten horen.

Om heel eerlijk te zijn heb ik bewust even afstand van het forum genomen. Ik zit zelf niet zo lekker in mijn vel. Tussen Marc en mij is er aardig wat spanning en dat komt voornamelijk doordat hij thuis zit. Ik probeer echt mijn eigen dingen te doen en af en toe een rondje te gaan met de kids of gewoon alleen even op de fiets voor een boodschap. Maar ondanks dat irriteer ik me gewoon veel aan hem, ik kan er gewoon niets aan doen. 1.5 week geleden heb ik ook een spiraaltje laten zetten, de Mirena. En sinds die tijd voel ik me helemaal niet zo tof, ben veel moe, heb doorbraakbloedingen, opgezette buik en last van puistjes. Dus ik voel me zelf ook niet lekker en dan ook nog een man thuis die vooral veel aandacht vraagt. Ik heb me de afgelopen week vooral gestort op de traktaties en voorbereidingen voor Jamie zijn verjaardag, dat vind ik heel leuk om te doen, dus dat is mijn afleiding geweest.
    De traktaties zijn ook super mooi geworden, daarnaast heb ik een marsepeinen taart gemaakt met Lightening McQueen van Cars erop. Dit heb ik samen met 3 andere vriendinnen gemaakt, allemaal een eigen taart en allemaal voor de eerste keer. Mijn taart was echt super mooi geworden al zeg ik het zelf. :p
    Ik heb ook vele complimenten gehad op de verjaardag en er waren meerdere vriendinnen die wel een bestelling bij mij wilden plaatsen hihi :D Ik dus helemaal trots.
    Jamie zijn verjaardag was trouwens super, geweldig en leuk. Hij is echt super verwendt. Hij wist op een gegeven moment ook niet meer waar hij mee wilde spelen, hij vond alles gewoon leuk.
    Hij heeft o.a. gehad: keukentje met toebehoren, heel veel duplo, Truck van Cars, Cars autootjes, Cars vloerkleed, kleurpotloden, verf, kleurboek, beker, keyboard, Sesamstraat auto, Sesamstraat puzzel, vrachtwagen en nog veel meer. Echt te gek allemaal.

En dan niet te vergeten onze Senna. Ze heeft even een terug val gehad vorig weekend. Veel huilen. Vorige week maandag nog voor prikjes geweest bij het cb, was toen 58.5cm en 5635gr. Dus ruim 2kg boven haar geboortegewicht. Dus madam groeit super hard. Daarnaast gaat ze ook hard in haar ontwikkeling. Ze lacht enorm veel, en maakt daar nu ook veel kreten bij. Kletst op haar manier ook terug met kleine geluidjes. Sinds zaterdag grijpt ze naar het speelgoed in haar babygym en houdt ze het heel goed vast. Dus ja onze meid groeit enorm hard. Sinds vorige week dinsdag slaapt ze ook goed overdag en ook 's nachts. Gister en vandaag liggen de kids beide al om half 8 op bed. Dat is dus echt nieuw voor ons. Geweldig.

a.s. donderdag gaat Jamie en Senna voor het eerst naar de nieuwe gastouder. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat. Vanaf volgende week dinsdag gaan ze weer 3 dagen in de week heen, want dan moet ik weer beginnen met werken.

Marc is vorige week gebeld door bedrijf uit Purmerend. Hij mag 7 oktober op 2e gesprek komen. Dus ik ben benieuwd.

Daarnaast zijn we gebeld door het ziekenhuis. Op 7 oktober wordt Jamie namelijk geopereerd. Dan wordt zijn cyste in zijn balzak verwijderd. Volgende week maandagmiddag ga ik dan eerst samen met hem naar het zkhs voor gesprek en soort voorbereiding op de operatie. Een zuster gaat Jamie spelerderwijs uitleggen wat er gaat gebeuren. Dinsdag mag ik dan bellen. En dan weet ik hoelaat ik hem woensdag moet brengen.

Dus spannende tijden voor ons.

Ik probeer weer met jullie mee te lezen meiden, maar weet niet of ik zal reageren. Op dit moment wil ik alles eerst thuis weer wat op orde hebben. Eerst de kids wennen bij de oppas, dan weer aan het werk, Jamie wordt geopereerd, Marc voor 2e gesprek en dan hopelijk weer wat meer goed nieuws. En krijgen wij het weer wat rustiger en vooral weer wat meer zekerheid. En hopelijk gaat het dan langzamerhand weer wat beter tussen Marc en mij. Er zijn momenten dat het goed gaat, we knuffelen ook nog steeds met elkaar, maar meer ook ff niet. Dat komt wel weer. We weten beide dat dit tijdelijk is en dat het wel weer goedkomt tussen ons. We hebben beide wat ruimte nodig. En we hopen gewoon op betere en rustigere tijden.

Goed meiden ik zal nog ff wat fotootjes plaatsen. Dan zijn jullie weer helemaal op de hoogte.

Liefs, Patries

3. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    TV junkies

4. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Onze jarige Jamie

5. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Jamie druk aan het spelen met zijn keukentje

6. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Samen kaarsjes uitblazen

7. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    De zelf gemaakte Cars taart. Waar ik heel trots op ben :p

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Patries: heel toevallig heb ik net een krabbeltje achtergelaten en de foto's op je Hyves gekeken!

Ik begrijp je situatie heel goed. Je had 'n beetje op je verlof kunnen genieten, doordat Marc thuis zat, liep het natuurlijk wel anders uit.
    Fijn dat het een geslaagde feest voor Jamie was.
    Mirena bleek niet bij me passen, en had zeg maar bijna 7 maanden vaak doorbraakbloedingen en was mezelf niet meer. Het zkhs zegt dat het na 6 maanden weer normaal zou worden, en ik had bijna 8 maanden volgehouden, ik was hier klaar mee. Nu voor mij geen spiraal meer.

Spannend dat Jamie naar het zkhs gaat voor een operatie. Hoop dat het alles goed gaat verlopen en hij snel weer naar huis mag. Voor jou zal het wel erg moeilijk zijn...ik zal aan je denken...

Fijn om te horen dat het goed gaat met Senna, en lekker dat zij gelijk met Jamie naar bed gaan, wat een verademing voor jullie.

Heb je zin om weer te gaan werken volgende week?
    En hoop dat Marc een baan krijgt in Purmerend. Ik werk ook in Purmerend :)

Zeg meid, heel goed om toch wat van je te horen!

Ik ga zo mijn bedje opzoeken,
    Liefs, Miranda
    p.s. graag gedaan van dat kaartje

9. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    De zelfgemaakte traktatie

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hemels!!!!! Wat mooi!!!!!! Terecht dat je trots op bent!!! :D

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Erg leuk en ik moet morgen gaan verzinnen voor de traktatie op woensdag a.s. :$

12. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Nog meer traktaties, maar dan voor bij de gastouder

13. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    De caketjes, zelf gebakken en bekleed met marsepein

14. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Ons moppie Senna

15. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    En hier een sterk nekje

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Senna ziet er goed en mooi uit!!!

17. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek

Hoi Miran,

Bedankt voor je lieve woorden en je begrip. Ik baal gewoon ontzettend van deze situatie. Iedereen om ons heen zegt heerlijk toch dat je man thuis is, kan hij je goed helpen en heerlijk genieten van de kids en jou. Tja zo dacht ik er ook in het begin over, maar toch is het niet helemaal zo leuk als gedacht.

Je verhaal van de Mirena kon ik mij nog herinneren, ik hoop toch dat het bij mij beter gaat. Ik hoor veel verschillende verhalen over de Mirena en wilde het toch zelf proberen. Met de pil was ik bang dat mijn melkproductie terug zou lopen en dat wil ik absoluut niet. Ik geniet nog volop van de bv, vandaar.
    Ben jij nu overgegaan op de pil of toch gewoon condoom gebruiken?

Ik hoop ook dat de baan in Purmerend doorgaat. Is qua afstand goed te doen en helemaal een goede kant op qua files. Stuk beter dan dat je door de coentunnel moet. Poeh. Ja ik weet dat jij in Purmerend werkt, dus dan weet jij als geen ander dat dat goed te berijden is.

Zo te lezen hebben jullie ook een super leuk feest gehad van het weekend. Voor jullie verlovingen en voor Matt zijn verjaardag. En veel Thomas dingen gekregen?? Ben erg benieuwd meid naar je foto's.

Wat betreft meeting ik heb mijn data's ingevuld.

Liefs, Patries xxx

18. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Dank je wel. Het is ook echt een super gezond en mooi meisje.
    Zegt hier een trotse mama :)

19. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Dank je wel :)

20. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    O jee moet je nog iets verzinnen. :$

Misschien gewoon iets simpels. Zoals zelf caketjes bakken en deze versieren... of die sateprikkers met kaas en worst. Was ook erg makkelijk om te doen. Gewoon een stuk steekschuim met aluminiumfolie bekleden en daar de sateprikkers in steken.

Voor ideeen kan je ook kijken op www.party-kids.nl

Liefs, Patries

Deel Deze Pagina