Hoi Miran, Lees net je krabbeltje op mijn hyves. De slinger met Jamie zijn naam heb ik vorig jaar gekocht via www.feestslinger.nl Marsab had ons toen deze link gegeven zij heeft daar een slinger met Aiden zijn naam erop gekocht. Ik vond dat zo leuk, dus heb er ook eentje voor Jamie gekocht. Liefs, Patries xxx PS ik mis jullie ook hoor. Mss dat ik toch ga proberen weer te reageren op iedereen. Maar wil eigenlijk eerst alles weer op de rails hebben en dan daar weer tijd voor maken. O en meid nog bedankt voor je lieve smsje voor Jamie zijn verjaardag
Hier nog ff een berichtje om mijn abonnement opnieuw te activeren, zag dat ik geen mailtjes meer kreeg zodra er een berichtje geplaatst is bij deze.
Lief dat je de andere meiden nog even helpt herinneren. Hier gaat een kaartje haar kant op hoor. Hoe gaat het verder met jou meid? Misselijkheid wat afgenomen? Al beter met Ollie of nog steeds last van diarree? Nog bedankt voor je lieve smsje voor Jamie zijn verjaardag.
geen tijd om bij e lezen... moet even gauw ontbijten maar ik moet ook even anne dr nieuwe bed laten zien
MATTHEW VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG!!!! @ Miranda Gefeliciteerd met je kleine mannetje!!!
Hiep Hiep Hoera Matthew is vandaag 2 jaar!!! Miran jij van harte gefeliciteerd met je kanjer. Dikke knuffel van ons
Even tussen alles door Miranda, van harte gefeliciteerd met Matt's verjaardag! Rootje, veel succes met de echo, we wachten af en duimen voor jullie! Patries, heb je verhaal gelezen en vermoedde al zoiets. Wat een hoop onzekerheden en spanningen... en nee, een man thuis is niet zo leuk als men zegt (mijn man zat een half jaar thuis in de ziektewet en was er zelf ook niet blij mee, als zelfstandige - ging 3x per dag met de hond naar het park en verveelde zich dood... en ik ergerde me dood!) Pris, hoe gaat het met jou, meid? Saskia, wat een leuk bed
@ Lovewinnie Gaat t nu een beetje??? Werkritme weer te pakken??? @ Darcy Waren we elkaar nog tegengekomen in Enkhuizen!!! Ik kwam trouwens al bekenden tegen, was erg grappig!! Lekker toch klaar met de uitzet??? Weer een zorg minder!! Tygo is juist gek op vlees. Wachten ook altijd met t vlees op tafel anders eet ie verder niets meer. Heb je de boel aan kunnen kleden allemaal, schilderijtjes opgehangen??? 16 weken alweer! Leuk avondje weg gehad met manlief?? En Ollie alweer van de diarree af?? @ Saskia Gaat t beter met de longontsteking?? @ Noor. Wat een boefjes zeg die jongens van jou. Ik zie ze al helemaal gaan bij de liften / roltrap. Volgende keer weer netjes in de wagen hihi. @ Anoek. Wel dure kaarten idd voor Anouk ..maar je bent erbij!!!!!! Leuk cadeau toch??!!! Beetje opgeknapt al?? En Sarah weer helemaal fit?? Hier ook een paar van die slechte eetdagen achter de rug hoor, maar ja hoort erbij en ook al wilt je het soms niet je ontkomt er niet aan. Beetje lullig als iedereen wat mag en die van jezelf niet (tenminste dat heb ik altijd) @ Joyce Ik heb m ook en heb helemaal geen klachten eigenlijk, Ik ben er zelfs erg tevreden over. Heb de eerste maanden idd wat tussendoor bloedingen gehad. De ha heeft m bij mij geplaatst. Je voelt wel ff wat, gewoon vervelend gevoel en ik was daarna beetje dizzy. Verder vind ik t dus super. Lekker nergens aan denken!!!! Is dus totaal verschillend per persoon begrijp ik een beetje hier. Bijna weer beginnen met werken!!! Heb je er zin in>???? @ Ief Drukke maand voor jou. Qlles ok? @ Marsab Oh wat vervelend die droom zzeg!! Bah! Waren de demos leuk??? Mama lekker kont je hahahahaha Wel grappig dat je ze echt alles kan leren nu!! ANOEK VEEL PLEZIER IN DE EFTELING VANDAAG!!!! @ Miranda .die heb ik gisteren al gesproken hahahaha Hbe je nog een traktatie bedacht???? Veel plezier vandaag!!! @ Patries. Oh meid ik kan het me wel voorstellen hoor dat deze situatie niet alles is. Wat vervelend zeg!! Hopelijk wordt die baan in Purmerend wat en kan hij snel weer aan de slag!!! Zodra hij weet dat hij weer kan gaan beginnen wordt het ms al anders. Nou ik duim iig voor jullie. En wat is jouw verlof omgevlogen zeg. Wow. Mooie en leuke fotos en wat wordt Senna al een grote meid, wat een kanjer!!! En Jamie volgende week onder het mes. Oh wat zielig zeg. We hebben elkaar trouwenss dezelfde kaart gestuurd haha. Maar ja hij was al weg toen ik m kreeg, wel heel toevallig!! Logisch toch dat je eerst thuis alles op orde wilt hebben!! Lekker rustig aan doen!! @ Noor / Patries. Wat zijn jullie creatief met de taarten zeg!!! WAUW!!!!! @Saskia Jullie ook een leuke dag gehad dus en Anne flink verwend!! Wat een apart bedje zeg alleen jammer dat ze er niet in wilt slapen!
hoi ben ik weer maar even kort. ben gevelt door de griep en ben gisteren naar huis gestuurt en had niet eens mogen komen. werk in een hotel en daar zijn ze nog al huiverig voor grieperige personeel. zit nu dus flink te snotteren, heb koppijn, diaree, misselijk en duizelig, buikpijn, dikke keel en keelpijn en ga zo maar door. heb het goed te pakken ferdi heeft avond dienst dus sta er bijna heel de dag alleen voor. van 11 tot 1 kan hij helpen. heb hem zojuistr nog even naar de drogist gestuurt en dan gaat hij werken mama's mogen nooit ziek zijn helaas. gelukkig zijn de kids niet heel erg lastig. ja alicia zit in der 2 nee piriode maar dat ben ik nu wel gewent. soms erg lastig om rustig te blijven en zeker nu bfff. nando doet het de laatste weken ook super en ipv huilen lacht en kletst hij heel de dag. echt een heel vrolijk ventje. hij groeit als kool en met 3 maanden woog hij al 6675gr en was hij 61cm . en dat is dus wel heel erg veel maar wel goed want ook zijn lengte is erg hard gegaan de afgelopen tijd. hij zit nu al in maat 68. alicia gata ook super vooruit en kan ineens tekenen. stond er van te kijken. tekenen deed ze al even maar totaal niet herkenbaar natuurlijk hier een rondje daar een streepje maar nu gewoon een soort van huisje en noemt het ook huis' alle jarige van harte nog met jullie 2e verjaardag. zal ookweer is wat fotos komen plaatsen
Hi, ben ik nog even. Heb even tijd, daarna weer aan werk en studie (zou eigenlijk even willen gaan slapen...) Lovewinnie, beterschap. Bah, ziek zijn met 2 kindjes is dus écht een onwenselijke situatie. Hoop dat je snel wat opknapt. Pris, Ollie's diarree is nog niet over, ruikt vandaag ook zuur (kiezen??) - morgen een afspraak bij de plaatsvervangend huisarts en ondertussen krijgt Ollie Roosvicee Stop en genoeg vocht. Hij eet slecht, alleen Pyama Papjes gaan er goed in en wat fruit... Hier alweer 16 weken zwanger, ga het ook merken. Heb bij Prénatal al een paar broeken gekocht en de baby voel ik dagelijks wel een keertje Met onze eigen AngelSounds kunnen we zonder moeite het hartje en gezwem van boefje no. 2 horen, dus het gaat goed hier. Misselijk ben ik allang niet meer, heb als enige klacht mijn bekken en dus fysio, wekelijks. Ik geniet vooral van de zwangerschap! Kom straks weer even spieken. Anouk, veel plezier op de Efteling, ik zag dat Pris dit noemde. Zit je nu in Droomvlucht
Hier gaat t nu goed. Weer een beetje rust in de tent. Eerst natuurlijk drie weken vakantie, daarna gelijk de feestweek erachteraan en vorige week een drukke week met oa verjaardag van Tygo / uitgaansdag Peter zijn werk en op zondag Tygo zijn feestje. Allemaal leuke dingen hoor maar beetje veel zo achterelkaar Daartussendoor ook nog alle boodschappen enz. We hadden eigenlijk ook nog een bruiloft (opa en oma van Peter waren 62 jaar getrouwd) maar dat was niet te combineren en gaan we apart heen (is voor hun ook leuker). Vandaag val ik in voor een collega en vanavond vertrekt Peter naar marseille en is ws vrijdag op zaterdagnacht weer treug. Zondag is alles weer normaal!!!!! Grappige is dat Peter hetzelfde had. Hij was gevraagd om af te spreken voor zondag en hij had gezegd dat ie niet kon, ik had tegen vriendinnen precies hetzelfde gezegd omdat ik een dagje thuis wilde. Ik heb ook t idee dat ik van hot naar her race met Tygo maar alles goed bekeken valt dat wel mee. Ben van de week ook ff goed tegen Peter uitgevallen Gebeurt eigenlijk bijna nooit maar die denkt dus echt dat de kaboutertjes t huishouden doen, heb m ff heel goed duidelijk gemaakt dat dat niet t geval is en dat ie dus echt wat moet doen. Ik geloof wel dat de boodschap aangekomen is Gisteren heeft ie iig heel veel gedaan thuis ws denk ie nu wel weer dat ie genoeg heeft gedaan voor de komende paar weken En ik, ik blijf maar gaan. Wil een leuke mama zijn, net huis hebben, vriendinnen niet vergeten, leuke partner zijn enz enz Kortom het bekende verhaal en dan teleurgesteld zijn dat t allemaal niet lukt. Gisteren was ik ook zo bezig en heb alles laten vallen en ben om 21.45 uur naar bed gegaan...ik was zo moe, niet normaal. Heb ook heel vast geslapen en heb peter niet eens meer thuis horen komen. Ondanks dat ik alles wil bijhouden durf ik wel steeds vaker Nee te zeggen. Iets wat ik echt moet ''leren''. Maar sommige dingen wordt gewoon ff teveel, mensen snappen t gelukkig wel. Zijn nu al gevraagd bij vrienden voor 5 december, erg leuk hoor en lijkt me super gezellig maar ben er echt nog niet mee bezig. Misschien doen we t thuis wel heel klein of met familie.Ze heeft zelfs al de Sint en Pieten geboekt, wel harstikke leuk natuurlijk. Maar ze begreep t gelukkig en ben blij dat ik t tegen haar heb gezegd, we zijn iig welkom! Heb nu wel een lijst gemaakt voor de komende twee dagen wat ik in huis wil gaan doen En hopelijk is alles dan zo klaar dat t alleen maar een kwestie van SAMEN bijhouden is (niet dat t nu een onwijze zooi is hoor) Ik kan dan weer wat dingen voor mezelf gaan doen en me met mijn hobby bezighouden, kijk er nu al naar uit, lekker foto's plakken en maken!!! Nou heel verhaal geworden, misschien wat warrig Maar wel ff lekker om t opgeschreven te hebben