Voor de nieuwsgierigen... Op onze website staat een verslagje en de foto's van vandaag! http://www.oosterom.info/ Bye!
beterschap, voel me net zo. kan niet eens meer slikken en me temp was zojuist 39,8 . heb het ijskoud en zit met 2 dikke truien op de bank nu. ff genieten van de rust. vanmorgen vroeg opstaan voor de kindjes en heb geslapen van 11 tot 1. daarna ferdi naar de apotheek gestuurt en heb hier nu keelpastiles, paracetamol, hoesdranken (dampo en thijmsiroop) vicks neusinhaler en van dat smeersel, zakdoekjes en nog veel meer. ben dus een lopende medicijnkast. helaas sta ik er heel de dag alleen voor met de kids. iedereen is gewoon werken en de oppas die normaal oppast heeft de griep ook te pakken. nando begint sinds vandaag ook ineens weer te bulderen. ferdi belde net, neem op en kan gewoon niet meer praten. kwam af en toe een piepje uit. daarstraks prate ik al erg zwaar net een vend . lijkt wel of heel me kop vol snot zit en heb al een 10 pak zakdoekjes verbruikt vandaag. en hoesten au au au wat een pijn he. druk op me borst. ga zo ook me bedje in ben echt ziek beterschap hoor
'k Ga ook te bed. Efkes die tien roodgelakte nagels (ik dacht: doe es wild voor de klas ) laten drogen. Typ nu heel traag Ollie ging huilend slapen, hij wou wel/niet/wel/niet zijn yoghurt en hij is duidelijk wat van slag. Ondanks de slingers die we ophingen vandaag (hij wees ernaar en zei: "Jarig!") Arme kleine man...
Anne wil echt niet in dr bed ze wil spontaan zelfs bij ons slapen! Dat zijn we niet van dr gewend. Job is onwijs chaggie want die vind dat k er niet bij moet blijven zitten. Ik vind dat je dr niet zo kan laten gillen want als ze tegen de deur staat te huilen gaat ze ook niet slapen lijkt me. Zit nu dus op mln slaapkamer in de hoop dat jobs taktiek wel werkt.. Geloof er nog niet zo in... zo duurt de tijd "lekker" lang jullie nog goede tips?
@rootje: spannend allemaal dus! We duimen hier voor jullie dat het allemaal mee gaat vallen!! @griep: gaat goed.. Allemaal lekker uitzieken hoor anders blijf je kwakkelen
@ Joyce Ik hoop zo dat je je goed genoeg voelt donderdag!! Je kan er uiteraard niets aan doen maar ik kan me voorstellen dat t gewoon een %$#*$ gevoel is als je je op de eerste dag moet ziek melden. Duimen draaien voor je en hopelijk gaat t snel beter!!! @ Lovewinnie Zo jij hebt t flink te pakken!! Is Ferdi morgen thuis?? Of sta je er alleen voor?? BETERSCHAP VOOR JULLIE ALLEBEI!!!! @ Miranda Toch wel wat visite gehad vandaag!! Leuk toch?! Groot gelijk heb je dat je een wat kleinere traktatie hebt en iets leuks voor de leidsters!! Werk je morgen weer?? Ik ben er om 8.00 uur @ Rootje, foto's ga ik morgen kijken! @ Saskia Is Anne ondertussen gaan slapen?? ''moest'' ze nu in haar ledikantje of het grote bed??? Altijd ff lastig zo'n situatie en hopelijk gaat ze zo lekker slapen of is ze al in dromenland!!! @ Darcy Pittig hoor rode nagellak. Had mijn engelse lerares vroeger niet hoor!!! Wanneer vier je Ollie zijn verjaardag eigenlijk en wat krijgt hij cadeau. Wil je het adres van Jennifer sturen naar me??? Ik ga zo naar bed, Peter weg en Tygo blijft bij oma slapen (scheelt voor iedereen een heleboel tijd morgenochtend) Heb nog ff wat gerommeld en gestreken hier dus ben op d egoede weg haha Tot morgen!
Miranda: GEFELICITEERD MET MATTHEW!!!!! Rootje: toch wel spannend en heftig lijkt me! Wel fijn dat jullie zo goed in de gaten worden gehouden! Hopelijk is het straks allemaal vrij eenvoudig te verhelpen. Joyce: oh neeeee hoe kan dit zo uitkomen... Hoop dat je je snel beter voelt!! Hoop vit C en nog lekker in bed blijven!! Beterschap en sterkte!! Lovewinnie: beterschap!!! Gonzo: wat naar dat het allemaal zo moeizaam verloopt... Hopelijk is het vlug wat beter! Stertke en zet m op! Pris: nou kan me voorstellen dat je het even gehad hebt met alle drukte! Het weekend lekker even rust en niets hoeven!! Darcy: Yeah, weer een week erbij Bijna mama van een TWEE-jarige Marsab: go go go benut je ei! Saskia: jee lastig zeg.... Misschien Anne toch nog even in haar ledikantje laten slapen? En dan het peuterbed wel ernaast laten staan? Dan zal ze vast vanzelf wel een keer daarin willen slapen... Hoe is het nu met jou verder nu de Pred is afgelopen? Aarhg de rest alweer vergeten. Beetje druk vandaag op werk, morgen ben ik er weer wat meer
@saskia, misschien proberen de 5-min regeling Oftewel, zolang ze huilt om de 5 (of evt 10 min) erheen haar in bed leggen en zeggen: stil maar, papa en mama zijn bij je, nu lekker slapen. Kan even wat protest geven, maar uiteindelijk geeft ze het op... Eerste avond kan het lang duren, 2e wordt al beter en 3e was bij ons zonder problemen slapen.... Succes! Ik hoop dat ze slaapt inmiddels!
zo, weer terug van een dagje Efteling. Was erg leuk. Sarah wist niet waar ze moest kijken. Het was niet druk dus 2 keer achter elkaar in carnaval gezeten (opa en oma wilden er niet uit) en ook in droomvlucht geweest. Het sprookjesbos ook gedaan behalve de kabouterhuisjes, die waren we vergeten en toen we later terug gingen sliep Sarah..... In de bootjes geweest en in de trein. Een lekker dagje weg. Terug lezen doe ik morgen, ik ga lekker naar mijn bed.
Hoi Mama's Nog van harte gefeliciteerd met de kids.. Mijn kleine meid is erg gegroeid en heeft praatjes.. Het eerste wat ze zegt als ik binnen kom is: Mama zitten, mama schoenen uit, mama jas uit. Dan pak ze een bord, en brood, en hagelsga en zegt ze. Yocena eten! hihi.. Die kids worden zo snel groot en groeien als kool Behalve haar haar Is nog steeds een baby hihi.. Een grote baby met praatjes.. Sinds haar tweede verjaardag slaapt ze ook al in een peuter bed. Gaat prima. Wel even wennen hoor om haar opeens naast je bed te zien in de ochtend. Maar ze slaapt heerlijk, blijft braaf liggen en roept MAMAA.. Af en toe gaat ze eruit maar loopt ze gelijk naar ons toe. O ja ze kan nu ook heel goed, 'nee mama niet doen' zeggen. Ze leert zo snel. Op de creche gaat het ook goed. Ze doet aan kinderYoga dat vindt ze prachtig. Zingt de hele dag. Is wel super druk maar slapen gaat nog steeds prima, en met eten ook geen probleem gelukkig. Ze heeft nu wel een knuffel die ik absoluut niet mag vergeten anders is het gelijk terug naar huis. Want dan is het drama. En ze is gek op tekenen, vingerverven en boekie lezeeee.. Alleen moet mama raden wat er in het boek staat ipv andersom. Zucht ze kan goed commanderen Ze gaat nog niet op het potje, maar als ze gepoept heeft komt ze zelf met doekies, zalf en een luier aanzetten. Ze wilt echt niet op het potje, maar laat haar af en toe op de toilet zitten om te wennen. Heb zo'n kinderbril. Ze is lief voor kinderen gelukkig, enkan het goed vinden met wat oudere kinderen en voor babys is ze heel lief. Ze is helemaal gek op baby's.. Denk dat ik weer een beetje actief wordt, mis jullie toch wel een beetje Weten jullie misschien hoe ik berichten kan teruglezen die ik heb geplaatst? Ik kan namelijk alleen vanaf januarie 2008 teruglezen helaas.. Hoop dat het voor de rest met iedereen goed gaat en zag dat er alweer zwangeren waren.. Darcy Gefeliciteerd! En volgens mij zijn er nog wel meer, en ondertussen bevallen Groetjes Miss X. O ja.. Zoals jullie misschien wel hebben herinnerd was mijn nederlandse taal af en toe een beetje raar. Nadat ik een onderzoek ben gaan starten, kwam eruit dat ik hartstikke dyslecties ben hihi, verklaart een hoop. Groet
@ Joyce / Lovewinnie Hopelijk hebben jullie eenn goede nacht gehad en gaat t weer iets beter!!!! @ Saskia En heeft t lang geduurd dat Anne is gaan slapen? Ben je ook ziek thuis? Dat heb ik denk ik niet helemaal goed meegekregen??? @ Anoek Klinkt leuk jullie dagje Efteling!!! Gelukkig was het niet zo druk Vind ik altijd zo zonde van de tijd als je overal lang moet wachten of als t een paar rijen dik staat bij Roodkapje Leuke foto zeg!! @ Noor Moet je nog steeds zoveel extra wekrne (dat was jij toch???) @ Miss X Leuk van je te horen!! En wat een bijdehand grietje heb je zeg!! Leuk om te lezen. Dat haar komt vanzelf wel maar jij wilt natuurlijk lekker staartjes gaan maken Om je berichten terug te lezen moet je denk ik echt alle topics doorspitten, ms even vragen bij de modjes. WELKOM TERUG!!! @ All Zo weer op t werk. Ik zit vandaag met een uitzendkracht en daar heb ik echt geen zin in Klinkt heel stom hoor maar ik heb dan niet zoveel zin om heel veel energie daarin te steken Vorig jaar heeft ze een aantal keer meegedraaid hier dus ze weet hoe alles werkt (gelukkig) maar heb dan geen zin in de hele dag van die ''verplichte gesprekjes'' Nou ja ms valt t wel mee Tot later!
sta er vandaag weer alleen voor bahbah. net even gedoucht met alicia anders komt het er niet meer van. kan nog net me ogen open houden. nadeel van 2 kids is dat er altijd wel een wakker is dus slapen ho maar. ben bijna nooit ziek dus denk dat het slaapgebrek van de afgelope weken mijn een goede proei hebben gemaakt. alicia is vandaag minder lief voor mama en haald het bloed onder me nagels vandaan. meestal als ik me stem verhef weet ze dat ik het meen en is het klaar. nu als ik me stem verhef komt er alleen gepiep uit en je raad het al wordt complet uitgelachen door me meisje. nando heeft weer een slechte nacht gehad maar de nachten doet ferdi deze week. heerlijk even bijtanken. alleen de voeding om 5 uur doe ik nog wel is maar dat is nog wel te doen. had vanmorgen 39,1 en zit nu op 39.8. heb even 2 para gepakt en hopelijk zakt het snel. nando zijn ogen zijn tranerig en hij is huilerig en hoest veel. volgens mijn heeft ie het te pakken arm ventje. vanmiddag komt die vrouw van felicitas hier. kan niet afbellen echt fijn , heb geen nummer. als het z'n trut is zal ik is even flink in der gezicht hoesten heb ik haar een kado gegeven. terwijl ik dit typ heb ik 20x me neus moeten snuiten en nog loopt ie als een gek. gave foto trouwens van de efteling. de paddestoel is toch wel favoriet. alicia keeek ook der ogen uit en nu nog als we fotos kijken heeft ze het er over. praatjes hier ook: alicia pakt me vingen en trekt net zo lang tot ik opsta en moet dan maar even meelopen en iets voor der pakken. en ja meteen anders is het "mama stout" "mama nie luisteren". ja daar heeft ze een punt. en zodra we weg gaan is het schoenen uit, jas uit etc. boekjes lezen en ik benoemen wat het is ja ook leuk. weer is wat anders. ook herkent ze voortaan mama en kindje en ook emoties kent ze erg goed. als muisje verdriet heeft geeft ze het boek een kusje, als muisje gaat slapen zegt ze sssst, en ls hij stouzt is zegt ze niet toen. een echte driftkikker dus die zoals een echte prinses op der wenke bedient wil worden. misx: jammer he dta de haartjes nie zo willen groeien. ik zelf ken dat probleem niet want alicia is geboren met een flinke bos zwart haar . tis toch leuk om bij een meid staartjes enzo in te doen. je kunt het ook leuk maken met haarbandjes enzo is toch ook ergleuk